فروش نوار تیپ قطره ای در اصفهان به صورت عمده

با توجه به مشکلاتی که امروزه به دلیل خشکسالی و کم آبی در حوزه کشاورزی وجود دارد، کشاورزان به دنبال راهی برای کاهش مصرف آب و اصلاح شیوه‌های نادرست آبیاری هستند. لذا همین موضوع سبب شده که آبیاری قطره‌ای در حوزه کشاورزی روز به روز گسترش پیدا کند. در نتیجه فروش نوار تیپ قطره ای اصفهان و دیگر تجهیزات آبیاری به شیوه‌های نوین به صورت عمده و جزئی از طریق مراکز عرضه فیزیکی، اینترنتی و تلفنی رواج قابل توجه داشته باشد.

فروش نوار تیپ قطره ای در اصفهان به صورت عمده

روش های تشخیص بهترین نوار تیپ آبیاری

روش های تشخیص بهترین نوار تیپ آبیاری

نوار تایپ، نوعی نوار پلاستیکی است که انعطاف پذیری قابل توجهی داشته و برای رساندن آب از منابع و مخازن آب به ریشه گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا کیفیت آن نقش بسیار مهمی در آبیاری دارد. به صورت کلی یک نوار تیپ آبیاری درجه 1، دارای یکسری خصوصیات قابل توجه است که در هنگام خرید باید آن را مد نظر گرفت.

اولین نکته مهم در انتخاب نوار تیپ باکیفیت، نوع آن است. هرچند نوار تیپ‌ها دارای انواع متعددی هستند، اما نوار تیپ بغل دوخت دار و نوار تیپ پلاکدار پرکاربردترین نوع این دسته از تجهیزات کشاورزی به حساب می‌آیند. میزان آبی که می‌تواند از این نوارد تیپ‌ها به گیاه برسد متفاوت است اما به صورت کلی میزان آب خروجی این نوار تیپ‌ها چیزی در حدود 1 تا 4 لیتر بر ساعت است. همچنین فاصله بین درزهای این لوله‌ها چیزی بین 10 سانتی‌متر الی 1 متر است. کنترل کیفیت میزان آب خروجی یا به اصلاح دبی آب در کنار درست و منظم بودن فاصله بین درزها دو نکته مهمی است که در هنگام خرید باید کنترل شود.

نکته دیگری که می‌تواند نشانه کیفیت نوار تیپ آبیاری باشد، میزان انعطاف پذیری نوار تیپ است. به صورت کلی هرچقدر نوار تیپ انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و به عبارتی وقتی آن را خم می‌کنیم با سرعت بیشتری به کیفیت اولیه خود برگردد، نشان دهنده کیفیت بالای متریال اولیه به کار برده شده در تولید نوار تیپ آبیاری است و اهمیت قابل توجهی دارد.

علاوه بر این موضوع، کیفیت دوخت درزها مخصوصا در نوار تیپ بغل دوخت دار از جمله پارامترهای مهم در تشخیص بهترین نوع نوار تیپ آبیاری به حساب می‌آید که نقش موثری در طول عمر نوار تیپ مخصوصا در طولانی مدت خواهد داشت.

بررسی مقاومت نوار تیپ پلاک دار در برابر مواد شیمیایی

بررسی مقاومت نوار تیپ پلاک دار در برابر مواد شیمیایی

با توجه به اینکه نوار تیپ‌ها در زمین‌های کشاورزی و گلخانه‌ها در معرض بعضی از مواد شیمیایی مانند سموم و آفت کش‌ها، کودهای شیمیایی و … قرار دارند. یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید این دسته از محصولات باید به آن توجه شود، بررسی مقاومت نوار تیپ فیلتردار در برابر مواد شیمیایی است.

به صورت کلی نوار تیپ از مواد پلاستیکی باکیفیت و عموما دو لایه تولید می‌شوند که همین موضوع سبب می‌شود که تا حد نسبتا زیادی در برابر مواد شیمیایی، مقاومت داشته باشند و این مواد آسیب چندانی به آن‌ها وارد نکند. البته در صورتی که نوار تیپ در برابر نور شدید خورشید قرار گرفته و تا حد قابل توجهی ضعیف شود، وضع فرق کرده و در نتیجه مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی کاهش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این یک نکته قابل توجه در خصوص مقاومت نوار تیپ پلاک دار در برابر مواد اسیدی و شیمیایی، مقاومت قسمت دوخت شده و به اصطلاح درزهای نوار تیپ است که شاید بتوان گفت حساس‌ترین قسمت یک نوار تیپ به حساب می‌آید. به صورت کلی، حساسیت درزگیرها و قسمت آبرسان نوار تیپ نسبت به دیگر قسمت‌های این محصولات در برابر مواد شیمیایی بسیار بیشتر از دیگر قسمت‌ها است. به عبارتی دیگر خیلی زودتر از دیگر قسمت‌های یک نوار تیپ از وجود مواد شیمیایی آسیب می‌بیند لذا بهتر است که در هنگام استفاده از این مواد تمهیداتی اندیشیده شود تا امکان تماس این مواد به درزهای نوار تیپ به حداقل برسد.

الزامات مورد نیاز برای صادرات لوله نوار تیپ

الزامات مورد نیاز برای صادرات لوله نوار تیپ امروزه صادرات لوله نوار تیپ به کشورهای همسایه و دیگر نقاط کشور یکی از نکات مهمی است که توسط فعالان در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است. با این وجود یکسری الزامات برای بهتر شدن فرآیند صادرات نوار تیپ آبیاری قطره ای وجود دارد که حتما باید مد نظر قرار بگیرد.

اولین نکته لازم که باید برای صادرات لوله نوار تیپ در نظر گرفته شود، این است که امروزه نوار تیپ چینی حجم قابل توجهی از بازار جهانی را در دست خود دارد و در کشور خودمان نیز سهم قابل توجهی از بازار نصیب نوار تیپ چینی است. این دسته از نوار تیپ‌های کشاورزی هرچند کیفیت قابل قبولی دارند، اما از کیفیت عالی و درجه یکی برخوردار نیستند. با این وجود مزیت رقابتی آن‌ها، قیمت به نسبت پایین آن است که گاها یک سوم یا یک چهارم نوار تیپ درجه یک است که همین موضوع خریدار را قانع می‌کند تا از این نوار تیپ‌ها استفاده کند.

لذا با توجه به نکته‌ای که گفته شد قطعا واضح است که برای اینکه بتوانید در حوزه صادرات نوار تیپ موفق شوید، یا باید محصولتان دارای کیفیتی بسیار بالا و یا یک مزیت رقابتی خاص باشد که مشتری آن را به نوار تیپ مشابه چینی با قیمت بسیار پایینتر ترجیح دهد و یا اینکه بتوانید شرایط و هزینه‌های تولید و صادرات این دسته تجهیزات کشاورزی را در حدی کنترل کنید که قیمت محصول عرضه شده در بازار خارجی کمتر یا حداقل نزدیک به نوار تیپ چینی باشد.

دومین نکته مهمی که در زمینه صادرات لوله نوار تیپ باید مد نظر قرار گرفته شود، این است که کشور مقصد تا چه اندازه در زمینه آبیاری نوین پیشرفته است و تا چه میزانی به نوار تیپ و سایر تجهیزات مربوط به آبیاری قطره‌ای نیاز دارد و به اصطلاح باید بتوانید نیاز بازار هدف را کامل مشخص کنید تا بتوانید با برطرف سازی آن نیاز، درآمد خوبی از صادرات نوار تیپ به دست آورید.

توزیع نوار تیپ قطره ای کشاورزی با کمترین قیمت در اصفهان

توزیع  نوار تیپ قطره ای کشاورزی با کمترین قیمت در اصفهان با توجه به اینکه امروزه تقریبا تمام مراکز فعال در زمینه کشاورزی در کشورمان به سمت استفاده از آبیاری قطره‌ای پیش می‌روند، خرید و فروش نوار تیپ کشاورزی رونق بالایی داشته. از این رو معتبرترین مراکز توزیع نوار تیپ قطره‌ای کشاورزی در استان اصفهان، فارس، خراسان و سایر قطب‌های کشاورزی کشور، این محصولات را از طریق نمایندگی‌های فروش اینترنتی و فیزیکی‌شان به صورت گسترده‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

این سایت نیز یکی از مراکز اینترنتی توزیع نوار تیپ قطره‌ای می باشد. از این رو شما می‌توانید این محصولات را با قیمتی کاملا تضمین شده از همین سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما