خرید اینترنتی لوله گاز پلاستیکی به قیمت عمده

قیمت لوله گاز پلاستیکی وقتی مستقیم از تولید کننده خریداری می شود ارزان است. فروش عمده لوله پلی اتیلن که برای گاز رسانی استفاده می شود در مرکز پخش و عرضه تهران انجام می گیرد. صادرات لوله دوجداره و نوار تیپ برای آبیاری قطره ای به کشورهای دیگر انجام می شود.

خرید اینترنتی لوله گاز پلاستیکی به قیمت عمده

روش تشخیص کیفیت لوله پلی اتلین گاز رسانی

روش تشخیص کیفیت لوله پلی اتلین گاز رسانی

در هنگام خرید لوله پلی اتیلن که مخصوص گاز رسانی آیت عوامل و روش های زیادی وجود دارد که تشخیص دهیم این لوله باکیفیت است یا از کیفیت پایینی برخوردار است. بهترین روش برای تشخیص این است که مستقیم با کارخانه های مورد نظر در ارتباط باشیم و از مشاوران مشورت های لازم بگیریم و بعد از آن اقدام به خرید نماییم. شماره ها و ارقامی که بر روی لوله های تک جداره مخصوص لوله کشی آب و گاز استفاده می شود را نیز می توان یکی از روش های تشخیص محسوب نمود.

لوله های پلی اتیلن دارای کیفیت های مختلف است که هر کدام از آنها برای مصرفی استفاده می شود این لوله ها دوجداره و تک جداره دارد که مثلا برای گاز کشی از مدل تک جداره و برای فاضلاب از نمونه دوجداره استفاده می شود . لوله گازکشی ای کارخانه تا محل مورد نظر با لوله ای که برای گازکشی در خود مکان مورد نظر استفاده می شود دارای جنس های مختلف است مثلا برای گازکشی ای منبع گاز تا مکان مورد نظر از لوله های پلی اتیلن و برای گازکشی در واحد‌های مکان مورد نظر از لوله های فلزی استفاده می گردد این لوله های فلزی را در خانه های خود مشاهده نموده اید.

عوامل مهم برای حفظ عمر لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن صادراتی در هنگام حمل و نقل باید از آن مراقبت های لازم نمود. حفظ عمر لوله بستگی به کیفیت مواد اولیه و نحوه نگهداری آن دارد درست است که این لوله های پلی اتیلن با مواد اولیه ای ساخته شده اند که در برابر آفتاب مقاوم هستند اما به هر حال اگر در معرض کمتر آفتاب قرار گیرد دارای عمر مفید طولانی تری می باشد. این لوله ها انعطاف لازم را ندارند و به دلیل خشک بودن جنس آن در موقع حمل و نقل اگر احتیاط نشود و بر روی هم پرت شود ممکن است بشکند.

مخازن پلی اتیلن نیز به همراه لوله های پلی اتیلن تولید می گردد این مخازن همانند لوله ها از جنس پلی اتیلن است و برای ذخیره سازی و همچنین حمل و نقل سیالات و آب استفاده می گردد. در دنیای امروز ذخیره و بسته بندی مواد شیمیایی مختلف و آفت کش های متنوع توسط همین مخازن پلی اتیلن صورت می گیرد به مخازن پلی اتیلن مخازی پلیمری نیز می گویند که دارای مزیت ها و معایبی است که در زیر به برخی از مزیت های این نوع مخازن اشاره می نماییم .

  • این مخازن که مخصوص حمل و نقل انواع مایعات و سیالات است به راحتی در دسترس و قابل حمل می باشد
  • برای نگهداری بیشتر مواد شیمیایی و مواد دیگر سازگاری کافی و لازم را دارد
  • از نظر شکل ظاهری و سایز و مدل قالب این گونه مخازن تنوع بسیاری دارد
  • مخازن پلیمری همانند لوله ها در برابر خوردگی مقاومت زیادی دارد
  • طول عمر مخازن زیاد است
  • این مخازن نسبت به مخازن دیگر با جنس های مختلف ارزان تر است و به همین دلیل استفاده از آن به صرفه تر می باشد.
  • در برابر اشعه آفتاب مقاوم می باشد

اطلاعاتی جامع درباره لوله پلی اتیلن فاضلابی

اطلاعاتی جامع درباره لوله پلی اتیلن فاضلابی

یکی از مهمترین اطلاعاتی که در مورد لوله پلی اتیلن فاضلابی باید بدانیم این است که این لوله ها حتما باید دوجداره باشد و به صورت جامع لایه درونی صاف و مسطح و لایه بیرونی به صورت موج‌دار تولید شود. لایه درونی کاملا صاف و صیقلی مانند است تا برای جمع آوری فاضلاب های شهری و یا پسماندهای کارخانه های بزرگ قیمت داخلی دچار رسوب نشود اما جدار بیرونی به صورت حلقه حلقه می باشد به این دلیل که وقتی در خاک گذاشته می شود با سطح خاک اصطکاک لازم را برقرار نماید و روی آن به صورت کامل پوشانده شود. این لایه رویی همچنین به عنوان یک محافظ برای لایه درونی نیز کاربرد دارد که مثل یک پوشش از لوله درونی محافظت می نماید و مانع از شکستن و خرابی آن می شود.

لوله های کاروگیت فاضلابی دارای مزیت های به شرح زیر است

  1. این لوله ها در مقابل خوردگی بسیار مقاوم است به این علت که موادی در آن شناور است که حالت اسیدی دارد اما به گونه ای ساخته می شود که تحمل در مقابل خوردگی این مواد را داشته باشد
  2. اتصالاتی که این لوله ها را به هم وصل می نماید کامل آب بندی شده و محکم هستند
  3. این گونه لوله ها رفتار هیدرولیکی مناسبی دارند
  4. لوله ها داری وزن سبک و همچنین هزینه ای که برای نصب و انتقال آن صورت می گیرد حداقل است
  5. این لوله ها نه تنها در برابر خوردگی بلکه در برابر سایش نیز مقاومت دارد

نکاتی برای خرید لوله کاروگیت 200

نکاتی که در مورد لوله کاروگیت باید به هنگام خرید بدانیم این است که این لوله با گرید ۲۰۰ و همچنین لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 دارای استحکام لازم نیست و تحمل فشارهای داخلی را ندارد و به همین دلیل برای مواردی استفاده می شود که مایع جاری در آن بدون فشار به آن وارد می شود و به عنوان یک کانال زیر زمینی برای شبکه های ثقلی درنظر گرفته می شود. سطح بیرونی لوله کاروگیت حلقه حلقه ای می باشد و مثل یه نوار مارپیچ در کانال های زیر زمینی به هم متصل می گردد. وزن این لوله ها باید به اندازه کافی باشد برای اینکه بتواند تحمل همه فشارهای بیرونی که بر روی آن وارد می شود را بکند و تخریب نشود. لوله های کاروگیت بسته به میزان فشاری که توسط خاک به آن وارد می شود و همچنین بسته به نوع سطح در چندین وزن مختلف تولید می گردد که در این میان وزن های ۱۶ و ۳۱ و ۶۴ کیلو نیوتنی از مشهورترین وزن های این نوع لوله ها هستند و‌ همچنین این لوله ها با قطرهای دهانه مختلف بر طبق استانداردهای جهانی و ملی و بهداشتی لازم ساخته می شود.

علاوه بر لوله های کاروگیت نمونه ای از لوله های آبیاری قطره ای در شرکت های سازنده تولید می شود که این لوله ها همانند لوله های دوجداره پرمصرف است و دارای مزیت هایی می باشد که آن را به صورت زیر نام می بریم . لوله های تیپ آبیاری قطره ای به راحتی نصب می گردد و چون انعطاف پذیر است در تمام سطح خاک هایی که قرار است استفاده شود به راحتی قرار می گیرد و روی سطح مورد نظر جای خود را باز می کند این گونه لوله ها اتصال آنها به هم توسط اتصالات پلیمری انجام می شود که بسیار ارزان و با کیفیت است و کمترین نشتی را دارد و همچنین جنس این گونه لوله های به صورت کاملا شفاف و صیقلی است و به همین خاطر مانع از چسبیدن جلبک و رسوبات ناشی از مواد معدنی داخل آب به لوله می شود. نوارهای تیپ از مواد اولیه ای ساخته شده است که مقاومت لازم در برابر اشعه های مضر خورشید مثل اشعه یو وی و یا فرابنفش را دارد و در مقابل نور آفتاب دچار فرسودگی و پوسته پوسته شدن و تغییر رنگ پذیری نمی شود. لوله های آبیاری قطره ای همچنین فشار آبی که به آن وارد می شود را به صورت قابل ملاحظه ای کنترل می کند و مانع از اسی رساندن به ریشه های گیاه و درخت های کشاورزی در هنگام آبیاری می شود، این لوله ها به صورت دوایر متحد در بسته های نایلونی پیچیده می شود و در زمین های کشاورزی متراژ مورد نظر آن توسط اتصالات به هم وصل شده و قابل استفاده می گردد.

فروش ویژه لوله کشی گاز با لوله پلی اتیلن

فروش ویژه لوله کشی گاز با لوله پلی اتیلن فروش ویژه لوله پلی اتیلن خوزستان که یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید لوله گاز و آبیاری و فاضلاب است به صورت عمده به شهرها و کشورهای دیگر ارسال می شود. پذیرش نمایندگی شرکت لوله خوزستان در شهرهای دیگر با شرایطی که توسط مدیران ارشد کارخانه توضیح داده می شود و به امضای طرفین قرارداد می رسد انجام می شود. علاوه بر لوله گاز لوله پلی اتیلن کشاورزی با اندازه های مختلف و همچنین به قدرت نوارهای قطره ای تیپ در بازار عرضه می گردد. نوار تیپ از جنس پلیمر نرم منعطف ساخته می شود که برای کشت هایی که به صورت ردیفی است استفاده می گردد و کاملا در یک ردیف به پای گیاه و محصولات کشاورزی کشیدن می شود قابلیت انعطاف پذیری این لوله باعث شده است که برای همه نوع زمینی با هر پستی و بلندی قابل استفاده باشد. همچنین این لوله ها دارای روزه هایی در کنار و یا در روی آن است که به فاصله های مساوی بر روی لوله قرار دارد و آبی که برای کشاورزی قرار است در اختیار پوشش گیاهی مورد نظر قرار گیرد از این روزنه ها عبور می کند. نوارهای تیپ خصوصیت مهم آن این است که آب با فشار زیاد را تبدیل به فشار آرام می کند و در اختیار زمین کشاورزی قرار می گیرد همچنین نوع آبرسانی آن به صورتی است که نسبت به سایر روش های باربری در مصرف آب صرفه جویی بیشتری می نماید.

مرکز خرید اتصالات جوشی پلی‌اتیلن

لوله های پلی اتیلن به صورت تکه تکه است که برای سر هم کردن آن از اتصالاتی استفاده می شود که نمونه های مختلف دارد و مرکز خرید آن تمام مدل های آن را به صورت کامل در اختیار کسانی که خرید لوله دارند می گذارد. اتصالات لوله پلی اتیلن در یه نوع جوشی رزوه ای تزریقی الکتروفیوژن و دستی است که به همراه لوله در اختیار پروژه هایی که در ساختمان ها نیاز به لوله دارد و یا لوله های آبیاری محصول کشاورزی و یا برای انتقال گاز نیاز به لوله دارند قرار می گیرد. خطوط لوله های پلی اتیلن در پروژه های مختلف نیاز به اتصالات خاص پلی اتیلن دارد که هر پروژه ای نیاز به اتصالات مخصوص به خود است که در زیر چند نمونه از آن را نام می بریم اول اتصالات جوشی است که روی لوله جوش داده می شود و ابعاد و سایز و اندازه های آن می تواند بر اساس نیاز مشتری سفارش داده شود و یکی دیگر از لوله ها اتصالات پیچی است دارای اورینگ های لاستیکی و اسپیلت های مخصوص است که با فشار حدود ده اتمسفر تولید می گردد و برای مصارف ساختمانی که نیاز به لوله دارد و همچنین برای مصارف آبیاری استفاده می شود . یکی دیگر از موارد اتصالات پیچی برای لوله های فاضلاب و مواد شیمیایی اسیدی و نفتی می باشد و چون به نسبت اتصالات چدنی و فلزی ارزان تر است استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد و در فشارهای از شش تا ۱۰ اتمسفر این اتصالات تولید می گردد.

فروش بی واسطه لوله گاز پلاستیکی

فروش بی واسطه لوله گاز پلاستیکی لوله گاز یک نوع لوله پلاستیکی از جنس پلیمر است که فروش بی واسطه لوله پلی اتیلن گاز و لوله پلی اتیلن دوجداره و لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای مستقیم از کارخانه تولیدی می تواند در هزینه های جانبی صرفه جویی نماید و همچنین منجر به جنس باکیفیت تری که ضمانت خرید دارد بشود.

کارخانه های تولیدی که در زمینه تولید لوله فعالیت دارند در تمام صنف ها فعالیت دارند به طور مثال لوله برای گاز ساختمان ها و یا لوله کشی فاضلاب مصرفی و لوله برای پسماندهایی که از کارخانجات هستند لوله های پلی اتیلن کشاورزی و آبیاری و همچنین نوار های تیپ قطره های و اتصالات مخصوص تمام انواع لوله و مخزن های پلی اتیلنی از تولیدات کارخانه های سازنده لوله می باشد.

صادرات لوله های حمل مایعات و سیالات مختلف اعم از آب برای کشاورزی و یا آب برای لوله کشی ساختمان و همچنین لوله مخصوص گازرسانی به منازل و شهرک های صنعتی و کارخانجات تولیدی و همچنین لوله های مخصوص فاضلاب های شهری و لوله های انتقال پسماندهای صنعتی کارخانه های تولیدی به کشورهای همسایه مثل عراق افغانستان پاکستان و همچنین سایر کشورهای اروپایی صادر می شود. نحوه حمل و نقل لوله های پلیمری برای مرزهای خارجی هم به صورت زمینی و هم به صورت حمل و نقل هوایی و دریایی است که این‌ مورد بستگی به مرز کشور مورد نظر با کشور ایران دارد.

لوله های پلی اتیلن که مخصوص گازرسانی است در شبکه های توزیع با استانداردهای en 1555 و همچنین استانداردهای که توسط شرکت ملی گاز جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود و استانداردها جهانی این‌ محصول تولید می گردد و در هر مرحله از آن توسط کارشناسان مربوطه از نظر سلامتی و ایمنی و استانداردی بررسی می گردد و بعد روانه بازار برای استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما