پخش لوله پلی اتیلن سنگین به سراسر کشور

لوله پلی اتیلن سنگین از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده و از لوله هایی است که در صنایع گوناگون از جمله گاز رسانی کاربرد دارد و در مراکز فروش لوله پلی اتیلن گازی تهران به فروش می رسد. مراکز فروش معتبر لوله پلی اتیلن به پخش لوله پلی اتیلن سنگین به سراسر کشور می پردازند و از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی خود امکان خرید آنلاین محصولاتشان را برای خریداران فراهم نموده اند.

پخش لوله پلی اتیلن سنگین به سراسر کشور

معرفی بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

معرفی بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

در این بخش از مطلب به معرفی بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی می پردازیم و به طور مختصر درباره ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن و کاربردهای آن صحبت می کنیم. لوله پلی اتیلن فشار قوی همان طور که از نامش پیداست، لوله ای است که در فشارهای زیاد برای انتقال مایعات به کار برده می شود.

در ساختار این لوله پلی اتیلن هایی با گریدهای PE80 و PE100 به کار رفته است و به همین علت می تواند فشارهای بالا تقریبا از حدود 6 اتمسفر تا 32 اتمسفر را تحمل کند.

لوله های PE100 ضخیم تر از لوله های PE80 بوده و قیمت آنها نیز مقرون به صرفه تر است، شاید شما فکر کنید لوله ای که ضخیم تر است و وزن بالاتری دارد می تواند فشار بیشتری را تحمل کند ولی در حقیقت این طور نیست.

فشار قوی بودن به وزن یا ضخامت لوله مربوط نمی شود بلکه ناشی از قوی بودن جنس پلی اتیلن به کار رفته در ساختار آن است، همچنین به دلیل تماس مستقیم این لوله ها با نور آفتاب در ساختار آن ها از مواد ضد اشعه استفاده می گردد.

انواع لوله های پلی اتیلن فشار قوی شامل لوله های پلی اتیلن آبیاری، گاز رسانی، فاضلابی و لوله های پلی اتیلن آب رسانی می شود، که هر کدام از آنها کاربرد جداگانه ای دارند.

از لوله های پلی اتیلن فشار قوی آبیاری برای آب رسانی در حوزه کشاورزی استفاده می گردد و لوله های گاز رسانی در خطوط انتقال گاز به کار گرفته می شوند.

برای دفع فاضلاب در شبکه فاضلاب شهری از لوله های پلی اتیلن فشارقوی فاضلابی و برای انتقال آب شرب در فشارهای 2.5 الی 25 اتمسفر از لوله های آب رسانی بهره می برند.

بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی لوله ای است که در ساخت آن از مواد پلی اتیلن درجه یک استفاده شده باشد و مراحل تولید آن طبق استاندارد های روز دنیا و با بهره گیری از بهترین ماشین آلات در کارخانه معتبر تولید شده باشد.

استانداردهای لازم برای تولید لوله پلی اتیلن

استانداردهای لازم برای تولید لوله پلی اتیلن

برای تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و طول عمر بالا نیاز است که کارخانه های سازنده به استاندارد های لازم برای تولید لوله پلی اتیلن توجه ویژه ای داشته باشند و تمامی آنها را رعایت کنند.

لوله های پلی اتیلن در دو دسته تک جداره و دو جداره تولید می شوند و هر کدام از نظر وزن، ضخامت، قطر خارجی و تحمل فشار دارای استاندارد های بخصوصی می باشند.

لوله های پلی اتیلن بسته به سایز خود کاربردهای متفاوتی دارند، مثلا از لوله سایز 75 میلی متری در آبیاری قطره ای و لوله 200 میلی متری (8 اینچ) در صنایع آبیاری مدرن با فشار 5 الی 25 بار استفاده می شود.

هریک از انواع لوله پلی اتیلن از نوار تیپ گرفته تا لوله های پلی اتیلن سنگین و فشار قوی استاندارهای مخصوص خود را دارا می باشند.

استاندارد های مورد نیاز در ساخت لوله های پلی اتیلن شامل چهار استاندارد ISO، BS، DIN و ASTM می باشند که هر کدام از آنها مربوط به یکی از ویژگی های لوله است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

استانداردی که مربوط به قطر اسمی و فشار اسمی لوله پلی اتیلن است، استاندارد ISO شماره 1/161 می باشد و استاندارد مربوط به قطر خارجی لوله استاندارد ISO 3607 است.

استاندارد مربوط به ابعاد لوله پلی اتیلن شامل استاندارد DIN با شماره 8074 و 3-8076 می باشد و DIN شماره 8075 به روش های آزمون و تست لوله پلی اتیلن می پردازد.

استاندارد ASTM که مهم ترین استاندارد صنعتی نیز می باشد شامل دسته بندی انواع لوله پلی اتیلن و بیان مشخصات لوله نظیر قطر و ویژگی های دیگر آن است.

رعایت استانداردهای فوق سبب تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت می شود که در فشار بالا دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود و استحکام و طول عمر آن بالا می باشد.

میزان صادرات لوله و اتصالات به عراق

میزان صادرات لوله و اتصالات به عراق به دلیل قرار داشتن کارخانه های پتروشیمی متعدد در ایران و در دسترس بودن بهترین مواد اولیه پلی اتیلن تولید انوع لوله های پلی اتیلن با کیفیت بسیار بالا در کشورمان انجام می شود.

کیفیت بالای لوله های تولید شده و رعایت استانداردهای روز دنیا در آن سبب شده است صادرات این محصول از ایران به کشورهای همسایه نظیر عراق صورت گیرد.

میزان صادرات لوله و اتصالات به عراق در سال های اخیر مقادیر بالایی بوده و باعث ورود ارز زیادی به کشور و رشد اقتصادی گردیده است.

قیمت مناسب و کیفیت تولیدات لوله پلی اتیلن ایرانی باعث شده است، این محصولات در بازار کشورهای خارجی از جمله عراق جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

همچنین حمل و نقل و بارگیری این لوله ها به خاطر سبک بودن آنها و مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارند، به سهولت انجام می شود که صادرات را تسهیل می کند.

به دلیل وجود منابع نفتی فراوان در منطقه خاور میانه، ایران در صادرات لوله پلی اتیلن رقیب های سرسختی در این زمینه دارد، چرا که پلی اتیلن به عنوان ماده اولیه لوله های پلی اتیلن از مشتقات نفتی می باشد.

صادر کنندگان کشورمان برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه صادرات لوله پلی اتیلن نیازمند به روز نگه داشتن دانش و تکنولوژی تولید و استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولیدات خود می باشند.

همین طور به کار گیری ماشین آلات با کیفیت و رعایت استانداردهای بین المللی در تولیدات لوله پلی اتیلن و استفاده از بسته بندی مناسب برای محصولات صادراتی، کمک شایانی به تثبیت جایگاه ایران در بازارهای جهانی لوله پلی اتیلن می نماید.

عرضه لوله پلی اتیلن ضد حریق سنگین به سراسر کشور

عرضه لوله پلی اتیلن ضد حریق سنگین به سراسر کشور لوله های پلی اتیلن ضد حریق در آتش نشانی نقش ویژه ای دارند و به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، آتش سوزی و فشار بالا در خاموش کردن آتش های وسیع به کار می روند.

کشور ما تولیدات بسیار با کیفیتی در زمینه لوله پلی اتیلن ضد حریق داشته و مجموعه های زیادی به عنوان مراکز عرضه لوله پلی اتیلن ضد حریق در سراسر کشور فعالیت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما