عرضه نوار تیپ پلاک دار به قیمت تولید

شما می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت نوار تیپ پلاک دار از طریق وب سایت فروشگاهی ما اقدام کنید. عرضه انواع نوار تیپ پلاک دار با قیمت تولیدی و با کیفیت بسیار عالی به صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق این وب سایت فروشگاهی انجام می‌شود. نوار تیپ یکی از تجهیزات کشاورزی است که توانسته است در مصرف آب صرفه جویی بسیار خوبی داشته باشد و در زمینه آبیاری گیاهان و صیفی جات نیز بسیار موفق عمل کند. ما در این مقاله در مورد نوار تیپ و همچنین مزایای استفاده از آن توضیحات بیشتری را برای شما ارائه نموده ایم.

عرضه نوار تیپ پلاک دار به قیمت تولید

مشخصات بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

مشخصات بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

یک نوار تیپ باکیفیت و پلاک دار ایرانی دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است که اگر بخواهیم در مورد این خصوصیات صحبت کنیم می توانیم به موارد متعددی از جمله تکات زیر اشاره نماییم.

  • اولین ویژگی و مشخصه یک نوار تیپ با کیفیت وجود منافذ کاملا استاندارد است که آب را به صورت کاملا کنترل شده به بیرون هدایت می‌ کند. این منافذ نقش اصلی که دارد کاهش مصرف آب است. این محصول به واسطه آبیاری مقرون به صرفه ای که دارد نقش بزرگی در کاهش مصرف آب و کاهش هدر رفت آن ایفا می کند.
  • یکی دیگر از مشخصات بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی این است که در برابر شرایط نامساعد محیطی همچون تابش نور خورشید و یا گرم و سرد شدن هوا در طول شبانه روز مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهد که علاوه بر آن مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز باعث افزایش طول عمر و دوام آن شده است.
  • یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های بهترین نوع این محصول مقاومت آن در برابر فشارهای جانبی و عمودی است در صورتیکه نوع بی کیفیت نوار تیپ این مقاومت را در برابر فشار ندارد و در برابر کوچکترین فشار دچار شکست و یا ترک خوردگی می شود بنابراین می توان ویژگی مقاومت فشاری را جزو ویژگی های برترین محصول در نظر گرفت.
  • انعطاف پذیری بسیار بالای نوار تیپ نیز در کنار مقاومت بسیار عالی آن، جزو ویژگی های بسیار برجسته این محصول است در صورتی که یک نوار تیپ از انعطاف‌پذیری کافی برخوردار نباشد امکان ایجاد ترک و شکستگی بر روی بدنه آن افزایش پیدا می کند بنابراین به هنگام خرید این محصول حتما به انعطاف‌ پذیری کافی آن دقت داشته باشید.

بررسی ضخامت نوار تیپ پلاک دار

بررسی ضخامت نوار تیپ پلاک دار

در مورد بررسی ضخامت انواع مختلف نوار تیپ موجود در بازار میتوان این مسئله را بیان کرد که نوار تیپ بسته به نوع و مدل خود ممکن است دارای ضخامت های متنوع بین نیم الی یک و نیم میلی متر باشد این محصول در عین ضخامت بسیار جمع و درعین نازک بودن دیواره خود دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از انعطاف پذیری بسیار خوبی نیز برخوردار است.

ضخامت استاندارد نوار تیپ در کنار دیگر ویژگی های مثبت آن از جمله انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای این محصول باعث محبوبیت بیش از پیش آن در صنعت کشاورزی شده است این محصول به دلیل کاهش مصرف آب و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است کشاورزانی که از نوار تیپ پلاک دار به منظور آبیاری زمین های خود استفاده کرده اند همگی در افزایش راندمان تولید خود اتفاق نظر دارند.

ضخامت این نوع نوار تیپ در حد کاملا استاندارد و عالی است. بدین صورت که برای استفاده از این نوار نیاز به تسطیح زمین نیست و می توان در زمین معمولی نیز نوار تیپ را استفاده نمود. در صورتی که در بسیاری از مواقع برای استفاده از برخی نوار های مخصوص آبیاری کشاورزی، نیاز به تسطیح زمین میباشد. این نوارها به دلیل کیفیت بسیار پایینی که دارند در معرض آسیب‌ های زیاد قرار دارند. بنابراین توصیه می شود که برای استفاده از آن ها در ابتدا زمین را مسطح کرد.

در صورتی که نوارهای پلاک دار ارائه شده در وب سایت فروشگاهی ما در نوع عالی و درجه یک و با ضخامت کافی تولید شده اند و نیازی به مسطح سازی زمین برای استفاده از آن ها نیست. علاوه بر آن اتصالات این لوله ها نیز به راحتی انجام می پذیرد و هنگام استفاده از آن هیچ گونه آسیبی به خاک وارد نمی شود و شما شاهد فرایند فرسایشی خاک نخواهید بود. استفاده از این نوع نوار تیپ باعث کاهش علف های هرز و صرفه جویی بسیار عالی در سموم کشاورزی و آفت کش ها نیز می شود.

مراحل صادرات لوله نوار تیپ به عراق

مراحل صادرات لوله نوار تیپ به عراق برای صادر کردن نوار تیپ به کشورهای دیگر به خصوص کشور عراق در درجه اول باید جنس درجه یک و عالی را تولید نمود تا در کشورهای خارجی مورد استقبال و پذیرش قرار بگیرد. سپس باید محصول مورد نظر را در بسته بندی های کاملا استاندارد قرارداد و آماده ارسال به کشور مقصد نمود. قبل از اینکه محموله به کشور مقصد برسد مبلغ مشخصی بابت پیش پرداخت از خریدار دریافت می شود و مابقی وجه نیز به هنگام تحویل کالا دریافت خواهد شد.

صادرات تجهیزات کشاورزی به کشور عراق در سال‌های اخیر رونق بسیار خوبی به خود گرفته است زیرا کشور ما در زمینه تولید این محصولات بسیار موفق عمل کرده است و کشور عراق نیز به دلیل کمبود تجهیزات مشتری دائم آن شده است. صادرات این محصول نیز به صورت زمینی انجام می‌شود و از راه مرزهای زمینی به کشور عراق وارد می‌ شود. به همین جهت نیز هزینه‌ های ناشی از صادرات آن به مراتب کمتر از هزینه‌ های صادرات آبی است. همین مسئله نیز باعث شده است تا تمایل تجار برای صادر کردن آن به کشور عراق بیش از کشورهای دیگر که با کشور ما مرز آبی دارند، باشد.

خرید نوار تیپ پلاک دار کشاورزی با بهترین کیفیت

خرید نوار تیپ پلاک دار کشاورزی با بهترین کیفیت شهرهای مختلف از جمله یزد و کرمان در زمینه تولید نوار پلاک دار مشغول به فعالیت هستند. نوارهای پلاک دار که با نام نوارهای قطره‌ چکانی نیز معروف هستند به گونه ای طراحی و تولید شده اند که آب را به صورت قطره ای و مداوم به خاک و گیاه می رسانند. همین مسئله نیز باعث می شود تا گیاه از غرقابی شدن در امان بماند و ریشه آن نیز با خشکی و کمبود آب مواجه نشود.

علاوه بر آن آبیاری با استفاده از این نوار باعث می‌ شود تا رشد علف های هرز نیز به حداقل خود برسد. شما نیز می توانید به منظور خرید این محصول با بهترین کیفیت ممکن و عالی ترین قیمت موجود از طریق این وب سایت فروشگاهی اقدام نمایید. محصولات ما از تولید به مصرف و بدون واسطه در معرض فروش برای مشتری قرار داده شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما