فروش ویژه لوله گاز پلی اتیلن

در حال حاضر لوله پلی اتیلن یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع لوله های کاربردی جهت استفاده برای لوله گاز، آب، فاضلاب، سیستم حمل و نقل جاده ای، فرودگاه و غیره محسوب می شود که قیمت هر کدام بر حسب نوع کاربرد متفاوت بوده با این تفاوت که قیمت لوله گاز پلی اتیلن، بر حسب معیار های مهمی از قبیل: نوع کاربرد، کیفیت، مواد اولیه به کار رفته در تولید لوله، اندازه، ابعاد، استاندارد بودن و ایمنی بالای لوله، میزان عرضه و تقاضا، وزن، مقاومت در برابر خوردگی، سایش و دیگر موارد متفاوت است که بدون شک هر چه کیفیت لوله ها بالاتر باشد از قیمت گران تری برخوردار خواهد شد.

فروش ویژه لوله گاز پلی اتیلن

راهنمای خرید بهترین لوله گاز پلی اتیلن

راهنمای خرید بهترین لوله گاز پلی اتیلن

همان طور که گفته شد لوله پلی اتیلن از کاربردهای زیادی در نوع خود برخوردار می باشد که جهت استفاده در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است بنابراین یکی از کاربردهای مهم و اصلی از لوله پلی اتیلن برای جمع آوری صحیح فاضلاب و انتقال سیالات به لحاظ بهداشت محیط و آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد که این کار توسط افراد حرفه ای و مجرب مطابق با استانداردهای روز دنیا با ایمنی بالا صورت می گیرد که بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشد.

ناگفته نماند که راهنمای خرید بهترین لوله پلی اتیلن فاضلابی، به خریداران این امکان را می دهد تا آن ها بتوانند با توجه به این راهنما محصولی با اطمینان و سالم خریداری نمایند که برای آن ها مشکلی ایجاد نشود.

همچنین از اولین نکته هنگام خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن، سایز این لوله‌ها است، که بهترین نمونه از این کالا دارای سایز استاندارد می باشد. لوله پلی اتیلن 1 اینچ از بهترین نوع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن برای استفاده در فاضلاب‌ها است به این دلیل که کاملا استاندارد و با اتصالات متعدد قابلیت نصب دارد. به دلیل این که انواع اتصالات فاضلابی از نوع پلی اتیلن هستند، این محصولات دارای استحکام و دوام زیادی بوده و همچنین بسیار آسان نصب می ‌شوند که به هنگام خرید آن ها باید به یک سری نکات دقت نمود، تا خرید این کالاها با بهترن کیفیت انجام شود‌.

آشنایی با مراحل تولید لوله اتصالات پلی اتیلن

در آشنایی با مراحل تولید لوله اتصالات پلی اتیلن باید گفت: این نوع لوله ها اغلب به دو نوع لوله پلی اتیلن تک جداره و لوله پلی اتیلن دوجداره تقسیم بندی می شوند که از نوع تک جداره جهت انتقال آب شرب و لوله های سیستم های آتشنشانی که در واقع از جنس پلیمر و از یک لایه تشکیل شده مورد استفاده قرار می گیرد.

اما لوله‏‌ پلی اتیلن دوجداره، به روش اکستروژن با فشار زیاد خارجی با کیفیت بالا توسط شرکت های تولیدی معتبر ساخته می شود که جهت استفاده در پل سازی و راه سازی، بسیار پرکاربرد است که با مزایای خاصی همچون: قدرت بالا، استحکام بالا در برابر مواد بهداشتی، شیمیایی و غیره توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

اما مراحل تولید لوله پلی اتیلن شامل چند مرحله اصلی است که به موارد آن اشاره می کنیم:

برای تولید این محصول عمده ابتدا با استفاده از مواد اولیه خام و طبیعی توسط شرکت های تولیدی معتبر با استفاده از بروز ترین دانش ها و مهارت های عالی در انواع قطرهای مختلف با ابعاد و اندازه های متفاوت به صورت پیوسته و قالبی مطابق با استانداردهای بین المللی خاص با ایمنی بالا تولید و نیز در بازار عرضه و به فروش می رسند که جهت استفاده در صنایع مختلف از کاربرد زیادی برخوردار می باشند.

بنابراین استفاده از مراحلی همچون: مراحل آماده سازی مواد اولیه، اکستروژن، اندازه بندی، خنک کردن، چاپ، برش و رسیدن به محصول نهایی از مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن به شمار می آیند که با کیفیت عالی بدست آمده و با قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند.

به طور کلی برای تولید لوله های پلی اتیلنی از روش‌ های مخصوصی به نام اکستروژن استفاده می‌ شود که مواد اولیه را به صورت گرانول شده، درون این دستگاه‌ ها می ‌ریزند و سپس بر اثر حرارت بالا ذوب می کنند. پس از این که مواد ذوب شدند، آن ها را در داخل لوله مارپیچ قرار می‌دهند و این محصولات شکل لوله به خود می گیرند. پس از اینکه این محصولات با اعمال فشار مناسب شکل مناسب گرفتند آن ها را از درون دستگاه خارج نموده و در تانک های خنک کننده قرار می دهند تا این محصولات سرد شوند. لوله های پلی اتیلنی توسط دستگاه های خنک کننده تولید می گردند، بر روی آن ها مشخصات فنی، علامت استاندارد و همچنین تاریخ تولید درج می گردد.

مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

لازم به ذکر است از مزایای استفاده از اتصالات پلی اتیلن فاضلابی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مقاومت عالی در برابر رانش زمین و زمین لرزه را دارا هستند.
  2. مقاومت بالا در برابر اشعه فرا بنفش خورشید را دارا می باشند.
  3. قابلیت کاربردی در سطح زمین و زیر زمین به حالت مدفون را دارند.
  4. از قابلیت اتصال بسیار محکم و نصب آسان و راحت برخوردار می باشند.
  5. دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا، خاصیت جمع شوندگی مناسب هستند.
  6. از مواد کاملا طبیعی مطابق با استانداردهای روز دنیا با ایمنی بالا ساخته شده اند.
  7. از مزایای زیادی جهت استفاده در صنایع مختلف و تاسیسات مهم برخوردار می باشند.
  8. دارای وزن سبک، مقاوم در برابر خوردگی، پوسیدگی، سایش و ضربه های احتمالی هستند.
  9. همچنین از دوام و عمر بالایی در نوع خود برخوردار بوده که مهمترین مزیت آن ها محسوب شده است.
  10. دارای تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه هستند که امروزه بر میزان تولیدات، فروش و عرضه مستقیم و نیز جذب مشتریان آن روز بروز افزوده می شود و این دلیل و نشان کیفیت بالای محصول را می رساند.

اتصالات پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی

در حال حاضر یکی از مزیت های اصلی اتصالات پلی اتیلن مقاوم بودن این نوع لوله در برابر مواد شیمیایی است که این لوله ها با استفاده از مواد اولیه خامو طبیعی طوری ساخته شده اند که علاوه بر کیفیت، انعطاف پذیری از مقاومت بالایی در برابر موادی همچون مواد شیمیایی برخوردار می باشد که اجرای این نوع لوله توسط کارشناسان ماهر و باتجربه به وسیله جوشکاری انجام می شود که از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

امروزه انواع لوله های پلی اتیلن در سایز و اندازه های متفاوت و کاربردهای گسترده با تجهیزات مدرن و تکنولوژی در دنیا تولید می شوند که هم اکنون ایران به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان برتر انواع لوله پلی اتیلن در جهان شناخته شده و توانسته این محصول صنعتی عمده را در زمره بهترین محصول صادراتی کشور قرار دهد و با فروش و ارز آوری و سود نسبتا پایداری که داشته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشیده است.

همان طور که ذکر شد این لوله در سایز های مختلف و کاربرد های مختلف تولید می شود، که از پرکاربردترین آن می توان از لوله پلی اتیلن ۴ اینچ نام برد که شکل پذیری، قیمت مناسب، مقاوم در برابر ضربه، نور آفتاب، خوردگی از مزایای اولیه این لوله به حساب می آید.

لوله پلی اتیلنی در سایز های کمتر از ۵ اینچ مانند: لوله پلی اتیلن 1 اینچ، 2، 3 و 4 اینچ کلاف می شوند ولی در سایز های بالاتر از ۵ اینچ مانند: 6 و 12 متری به صورت استفاده از رینگ و فلنچ و یا جوش پلی اتیلنی نصب می شوند.

لازم به ذکر است از انواع دیگر لوله های پلی اتیلنی می توان به لوله پلی اتیلن آبرسانی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و از مزایای زیادی جهت استفاده برای نصب و انتقال خطوط آب در شبکه های آبرسانی از طریق استخر، چاه و لوله کشی به زمین های زراعی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد که با وجود ساختار پلی‌ اتیلنی که دارند، انعطاف‌ پذیری بالایی داشته و در برابر نفوذ عوامل خارجی بسیار مقاوم هستند.

شرکت تولید لوله کاروگیت

شرکت تولید لوله کاروگیت

کارخانه شرکت تولید لوله کاروگیت، افتخار تولید انواع لوله تک جداره پلی اتیلن و لوله دوجداره پلی اتیلنی را به خود اختصاص داده که در انواع قطرها و سایز های متفاوت جهت آبرسانی و انتقال آب به مناطق شهری و مسکونی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که با توجه به اندازه و نوع کاربرد از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.

مراحل ساخت لوله کاروگیت توسط بهترین دستگاه های پیشرفته انجام می شود، مواد به دستگاه قالب گیری مخصوص انتقال داده شده و به صورت لوله در می آید، مراحل شکل دهی صورت گرفته و لوله هایی با ساختار کاربردی و انعطاف پذیر و محکم و بادوام با سایز و ابعاد استاندارد ساخته می شوند که دارای قطر و ضخامتی استاندارد هستند.

لوله پلی اتیلن مشبک برای انواع مصارف ارائه می‌شود، این لوله ها با بالاترین درجه کیفی ساخته می‌شوند و لوله هایی سالم و بهداشتی می باشند که با رعایت استانداردهای جهانی تولید شده و به تایید کارشناسان رسیده اند، لوله دارای اندازه و قطری استاندارد و مناسب است و طول و عرض لوله مناسب می باشد، برای مصارف کشاورزی بهترین انتخاب بوده و همچنین می‌توان آن ها را در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز به کار گرفت، بهترین گزینه برای به کارگیری در صنعت آب و فاضلاب می باشند، زیرا به دلیل سطح صاف و هموار هیچگونه رسوبات و مواد آلوده به خود نگرفته و می‌تواند انواع سیالات و مایعات را به خوبی با سرعت بالا انتقال دهند.

انواع لوله پلی اتیلن در کشور با کیفیت مطلوب تولید می شوند که لوله 6 اینچ کشاورزی، جز محصولاتی هستند که در برابر آفتاب مقاوم می باشند، به همین دلیل می توان از آن ها در صنعت کشاورزی برای آبیاری قطره ای استفاده نمود. این کالاها اگر در محیط های سر پوشیده قرار بگیرند، قطعاً میزان اشعه خورشید را کمتر جذب نموده و طول عمر بیشتری دارند.

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن گازرسانی

پلی اتیلن سنگین در گریدهای مختلف توسط شرکت و واحد پتروشیمی امیر کبیر در ماهشهر راه اندازی شده است که ظرفیت تولید واحد HD پلی اتیلن سنگین ۱۴۰ هزار تن بوده و محصولات تولیدی این واحد حدود 18 گرید مختلف را در بر می گیرد.

لوله پلی اتیلن گازرسانی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد اما در برخی مواقع معایب کوچک و موشکافانه دارد که به عنوان خرید آن ها باید به ظاهر و همچنین مواد اولیه دقت نمود، تا خرید این محصولات خرید با کیفیت گردد. در بررسی معایب این لوله ها باید به امکان بریدگی عمیق به هنگام حمل و نصب لوله های اشاره نمود.

از جمله مواردی که به هنگام خرید مستقیم لوله پلی اتیلن گازرسانی، مد نظر قرار داد این است، که حتما آن ها را به صورت مستقیم از کارخانه جات تولیدی خریداری کنید. کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن که دارای نشان استاندارد هستند، از معتبرترین لوله ها برای خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات آن ها می باشند، به این دلیل که نام شرکت سازنده، تاریخ تولید و همچنین نوع مواد اولیه بر روی لوله ها درج شده است و خریداران به راحتی می ‌توانند آن ها را از نوع لوله های پلی اتیلنی بر اساس سایز با ضخامت های گوناگونی خریداری کنند.

بنابراین به هنگام خرید این محصول به سایز آنها توجه کنید و کالاهایی را خریداری کنید که سایز بیشتری دارند. بهترین نوع از این محصولات به هنگام خرید باید دارای سطح صاف و صیقلی و بدون هیچ‌ گونه خرابی داشته باشند سطح بیرونی این محصولات باید صاف باشد، تا این محصول ماندگاری بیشتری داشته باشند.

خریداران می ‌توانند در این هنگام برای خرید سایز های مختلف از این کالا، به نمایندگی‌ های فروش معتبر مراجعه کنند و لوله پلی اتیلن را که، از جمله لوله های پرکاربرد و پرمصرف می باشد با کیفیت عالی و قیمتی ارزان تهیه نمایند.

بازار خرید لوله گاز پلی اتیلن

بازار خرید لوله گاز پلی اتیلن

تولیدکنندگان بسیاری در کشور تلاش می‌کنند تا این محصولات را با کیفیت عالی به دست مشتری برسانند و موجب جلب رضایت آنان گردد. در بازار خرید و فروش این محصولات فروشندگان دارای اطلاعات زیادی در مورد این کالا هستند، که به راحتی می‌توانند موجب خرید باکیفیت برای مشتریان گردند. این کالاها که جزء محبوب ترین نمونه های لوله در بازار داخلی هستند در مرکز خرید عمده با نرخ استثنایی به فروش می رسند.

عرضه انواع لوله پلی اتیلن مشبک تک لایه توسط بازار خرید و فروش آنها به صورت عمده و جزئی انجام می‌شود. خریداران انواع گوناگون از این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانند به این مراکز مراجعه نمایند و به صورت مستقیمژ کالاهای خود را با نرخ ارزان خریداری کنند. البته مراجعه به این بازار فروش می‌تواند باعث شود، تا خریداران این کالا با دریافت اطلاعات لازم در مورد این محصولات که شامل قیمت و کیفیت است اقدام به خرید باکیفیت ترین نمونه لوله پلی اتیلن نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما