مرکز تولید لوله ی پلی اتیلن عمده

امروزه استفاده از پلی مر ها و لوله پلیکا شماره 8 در صنعت تقربیا فراگیر شده و پلیمر ها که پایه نفتی دارند کمک شایانی به تولید انواع محصولات صنعتی کرده است، از سری محصولاتی که با تولیدش تحول خوبی در صنعت بوجود آورده است، لوله پلی اتیلنی می‌باشد، لوله پلی اتیلنی از پلیمری با نام پلی اتیلن ساخته شده است که برای بسیاری از امور مانند لوله های آب شهری، مخازن نفت و گاز، حفاری ها و بارگیری های سوختی استفاده می‌شود، مراحل تولید لوله ی پلی اتیلنی را در ادامه بصورت مختصر بیان میکنیم، با ما همراه باشید.

مرکز تولید لوله ی پلی اتیلن عمده

صفر تا صد تولید لوله پلی اتیلن

صفر تا صد تولید لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن و لوله و اتصالات پلی ران در کارگاه های صنعتی با دستگاه های تمام اتومات و کمترین نیروی انسانی و دارای کیفیت خوب تولید می‌شود، صفر تا صد تولید لوله پلی اتیلن بصورت مختصر به شرح زیر است :ابتدا مواد بصورت گرانول و خرد شده طبق متراژ، گرید و نوع ساختار لوله وارد دستگاه اکسترودر می‌شود، روش تولید حصولاتی که با دستگاه اکسترودر تهیه‌ می‌شوند را اکستروژن می‌گویند، بنابراین لوله پلی اتیلن نیز به این روش تولید می‌شود.

گرانول ها تحت دما و حرارت بالا ذوب می‌شوند و به حالت مواد مذاب پلی اتیلنی تبدیل شده، سپس توسط لوله مارپیچ به بیرون از اکسترودر رانده می‌شوند، در این مرحله در تانک های فشار تحت فشار و پرس قرار گرفته و شکل می‌گیرند، لوله های خام از بیرون با آب خنک شده و توسط دستگاه ها کش آمده وشکل نهایی خود را می‌گیرند.

بعد از این مرحله با تست کنترل کیفیت و برش خوردن به اندازه های مورد نظر، وارد دستگاه لیبل زن شده و مشخصات لوله از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قطر لوله و اطلاعاتی از این قبیل روی لوله ها حک میشود، سپس توسط نیروی انسانی و دستگاه بسته بندی، وکیوم شده و به بازار فروش عرضه می‌شود. لوله های پلی اتیلنی در مدل های تک جداره و دو جداره تولید شده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

خرید انواع لوله ی پلی اتیلن

خرید انواع لوله ی پلی اتیلن

برای خرید لوله پلی اتیلن عمده به مراکز توزیع لوله پلی اتیلن مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع لوله های پلی اتیلن تک جداره یا دو جداره بودن آنها، ضخامت و متراژ، قیمت و نحوه سفارش این لوله ها از مجموعه های بازرگانی و کارشناسان فروش این محصول خریدی موفق را تجربه کنید.

این گروه های تولیدی و مجموعه های بازرگانی با هدف ارتقا هرچه بیشتر کیفیت محصولات داخلی تشکیل شده اند و همه روزه آماده ارائه خدمات فروش و مشاوره به شما سروران گرامی هستند، با آرزوی خریدی پر سود برای شما، پر روزی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما