قیمت انواع لوله پلی اتیلن 2 اینچ در تهران

اگر به دنبال قیمت انواع لوله پلی اتیلن در تهران هستید، به کانال تلگرامی ما در آی دی زیر بپیوندید.
قیمت انواع لوله پلی اتیلن با توجه به نوع مواد مصرفی اولیه و همچنین فرآیند تولید لوله بستگی دارد.
کارخانجات مختلفی در مشهد و تهران در حال تولید این نوع لوله ها نیز می باشند. تولید کنندگان گرید A دارای با کیفیت ترین لوله در بازار هستند که به دلیل استفاده از مواد اولیه استاندارد و آزمایشات مربوطه بر روی لوله های تولید خود و بازرسی دقیق در حین فرآیند تولید لوله به این مهم دست پیدا کرده اند. دارد.
قیمت ها در بازار لوله و اتصالات همواره دارای تغییرات گسترده می باشد. اینکه چه زمانی اقدام به خرید نمائیم نیز حائز اهمیت است.
لوله های پلی اتیلن دو اینچ در اصطلاح کارشناسی به لوله های سایز 63 میلیمتر اطلاق می شود.
قیمت های لوله های 2 اینچ بستگی به وزن آنها در یک متر دارد. این وزن در فشار های مختلف دارای عدد های مختلف است . وزن لوله ها در فشارهای 4 ، 6، 8 ، 10 ، 12.5 ، 16 و باتوجه به جنس مواد اولیه که از نوع pe80 یا pe100 است فرق دارد.
مواد اولیه pe100 از دانسیته جرمی بالایی نسبت به مواد pe80 برخوردار هستند.
به عنوان مثال اگر خواستار خرید لوله پلی اتیلن 63 با فشار 6 و با مواد pe100 هستید ، وزن استاندارد این لوله در هر متر 0.494 کیلو گرم می باشد.
حال اگر بخواهیم قیمت این لوله را زمان نوشتن این مطلب اعلام نمائیم چنانچه تولید کننده مواد اولیه خود را از طریق پتروشیمی تهیه کرده باشد ، هر متر این لوله چیزی حدود 6500 تومان قیمت خواهد خورد و اگر از طریق بازار آزاد مواد اولیه اقدام به تولید لوله نمائیم این قیمت حدود 8000 تومان به ازای هر متر خواهد بود.
البته این قیمت ها تقریبی بوده و بسته به شرایط روز تغییرات دارد که لازم است مصرف کننده محترم همواره قیمت ها را از مراجع این امر استعلام بگیرد.
چنانچه به دنبال قیمت این نوع لوله ها هستید با ما در ارتباط باشید.
منبع : سایت لوله

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما