صادرات لوله پلی اتیلن چهار اینچ با بهترین کیفیت

لوله پلی اتیلن چهار اینچ برای فاضلاب ها و شبکه های آبرسانی و آبیاری کشاورزی مورد استفاده است. لوله پلی اتیلن تک لایه، لوله ی مقاوم و سبکی است که در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و قیمت مناسب تری هم دارد. برای خرید لوله پلی اتیلن می توانید به تولید کنندگان آن مراجعه کنید. تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن علاوه بر تولید این لوله ها، آن را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند.

صادرات لوله پلی اتیلن چهار اینچ با بهترین کیفیت

جدیدترین مدل های لوله پلی اتیلن اعلا

جدیدترین مدل های لوله پلی اتیلن اعلا

لوله های پلی اتیلن کاربرد های فروانی در صنعت های گوناگون دارند. این لوله ها برای کاربرد های مختلف و در انواع وزن و اندازه و جنس های گوناگون قابل خریداری هستند.

یکی از انواع مدل های لوله های پلی اتیلن، لوله های پلی اتیلن گاز رسان است که همانطور که از اسم این لوله پیدا است برای انتقال گاز از آن استفاده می شود. این لوله در صنایع پتروشیمی برای انتقال گاز های طبیعی بسیار کاربردی و مورد استفاده است. لوله های پلی اتیلن گاز رسان، مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش سوزی و زنگ زدگی دارد همچنین این لوله های پلی اتیلن گاز رسان، عمر طولانی دارند و به همین دلیل در صنایع های مختلف به خصوص در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بسیار کاربرد دارد. از این لوله های پلی اتیلن گاز رسان در معادن هم نیز استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن آبیاری تحت فشار از دیگر مدل های لوله های پلی اتیلنی می باشند. کشاورزان برای آبیاری زمین های خود به صورت آبیاری قطره ای و بارانی از این لوله های پلی اتیلن آبیاری تحت فشار استفاده می کنند. این لوله ها به آسانی نصب می شوند و هزینه ی کمتری نسبت به بقیه لوله ها دارند و عمر طولانی تری هم دارند و به همین علت اغلب کشاورزان از این لوله ها استفاده می کنند.

از دیگر انواع لوله های پلی اتیلن، لوله های فاضلابی و زهکشی است. از آنجایی که فاضلاب ها در زیر زمین قرار دارند و تحت فشار هستند باید لوله هایی را انتخاب کرد که در برابر فشار مقاوم باشد. لوله های پلی اتیلن با مقاومت بالایی که دارند، در سیستم فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کلی لوله پلی اتیلن چهار اینچ

قیمت کلی لوله پلی اتیلن چهار اینچ

قیمت کلی لوله پلی اتیلن بستگی به نوع و اندازه و کاربرد آن دارد، اما به طور کلی این لوله های پلی اتیلنی با وجود کاربرد و مزایای زیاد از قیمت پایین تری نسبت به بقیه لوله های مشابه موجود در بازار را دارد. همچنین شما می توانید با خرید عمده، این محصول را با همان کیفیت عالی با قیمت مناسب تری خریداری کنید. برای خرید راحت تر می توانید با گوشی خود به سایت های معتبر فروش لوله پلی اتیلن بروید و لوله پلی اتیلن درخواستی خود را در اندازه های دلخواه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما