خرید مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ

شرکت تولیدی زمزم پایپ فعال در زمینه تولید انواع لوله های پلی اتن و اتصالات ان هست. با توجه به نیاز روز کشور در زمینه صنعتی سازی کشاورزی و روش های ابیاری نوین نیاز مبرن به لوله های پلی اتن احساس می شود که در این میان شرکت زم پایپ عرضه کننده با کیفیت ترین لوله های پلی اتن در کشور می باشد.قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچی که پر مصرف ترین ان در زمینه ابیاری های تحت فشار می باشد به تخیف مناسب در صورت خرید عمده به مشتریان عزیز عرضه میگردد.شرکت شرکت زمزم پایپ هنچنین در صدد تولید لوله پلی اتیلن صادراتی به بازار خاورمیانه می باشد.تا محصولات خود را در بازار های رقابت بین المللی وارد کنیم و امید است که این مسیر را با قدرت ادامه دهیم

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ

ویژگی بارز اتصالات پلی اتیلن آبیاری کشاورزی

ویژگی بارز اتصالات پلی اتیلن آبیاری کشاورزی

انواع اتصالات پلی اتیلن اتصالات پلی وجود دارد، اما به ندرت و معمولاً فقط در کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. وقتی به ” اتصالات پلی” اشاره می کنیم، منظور اتصالات ساخته شده از موادی است که با پلی اتن سازگار است. انواع مختلفی از اتصالات، با ویژگی های فردی بسته به پروژه یا شغلی که روی آن کار می کنید، آورده شده است. اتصالات PVC اتصالات پلاستیکی هستند که معمولاً با لوله های پلی اتیلن استفاده می شوند. اتصالات فولادی گالوانیزه خورنده نیستند و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند که به خوبی با کاربردهای آب کار می کنند. اتصالات برنجی با لوله توف استفاده می شود که نوع دیگری از لوله پلی اتیلن است .لوله پلی اتیلن در مقابل لوله توف؟ لوله پلی اتیلن یک لوله استاندارد است که دارای 100psi (پوند بر اینچ مربع) است. اتصالات مربوطه خاردار بوده و داخل لوله قرار می گیرند. بسته به پروژه، ممکن است گیره های شلنگ برای کاربرد ایمن تر مورد نیاز باشد برخی از ویژگی های لوله های پلی اتیلن عبارت است از اینکه اتصالات پلی اتیلن بسیار پائین تر از شبکه‌های مشابه با لوله‌های فلزی و یا بتنی می‌باشد و حتی در بعضی از پروژه‌های آبیاری و آبرسانی نیازی به بسترسازی نمی باشد. عمر بسیار طولانی داراری استاندارد آب شرب می‌باشد و برای مصارف آبرسانی شهری و روستایی بسیار مناسب است. وزن سبک لوله پلی اتیلن و نیز اتصالات آن باعث شده است تا جابجایی و حمل و نقل آن‌ها و ساده تر و کم هزینه‌تر از لوله‌های فلزی و بتنی بشود..اتصالات نیز از پلاستیک (PVC) یا فولاد گالوانیزه ساخته شده اند.خرید اینترنتی اتصالات لوله پلی با تخفیف، که خودتان آن کنید . با قیمت‌های عمده‌فروشی . و کارکنان حرفه‌ای ما، بهترین مشاور در خرید برای دریافت اتصالات پلی برای کار شما هستند. اگر سؤالی دارید یا در یافتن قطعه مناسب برای کار مشکل دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

بررسی مقاومت لوله پلی اتیلن در هنگام زلزله

ماده پلی اتن ، مزایای زیادی برای خط لوله تحت فشار زیرزمینی دارد، به عنوان مثال، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ضربه، عملکرد ضد ترک و دوام طولانی مدت. با توجه به انعطاف پذیری، ، تقریباً هیچ کاهشی در استحکام در اثر کشش و فشار تا زمان شکسته شدن ایجاد نمی شود. علاوه بر این، لوله ها و اتصالات می توانند از مواد پلی اتیلن یکسان تهیه شوند. ویژگی های خط لوله یکپارچه و انعطاف پذیری می تواند امواج ناشی از زلزله را جذب کند. ما ویژگی های خط لوله پلی اتیلن را از نقطه نظر عملکرد لرزه ای شامل ویژگی های اساسی (کشش، فشار )، در نتیجه، عملکرد مقاومت بالایی در برابر زلزله دارد.

از خواص فوق العاده لوله پلی اتیلن، می توان به مقاومت در برابر خوردگی (زنگ زدن) و فرسایش، بازده و هزینه اقتصادی، قابلیت نشتی صفر و سهولت نصب و اجرا بالاترین جایگاه را به آن به عنوان ماده مورد انتخاب برای شرکت های لوله کشی در سراسر دنیا می دهد. امروزه بسیاری از پروژ های انتقال اب بر روی سیستم های قابل اتکا لوله‌های پلی اتیلن حساب باز کرده اند وحتی شرکت های گاز رسانی نیز شروع به جایگزینی و استفاده از لوله‌های پلی اتیلن برای کاربردهای ایمنی و غیرایمنی بعنوان گزینه ترجیحی برای تاسیسات و تجهیزات جدید کرده اند.

بررسی قطر انواع لوله های پلی اتیلن

بررسی قطر انواع لوله های پلی اتیلن

قطر لوله های پلی اتن در چه محدوده ای در دسترس است؟

طیف گسترده ای از قطر لوله های پلی اتیلن از 16 میلی متر تا 2000 میلی متر را می توان تولید کرد.

لوله PE100 به طور کلی به سه شکل طول لوله مستقیم (قطر 90 میلی متر و بالاتر) در طول های استاندارد 6، 10، 12، 15، 24 و 30 میلی متر موجود است.

لوله پلی اتیلن کشاورزی سایز 40 در سه نوع وجود دارد: بدون لکه ، شکاف و شکاف دار با آستین. از لوله شکاف دار جهت جمع آوری و انتقال آب استفاده می شود. از لوله شکاف دار در مواقعی استفاده می شود که از ورود خاک از طریق شکاف های لوله جلوگیری شود. جوراب یک ماده مشبک است که لوله را احاطه کرده است. از لوله بدون لکه برای انتقال آب استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا در دیواره جامد به طور گسترده ای برای کاربردهای کشاورزی در زمینه آبیاری ، زهکشی و تأمین آب استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن کشاوزی سایز 40 نسبت به سایر لوله های معمولی انتخاب می شوند زیرا هنگام مقایسه مواد لوله ، هزینه نصب و عملکرد ، کم هزینه ترین گزینه هستند. لوله پلی اتیلن کشاورزی سایز 40 به دلیل خاصیت منحصر به فرد خود بهترین سیستم لوله کشی ثابت شده برای کاربردهای آبیاری و زهکشی است.انعطاف پذیری و شعاع خم شدن تا 20 درجه نیاز به اتصالات را کاهش می دهد و سطح تخلیه لوله را کاهش می دهد. سیستم های لوله کشی پلی اتیلن کشاورزی سایز 63 در برابر خوردگی مقاوم هستند و در برابر آب شور و شرایط خورنده مقاومت می کنند


عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله پلی اتیلن

عوامل مؤثر در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن ۱. مواد اولیه لوله‌های پلی‌اتیلن: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند که در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار می‌روند. این پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای درجه های متنوعی شامل PE 40، PE63، PE80 و PE100 هستند. همچنین به ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه می‌شود که درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. ۲. میزان ضخامت لوله‌های پلی‌اتیلن : در حالت کلی دو سایز لوله پلی‌اتیلن وجود دارد: A. پلی‌اتیلن سبک LDPE که لوله پلی‌اتیلن‌های سایز ۱۶ تا ۳۲ میلی‌متری را می‌گویند. B. پلی‌اتیلن سنگین HDPE که از سایز ۱۶ تا ۱۲۰۰ میلی‌متر را شامل می‌شوند. از آنجایی که قیمت لوله‌های پلی‌اتیلنی برحسب وزن آن‌ها محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است. ۳. میزان فشار متحملِ لوله‌های پلی‌اتیلن: لوله‌های پلی‌اتیلن هر کدام بسته به نوع و کاربردشان بار فشار مختلفی را تحمل می‌کنند که بر وزن و ضخامت آن‌ها تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به طوری که هر چه لوله پلی اتیلن فشار قوی فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود. قیمت مواد پلی اتیلن به عنوان مولفه اصلی بهای تمام شده لوله پلی اتیلن البته همانطور که در بالا ذکر شد مهمترین عامل درتعیین بهای تمام شده محصول قیمت مواد اولیه است.

فروش اینترنتی لوله کاروگیت 250

فروش اینترنتی لوله کاروگیت 250 جهت دریافت لیست قیمت به روز لوله کاروگیت فاضلابی با تعرفه کارخانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کلیک کنید. با کارمندان شرکت زمزم پایپ تماس حاصل فرماید.

کاربرد لوله های کاروگیت

استفاده از لوله کاروگیت در زیر زمین سبب شده تا تولید کنندگان آن از شیارهای بیرونی برای افزایش استحکام این لوله ها استفاده کنند یا برعکس با توجه نیاز لوله های مقاوم در زیر زمین استفاده از لوله های کاروگیت آغاز شد. لذا تغییر شکل در این نوع لوله در زیر زمین کمتر اتفاق می افتد و در برابر فشار و حتی لرزش های زلزله نیز مقاوم می باشند. امروزه استفاده از این نوع لوله در زیر زمین برای انتقال مواد، کاربرد فراوانی یافته است. از آنجا که جنس لوله های کاروگیت پلی اتیلن بوده و این ماده به صورت صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود، لذا منابع کمتری نیاز دارد و می توان هزینه ی پایین تری نیز در قبال آن پرداخت کرد. همچنین لوله کاروگیت دارای قابلیت بازیافت نیز می باشد و اگرچه طول عمر زیادی دارد اما خاصیت بازیافت این ماده سبب شده تا نگرانی بابت ضایعات آن وجود نداشته باشد.

ویژگی های لوله کاروگیت

برخی از ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است : در مقایسه با سایر انواع لوله‌های پلاستیکی، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. لوله کاروگیت بسیار ماناست. این لوله برای استفاده تضمینی ۵۰ ساله نصب می‌شود و می‌توان آن را به مدت ۱۰۰ سال هم استفاده کرد. از آنجایی که جدار داخلی این لوله بسیار صاف و بدون خلل و فرج است، جریان مایع در آن به راحتی صورت می‌گیرد. این امر باعث می‌شود بتوان در سیستم لوله‌گذاری از لوله‌های با قطر کمتر استفاده و در هزینه پروژه صرفه‌جویی کرد. به دلیل سطح صیقلی جدار داخلی، ضریب اصطکاک پایین است و در نتیجه رسوبی در لوله باقی نمی‌ماند و بهره‌وری انتقال آب بیشتر می‌شود. لوله کاروگیت انعطاف‌پذیر و چکش‌خوار است. لوله کاروگیت نسبت به انواع لوله‌های فولادی، چدنی و … سبک‌تر است و برای حمل آن نیازی به استفاده از ماشین‌آلات سنگین نیست.به دلیل قابلیت جوش و کاربرد کوپلر برای اتصال، نصب و کارگذاری آن با سرعت زیاد و بدون پِرتی انجام می‌شود.لوله کاروگیت را می‌توان در قطرهای بسیار بالا تولید کرد. لوله کاروگیت ارزش غذایی ندارد؛ در نتیجه، جوندگان و میکروارگانیسم‌ها به آن حمله نمی‌کنند.

تولید لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

لوله های ساخت شرکت زم پایپ برای کاربردهای جمع اوری طراحی و ارائه شده است. این لوله ها که در شبکه های انتقال فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی کاربرد دارند. لوله های تولیدی از قطر 300 تا 4000 میلی متر عرضه می شوند. لوله ها را می توان با رنگ های زرد، آبی و … تولید کرد. برای ویدئومتری بهتر معمولا از لوله هایی با دیواره های داخلی رنگی استفاده می شود. لوله ها برای شرایط مختلف تولید طراحی شده اند. ساختار حلقه آنها تمام مقادیر مورد نیاز را پوشش می دهد. معمولاً از لوله هایی با سختی حلقه 31.5 کیلونیوتن بر متر مربع استفاده می شود. همچنین در برخی پروژه ها از لوله هایی با سختی رینگ 16 یا 64 کیلونیوتن بر متر مربع استفاده می شود. لوله ها با سایزهای 30، 50، 80 و 110 میلی متر طراحی و تولید می شوند. لوله ها دارای قسمت های برای اتصال آسان می باشند. لوله های تولیدی با تجهیزات و تکنولوژی روز تولید می شوند. در تولید این لوله پلی اتیلن فاضلابی ها اصلا از مواد بازیافتی استفاده نمی شود.استفاده از لوله های پلی اتیلن در انتقال فاضلاب یکی از کاربردهای اصلی این لوله ها است. نوع لوله های پلی اتیلن که شامل تمام اندازه لوله های پلی اتیلن تک دیوار، لوله لوله لوله دو طرفه، لوله های پلی اتیلن مارپیچ، توسط تمام پیمانکاران تامین آب و فاضلاب برای سیستم های فاضلاب شهری و روستایی استفاده می شود. با توجه به استفاده روزافزون از لوله های پلی اتیلن در فاضلاب، قیمت لوله های پلی اتیلن فاضلاب نیز موضوع جذاب برای پیمانکاران و مدیران است.

بازار فروش لوله پلی اتیلن 2 اینچ

بازار فروش لوله پلی اتیلن 2 اینچ کاربرد و موارد استفاده لوله های پلی اتیلن لوله‌های پلی اتیلن که با نام اختصاری (HDPE) یا پلی اتیلن سخت شناخته می‌شوند، دارای کاربرد بسیار زیادی در کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، کاورینگ و پوشش دهی و انتقال گاز می‌باشند. از جمله می‌توان به کاربردهای زیر اشاره نمود: استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی استفاده در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی استفاده در شبکه های گازرسانی استفاده در شبکه ها و سیستم های زهکشی سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی) به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری و استفاده های دیگر.لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل خواص منحصر به فرد خود می‌توانند بهترین گزینه برای سیستم‌های انتقال سیالات (مانند آب) در پروژه‌های بزرگ و کوچک صنعتی، نیروگاه ها و سیستم آبرسانی باشد. همچنین استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در سیستم‌های فاضلاب شهری، سیستم‌های گازرسانی و پروژه‌های بزرگ اطفاء حریق بسیار متداول است. دلایل ذکر شده در بالا بخشی از عواملی است که موجب شده است تا استفاده از این اوله‌های پلی اتیلن ضد سایش و اتصالات آن روز به روز رواج بیشتری پیدا کند: در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیائی مقاوم هستند و دچار خوردگی نمی‌شوند. در صورت نصب و اجرای صحیح و جوشکاری استاندارد، نشتی نخواهند داشت. با توجه به انعطاف پذیری بالا، این لوله‌ها در برابر حرکات زمین و زلزله مقاوم می‌باشند. همچنین لوله‌های پلی اتیلن می‌توانند تنش‌های خمشی و کششی را به راحتی تحمل نمایند. این ویژگی هزینه تعمیرات، نگهداری سالیانه و یا بازسازی خطوط انتقال سیال را بسیار کاهش می‌دهد.لوله های پلی اتیلن 1 اینچ و2 اینچ بیشتر در سیستم های اب رسانی ساختمان های مسکونی استفاده می شود.همچنین لوله پلی اتیلن کشاورزی در محدوده 4 تا 6 اینچ کاربرد فراوان دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما