عرضه لوله کاروگیت با نازل ترین قیمت در اصفهان

مطالبی راجب به قیمت لوله کاروگیت اصفهان و عرضه لوله کاروگیت با نازل ترین قیمت در اصفهان

لوله های کاروگیت از خانواده لوله پلی اتیلن می باشد با این تفاوت که به صورت دوجداره تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. سطح بیرونی این لوله به صورت مارپیچ و داخل آن صاف و صیقلی می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده تا استقبال زیادی از طرف مردم صورت بگیرد. این لوله به خاطر استحکام و مقاومت بالایی که دارد برای انتقال فاضلاب های اکسیدی و پساب های صنعتی استفاده می شود کاربرد های این محصول فراوان است اما بیشترین فعالیت را در صنعت و شهر سازی به خود اختصاص داده است. خرید لوله کاروگیت به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است که هر مشتری خود نحوه خرید را انتخاب می کند.

عرضه لوله کاروگیت با نازل ترین قیمت در اصفهان

3مزیت لوله ی کاروگیت که نمیدانستید

3مزیت لوله ی کاروگیت که نمیدانستید

۳ مزیت لوله‌ پلی‌اتیلن دوجداره که به نام لوله کاروگیت شناخه میشود:

1. مقاومت بالا در برابر خوردگی

2. مقاومت در برابر مواد شیمیایی:لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

D.W H.D.PE در برابر اسیدهای رقیق، مایعات سوزآور، حلال‌ها، الکل‌ها، بنزین و آب مقاوم است. چربی و روغن در آن فقط باعث کمی تورم می‌شوند. لوله‌های پلی‌اتیلن در برابر اسیدهای اکسیده، کتون‌ها، هیدروکربن‌های معطر، هیدروکربن‌های کلردار و برخی از انواع مواد شوینده مقاوم نیستند. این مواد علاوه بر تنش داخلی باعث تنش مکانیکی یا ساختاری شده و به ترک‌خوردگی ناشی از تنش منجر می‌شوند. این لوله‌ها همچنین در برابر حمله میکروارگانیسم‌ها مقاوم هستند.

3. روش‌های اتصال آسان : معمولاً کوپلرهای اتصال روی لوله‌ها وجود دارند و اگر هم نباشد لوله با کوپلر به لوله بعدی متصل می گردد. در صورتی هم که لوله کاروگیت سایز بزرگ باشد می توان از روش جوش پلی اتیلن و جوش الکتروفیوژن استفاده کرد.

این نوع لوله ویژگی های بسیاری دارند مانند:

این لوله ها مزایای زیادی دارند که یکی از آن ها این است که فشار بار داخلی ندارند به این منظور که سیال در حال حرکت در لوله دارای فشار بار داخلی نیست. در واقع این لوله ها به عنوان یک جوی عمل کرده و سیال را انتقال می دهند. • سطح بیرونی لوله های کاروگیت به شکل حلقه حلقه است و دارای استحکام بالایی می باشد و همه فشارهای سطحی و زیر سطحی را به خوبی تحمل می کنند در واقع علت اصلی حلقه حلقه بودن سطح خارجی لوله کاروگیت همین ویژگی استحکام بخشی به آن است.

۱ تعمیر و نگهداری آسان

۲ عمر مفید بالا

۳ سطح خارجی لوله پلاستیکی است

۴ جریان سیال

۵ سبکی و حمل با هزینه کم

۶ انعطاف پذیری و …….

آشنایی با لوله کاروگیت در بازار

آشنایی با لوله کاروگیت در بازار

بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت لوله های کاروگیت ایرانی باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند.

همین موضوع باعث شده تا هر ساله تولیدات قابل توجه و فراوانی از این لوله ها به کشور هایی مانند هندوستان صادر شود.

صادرات یک محصول در کنار ارز آوری و ایجاد اشتغال به اقتصاد کشور هم کمک بسیاز زیادی می کند. تجارت لازمه هر کشور برای پیشرفت می باشد. هر چه میزان تقاضا و عرضه و صادرات لوله ها بیشتر شود مسلما بر افزایش تولید و کاهش قیمت نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت. لوله کاروگیت اصل همیشه برای صادرات در نظر گرفته می شود. صادرات یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور محسوب می شود که در رشد و توسعه اقتصاد داخلی نقش موثری دارد.

فروش بهترین نوع لوله کاروگیت در بازار ایران

در بازار ها فروش ها به دو صورت حضوری و آنلاین (بصورت مجازی) انجام می شود. امروزه در فروش خدمات گسترده ای پیش روی مصرف کنندگان قرار می گیرد و مردم برای اینکه بتوانند در زمان و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنند ترجیح می دهند تا معاملات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. در فروش اینترنتی محصولاتی با کیفیت به همراه قیمت به نمایش گذاشته می شود و مشتری می تواند با دیدن محصولات متنوع و قیمت ها سفارش خود را ثبت کرده و پس از پروسه پرداخت آن را درب منزل تحویل بگیرد. امکان مقایسه محصول و قیمت مهمترین مزیت این روش خرید و فروش است. اگر فروش به صورت عمده انجام شود نرخ مناسب تری دارد. وقتی تولیدات افزایش پیدا می کند آنها را در بایگانی لوله کاروگیت قرار می دهند.

این لوله انواع مختلفی دارد

لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

لوله پلی اتیلن فاضلابی 250

لوله پلی اتیلن آبرسانی لوله پلی اتیلن دوجداره آبیاری

لوله پلی اتیلن درجه 2

لوله پلی اتیلن 1

اینچ لوله پلی اتیلن کشاورزی

3کاربرد اصلی لوله کاروگیت

3کاربرد اصلی لوله کاروگیت

اگرچه کاربردهای لوله پلی اتیلن متنوع و چند منظوره هستند، اما کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن کاروگیت، مدیریت آب جریان گرانشی ( ثقلی ) است. نمونه‌های این سیستم‌های مدیریت آب شامل موارد زیر است: – زهکشی سیلاب به وسیله لوله کاروگیت – زهکشی زیرسطحی به وسیله لوله کاروگیت – انتقال فاضلاب به وسیله لوله کاروگیت – جمع آوری شیرابه

زهکشی سیلاب

لوله پلی اتیلن کاروگیت، لوله‌ای پرکاربرد در بسیاری از پروژه‌های زهکشی است. سیستم‌های سیلاب نیازمند لوله‌هایی با اندازه‌ها و پوشش‌های الزامی هم در محوطه‌ها و هم محوطه پارکینگ هستند. لوله پلی اتیلن کاروگیت، ماده‌ای مقاوم و مقرون به صرفه برای زهکشی این نوع تأسیسات است. مواد لوله که برای انتقال زهکشی در اماکن عمومی تایید می‌شوند، توسط هیئت مسئول نگهداری این تاسیسات تعیین می‌شوند. بیش از 20 سال است که لوله پلی اتیلن برای مجاری آبگذر بزرگراه‌ها و جاده‌های و سیستم‌های سیلاب به کار می‌رود. اکثر وزارت‌های حمل و نقل، شهرها و کشورها، لوله پلی اتیلن را در مجاری آبگذر، زیر حجم زیاد و یا بسیار کم خاک به کار برده‌اند. بسیاری از تاسیسات در جریان عملکردهای استثنایی، بررسی شده و رضایت بخش بوده‌اند. نگرانی‌ها در مورد مقاومت ناکافی، ترک خوردگی و تخریب با گذشت زمان نیز بی‌مورد بوده است.

زهکشی زیرسطحی

لوله‌های پلی اتیلنی کاروگیت را نیز می‌توان با سوراخ تولید کرد. سوراخ ها اجازه می‌دهند آب زیرزمینی جمع آوری شده و به مکان‌های مناسب برای تخلیه منتقل شوند. سیستم‌های زیرزمینی برای جمع آوری شیرابه در محل‌های دفن زباله استفاده می‌شود. کاربرد‌ لوله پلی اتیلن در محل‌های دفن زباله سیستم‌های زهکشی زیرزمینی نیز برای کنترل و هدایت انتقال آب زیرزمینی و تقویت نفوذ مناسب آب سطحی در زمین‌های گلف، زمین‌های ورزشی، پروژه‌های توسعه دامنه و در زمینه‌های کشاورزی استفاده می‌شود. اغلب سیستم‌های زهکشی زیرزمینی برای کاهش سطح مصرف آب‌های زیرزمینی استفاده می‌شود. برای توسعه میدان‌های ورزشی، سیستم‌های زهکشی زیرزمینی به سیستم‌های خلاء هوا متصل شده اند تا موجب حرکت آب سطحی و زیر سطحی به سمت پایین شوند. لوله‌های پلی اتیلن کاروگیت سوراخ شده اغلب برای کنترل سطح آب در زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شوند. لوله سوراخ شده برای جمع‌آوری و حمل زهکشی زیرسطحی و یا آبهای زیرزمینی یا کنترل عمق آبهای زیرزمینی نصب شده‌اند.

انتقال فاضلاب بهداشتی

لوله های دوجداره کاروگیت و دیگر انواع لوله‌های کاروگیت بیشترین استفاده و کاربرد آنها در انتقال فاضلاب است و به دلیل خواص مکانیکی و اتصال قابل اطمینان و طول عمر بالای لوله‌های دوجداره کاروگیت و دیگر انواع لوله‌های پلی اتیلن , این نوع لوله‌های ایده‌آل‌ترین لوله جهت شبکه انتقال فاضلاب میباشد و لوله پلی اتیلن یک سیستم ایده آل سپتیک است.

جمع آوری شیرابه

صنایع معدنی دارای کاربرد خاصی از زهکشی زیرزمینی هستند که برای لوله های پلی اتیلن کاروگیت مناسب است. یک تکنیک به نام “فروشست توده‌ای” به منظور بازیافت رسوبات کم ارزش مس، طلا و نقره مورد استفاده قرار می‌گیرد. محلول سیانید در خاکهایی که حاوی طلا یا نقره هستند اسپری می‌شود و مواد معدنی را به یک ترکیب شیمیایی تبدیل می‌کند. این محلول در یک سیستم زهکشی زیرزمینی با لوله سوراخ شده جمع‌آوری شده و به حوضچه منتقل می‌شود. طلا یا نقره از حوضچه‌ها با استفاده از جذب کربن یا ته نشینی به دست می‌آید. پلی اتیلن برای این فرایند بسیار مناسب است زیرا نسبت به حمله شیمیایی بسیار مقاوم است. آزمونها عدم فروسایی و یا فروسایی بسیار کم پلی اتیلن را در معرض طولانی مدت با PH حدود 1.5 تا 14.0 نشان داده اند.

سیستم های مدیریت کنترل و نگهداری سیلاب

مقررات فعلی در اکثر مناطق میزان روانآب آب باران و همچنین میزان آلاینده‌های مجاز در سیلاب‌ها را محدود می‌کنند. شهری کردن اراضی می‌تواند حرکات طبیعی آب را به طور چشمگیری تغییر دهد. هنگامی که روانآب از نقاط بحرانی دور می‌شود، می‌تواند در جاهایی که تغذیه مجدد سفره آب برای حفظ یک منبع آب پایدار ضروری است مشکلاتی ایجاد کند. برای مقابله با این مشکلات، سیستم‌های روانآب را تا زمانی نگاه می‌دارند که خاک اطراف آن می‌تواند آب از طریق نفوذ بپذیرد، تا سفره آب تغذیه شود. در موارد دیگر، سیستم زهکشی اصلی موجود در جریان سیلاب برای پذیرش جریان پیک افزایشی طراحی نشده است و روانآب بایستی تا زمانی که جریان اوج کاهش می یابد ، حفظ شود.

کاربردهای دیگر لوله کاروگیت

سیستم های تهویه

لوله های خنک کننده

سیستم‌های شناور

احیاء لوله‌های شکسته شده با پلی اتیلن کاروگیت

هوادهی در کمپوست کردن لجن فاضلاب

عوامل موثر درکیفیت لوله کاروگیت

عوامل موثر در کیفیت لوله کاروگیت

از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت لوله کاروگیت نرخ مواد پلی اتیلن است که از طریق بورس هم قابل پیگیری است، بنابراین در بازه های زمانی که نرخ ارائه شده در بورس دارای نوسانات شدید است نمی توان قیمت ثابتی را برای این اجسام تعیین کرد و شما مشتریان عزیز می توانید طی یک تماس تلفنی از قیمت لوله کاروگیت به طور دقیق آگاه شوید. ناگفته نماند که مواد اولیه تولید نیز تاثیر زیادی بر قیمت لوله کاروگیت دارد، همچنین نوع و میزان مواد مصرفی به کار گرفته شده طی مراحل تولید بر قیمت لوله کاروگیت تاثیر می گذارد. محل تولید لوله ها نیز بر قیمت تاثیرگذار است که محصولات ارائه شده در مجموعه ما در بهترین محل ممکن و طبق استانداردهای تعیین شده تولید و عرضه می گردند. سایز لوله های کاروگیت و فشار تحمل بار که هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی مورد توجه قرار می گیرد هم بر قیمت این لوله ها تاثیرگذار است.

یکی از پرکاربردترین انواع لوله پلی اتیلن در لوله‌کشی قسمت‌های مختلف، لوله کاروگیت است. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان استفاده از این محصول باید به آن دقت کنید؛ عواملی هستند که بر روی طول عمر لوله کاروگیت تاثیرگذار هستند.

لوله کاروگیت عمر زیادی دارد و حتی تا یک قرن هم می‌تواند بدون نیاز به تعویض، برای انتقال سیالات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اما عدم نگهداری درست از این لوله می‌تواند عمر آن را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد. مهم‌ترین عوامل بر طول عمر لوله کاروگیت از قرار زیر هستند:

شرایط دمایی

این لوله در دمای پایین دوام بیشتری دارد؛ به همین دلیل از این نوع لوله بیشتر برای لوله‌کشی‌های زیرزمینی استفاده می‌شود. بهترین دما برای این نوع لوله برابر ۷ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

مواد اولیه تولید لوله کاروگیت

در این مطالب پی بردیم که لوله کاروگیت هم نوعی از لوله پلی اتیلن است. اما برای اینکه بتوان از آن برای انتقال سیالات مختلف مانند گاز، آب و نفت استفاده کرد؛ برخی از مواد شیمیایی خاص در ترکیبات این لوله به کار می‌روند. ترکیبات اولیه این لوله تعیین‌ کننده مقاومت آن در برابر شکست، خوردگی و فرسودگی است.

نوع سیال جریان یافته در لوله

سیالاتی که با استفاده از لوله‌های کاروگیت منتقل می‌شوند؛ دارای مواد شیمیایی و ترکیبات خاصی هستند که می‌تواند به طور مستقیم به طول عمر این لوله تاثیرگذار باشد بعنوان مثال فاضلاب‌های صنعتی یا نفت و گاز می‌توانند به طور موثری طول عمر این لوله را کاهش دهند.

محل نصب

همان‌طور که ترکیبات موجود در سیال منتقل شده با لوله کاروگیت می‌تواند بر روی کیفیت آن تاثیر بگذارد؛ عوامل شیمیایی موجود در محل نصب هم میتوانند بر طول عمر لوله کاروگیت تاثیرگذار باشند. به همین دلیل است که توصیه می‌شود این لوله‌های در مکان‌هایی نصب شوند که در فاصله مناسبی از پمپ‌بنزین‌ها یا سایر منابع آلوده‌کننده خاک نصب شوند.

روش نصب لوله کاروگیت

در زمان نصب لوله کاروگیت باید استانداردهایی را رعایت کنید که قطعا به طور مستقیم بر روی طول عمر لوله تاثیرگذار هستند. بعنوان مثال نحوه اتصال لوله‌ها به هم، بسترسازی، فشرده‌سازی خاک و ایجاد فشار ثابت در اطراف لوله، می‌تواند طول عمر آن را تحت تاثیر قرار دهد.

خرید مستقیم لوله کاروگیت درجه یک

خرید مستقیم لوله کاروگیت درجه یک راهنمای خرید

لوله های کاروگیت همانطور که اشاره شد دارای سه نوع فشار حلقوی میباشند که این فشارهای حلقوی ارتباط مستقیم با وزن لوله و ضخامت جداره آن دارد و هر چه وزن و ضخامت لوله بالاتر برود قیمت لوله نیز افزایش خواهد داشت . در برخی موارد دوستان و پیمانکاران محترم قیمتی را بیان میکنند که بالفرض لوله کاروگیت ۲۰۰ میلیمتر را به قیمت ۱۲۰۰۰۰ ریال در هر متر قیمت دارند و خواهان خرید با این قیمت هستند در صورتی که در شرایط فعلی بازار قیمت این لوله حداکثر ۱۶۰۰۰۰ ریال در هر متر میباشد که البته در اولین گام سوال ما این است که آیا لوله ها دارای استاندارد میباشند و یا اینکه فشار حلقوی لوله ۳۱٫۵ کیلو نیوتن میباشد یا خیر ؟ متاسفانه برخی افراد سود جو لوله هایی با فشار حلقوی ۱۶ کیلو نیوتن را به قیمت لوله های ۳۱٫۵ کیلو نیوتن به پیمانکاران و خریداران ارائه مینمایند که این مسئله باعث ایجاد شبه میگردد و اطمینان از خرید توسط مشتری به حداقل میرسد لذا پیشنهاد میگردد هنگام خرید حتما به علامت استاندارد درج شده در روی لوله و سایر مشخصات اعم از SN8 که نشانگر و علامت اختصاری فشار حلقوی ۳۱٫۵ کیلو نیوتن است توجه لازم را مبذول فرمایید.

فروش اینترنتی لوله کاروگیت 250

فروش لوله کاروگیت ۲۵۰

لوله پلی اتیلن فاضلابی سایز 250 به دلیل عملکرد فوق العاده قوی در رابطه با حمل مواد اسیدی و گاز های سمی یکی از موارد عالی برای جا به جایی فاضلاب میشود . لوله پلی اتیلن فاضلابی یکی دیگر از مواردی که باعث میشود پیمانکاران به سمت خرید آن بروند قیمت مقرون به صرفه و عالی بودن آن است . هزینه چرخه عمر لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 با سایر مواد لوله متفاوت است زیرا”نشت آب مجاز” به جای نرخ نشت معمول 10 تا 20٪ برای PVC و آهن داکتیل صفر است. اتصالات ذوب شده لوله پلی اتیلن فاضلابی سایز 250 نشت نمی کند و مشکلات نفوذ و ورودی را که با اتصالات لوله جایگزین تجربه می شوند ، از بین می برد. لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 در برابر گاز سولفید هیدروژن مرطوب و اسید با غلظت کم موجود در فاضلاب بهداشتی بسیار مقاوم است

خرید ارزان لوله کاروگیت در اصفهان

خرید ارزان لوله کاروگیت در اصفهان قیمت لوله کاروگیت اصفهان

لوله کاروگیت اصفهان و فروش آن زیر قیمت بازار را کارخانه از طریق دفاتر فروش و نمایندگی هایی که در سراسر کشور دارد، انجام می دهد.

با مراجعه به بازار لوله در هر شهری که ساکن هستید،می توانید لوله کاروگیت اصفهان را تهیه کنید.

در مراکز خرید و فروش، فروشندگانی وجود دارند که این محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. این فروشندگان اصولاً شعبه های کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت اصفهان هستند و بهتر است ب این مراکز مراجعه کنیم.

از این شعبه ها می توان لیست قیمت لوله کاروگیت اصفهان را به دست آورد. که سپس به مقایسه آن با دیگر برندها پرداخت. با این روش می شود ارزان ترین نوع لوله را تهیه کرد. نمایندگی ها همچنین اتصالات لوله کاروگیت را هم با قیمت مناسب عرضه می دارند. تعیین نرخ بر اساس جدول وزن لوله کاروگیت هم انجام می شود.

اگر شما نیز قصد خرید انواع مختلف لوله های کاروگیت اصفهان را دارید، به شما توصیه می شود تا به وبسایت های گوناگون اینترنتی مراجعه کنید. در فروشگاه های آنلاین محصول را می شود در ابعاد، رنگ ها و متراژ متفاوتی تهیه کرد. لوله های کاروگیت اصفهان بر همین اساس طبقه بندی می شوند. ولی پیش از خرید نیاز به لیست قیمت لوله کاروگیت هم دارید. این گونه می توانید از نرخ روز انواع لوله ها با خبر شوید و نوع خوب و مرغوب آن را به بهترین قیمت خریداری کنید . لوله کاروگیت اصفهان از جمله بهترین محصول در این عرصه به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما