عرضه نوار تیپ کشاورز با قیمت پایین

عرضه نوار تیپ کشاورزی با قیمت پایین با استقبال خوبی از سوی کشاورزان روبه رو شده است. قیمت نوار تیپ کشاورزی برای کسانی که به صورت عمده و به طور مداوم به آن نیاز دارند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که خریداران برای انتخاب نوار تیپ با کیفیت و قیمت مناسب معمولا به فروشنده ای مراجعه می کنند که آن را به صورت عمده و البته مستقیم ارائه می کند تا بتوانند با هزینه پایین تر و با اطمینان از کیفیت نوار خریدشان را انجام دهند.

عرضه نوار تیپ کشاورز با قیمت پایین

مشخصات انواع نوار تیپ آبیاری

مشخصات انواع نوار تیپ آبیاری

در کشاورزی مدرن امروز یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه است، بحث مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدررفت آن می باشد. به خصوص که خشکسالی های گسترده لزوم مدیریت صحیح منابع آبی را بیش از پیش آشکار ساخته است.

به همین دلیل یکی از روش هایی که برای مصرف بهینه آب مورد استفاده قرار گرفته روش آبیاری قطره ای می باشد. در آبیاری قطره ای از انواع نوار تیپ استفاده می شود. به طور کلی نوار تیپ آبیاری کشاورزی که در بازار موجود و به فروش می رسند را می توان به دو نوع تقسیم بندی کرد.

  1. نوار تیپ آبیاری درز دار
  2. نوار تیپ آبیاری پلاک دار

نوار تیپ درز دار همانطور که از نامش پیداست دارای روزنه هایی است که آب از داخل آنها به بیرون هدایت می شود. در تولید این نوع نوار آبیاری از کناف استفاده می شود. رویه این نوع نوار تیپ به صورت زیپی است. این زیپ ها حالت بسته دارند و آب از فشار از درزهای کنار آن به بیرون جریان پیدا می کند.

دسته دوم نوار تیپ های پلاک دار هستند. بر روی سطح این نوارها قطره چکان هایی تعبیه شده که مسئول انتقال آب با فشار کم به بیرون هستند. مهم ترین تفاوت این نوع نوار تیپ با انواع نوار درز دار در همین ویژگی است.

در این نوع نوار تیپ فاصله بین قطره چکان ها کاملا استاندارد و به یک اندازه است و در مکان هایی که نیاز است تا آب به صورت هفتگی یا ماهانه به زمین کشاورزی داده شود مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی سایزبندی نوار تیپ پلاک دار

بررسی سایزبندی نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ آبیاری پلاک دار جزء پرمصرف ترین انواع نوار تیپ های موجود در بازار بوده که کشاورزان و گلخانه داران برای آبیاری به موقع و بهینه از آن استفاده می کنند.

سایز بندی این نوع نوار تیپ متنوع است و به همین دلیل به راحتی می توان آن را در هر زمین کشاورزی و برای آبیاری هر نوع محصولی مورد استفاده قرار داد. برای سایزبندی نوار تیپ پلاک دار معمولا قطر دهانه آن را در نظر می گیرند.

در حال حاضر و مطابق با آخرین استانداردهایی که تولید کنندگان برای تولید این نوار تیپ اعمال می کنند می توان آن را به صورت زیر دسته بندی کرد.

  • نوار تیپ با قطر 16
  • نوار تیپ با قطر 17
  • نوار تیپ با قطر 20
  • نوار تیپ با قطر 22

قطرها بر اساس میلی متر محاسبه می شوند و کسانی که این مدل از نوار تیپ آبیاری را انتخاب می کنند با توجه به میزان مصرف آب باید قطر مناسب را در نظر بگیرند.

نوار پلاک دار در بالای خود دارای قطره چکان بوده که در فواصل منظم تعبیه شده اند و شما می توانید با توجه به وسعت زمین کشاورزی خود و میزان آبی که باید به آن تزریق شود، نوار مناسب را انتخاب کنید.

فرایند صادرات لوله نوار تیپ

فرایند صادرات لوله نوار تیپ

استفاده از نوار تیپ های آبیاری به دلایل مزایای فراوانی که به همراه دارند امروزه با استقبال خوبی از سوی خریداران خارجی هم روبه رو شده اند و به همین دلیل صادرات آن در چند سال اخیر از ایران به کشورهای دیگر رونق پیدا کرده است.

فرایند صادرات این نوع محصولات صنعتی برعکس صادرات برخی از کالاها پیچیدگی زیادی ندارد. از آنجا که نوار تیپ جنس نرم و بسیار منعطفی دارد به همین دلیل راحت تر می توان آن را بسته بندی و برای صادرات آماده نمود.

برای صادرات نوار تیپ آبیاری ابتدا باید تعهدنامه گمرکی و مراحلی که باید برای خارج شدن کالا از کشور انجام گیرد را طی کرد و در نهایت با مهری که بر روی برگه صادرات می خورد می توان محصول را از داخل انبار گمرکات خارج و آن را به کشور مقصد ارسال نمود.

البته گاها این فرایند زمان بر بوده و صادر کنندگان باید هفته های زیادی منتظر تشریفات گمرکی بمانند که این موضوع می تواند با همکاری بیشتر بخش دولتی با صادر کنندگان فعال در بخش خصوصی تا حدود زیادی مرتفع شود.

بسیاری از صادر کنندگان عنوان می کنند که اگر فرایندهای که باید برای ترخیص کالای خود طی کنند کوتاه تر شود و زمانی که باید برای طی این مراحل صرف شود کاهش یابد راحت تر می توانند صدور محصول یا کالای مورد نظرشان را تا چند برابر افزایش داده و از این طریق ارزآوری بهتر و بیشتری هم برای کشور داشته باشند.

خرید نوار تیپ کشاورزی با بالاترین کیفیت

خرید نوار تیپ کشاورزی با بالاترین کیفیت

برای خرید نوار تیپ ایرانی بدون درز با بالاترین کیفیت علاوه بر روش حضوری به صورت اینترنتی هم می توانید آن را سفارش دهید. انواع نوار آبیاری که هم برای کشت های گلخانه ای و هم کشت بر روی زمین های کشاورزی مناسب است در فروش آنلاین موجود است.

در فروش اینترنتی هم تنوع نوار تیپ های کشاورزی ارائه شده بالاتر است و هم دسترسی مشتری به محصول مورد نظر راحت تر شده است. علاوه بر این امکان مشاوره آنلاین هم فراهم است تا مشتری بتواند قبل از خرید محصول مورد نظرش در مورد نوع نوار و کیفیت آن با فروشنده صحبت و خریدی مطمئن را انجام دهد.

شما می توانید برای خرید اینترنتی نوار تیپ های کشاورزی به سایت ما مراجعه نمایید. در سایت انواع مختلفی از نوار تیپ با بهترین درجه کیفی برای فروش مستقیما عرضه گردیده تا مشتری در اسرع وقت و با صرف کمترین زمان بتواند خریدش را به سرانجام برساند.

قیمت نوار تیپ ها به دلیل فروش بدون واسطه ارزان تر از قیمت بازار آزاد است و شما می توانید با یک مقایسه قیمت از خرید خود اطمینان خاطر حاصل کنید. برای خرید آنلاین محدودیت زمانی برعکس خرید حضوری نخواهید داشت و می توانید هر زمان که نیاز داشتید به سایت مراجعه نمایید.

در واقع با خرید از راه دور هم زمان را بهتر مدیریت می کند و هم در هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما