پخش لوله کاروگیت 300 به قیمت تولید

لوله کاروگیت یکی از انواع لوله های پلیمری است که کاربرد زیادی در انتقال فاضلاب ها و تصفیه آب و صنعت کشاورزی دارد که این نوع لوله ها از دو جداره داخلی و بیرونی ساخته می شوند که جداره داخلی آن صاف و یک دست می باشد و جداره بیرونی این لوله ها مارپیچی است که علت موج دار بودن و مارپیچی بودن سطح بیرون برای این است که مقاومت بیشتری در مقابل فشارها داشته باشد و به دلیل کاربردی بودن این لوله ها آنها را در سایزهای مختلفی از کوچک تا بزرگ تولید می‌کنند که قیمت آنها نیز با هم فرق می کند مثلاً در بازار قیمت لوله کاروگیت 300بیشتر از نوع 200 آن است.

پخش لوله کاروگیت 300 به قیمت تولید

شناخت مشخصات بهترین لوله کاروگیت فاضلابی

شناخت مشخصات بهترین لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت یا لوله خرطومی فاضلاب نوعی لوله است که از پلیمر ساخته می شود و دارای دو رنگ متفاوت است که اغلب این لوله ها رنگ بیرونی آنها مشکی است و رنگ داخلی آن زرد یا آبی است و در دو نوع مختلف در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود که عبارتند از:

  • لوله کاروگیت معمولی که برای تولید این نوع لوله ها مواد پلیمری را در قالب می ریزند و سپس پرس می کنند و به بازار عرضه می کنندبه همین دلیل مقاومت این لوله ها زیاد نیست و در حد معمولی است.
  • لوله کاروگیت اسپیرال توسط دستگاه اکسترود قالب گیری می شوند و بعد از خارج شدن به شکل حلقه درمی آیند و این حلقه ها را به هم متصل می‌کنند و بعد از این مراحل قسمت های داخلی لوله ها را که با رنگ زرد و آبی است با قسمت بیرونی متصل می کنند و معمولاً جداره های داخلی لوله های کاروگیت از فولاد و پلی اتیلن سنگین است.

بنابراین بهترین لوله کاروگیت فاضلاب باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • کیفیت این لوله ها باید مطابق استانداردهای جهانی باشد.
  • در زمان تولید این لوله ها نباید آن را با موادی به غیر از گرانول ترکیب کرده باشند.
  • انعطاف‌پذیری زیاد و حلقه های مارپیچ آن مقاومت بسیار زیادی داشته باشد.
  • این لوله ها دارای وزن بسیار پایینی هستند و سبک اند به همین دلیل به راحتی می‌توان آنها را جابجا کرد.
  • همچنین در برابر ضربه مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل نیاز به وسایل ضد ضربه ندارند.
  • میزان ساییدگی کم پیدا می‌کنند و به مدت زمان طولانی می توانید از آن ها استفاده کنیم طول عمر این لوله ها تا50سال نیز می رسد.
  • اتصال پذیری بالایی دارند و راحت می توانیم دو تا لوله را به هم دیگه وصل کنیم.

چند نکته درباره خرید لوله کاروگیت

چند نکته درباره خرید لوله کاروگیت

بهتر است قبل از خرید لوله کاروگیت با چند نفر کارشناس مجرب مشورت کنید تا خریدی با کیفیت و قیمت مناسب انجام دهید چرا که اگر لوله های بی کیفیت باشند ممکن است در زمان کوتاهی لوله ها دچار مشکل شوند و کارآیی بالایی نداشته باشند و مجبور شوید دوباره لوله های جدید بخرید و هزینه اتان دو برابر شود بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که موقع خرید لوله کاروگیت به موارد زیرتوجه کنید:

  • علامت استاندارد داشتن لوله های نشانه کیفیت در تولید است پس زمانی که قصد خرید لوله کاروگیت را دارید حتماً به آرم استاندارد آن توجه کنید.
  • توجه کنید که لوله های کاروگیت از برند معتبر باشند چرا که اگر برندی معتبر لوله های کاروگیت تولید کرده باشند روی لوله ها یک برچسب است که تاریخ تولید و شماره خط تولید و نوع مواد اولیه در آن درج شده است و شما با خواندن آن برچسب ها از نوع و جنس لوله ها اطلاعات کافی را بدست خواهید آورد.
  • لوله های پلی اتیلن بر اساس استاندارد ملی ایران تولید می شوند پس با خیال راحت از لوله هایی که تولید داخل هستند خرید کنید و از تولید ملی حمایت کنید.

تاثیر ارز بر صادرات لوله کاروگیت

تاثیر ارز بر صادرات لوله کاروگیت یکی از صادراتی که درآمدزایی زیادی برای کشور و تولیدکنندگان داخلی دارد صادرات لوله کاروگیت است که در واقع ایران با صادرات انواع لوله های کاروگیت ارز زیادی وارد کشور می کند و علت اصلی که باعث می شود کشورهای دیگر استقبال زیادی از محصولات ایرانی به ویژه لوله پلی اتیلن کنند قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات است .

امروزه تحریم ها و عوامل دیگر باعث شده است که ارز صادرات در لوله کاروگیت تأثیر زیادی بگذارد چرا که اگر کشورهای دیگر بخواهند به مبلغ ناچیز با ایران وارد معامله بشوند به ضرر کشورمان تمام می‌شود و همچنین اگر هزینه‌های صادرات بالا باشد کشورهای وارد کننده توان وارد لوله ها را ندارند بنابراین هر چه که میزان ارز بالاتر باشد صادرات بیشتر می‌شود و اگر ارزش ارز پایین باشد صادرات نیز کمتر می‌شود.

به طور کلی کشور ایران معمولا انواع لوله های کاروگیت را به کشورهای همسایه صادر می‌کند که انواع آن عبارتند از:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره که مقاومت بسیار کمی دارند و برای انتقال آب شهری است.
  • لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت برای انتقال سیالات شیمیایی و فاضلاب های و پساب های صنعتی به کار می روند.
  • لوله پلی اتیلن اسپیرال از نوع لوله کاروگیت است برای انتقال های وسیع استفاده می شود وقطر زیادی دارند تا فشار زیادی را تحمل کنند.

خرید لوله کاروگیت 300 به قیمت تولید

خرید لوله کاروگیت 300 به قیمت تولید برای خرید لوله کاروگیت 300بهتر است قبل از هر چیزی با سایزهای مختلف این لوله آشنا شوید تا بهتر بدانید چه سایزی را در رابطه با کارتان انتخاب کنید:

  • لوله کاروگیت110و 125 برای فاضلابهای خانگی مناسب است.
  • سایز 160 برای فاضلاب های شهری و ایجاد پل های محلی.
  • سایز 200 برای شبکه‌های فاضلاب و زهکشی و غلاف دور لوله ها به کار می رود.
  • لوله 315 و400برای فاضلاب بیمارستان.
  • سایز 600برای معابر آدم رو مناسب است.
  • لوله کاروگیت 800 برای انتقال آب رودخانه و لوله زهکشی و شبکه های فاضلابی مناسب است.

بنابراین بعد شناخت انواع سایزهای لوله کاروگیت شما می توانید یا به روش مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به خرید این لوله ها کنید که بهترین روش برای خرید روش غیر مستقیم و از سایت های معتبر و مطمئن است چرا که هم هزینه ها برایتان کمتر محسوب می‌شوند و هم از کیفیت محصولات اطمینان دارید و اینکه در اسرع وقت لوله مورد نظرتان به دستتان خواهد رسید.

مجموعه سایت ما یکی از این سایت های معتبر است که در کمترین زمان می‌توانید از انواع لوله ها در سایت دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و حتی سایت ما این امکان را برایتان به وجود می آورد که اگر نیاز داشتید با کارشناسان مجرب ما نیز مشورت کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما