خرید ارزان نوار تیپ پلاک دار به قیمت پایین

نوار تیپ پلاک دار جهت آبیاری مزارع با گیاهان ردیفی و متراکم نظیر انواع صیفی‌جات و سبزیجات و کشت گلخانه ای مناسب می باشد. از نوار تیپ و اتصالات آبیاری قطره ای برای آبیاری گیاهان مانند گوجه فرنگی، ذرت ،گیاهان و…غیره استفاده می‌شود.کاهش مصرف آب، افزایش تولید محصولات و به طور کلی افزایش راندمان آبیاری و کشت نتیجه‌ای است که در اثر استفاده از نوار تیپ ، خصوصاً نوار نوع پلاک دار حاصل می‌شود.

خرید ارزان نوار تیپ پلاک دار به قیمت پایین

شناخت بهترین نوع نوار تیپ پلاک دار

شناخت بهترین نوع نوار تیپ پلاک دار

بهترین نوع نوار تیپ با استفاده از مواد پلی اتیلن مرغوب و ترکیب مواد پلیمری تولید می‌شود و برای تشخیص باکیفیت ‌ترین نوع آنها، باید یکسری نکات را مد نظر قرار داد. بهترین روش های تشخیص نوار تیپ ها دست زدن به جنس این محصولات است مرغوب ترین نوع این کالاها دارای بافتی نرم با انعطاف پذیری بالا هستند که به راحتی به شکل مورد نظر در می آیند.بهترین نمونه از نوارهای تیپ و دارای بافتی لاستیکی بوده و رنگ آنها به رنگ مشکی پر رنگ است که، بر روی خود هیچ گونه برجستگی یا زائدگی ندارند و شما با دست کشیدن به سطح روی این محصولات متوجه صاف و صیقلی بودن آنها خواهید شد.

آبیاری قطره‌ای نوعی از آبیاری برای کشاورزی است که با صرفه‌جویی در آب و کود، باعث می‌شود تا آب به‌ آرامی از طریق لوله‌ها به ریشه گیاهان نفوذ کند و سطح خاک را کاملاً نم‌دار کند.سوراخ هایی در نوار تیپ تعبیه شده که قطره های آب به راحتی از آن سوراخ ها خارج شده و بر روی گیاه ریخته می شود.در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای پمپ‌ها و شیرآلات ممکن است به‌ صورت دستی با خودکار توسط یک کنترل‌کننده کار کنند و یک قسمت مهم در آبیاری داشتن فیلتراسیون مناسب و با کیفیت در مسیر لوله است.بیشتر دستگاه‌های آبیاری قطره‌ای در نوار تیپ‌ها از نوعی فیلتر استفاده می‌کنند تا از گرفتگی در مسیر جریان آب توسط ذرات کوچک جلوگیری شود. اکنون فناوری‌های جدیدی به بازار عرضه‌شده است که گرفتی نوار تیپ‌ها را به حداقل می‌رساند.

یکی از انواع روشهای آبیاری استفاده از نوارهای پلیمری تحت عنوان نوار تیپ کشاورزی میباشد که برای کشت محصولات به صورت ردیفی و پشت سر هم مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش نوارهای تیپ به قدری نزدیک گیاه میشوند که آب و املاح و کود را بتوانند به راحتی به ریشه گیاه از طریق پخش آب در سطح کوچکی از زمین که در ابعاد ریشه و خود گیاه است برسانند .با استفاده از نوارهای تیپ میتوان از تلف شدن آب تا حد بالایی جلوگیری بعمل آورد و نهایتا با کمترین میزان آب بهترین و بیشترین بهره وری را داشت.و انواع نواز تیپ پلاک دار وجود دارد که از نظر جنس و کیفیت متفاوت است.

چند کاربرد نوار تیپ پلاک دار

چند کاربرد نوار تیپ پلاک دار

از مزایای استفاده از نوار تیپ پلاک دار از جمله:نصب آسان و سریع و حمل و نقل راحت نوار تیپ، روش کار گذاری آن به صورت دستی و ماشینی بسیار ساده است.به فشار زیاد آب احتیاج ندارد. مقاومت نوار آبیاری در مقابل و اشعه ماوراء بنفش خورشید،مقاوم در برابر کودهای شیمیایی ، سموم ، دفع آفات و اسپری های کشاورزی،افزایش بازدهی محصول و جلوگیری از گسترش و رشد علف های هرز در سطح زمین کشاورزی،جنس پلیمری مخصوص برای جلوگیری از چسبیدن جلبک و رسوبات و… است.

استفاده از نوار آبیاری ، با توجه به عدم نیاز به تسطیح مزرعه، افزایش راندمان آبیاری و جلوگیری از رشد علف‌های هرز کمک قابل توجهی به اقتصاد کشاورزی نموده است.استفاده از نوار تیپ پلاکدار در سال‌های اخیر باعث کاهش مصرف آب خصوصاً در کشت‌های متراکم شده است. بیشترین مصرف آب در بخش زراعی نیز در کشت‌های متراکمی است که به صورت جوی‌ پشته‌ای آبیاری می‌شوند.

کاهش مصرف آب، افزایش تولید محصولات و به طور کلی افزایش راندمان آبیاری و کشت نتیجه‌ای است که در اثر استفاده از نوار تیپ پلاک دار حاصل می‌شود.تیپ پلاکدار در مقایسه با مدل‌های بغل دوخت ، از یکنواختی بیشتر در آبیاری برخوردار است. نوار آبیاری با آبدهی یکنواخت آب در سطح مزرعه باعث نگه‌داشتن رطوبت خاک در سطح مورد نیاز آبیاری می‌شود.

نوار تیپ پلاکدار با پخش یکنواخت آب در سطح مزرعه باعث نگه‌داشتن رطوبت زیر خاک در سطح مورد نیاز آبیاری می‌شود. این امر شرایط را برای جلوگیری از خفگی گیاه و همچنین رشد سریع آنها در بهترین شرایط رطوبتی فراهم می‌کند. همچنین استفاده از نوار تیپ پلاک دار با کاهش زمان رویش گیاه و پایین آوردن انواع تنش‌های آبیاری یا کم‌آبی،بازدهی زراعت را افزایش می‌دهد.نوارهای آبیاری پلاکدار با ضخامت های مختلف دیواره، انواع مختلف قطره چکان از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی و تولید میگردند.

نحوه صادرات لوله نوار تیپ به ترکیه

نحوه صادرات لوله نوار تیپ به ترکیه ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است و بسیاری از ایرانیان با این کشور ارتباطاتی دارند. این ارتباطات اکثرا به منظور کار و تجارت است؛ زیرا کشور ترکیه از لحاظ اقتصادی و رسوم، شباهت زیادی به کشور ایران دارد و برای مردم ایران تجارت با مردم ترکیه بسیار ساده است. به طوری که همواره بسیاری از کسب و کارها به دنبال صادرات به ترکیه هستند و مراحل قانونی این کار راطی می‌کنند.صادرات کالا به ترکیه پروسه نبستا ساده‌ای دارد و می‌توان کالاها را به شیوه‌های مختلف می‌توان از ایران وارد ترکیه کرد.

شرکت های صادراتی بسیاری وجود دارد که نوار تیپ آبیاری درجه ۱، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای فروش تولید می کند. یکی از روش های آبیاری قطره ای که برای کشت های ردیفی استفاده می شود، استفاده از نوار تیپ است که به آبیاری نواری هم معروف است. در این سیستم آبیاری برای اینکه آب را به گیاه رساند از این محصول استفاده می شود. نوار تیپ آبیاری قطره ای در واقع یک لوله پلیمری است که در فصل های مشخص دارای محلی برای خروج قطره ای آب می باشد.

توزیع نوار تیپ پلاک دار در اصفهان به قیمت عمده

توزیع نوار تیپ پلاک دار در اصفهان به قیمت عمده فروش عمده نوار تیپ پلاک دار در اصفهان ابیاری درجه یک ایرانی و خارجی، با بهترین قیمت ها در انجام می گیرد. افراد در خرید عمده ی این محصول لازم است که به مرکز های معتبر و شناخته شده ی فروشگاه و مرکز های اصفهان مراجعه کنند تا خریدی رضایت مندانه ضمن پرداخت مطلوب ترین بها داشته باشند.این مراکز معتبر فروش با داشتن نمایندگان و کارشناسان فروش با تجربه و شناسایی بروزترین نیاز های مشتریان از کیفیت کالای مورد نظر، بهترین کالا را در اختیار شما قرار می دهند. هدف اصلی جلب رضایت مشتری از جنس مرغوب و با قیمت مناسب می باشد. فروش عمده این محصولات در سراسر کشور ارائه می شود. خرید نوار تیپ پلاک دار اصفهان محصولات هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما