خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی به صورت عمده

یکی از تجهیزات آبیاری، نوار تیپ آبیاری کشاورزی است که به کشت های ردیفی انواع گیاهان مانند کاهو، گوجه فرنگی و…غیره مورد استفاده و بهره برداری قرار میگیرد. که این نوار ها آب را از طریق نفوذ عمقی خود به ریشه گیاه می رساند و مساحت و عمق کوچکی از خاک خیس میشود. نوار تیپ کشاورزی به دو صورت عرضه میگردد نوار تیپ درز دار و نوار تیپ پلاک دار. در نوار تیپ پلاک دار قطره چکان دارد ولی در نوار تیپ درزدار قطره چکانی نیست.

خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی به صورت عمده

شناخت بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

شناخت بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

نوار تیپ پلاک دار از جمله ابزارهای مورد استفاده در آبیاری قطره ای می باشد که از جنس پلی اتیلن ساخته میشود. از این نوار در آبیاری های ردیفی و میان دوخت گیاهان همچون انواع صیفیجات گوجه فرنگی ، ذرت ، سیب زمینی ، هندوانه و … و همینطور گیاهان تزئینی استفاده میشود. نوار آبیاری پلاکدار با پخش یکنواخت آب در سطح مزرعه باعث نگه‌داشتن رطوبت خاک در سطح مورد نیاز آبیاری می‌شود. این امر شرایط را برای جلوگیری از خفگی گیاه و همچنین رشد سریع آنها در بهترین شرایط رطوبتی فراهم می‌کند. همچنین استفاده از نوار تیپ پلاکدار با کاهش زمان رویش گیاه و پایین آوردن انواع تنش‌های آبیاری یا کم‌آبی،بازدهی زراعت را افزایش می‌دهد. و این نوار تیپ ها در شهر های خوزستان و اصفهان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

نوار پلاک دار ایرانی بر حسب فاصله بین پلاکها به ۴ نوع تقسیم می شوند: نوار پلاک دار: 10سانتی ،15سانتی،20 سانتی،30 سانتی متر ۴ نوع نوار هستند که در کارخانه های تولید کننده ایرانی تولید می شوند. و بهترین برند های در تولید انواع نواز تیپ پلاک دار در ایران وجود دارد که هم به کشور های دیگر صادر و هم وارد میکنند.نوار آبیاری تیپ از جنس پلی اتیلن می باشد و بر خلاف لوله پلی اتیلن سخت، به صورت تقریبا مسطح و بسیار نرم می باشد.در واقع نوار تیپ دارای جنسی نرم و انعطاف پذیرند که هنگام ورود آب به آن پر می شود و قطره های آب از طریق دریپرهای تعبیه شده بر روی نوار آبیاری تیپ خارج می شود و پس از پایان آبیاری، مجددا نوار تیپ به صورت مسطح در می آید.

موارد استفاده از نوار تیپ پلاک دار

موارد استفاده از نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ یا نوار آبیاری همانطور که از نامش پیداست برای آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده ولی منعطف بوده و قابلیت جمع شدن و انعطاف پذیری دارند. بسته به نوع و مدل، نوار آبیاری تهیه شده در فواصل مشخصی دارای روزنه هایی برای خروج آب است و از این طریق موجب آبیاری گیاهان و درختان موجود در مزارع می شود. نصب و استفاده از نوار تیپ بسیار ساده بوده و نیاز به نیروی متخصص ندارد. این نوار ها در شرایط فشار کم آب هم به خوبی کار می کنند و به همین دلیل در نواحی که آب در آن ها کم بوده و یا از قنات و دیگر سر چشمه ها و بدون کمک پمپ برای آبیاری استفاده می کنند نیز بسیار مناسب هستند.

پمپ و شیرآلات در سیستم آبیاری قطره ای به صورت دستی یا خودکار کار می‌کنند. داشتن فیلتر در سیستم آبیاری قطره‌ای اهمیت زیادی دارد، اغلب دستگاه‌های آبیاری قطره‌ای در قسمت نوار تیپ، دارای فیلتر بوده که ذرات کوچک جلوی عبور جریان آب را نگیرند. برخی از سیستم‌های آبیاری قطره‌ای نیز بدون فیلتر هستند. چرا که آب ورودی به آن‌ها آب آشامیدنی و تصفیه شده است. این نوع نوار تیپ برخلاف مدل درز دار از قطره چکان های کوچک که با فواصل معین از هم قرار گرفته اند ساخته می شود. این مدل های نوار آبیاری معمولا در میان نوار های وارداتی و خارجی به چشم می خورند و بسته به نوع قطره چکان و جنس لوله ها قیمت های گرانتری دارند. به دلیل استفاده از قطره چکان و آبیاری تحت کنترل این نوع نوار آبیاری بهره وری بالاتری دارند.

نوار آبیاری پلاک دار در زمین‌های شیب دار قابل استفاده بوده و مشکل باز شدن دوخت را در نوارهای آبیاری درزدار ندارد. این نوارها عمر بیشتری نسبت به نوارهای آبیاری درزدار دارند. در نوارهای آبیاری پلاکدار میتوان PCرا نصب کرد تا از خاصیت شویندگی و تنظیم کننده آبدهی آن بهره مند شد.

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به کشورهای آسیایی

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به کشورهای آسیایی معمولا بسیاری از عرضه کنندگان واقعی تصمیم می گیرند که نوارهای تیپ آبیاری صادراتی را، در رنجی عمده مهیا کنند. در این روند نرخ های تعیین شده، تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند. بنابراین نوار تیپ آبیاری صادراتی ایران ارزان، در دسترس عموم مصرف کنندگان قرار می گیرد.

انواع نوار های تیپ صادراتی که در ایران فراهم می شوند، نرخ های ارزانی را به خود اختصاص داده اند. اما نا گفته نماند که تفاوت های قیمتی را نیز، در این راستا ناظر هستیم. مثلا قیمت نوار تیپ پلاک دار با قیمت نوار تیپ ۱۰۰۰ متری در دو طیف مختلف هستند.درست است که هر دوی این نوار های آبیاری دارای قیمت های به صرفه ای می باشند ولی به دلیل برخی از ویژگی های خاص هر کدام، تمایزاتی در مظنه نهایی آن ها نیز به چشم می خورد.از طرفی این اجناس استاندارد توانسته اند که استقبال گسترده خریداران را، برای خود به دست آورند. زیرا همواره متقاضیان به دنبال نوار هایی هستند که علاوه بر مرغوبیت بالا، در پایین ترین نرخ ها نیز برای عموم مصرف کنندگان مهیا شوند.

توزیع نوار تیپ آبیاری کشاورزی به صورت عمده

توزیع نوار تیپ آبیاری کشاورزی به صورت عمده نوار تیپ آبیاری به جهت سهولت در نصب و نکات مثبتی که برای کشاورز ایجاد میکند مورد استقبال می باشد بنابراین فروش عمده این محصول در کارخانه های تولیدی، فروشگاه های لوازم کشاورزی و همچنین فروشگاه های آنلاین صورت می گیرد. تولید این نوار تیپ ها که غالبا از جنس پلی اتیلن و پلیمری است در داخل کشور انجام می شود کارخانه تولید نوار تیپ زنجان، نوار تیپ طارم پلاست، شرکت نوار تیپ کشاورز و دیگر برندهای معتبر از تولید کنندگان این محصول در داخل کشور هستند که نوار تیپ های تولیدی خود را به صورت حلقه شده عرضه می کنند فروش عمده این محصول توسط شرکت های تولید کننده صورت میگیرد و مسلما خرید عمده برای مصرف کننده از قیمت پایین تری برخوردار است.

نوار تیپ ها قیمت ثابتی ندارند به طور عمده قیمت این محصولات به ازای هر متر اعلام می شود اما به صورت حلقه کامل به فروش می رسند که هر کس با توجه به متراژ زمین مسطح یا غیر مسطح خود اقدام به تهیه میزان مناسبی از آن می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما