شرکت تولید لوله پلی اتیلن گازی مشهد

لوله پلی اتیلن گازی مشهد در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کاربردهای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن استفاده برای انتقال گاز با حجم های بسیار زیاد و بین شهری است، شاید مهمترین مزیت لوله های پلی اتیلن گازی مقاومت طولانی در برابر گرما (تا ۹۵ درجه سیلیسیوس) و خوردگی باشد.

با توجه به خاصیت منحصر به فرد مواد پلی اتیلن جهت استفاده در لوله های گاز رسانی این لوله ها از مرغوبترین مواد خود (رنگ PE100) تهیه می شود و از قطر 25 تا 225 میلیمتر با SDR (11,13.6) براساس استاندارد ملی IGS-M-PL-014-1(2) و بین المللی EN1555 طراحی شده و تولید می شوند، خطوط این شرکت مجهز به دستگاه آلتراسونیک می باشد که این امکان را به پرسنل تولید و همچنین کنترل کیفیت می دهد که با کنترل و نظارت کامل و دقیق بر وزن واحد متر لوله های تولیدی و همچنین قطر و ضخامت تعریف شده در محدوده استاندارد هر نوع و هر سایز لوله میزان خطا در وزن واحد متر لوله را به حداقل برساند.

لوله های پلی اتیلن جهت استفاده در شبکه های گازرسانی مطابق استانداردهای IGS-MPL-014-01(03)-EN1555 توسط این شرکت تولید می گردد و برای مدت 50 سال کار مداوم جهت مصارف گازرسانی بکار می روند. این لوله ها از سایز لوله های پلی اتیلن گازی 25 الی 225 میلیمتر می باشد که خطوط تولید این شرکت شامل مدرنترین ماشین آلات روز اروپایی مجهز به سیستم آلتراسونیک و گراویمتریک است. گفتنی است که لوله های پلی اتیلن گاز از جنس لوله های پلی اتیلن فشار قوی یا (HDPE) است.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن گازی مشهد

ویژگی ها و مزایای لوله پلی اتیلن

ویژگی ها و مزایای لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در نصب و اجرا بسیار راحت تر از لوله های دیگر است این لوله ها بسیار ارزان تر از لوله های اهنی و لوله های مانیسمان است این لوله ها از قابلیت انعطاف پذیری برخوردار است که همین باعث میشود اجرای این لوله ها بسیار کار راحتی باشد لوله های پلی اتیلن ویژگی هایی همچون ضد زنگ بودن_ضد ضربه بودن_ مقاوم دربرابر اسید ها_ مقاومت در برابر خوردگی و نارسانای الکتریکی است این لوله ها در گرید های PE100 و PE80 و PE63 تولید میشود.

مقاومت بالای لوله پلی اتیلن در برابر ضربه و فشار

ماده پلی اتیلن از ترموپلاستیک های بسیار شناخته شده تشکیل می شود مواد پلی اتیلنی دارای یک سری مشخصات بارز هستند که به آنها اشاره می نماییم مانند استحکام و دوام زیاد سبکی وزن قیمت ارزان مقاومت بالا در برابر حلال های شیمیایی نظیر اسید ها بازها. • مقاومت در برابر خوردگی • مقاومت شیمیایی بالا • مدول الاستیسیته ی بالا و انعطاف پذیری • استحکام کششی بلند مدت • نسبت استحکام به وزن بالا وزن سبک • اتصالات آب بند • شیمیایی لوله پلی اتیلن ضد سایش خراش • استحکام ضربه • مقدار مقاومت شیمیایی لوله پلی زبری پایین • مقاومت در برابر شعله • قیمت مناسب. ارائه لوله های PEX جهت کاربردهای صنعتی ارائه لوله های PEX سه لایه توأم با لایه خارجی یا داخلی PEX و مقاومت شیمیایی لوله جهت افزایش مقاومت در برابر ترک دمای سیال بالا انتقال سیالات شیمیایی و نفت و گاز کارگذاری بدون بسترسازی و نصب با روشهای مدرن بدون حفر ترانشه. مقاومت در برابر خوردگی لوله پلی خوردگی و مقاومت شیمیایی اتیلن خورده یا پوسیده نمی شود.

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری

کاربرد لوله پلی اتیلن موارد استفاده لوله‌های پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد فزاینده به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت مواد اولیه پلی اتیلن با کیفیت بهتر، باعث شده است تا نسل جدیدی از لوله‌های پلی اتیلن های گرید (high grade) به وجود بیاید. لوله پلی اتیلن از حدود ۷۰ سال پیش در صنایع مختلف اروپا و سپس ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله کاربری‌های حال حاضر لوله پلی اتیلن می‌توان انتقال آب (سیستم‌های آبرسانی، آبیاری تحت فشار و …)، انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌کننده و گرم کننده، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق کابل‌های برق و فیبر نوری و مصارف گوناگون و مختلف دیگر را نام برد. کاربرد لوله‌های پلی اتیلن لوله پلی اتیلن تک جداره، از جمله این لوله‌ها است که می‌توان از آن در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر (بسته به مواد اولیه و قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف استفاده نمود. ویژگی‌های منحصر بفرد لوله پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر لوله‌ها (فولادی، آزبست، و …) باعث گردیده است که سرعت رشد استفاده از این لوله‌ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب و سیستم‌های آبیاری تحت فشار نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد. کاربرد و موارد استفاده لوله های پلی اتیلن لوله‌های پلی اتیلن که با نام اختصاری (HDPE) یا پلی اتیلن سخت شناخته می‌شوند، دارای کاربرد بسیار زیادی در کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، کاورینگ و پوشش دهی و انتقال گاز می‌باشند. از جمله می‌توان به کاربردهای زیر اشاره نمود: استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی استفاده در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی استفاده در شبکه های گازرسانی استفاده در شبکه ها و سیستم های زهکشی سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی) به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری و استفاده های دیگر

از جمله مزایای لوله پلی اتیلن می‌توان موارد زیر را نام برد: قابلیت اتصال آسان انعطاف پذیری بالا نصب آسان، سریع و کم‌هزینه لوله و اتصالات پلی اتیلن عمر طولانی مدت لوله پلی اتیلن و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری مقاومت در مقابل خوردگی و اثر مواد شیمیایی مختلف ضریب اصطکاک کم پلی اتیلن و ثابت بودن آن در طول کاربرد بهداشتی و غیر سمی بودن لوله پلی اتیلن (مناسب برای آب شرب) وجود سایزهای متنوع لوله و اتصالات پلی اتیلن مقاومت در برابر آفتاب و اشعه ماوراء بنفش

از جمله مزایای لوله پلی اتیلن می‌توان موارد زیر را نام برد: قابلیت اتصال آسان انعطاف پذیری بالا نصب آسان، سریع و کم‌هزینه لوله و اتصالات پلی اتیلن عمر طولانی مدت لوله پلی اتیلن و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری مقاومت در مقابل خوردگی و اثر مواد شیمیایی مختلف ضریب اصطکاک کم پلی اتیلن و ثابت بودن آن در طول کاربرد بهداشتی و غیر سمی بودن لوله پلی اتیلن (مناسب برای آب شرب) وجود سایزهای متنوع لوله و اتصالات پلی اتیلن مقاومت در برابر آفتاب و اشعه ماوراء بنفش

در روش هایی که فشار آب بیش از ۱ اتمسفر برآورد می شود، آبیاری های تحت فشار می گویند.پلی اتیلن و انواع لوله های آن بهترین لوله ها از لحاظ کاربرد برای انتقال آب فشار بالا یا آبیاری تحت فشار است (لوله های PE100 بهترین نمونه این لوله ها هستند).از نمونه های آبیاری تحت فشار می توان به آبیاری تحت فشار بارانی اشاره داشت.

لوله های ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۱۵ و کاربرد آن ها در چاه های عمیق

این سایز لوله ها به خصوص برای سیستم های آبیاری تحت فشار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.در مواردی که با چاه عمیق مواجه هستیم،با پمپ های بسیار قوی مانند پمپ هایی که تا ۱۰ یا ۱۲ اینچ توان آبرسانی دارند، آب را در مسیر انتقال می دهند.به این منظور این لوله ها از سر چاه ۲ تا ۴ کیلومتر آب را انتقال می دهند و از لوله به زمین کشاورزی یک انشعاب ۱۲۵ گرفته می شود و دوباره از همین اشنعاب ۱۲۵، یک انشعاب ۷۵ گرفته می شود و روز لوله ۷۵ آبپاش نصب می شود و به وسیله آن می توان گندم، جو و یا سیب زمینی یا سایر محصولات کشاورزی را آبیاری نمود.

آبیاری قطره ای بهترین روش برای انتقال و آبرسانی برای گیاهان است که هرز رفت و اتلاف آب را به حداقل خود می رساند.به همین دلیل است که از لوله های پلی اتیلنی تک جداره تحت عنوان لوله های پلی اتیلنی سبک (PE LD) خطی استفاده می شود که سایز آن ها ۱۶ میلیمتری می باشد.لوله پلی اتیلن برای آبیاری قطره ای بسیار ارزان است و هزینه آبیاری را (شامل هزینه های کارگر و هزینه آب و …) را به شدت کاهش می دهد.

عوامل موثر بر کیفیت لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن از جمله محصولات پرطرفدار و کاربردی در صنایع مختلف هستند. این نوع از لوله ها، در سایز و ضخامت های مختلف تولید گردیده و در موارد مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت. لوله پلی اتیلن ۱ اینچ یکی از انواع لوله های پلی اتیلن است که به دلیل داشتن مزایای ساختاری و کاربردی، از شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشد. لوله های پلی اتیلن دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما، گرما، رطوبت، ساییدگی، پوسیدگی و خوردگی بوده و دارای قدرت انعطاف بسیار زیادی نیز هستند. در این مقاله به بررسی ویژگی های لوله پلی اتیلن ۱ اینچ خواهیم پرداخت.

لوله پلی اتیلن 1 اینچ یا همان ۳۲ میلیمتر، یکی از انواع پرکاربرد لوله های پلی اتیلنی است که توسط شرکت های مختلف وابسته به صنایع پتروشیمی داخلی طراحی و تولید می شود. این نوع از لوله پلی اتیلنی بیشتر در شبکه آبی و آبرسانی مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از دستگاه ها و سیستم های به روز دنیا طراحی و تولید می شود. منظور از ۳۲ میلیمتر، ضخامت جدار داخلی لوله پلی اتیلن است که تنوع مصارف مختلف لوله های پلی اتیلن را تعیین می نماید.

وزن پایین لوله های پلی اتیلن از جمله لوله پلی اتیلن ۱ اینچ دارای وزن بسیار کمی بوده و از این رو دارای قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان در بارگیری ها و استفاده در پروژه های ساختمانی و تاسیساتی می باشد.

مقاومت و استحکام در برابر ضربات یکی از ویژگی های قابل توجه و بسیار مهم لوله پلی اتیلن ۱ اینچ، مقاومت بسیار زیاد آن در برابر صدمات، ضربه ها و آسیب ها بوده و در بیشتر موارد بدون نیاز به نصب تجهیزات عایق مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاومت در برابر تغییرات شیمیایی عدم تغییر شکل و ماهیت در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما از مهمترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن از جمله لوله پلی اتیلن ۱ اینچ است. این نوع از لوله پلی اتیلن از قدرت مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و پوسیدگی برخوردار می باشد.

قابلیت انعطاف پذیری بالا لوله پلی اتیلن ۱ اینچ دارای قدرت انعطاف پذیری بسیار زیادی بوده و توانسته است با تسهیل نمودن قابلیت نصب، بسیاری از مشکلات در این خصوص را مرتفع نماید. انعطاف پذیری بالا یکی از ویژگی های مثبت و قابل توجه در این نوع از لوله های پلی اتیلن است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این ویژگی به سهولت انبار کردن این نوع از لوله ها به ویژه در انبارهای کوچک، کمک بسیار زیادی نموده و از این رو همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بازار فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی 250

بازار فروش  لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 : لوله پلی اتیلن ارزان در کاهش هزینه‌های تمام شده پروژه نقش بسزایی دارد. با انتخاب سایز درست و تعداد صحیح می‌توان از اضافه آمدن لوله پلی اتیلن فاضلابی در انتهای کار جلوگیری کرد. چون با توجه به تجربه ما در اکثر پروژه‌ها معمولا بخشی از لوله های خریداری شده در انتهای کار یا دور ریز می‌شوند یا بل اجبار به قیمت خیلی پایین‌تری به عنوان لوله دسته دوم به فروش می‌رسد. باید توجه داشت در هنگام خرید لوله با گرفتن قیمت از چندین کارخانه مختلف و مقایسه قیمت و کیفیت بهترین انتخاب توسط خریدار صورت بگیرد.

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای : سایز مناسب برای این لوله سایز 16 میلی متر می‌باشد.

خرید اینترنی لوله کاروگیت با کیفیت

قیمت لوله کاروگیت 600 و قیمت لوله کاروگیت 160

لوله کاروگیت نوعی لوله پلیمری می باشد که با ظاهری موجدار که به لحاظ عملکرد در مقایسه با سایر لوله‌های پلیمری متفاوت است و بدنه بیرونی آن حالت حلقوی شکل دارد. لوله‌های کاروگیت دارای شیاری های موازی و خط الراس های بر روی سطح خود بوده و در سطح داخلی برای صاف و صیقلی بودن و عدم خوردگی توسط مواد شیمیایی با مستربچ پوشانده می شوند.

لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت , لوله پلی اتیلن کاروگیت , لوله کاروگیت , لوله دوجداره , لوله کنگره‌ای و ….. همگی نام لوله‌ای است که از دو لایه پلی اتیلن تشکیل شده است , لایه داخلی کاملا صیقلی و لایه بیرونی کنگره‌ای و موج دار است که این فرم و حالت هندسی باعث ایجاد مقاومت بسیار بالایی در جهت تحمل کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی, اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشود .

لوله‌های دوجداره کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از ۱۶ -۳۱٫۵ -۶۴ کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند . لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره کاروگیت تحمل بالایی را به جهت حجم خاک و مقاومت حلقوی دارند و فشار داخلی این لوله‌ها معمولا 2 یا 4 بار می‌باشد و این لوله‌ها را نمی‌توان در شبکه‌های تحت فشار استفاده نمود. جهت اتصال این لوله‌های کاروگیت از کوپلر و واشر و یا جوش اکسترودر استفاده می‌شود.

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن گازی مشهد

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن گازی مشهد لوله و اتصالات پلی اتیلن امروزه اهمیت زیادی در صنایع گوناگون دارد. پس باید بسته به کارایی بهترین انتخاب را انجام داد. مثلا برای لوله پلی اتیلن گازی باید به استاندارد های مورد نیاز دقت داشت. لوله پلی اتیلن گازی برای لوله کشی گاز است و در گازرسانی استفاده می شود. انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن با مقاومت بالا در برابر ضربه های سخت را از ما خریداری کنید . ما در این مجموعه برندهای معروف تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن را عرضه می کنیم.

صادرات لوله پلی اتیلن صادراتی در شرایط فعلی با مشکلات مختلفی روبرو است، یکی از آنها شرایط تحریم برای کشور ما است که درست و به خوبی نمیگذارد ایران محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کند و همینطور وضعیت ویروس کرونا که با اقتصاد جهانی روبرو شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما