قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره در مشهد

قیمت لوله پلی اتیلن در مشهد و سایر شهرهای ایران به دلیل نوسانات قیمت ارز ،دستخوش تغییرات پی در پی بوده و هست.

از آنجایی که پتروشیمی های ایران، مرجع تامین مواد اولیه کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن هستند با عرضه نکردن این نوع مواد در کشور از طریق بورس ، بر گران شدن قیمت این محصولات می افزایند.

همچنین با کم بودن عرضه در پتروشیمی ها و زیاد بودن میزان تقاضا ، طبق قانون بورس افزایش قیمت در مواد اولیه را شاهد خواهیم بود که این موضوع می تواند قیمت مواد پلی اتیلن در بازار آزاد را بالا ببرد.

تولید کنندگان لوله های پلی اتیلن نیز قیمت محصولات خود را با توجه به شرایط موجود براساس قیمت مواد اولیه در بازار آزاد اعلام میکنند. چرا که برای تحویل سفارشات خود به مشتری در موعد مقرر مجبور به تامین مواد خود از بازار هستند و امکان تهیه از پتروشیمی ها به میزان لازم را ندارند.

از طرفی دیگر مشتری هم به دنبال پایین ترین قیمت ها می باشد. توجه به این نکته لازم و ضروری هست که بعضی از تولید کنندگان در تولید محصول خود از مواد اولیه نامرغوب و درجه دو  و سه استفاده میکنند که این فرآیند منجر به پایین آمدن قیمت تمام شده برای تولید کننده و مصرف کننده می شود.

اما لوله های تولیدی از استاندارد و دوام لازم برخوردار نبوده و کیفیت لازم را دارا نمی باشد و موجب هدر رفتن سرمایه می باشد.

پس توجه به این نکته لازم وضروری است که لوله های با کیفیت و دارای استاندارد می بایست از قیمت مواد اولیه استاندارد نشأت بگیرد. چنانچه قیمت لوله های پلی اتیلن از قیمت مواد آن پایین تر بود، این بدان معنا است که در تولید لوله های پلی اتیلن از مواد غیر استاندارد استفاده شده است.

چنانچه قصد خرید لوله های با کیفیت و دارای استاندارد را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

منبع: سایت خرید و فروش انواع لوله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما