مرکز خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی

خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی و لوله پلیکا شماره 8 باید با دقت بسیاری همراه باشد تا هم از لحاظ کیفیت و هم سایز مورد سنجش قرار گیرد.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی

ویژگی های ظاهری لوله پلی اتیلن کشاورزی

ویژگی های ظاهری لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله پلی اتیلن و لوله و اتصالات پلی ران در انواع مختلف ( پلی اتیلن سنگین، لوله پلی اتیلن زهکشی ، لوله پلی اتیلن ۴ اینچ، لوله پلی اتیلن درجه 2، لوله پلی اتیلن 2 اینچ ) امروزه در موارد مختلفی استفاده می شوند که با رشد آنها، حوزه های موارد مصرف آنها هم بیشتر شده و افزایش نیز می یابد.

در جهان امروز این محصولات جدید جایگزین بهتری از لوله های قدیمی بتنی و فلزی هستند. لوله های پلی اتیلن متنوع هستند که به دلیل این تنوع کاربردهای متفاوتی دارند و در بسیاری از موارد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با لوله پلی اتیلن و ویژگی ها و کاربردها و انواع آن آشنا کنیم.

انواع مدل های لوله پلی اتیلن

از انواع لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره: این لوله ها از انواع لوله پلی اتیلن پلیمر ی می باشند، در فشارهای ۲ تا ۴۰ بار در قالب لوله هایی با قطرهای مختلف استفاده می شوند. امروزه با توجه به سرعت بالای رشد این لوله ها، کاربرد این نوع لوله ها در شبکه های انتقال و توزیع آب نیز افزایش یافته است.
  • لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت: این لوله ها با نام لوله های کاروگیت نیز شناخته می شوند، این نوع لوله ظاهری حلقه حلقه دارد و دارای یک سطح صاف می باشد. از این نوع لوله برای انتقال سیالات با ماهیت های فاضلاب اسیدی و بازی و همچنین جابجایی پساب های مربوط به انواع صنایع استفاده می شود.
  • لوله پلی اتیلن اسپیرال: این لوله ها را می توان از انواع لوله پلی اتیلن دانست که کاربردی مانند لوله های کاروگیت دارند ولی از نظر سایز بندی که عموما در بازه ۸۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر ساخته می شوند، با آنها متفاوت هستند. این لوله ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و آن را می توان تا ابعاد ۶ متر طول با ۳ متر طول دهنده خالص و تا قطر ۳ متری طراحی ،تولید و عرضه کرد.

انواع پلی اتیلن سبک و سنگین:

اگر بخواهیم تفاوت استفاده این دو ماده در کار های روزانه خود مثال بزنیم باید گفت که محصولات و بسته بندی های نایلونی همان LDPE است و محصولات و بسته بندی های نایلکسی همان HDPE است . محصولات پلی اتیلنی سبک و سنگین در جهان امروزی کاربرد های بسیاری دارند و همه ما هر روزه با پلی اتیلن در چگالی های متفاوت و انواع محصولات تولید شده با این ماده سر و کار داریم و به طور کلی در زندگی امروز بدون پلی اتیلن اکثر صنایع قادر به ادامه کار نیستند و از همین رو پلی اتیلن یکی از اصلی ترین محصولات پایه و تامین کننده به حساب می آید.

آسانی حمل و نقل لوله های پلی اتیلن

برای آشنایی بهتر با پلی اتیلن سبک و سنگین ادامه مطلب را هم بخوانید.

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE). این پلاستیک شفاف یا رنگی شده دارای قابلیت های انعطاف پذیری ،قدرت مقاومت شیمیایی و ضد آب است. در ساخت بسیاری از انواع محصولات از جمله کیسه ها و بسته بندی مواد غذایی ، بسته بندی و فیلم پلاستیکی ، مواد بسته بندی انعطاف پذیر و قطعات قالب تزریق کاربرد دارد.

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) . مقاومت و دوام بیشتری نسبت به LDPE ارائه می دهد. این ماده در تنوع شفاف تا غیرشفاف موجود است و مقاومت شیمیایی بسیار بالاتری به نسبت LDPE را از خود نشان می دهد. محصولات ساخته شده از HDPE شامل ظروف بسته بندی سفت و سخت ، اسباب بازی ها ، مبلمان و سازه های فضای باز ، تجهیزات آشپزخانه و لوله های لوله کشی است.

حمل و جابجایی لوله‌های پلی‌اتیلن

پیمانکار ها موظف هستند :

  • در بارگیری ، تخلیه لوله ، انبار و نگهداری از آنکاملا دقت و احتیاط را به عمل آورند، تا صدمه‌ای به آنها وارد نیاید.
  • بلندکردن و پائین گذاشتن لوله و متعلقات، باید به آرامی انجام شود.
  • در زمان حمل نیز، از کامیون‌ها‌ی با سطح صاف و بدون میخ و عاری از سطوح تیز و برنده استفاده شود.
  • در صورتی که لوله‌ها به صورت بسته‌بندی در کارخانه تهیه و عرضه می‌شوند، در موقع بلند کردن آنها توسط جرثقیل، باید از تسمه‌های پهن استفاده شود و از به کار بردن زنجیر، قلاب، یا سایر و سایل سخت اجتناب گردد.
  • برای نحوه جابجایی این بسته‌ها را نشان -لوله های با طول بیش از ۶ متر، از تیرهای توزیع کننده نیرو استفاده شود.

برای حمل ونقل آسان و مطمئن تمامی موارد بالا با دقت و حوصله انجام شود.

انواع کاربرد های لوله های پلی اتیلن

انواع کاربرد های لوله های پلی اتیلن

موارد استفاده لوله پلی اتیلن

استفاده لوله‌های پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد فزاینده به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت مواد اولیه پلی اتیلن با کیفیت بهتر، باعث شده است تا نسل جدیدی از لوله‌های پلی اتیلن های گرید (high grade) به وجود بیاید.

لوله پلی اتیلن از حدود ۷۰ سال پیش در صنایع مختلف اروپا و سپس ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله کاربری‌های حال حاضر لوله پلی اتیلن می‌توان انتقال و جابجایی آب (سیستم‌های آبرسانی، آبیاری تحت فشار و …)، انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌کننده و گرم کننده، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق کابل‌های برق و فیبر نوری و مصارف گوناگون و مختلف دیگر را نام برد.

لوله پلی اتیلن تک جداره، از جمله این لوله‌ها است که می‌توان از آن در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر (بسته به مواد اولیه و قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف استفاده نمود. ویژگی‌های منحصر بفرد لوله پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر لوله‌ها (فولادی، آزبست، و …) باعث گردیده است که سرعت رشد استفاده از این لوله‌ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب و سیستم‌های آبیاری تحت فشار نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد.

کاربرد و موارد استفاده لوله های پلی اتیلن لوله‌های پلی اتیلن که با نام اختصاری (HDPE) یا پلی اتیلن سخت شناخته می‌شوند، دارای کاربرد بسیار زیادی در کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، کاورینگ و پوشش دهی و انتقال گاز می‌باشند. که به همین دلیل لوله پلی اتیلن صادراتی نیز طرفدارن بسیاری دارد .

کاربردهای لوله پلی اتیلن بسیار است که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی
  • استفاده در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی
  • استفاده در شبکه های گازرسانی
  • استفاده در شبکه ها و سیستم های زهکشی
  • سیستم های انتقال مایعات ، پساب ها و فاضلاب صنعتی
  • سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)
  • به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری
  • این لوله در سایز های متفاوت و برای کاربرد های متفاوت است به طور مثال لوله 6 اینچ کشاورزی ، تنها برای کشاورزی استفاده می شود.

اصول نصب لوله پلی اتیلن با قطر زیاد

اصول صحیح نصب لوله پلی اتیلن با قطر زیاد :

لوله های پلی اتیلن در ابعاد و سایز و اندازه های مختلف تولید می شوند و هر کدام برای یک کاربری مناسب هستند. لوله های پلی اتیلن دارای تنوع زیادی هستند و از این جهت برای مصارف متنوع صنعتی گزینه بسیار خوبی به شمار می روند.

یکی از انواع لوله پلی اتیلن، لوله هایی هستند که قطر زیادی دارند. لوله پلی اتیلن قطور به لوله هایی گفته می شود که قطر داخلی آن ها بیشتر از 1200 میلی متر باشد. این دسته از لوله ها معمولاً به صورت دو جداره (لوله کاروگیت) ساخته می شوند تا حداکثر مقاومت و استحکام را برای لوله فرآهم آورند. تمام لوله های پلی اتیلن با قطر زیاد که در مصارف انتقال آب و فاضلاب و شبکه های گازرسانی مورد استفاده قرار می گیرند اغلب باید به صورت دفنی در زمین نصب شوند. در موارد استثنا، این لوله ها می توانند هم به صورت نیمه سطحی و هم به صورت سطحی در داخل ترانشه با عمق کم نصب شوند. منظور از روش نیمه سطحی روشی است که در آن قسمت بیشتری از دیواره لوله پلی اتیلن در زیر خاک قرار می گیرد و فقط بخش کوچکی از آن از سطح خاک بیرون می باشد. انتخاب روش دفنی یا سطحی این لوله ها به صلاحدید پیمانکاران و مهندسان بستگی دارد.

قیمت فروش فروش لوله گاز پلی اتیلن

قیمت فروش فروش لوله گاز پلی اتیلن همانطور که مطلع هستید قیمت لوله پلی اتیلن ثابت نیست و هر روز در حال تغییر است. نسبت به وضع بازار تیم ما نیز تمام سعی خود را میکند تا قیمت لوله پلی اتیلن و تمامی لوازم جانبی آن را با بهترین شرایط برای شما به دست آوریم و با قیمتی مناسب به دستتان برسانیم.

قیمت روز لوله پلی اتیلن امروزه با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی دارای ثبات نیست و هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت ها مختلف صرفا برای اطلاع رسانی می باشد.

جهت خرید لوله پلی اتیلن و دریافت هزینه دقیق با ما تماس بگیرید.

هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد و این نوع لوله ها اقطار مختلفی دارند که معمولا از ۲۰ میلیمتر شروع شده و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد , هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود.

خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی از حساسیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید این نوع لوله باید جوانب احتیاط را رعایت نموده و از تولید کننده استانداردهای لازم را بگیرید.

خرید اینترنتی لوله گاز پلاستیکی

لوله و اتصالات پلی پروپیلن به لوله سفید یا لوله سبز نیز معروفند. این لوله ها از پلیمر پلی پروپیلن ساخته میشوند. برای اتصال لوله و اتصالات پلی پرو پیلن از دستگاه جوش حرارتی استفاده میشود. این دستگاه اصطلاحا به اتو لوله کشی معروف است. این اتو با گرم کردن سطح داخلی اتصالات و سطح خارجی لوله هر دو را به حالت مایع در می آورد که با اتصال دو سطح به یکدیگر به صورت یکپارچه در می آید. مقاومت این لوله ها به مراتب ازلوله های آهنی بیشتر است. شما میتوانید انواع لوله واتصالات پلی پروپیلن را از فروشگاه اینترنتی شرکت تهیه فرمایید.

شمامشتریان عزیز می توانید قیمت آنلاین لوله پلی اتیلن را این روزها از سایتهای اینترنتی دریافت نمایید با پیشرفت علم و حضور اینترنت در خانه ها شرکت ها کارخانجات دیگر نیازی نیست که شما به بازار مراجعه نمایید و خرید لوله انجام دهید با مراجعه به سایتهای اینترنتی خرید را انجام دهید. شرکت ما هم در کنار فروشندگان لوله و اتصالات فروش آنلاین لوله اتصالات را انجام میدهد و بهترین قیمت این لوله را انجام می دهد. قیمت ان محصول را عرضه می نماییم . قیمت این لوله با فشار کاری 4 بار ، 6 بار ،‌10 بار ،‌‌ 16 بار عرضه می گردد این لوله ها همگی داری استاندارد ملی می باشند و در روی لوله تمامی مشخصات لوله حک شده است که می توان سایز لوله فشار لوله تاریخ ساخت لوله و استاندارد لوله را مشاهده کرد. قیمت این لوله با آلیاژ های مختلف به فروش می رسد که بیشتر مصرف این محصول آلیاژ pe63 ،pe80 ،pe100 می باشد که تمامی این محصولات در پایپ اتصال موجود می باشد این لوله ها در شاخه های 6 متری و 12 متری عرضه می گردد در بعضی از سایزها و فشار در کلاف های 50 متری و 100 متری عرضه می گردد شما مشتریان عزیز می توانید همه روزه قیمت لوله پلی اتیلن را از سایت شرکت دریافت نمایید لیست قیمت لوله پلی اتیلن هر روز در سایت بروز می شود.

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن فشار قوی

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن فشار قوی محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس فرمول محاسبه بهای لوله پلی اتیلن انجام میشود و برای اطلاع از جزئیات آن باید اول لوله پلی اتیلن را تعریف کنیم .

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله‌های پلی اتیلن تک جداره تماما لوله‌های فشار قوی هستند. لوله‌های پلی اتیلن در نظر عام به لوله‌هایی با ضخامت بالا گفته می‌شود که این نظر با پیشرفت علم و نوآوری در زمینه مواد اولیه پلی اتیلن منسوخ گردیده است. این نوع لوله‌ها برای استفاده در فشارهای 2 تا 30 بار، مناسب میباشند. لوله پلی اتیلن فشار قوی را میتوان از نظر افراد غیر حرفه‌ای و ناآشنا با لوله‌های پلی اتیلن و دیگر لوله‌های پلیمری تعریف کرد : لوله‌هایی که به منظور انتقال آب و فاضلاب به کار می روند، تحت فشار کاری بالا کار می کنند و با نام “لوله های پلی اتیلن تحت فشار” شناخته می شوند. سیستم های آبرسانی شامل انتقال آب شرب شهری و روستایی، آبرسانی کشاورزی و انتقال فاضلاب شهری و صنعتی می شود. لوله پلی اتیلن فشار قوی، از مواد پلیمری پلی اتیلن با گرید تجاری PE63، PE80 و PE100 تولید می‌گردد .که به غیر از مواد پلی اتیلن گرید PE100 , دیگر گریدهای پائین‌تر از رده خارج می‌باشند و تولید و استفاده از آنها صرفه اقتصادی ندارد و از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار نیستند و جهت کاربری‌های حساس مناسب نیستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما