خرید عمده نوار تیپ پلاک دار ایرانی بدون واسطه

نوار تیپ پلاک دار ایرانی یکی از نوارهای مخصوص آبیاری است که برای اینکه آن را بدون واسطه تهیه نماییم باید آن را از تولید کنندگان خریداری نماییم. نوار تیپ برای آبیاری استفاده می شود که خرید عمده آن به صورت غلاف های رولی در متراژ مشخص انجام می شود و استفاده می گردد.

خرید عمده نوار تیپ پلاک دار ایرانی بدون واسطه

شناخت انواع نوار تیپ قطره ای

شناخت انواع نوار تیپ قطره ای

نوارهای تیپ پلیمری که برای آبیاری های قطره ای استفاده می شود دارای انواع مختلف مدل ها می باشد که برای شناخت مدل ها می توانید با مدیریت مجموعه های تولیدی تماس بگیرید، مثلا نوار تیپ آسیابی و گلخانه و کناف سه نمونه از مدل های پرمصرف لوله های آبیاری قطره ای هستند که هر کدام مخصوص نوعی از آبیاری و مخصوص محصول خاصی می باشد که یا شناخت کاربردی هر کدام دقیق تر برای آبیاری محصول خود می توانیم آنها را انتخاب نماییم. علاوه بر نوارهای تیپ سایر لوله های پلی اتیلنی مخصوص انواع آبیاری فشار قوی با سایزهای مختلف نیز در مجموعه تولید می شود مشخصه این نوارهای فشار قوی این است که باید سطح داخلی آن صیقلی و صاف باشد که رسوبات آب به آن نچسبد و راه آب را مسدود نکند.

نوار تیپ دارای انواع مختلف است مثلا نوارهای تیپی هستند که برای آبیاری فواره ای برای فضاهای سبز استفاده می شود و نحوه کار آن به این صورت است که در مسیر سوراخ های نوار تیپ فواره ای نصب می شود که آب را به صورت سر بالا به صورت دورانی یا فشار زیاد تا فاصله های دور پخش می کند اگر دقت کرده باشید وقتی به پارک ها مراجعه می کنید این گونه نوارهای تیپ را مشاهده می نمایید.یکی دیگر از انواع نوار تیپ قطره برای گلخانه ها استفاده می شود جنس این نوار تیپ نسبت به نوار تیپ که برای باغ ها استفاده می شود دارای سختی بیشتری است.

یک نمونه از نوارهای تیپ هستند که به صورت اختصاصی سفارش آن توسط خریدار به تولید کننده داده می شود این خریدارن طول لوله ضخامت لوله و قطر دهانه آن و همچنین قطر سوراخ روز لوله و فواصل این سوراخ ها در روی لوله را خود تعیین می کنند و به مدیریت کارخانه سفارش می دهند و کارخانه با برآورد هزینه ها با قیمت بیشتری نسبت به محصولات عمومی در مدت زمان معینی لوله سفارشی مشتری را تولید می کند و در اختیار او می گذارد

عامل اصلی در تعیین کیفیت نوار تیپ پلاک دار

عامل اصلی در تعیین کیفیت نوار تیپ پلاک دار

یکی از عامل های اصلی که در تعیین کیفیت لوله های پلی اتیلن مخصوص آبیاری و به خصوص نوار تیپ پلاک دار باید به آن توجه نمود جنس مواد اولیه ای است که لوله از آن ساخته می شود، این مواد اولیه ترکیب گرانول و درصدی از کربن است که هر اندازه گرانول آن بیشتر باشد آن لوله دارای کیفیت بهتری است. علاوه بر جنس مواد اولیه نحوه تولید نیز یکی از عامل های مهم در کیفیت نوار تیپ می باشد به همین خاطر مدیران تولید همیشه از افراد متخصص کمک می گیرند و تمام مراحل تولید را زیر نظر می گیرند تا اشتباهی از نظر استانداردی و بهداشتی در هنگام تولید نوار تیپ قطره ای پیش نیاد علاوه بر کیفیت تولید دستگاه های مدرن هم می تواند عامل مهمی در ساخت بهترین نوار تیپ موجود در بازار باشد.

نوار آبیاری که به صورت قطره ای زمین های کشاورزی را آبیاری می کند دارای قطرهای مختلفی است که سوراخ هایی که بر روی آن قرار دارد به فاصله های منظم بر روی آن قرار دارد و کار این سوراخ ها این است که آبی که با فشار زیاد به لوله ها وارد می شود را با سرعت کم و کم فشار در اختیار درختان و محصولات زراعی قرار می دهد و این امر موجب می شود که به خاک و درخت آسیب کمتری وارد شود پلاک کناری نوار تیپ خود دارای کیفیت های مختلفی است که خود در تعیین قیمت تاثیر زیادی دارد.

مراحل ترخیص کاری لوله نوار تیپ

مراحل ترخیص کاری لوله نوار تیپ ایران یکی از کشورهای مهم در زمینه تولید نوارهای تیپ در دنیا می باشد که شهرت جهانی دارد و کیفیت این نوارهای قطره ای با نمونه های خارجی کاملا رقابت می نماید به‌ همین خاطر سالانه قسمت زیادی از محصولات تولیدی کارخانه های تولیدی برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال می شود، در هنگام صادرات شرکت های خدماتی هستند که در مورد مراحل ترخیص کاری این لوله های نواری تیپ به ما کمک می کنند این مراحل ترخیص شامل هزینه های گمرکی و مجوز کارت بازرگانی برای خروج از مرز و همچنین تایید نامه اصالت کالا از نظر استانداردی و بهداشتی می باشد که با سپردن این مراحل به شرکت های خدماتی دیگر دچار استرس و اضطراب نمی شویم و کالای خود را به راحتی صادر می نماییم.

صادرات نوارهای تیپ با تمام هزینه های تولیدی و ترخیصی که دارد اما یکی از تجارت های پرسود برای تولید کنندگان و صادرکنندگان است اما باید در مرحله اول صادرات کاری کنید که مشتریان صادراتی را پیدا نمایید و برای اینکار می توانید از تبلیغات مناسب و همچنین از بسته بندی های شرینگ شده باکیفیت تری نسبت به فروش داخلی استفاده کنید که این دو عامل در پیدا کردن مشتری صادرات تاثیر بسیاری دارد.

توزیع نوار تیپ پلاک دار ایرانی بصورت عمده ای

توزیع نوار تیپ پلاک دار ایرانی بصورت عمده ای خرید نوار تیپ پلاک دار ایرانی بصورت عمده ای روش های مختلفی دارد اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما از چه روشی استفاده نماییم که با کمترین هزینه های موجود بتوانیم برای توزیع و پخش مویرگی نوارهای تیپ را خریداری نماییم. یکی از این روش های خرید، خرید به صورت مستقیم از کارخانه و یا نمایندگی های فروش کارخانه ها است که در بیشتر شهرها این نمایندگی ها وجود دارد.

توزیع عمده نوار تیپ در عمده فروشی ها برای باغداران و کشاورزان انجام می شود و وقتی لوله های آبیاری قطره ای را ما عمده می خریم قیمت تمام شده آن نسبت به مغازه ها و فروشگاه های لوازم و تجهیزات آبیاری کمتر حساب می شود. یکی از مهمترین جامعه های هدف برای خرید نوار تیپ چه نوع ساده و چه نوع پلاک دار آن باغداران هستند پس در عمده فروشی هایی که لوازم و تجهیزات مناسب باغداری و کشاورزی را دارند اینگونه نوارها را می توان به صورت عمده خریداری نمود. نوارهای تیپ به صورت غلاف های گرد مانند روی هم پیچیده می شود و بعد از سلفون کشی به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما