مرکز خرید لوله کاروگیت 250 با نازل ترین قیمت

امروزه با گسترش ساخت و ساز، نیاز به لوازم درجه یک و با کیفیت بیشتر از پیش رخ می نماید.از جمله لوازم مهم ساخت و ساز می توان به لوله های پلی اتیلن با انواع و اقسام مختلف از جمله لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت ، لوله پلی اتیلن 1 اینچ ، لوله پلی اتیلن زهکشی ، لوله پلی اتیلن ضد سایش ، لوله پلی اتیلن پلاستیکی و لوله پلی اتیلن فاضلابی اشاره کرد.زمزم‌ پایپ یکی از معتبرترین شرکت های تولید این محصولات می باشد . زمزم پایپ یکی از مراکز خرید لوله کاروگیت 250 می باشد که این محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.برای سفارش خرید یا اطلاع از قیمت انواع محصولات پلی اتیلن و دریافت قیمت لوله کاروگیت 250 با کارشناسان فروش مجموعه زمزم پایپ در ارتباط باشید.

مرکز خرید لوله کاروگیت 250 با نازل ترین قیمت

روش تشخیص کیفیت لوله کاروگیت

روش تشخیص کیفیت لوله کاروگیت

به لوله فاضلابی دوجداره کنگره دار یا شیار شیار ، لوله کاروگیت می گویند . لوله کاروگیت، دوجداره و با لایه خارجی یعنی حالت فنری شکل که سیاه رنگ است تولید می شود. مجموعه‌ای از ردیف‌ها و شیارها روی سطح آن وجود دارد. این لوله از جنس پلی اتیلن با چگالی بالا (H.D.PE) ساخته می شود. که بدلیل خصوصیات بسیار بالای پلی اتیلن ، لوله کاروگیت پلی اتیلن بدون شک نسبت به سایر لوله های تولید شده در صدر کاربرد در انواع پروژه های شهری و جاده ای قرار دارد .همچنین می‌تواند روکش دار یا آستردار باشد مثل لوله کاروگیت پی وی سی که پوششی از جنس الیاف دارد البته نوع بدون پوشش کاربرد بیشتری دارد. لوله کاروگیت پلی اتیلنی برای کاربردهایی مانند انتقال آب و فاضلاب و زهکشی و انتقال فاضلاب صنعتی و عفونی و آب های جاری و حتی مسیر کابل ها و سیم ها و نیز ساخت پل ها و اخیرا بصورت محافظ ی برای شیرآلات به کار می‌رود در لوله کاروگیت انعطاف پذیری، دوام و استحکام، قیمت مناسب و سبکی و حمل راحت برتری های ارزشمندی هستند

تفاوت گرید یا درجه : این گرید ها نشان دهنده کیفیت لوله نیست. این صحیح نیست که لوله گرید A با کیفیت تر از گرید C باشد. این گرید ها نشان دهنده این هست که یک تولید کننده تا چه میزان میتواند در مناقصات شرکت کند. یعنی بیشتر نشان دهنده کمیت هست تا کیفیت. بعضی از فروشندگان لوله های پلی اتیلنی براین باور هستند که لوله های گرید دار را اگر روی زمین قرار دهید و با پتک بر روی آنها بکوبید لوله ها، سالم میمانند. بنابراین سعی می کنند به خریدار اینطور القا کنند که چون این لوله در برابر ضربات پتک دوام می آورد پس در حد لوله های گرید دار هست. خوب اگر اینطور بود چرا تولید کنندگان هزینه های زیادی برای تجهیزات آزمایشگاه میپردازند؟ به جای آن همه خرید تجهیزات جهت تست لوله پلی اتیلن یک پتک بخرند و در کارخانه تولید کننده تست انجام دهند. منظور این نیست که این آزمایش چیزی را اثبات نمیکند اما قطعا راه نشان دادن کیفیت لوله نیست.آزمایش کیفیتآزمایش قرار دادن لوله زیر لاستیک اتومبیل و عبور از آن صحیح نیست و کیفیت را اثبات نمیکند. افراد حرفه ای با انداختن لوله روی سطح زمین و گوش دادن به صدای آن میتوانند در مورد کیفیت لوله اظهار نظر کنند. این لوله ها باید چند سال زیر نور مستقیم آفتاب دوام بیاورد. یکی از مهمترین نشانه های کیفیت لوله این هست که درست جوش بخورد و دوام جوش آن تا سالیان سال حفظ شود. سطح صاف و صیقلی داخل لوله نیز نشان دهنده کیفیت آن هست. همچنین لوله پلی اتیلن هرگز نباید شکننده و خشک باشد.

خصوصیات ظاهری لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن نوعی لوله انعطاف پذیر از جنس مواد پلی اتیلنی است. از آن برای انتقال مایعات و گاز استفاده میشود و کاربردهای زیادی در همه کشورها دارد.اتصالات پلی اتیلنی با خاصیت های بی نظیرش بهترین انتخاب برای استفاده در اموری مانند استفاده در آبرسانی، شبکه های گاز، شبکه فاضلاب، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، خطوط تأمین سیستم آتش نشانی، مجرای برق، ارتباطات و لوله های فاضلاب و زهکشی می باشد.

مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن معمولا به این شکل توضیح داده میشود که این لوله ها چه مقدار بار را میتوانند تحمل کنند یعنی فشاری که از دورن به ان وارد میشود باید چقدر باشد خب این یعنی اینکه باید لوله هارا با توجه به نیاز با مشخصات دقیق تهیه فرمایید برای مثال اگر لوله ایی فشار کاری ان 6 بار است اصلا نباید انرا در جایی که شار اب 8 است استفاده کنید به این دلیل که این لوله ها منفجر میشود از دیگر مشخصات این لوله ها گرید های ان است یعنی مواد اولیه ای که لوله ها از ان تولید میشود.

مواد اولیه PE100:

این مواد از بهترین مواد های موجود برای تولید لوله های پلی اتیلن است که با وزن کم لوله ها باعث مقاومت بسیار خوب ان میشود .

مواد اولیه PE80:

این مواد اولیه هم بیشترین کاربرئ را در پروژه ها دارد به طوری که همه برای اجرای پروژه تاکید دارند .

موادPE63 :

این مواد اولیه امروزه در پروژه ها اصلا استفاده نمیشود زیرا این لوله ها با وجود وزن بسیار بالا وضخامت بالای لوله بازهم از مقاومت مناسبی برخوردار نیست این لوله ها به دلیل وزن بالا قیمت ان بسیار بالا می افتد به همین دلیل دیگر از ان استفاده نمیشود.

نکاتی برای خرید لوله کاروگیت 1000

نکاتی برای خرید لوله کاروگیت 1000

لوله دوجداره 1000 پلی اتیلن لوله دوجداره کاروگیت 1000 جهت انتقال فاضلاب و هدایت سیالات به صورت ثقلی کاربرد دارد و این سایز از لوله کاروگیت ( لوله 1000 کاروگیت ) جهت آبرو‌های کوچک و انتقال پساب‌ واحدهای مسکونی و صنعتی کوچک بکار میرود . از این رو به این لوله 1000 میگویند که قطر داخلی آن 1000 میلیمتر است . در لوله کاروگیت ابعاد بسیار مهم است و بر خلاف لوله‌های تکجداره که وزن در آنها مطرح است , در این نوع از لوله پلی اتیلن , وزن مهم نیست و در هیچ استاندارد و جدولی مشخصات وزنی مشخص نشده است و تاکید بر ابعاد و میزان مقاومت حلقوی جداره خارجی است. لوله های کاروگیت در کل و عمدتا جهت سیستم فاضلاب بکار میروند و بوسیله کوپلر و رینگ به یکدیگر متصل میشوند, این لوله‌ها در تمامی سایزها در طول‌های 6 متری تولید می‌شوند که در ابتدا و انتهای آنها فرم لوله متفاوت است و این تفاوت جهت اتصال به کوپلر است. جهت اتصال این لوله‌های کاروگیت از کوپلر و واشر و یا جوش اکسترودر استفاده می‌شود. ویژگی‌های لوله کاروگیت با توجه به نیاز امروز در مدیریت‌های شهری و برقراری فاضلاب‌های شهری و جمع‌آوری آبهای سطحی از بهترین گزینه‌ها در این سیستم می‌باشد که به گونه‌ای که امروز در بیشتر است شهرهای در پروژه‌های فاضلابی از لوله‌های کاروگیت فاضلابی استفاده می‌شود. اگر چه لوله‌های پلی اتیلنی کاربردهای فراوان و بیشماری دارند، اما بیشترین کاربرد لوله کاروگیت جهت مدیریت جریان ثقلی آب (پساب یا فاضلاب) می‎باشد. نمونه‌هایی از موارد استفاده این سیستم عبارتند از:فاضلاب سریع السیر،فاضلاب زیر سطحی،فاضلاب بهداشتی و زهکشی آب باران .لوله‌های دوجداره کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از ۱۶ -۳۱٫۵ -۶۴ کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند . لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره کاروگیت تحمل بالایی را به جهت حجم خاک و مقاومت حلقوی دارند و فشار داخلی این لوله‌ها معمولا 2 یا 4 بار می‌باشد و این لوله‌ها را نمی‌توان در شبکه‌های تحت فشار استفاده نمود. مشخصات فنی و کیفیت لوله دوجداره کاروگیت می‌بایستی با استاندارد DIN16961-2 (مربوط به کنترل ابعاد و مقاومت حلقوی لوله) و EN13476 (سایر آزمون های مربوط به مشخصات کیفیت محصول) مطابقت داشته باشد.

کاربرد کاروگیت 250 در سیستم های زهکشی

لوله کاروگیت پلی اتیلن با چگالی بالا یا همان کاروگیت H.D.P.E لوله های سبک ارزان قیمت مقاوم در برابر خورندگی و تحمل بار ترافیکی تا بیش از 30 تن راه راه بصورت فنری شکل و جداره داخلی صاف هستند که نسبتا انعطاف پذیرند. در استفاده از لوله های کاروگیت مزایای متعددی وجود دارد که زهکشی یک کاربرد جدیدتر و البته کم مصرف تر نسبت به دیگر کاربردهای لوله کاروگیت است. از آنجا که لوله های کاروگیت انعطاف پذیر هستند، می توان به راحتی و بدون تکان دادن زیاد و بدون کمک زیاد از اتصالات در زوایای مختلف از آن ها استفاده کرد و به راحتی قابل نصب هستند. همچنین این لوله ها مانع بازگشت آب می شود و فرصت هایی را که باعث اشباع باکتری ها و نفوذ به سیستم می شود را حذف می کنند. به دلیل اینکه لوله کاروگیت سوراخ ها و حفره های بسیاری دارند آب در لوله نمی ماند، بلکه به سرعت تخلیه می شود و از این لحاظ از پی وی سی بهتر هستند. سوراخ های لوله کاروگیت مستقيما بر روی سطح نيستند و بين دندانه های لوله هستند، در نتيجه باعث می شود که آب باقی مانده موجود در لوله سخت تر خارج شود. لوله های PVC بدون وجود راه سطحی خروجی برای سیال باقی مانده بيشتر در معرض اشباع هستند. . ویژگی اصلی لوله های کاروگیت برای کاربرد زهکشی، توانایی جمع آوری آب به میزان زیاد و تخلیه راحت آن است. برای انجام این کار لازم است که لوله ها دارای شکاف هایی باشند تا آب بتواند وارد لوله شود و آب را حمل کند. باید یک بخش شیب کافی و بدون موانع داشته باشد تا آب جریان یابد. از طرفی آب اضافی موجود در خاک می تواند زمین را لغزنده کرده و حتی در یک دوره بسیار کوتاهی از زمان، باعث مشکلات جدی در زمین و ساختمان ها و اشیا اطراف شود. بنابراین، تخلیه مناسب زمین برای طراحی و آماده سازی ساخت و ساز بسیار مهم است. با درنظر گرفتن این موضوع می توان از لوله های کاروگیت پلی اتیلن (PE) برای تخلیه وجود بیش از حد آب در خاک توسط طیف وسیعی لوله ها با قطرهای مختلف استفاده کرد. این لوله ها با توجه به ظرفیت هیدرولیکی بالا کاملا قادر به پاسخگویی به هر گونه درخواست در زمینه زهکشی هستند. بهترین لوله های زهکشی بهترین لوله های زهکشی لوله های دو جداره ساخته شده با پلی اتیلن با چگالی بالا و دو لایه خارجی داخلی و صاف داخلی هستند. به طور کلی می توان گفت یک سیتم زهکشی کارآمد و قابل اطمینان برای حفظ امنیت جاده‌ها، معابر، پارکینگ ها و دیگر سطوح شهری ست و همچنین شبکه زهکشی مناسب به مدیریت آب‌ های باران و آب‌ های زیر سطحی در معابر شهری و زمین‌ های کشاورزی ست و تضمینی برای استفاده بهینه از منابع آبی و محیط زیست خواهد بود. لوله دو جداره کاروگیت در اجرای پروژه‌های بزرگ زهکشی می‌ تواند با توجه به مزایای بی شمار لوله و اتصالات پلی‌ اتیلن، هزینه اجرای چنین پروژه‌ هایی را کاهش دهد. این لوله ها بدلیل طراحی آنها دارای مقاومت حلقوی مناسب جهت اعمال بارهای وارده در زیر زمین با حداقل شیب و کمترین وزن ممکن هستند که سبب کاهش قیمت لوله و هزینه حمل و نهایتاً هزینه کمتر، انتقال سیال می شوند.

خرید ارزان لوله کاروگیت اصفهان

خرید ارزان لوله کاروگیت اصفهان با مراجعه به بازار لوله در هر شهری که ساکن می باشیم، می توانیم لوله کاروگیت اصفهان را تهیه کنیم. در مراکز خرید و فروش، فروشندگانی وجود دارند که این محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. این فروشندگان اصولاً شعبه های کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت اصفهان می باشند. از این شعب می توان لیست قیمت لوله پلی اتیلن کاروگیت را به دست آورد و سپس به مقایسه آن با دیگر برندها پرداخت. این گونه می شود ارزان ترین نوع لوله را تهیه کرد .برای خرید مطمئن ،با کیفیت و ارزان لوله کاروگیت اصفهان انتخاب شرکت زمزم پایپ میتواند انتخابی هوشمندانه و موفق برای شما خریداران گرامی باشد

سفارش خرید لوله اب پلی اتیلن

به منظور سفارش و خرید لوله آب پلی اتیلن برای بازار داخلی و صادرات مجموعه زمزم پایپ تجربه خریدی آسان و مطمئن را برای شما به ارمغان می اورد. زمزم پایپ شرکتی باتجربه در زمینه تولید و فروش لوله پلی اتیلن صادراتی می باشد

فروش اینترنتی لوله کاروگیت 250

فروش اینترنتی لوله کاروگیت 250 امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت ، خریدو فروش اینترنتی یکی از مهمترین روش های بازرگاتی جهان به شمار می رود. خرید و فروش اینترنتی انواع لوله های پلی اتیلن از مجموعه زمزم پایپ در کنار سرعت عمل و خلق اطمینان با مشتریان عزیز موجب تدارم همکاری شما عزیزان با مجموعه ما می گردد .تخصص ما فروش انواع لوله های پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن کاروگیت 250 می باشد .شما عزیزان می توانید با سفارش اینترنتی علاوه بر خرید حضوری خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. برای سفارش و یا درخواست قیمت انواع محصولات لوله پلی اتیلن صادراتی و داخلی و اطلاع از قیمت لوله کاروگیت 250 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما