تولیدکنندگان لوله کاروگیت دوجداره

ویژگی های انواع لوله کاروگیت دو جداره، لوله پلی اتیلن دو جداره در برابر اسیدهای رقیق، مایعات قابل اشتعال و آب مقاوم است. روغن ها و چربی های موجود در آن فقط یک تورم جزئی ایجاد می کنند. اگر لوله راه راه بزرگ است، می توان از جوش پلی اتیلن و جوش الکتروفیوژن استفاده کرد نگهداری آسان به دلیل عدم پوسته پوسته شدن، یخ زدگی و واکنشهای شیمیایی، این لوله ها نیازی به تعمیر و نگهداری منظم ندارند و برای تمیز نگه داشتن و افزایش راندمان، فقط گاهی باید سطح لوله را شستشو داد .

لوله های پلی اتیلن در برابر اسیدهای اکسید شده هیدروکربن های کلر دار و برخی از انواع شوینده ها مقاوم نیستند . از این رو شرکت ما یکی از تولیدکنندگان لوله کاروگیت دوجداره می باشد و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند .

تولیدکنندگان لوله کاروگیت دوجداره

کاربرد ویژه لوله کاروگیت دوجداره

کاربرد ویژه لوله کاروگیت دوجداره

این نوع لوله ها به دلیل عدم خوردگی و مقاومت شیمیایی می توانند تا یک قرن دوام بیاورند و برای زیرساخت های یک شهر ضروری هستند . سطح بیرونی لوله پلاستیکی برای مقاومت در برابر فشار خارجی راه راه شده است و سطح داخلی آن صاف شده است به طوری که مایع داخل لوله جریان است یا فاضلاب و طوفان .

آب حاوی سنگ و غیره به راحتی بدون نیاز به فشار پمپ و فقط با فشار گرانشی و برشی حرکت می کند و مسیر مسدود نشده و مانع جریان مایعات مانند جریان فاضلاب حاوی ذرات جامد از طریق لوله لوله رسوب نمی شود . هزینه های نگهداری را کاهش می دهد . 7. جریان سیال: سطح صیقلی لوله داخلی به حرکت سیال با کمترین اصطکاک ممکن کمک می کند. 8. در مقایسه با لوله های دیگر، این لوله ها توسط دو یا سه کارگر بدون نیاز به لیفتراک و جرثقیل قابل جابجایی است .

9. انعطاف پذیری: این ویژگی لوله را بسیار سازگار می کند . انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن دو جداره راه راه در هنگام نصب بسیار مهم است، که باعث کاهش و کاهش نیاز به اتصالات، کاهش هزینه تجهیزات، هزینه های نصب و افزایش سرعت نصب می شود .

خرید ارزان لوله کاروگیت دوجداره

خرید ارزان لوله کاروگیت دوجداره

لوله پلی اتیلن کاروگیت از پلی اتیلن سفت و سخت ساخته شده است، یک ماده سخت . این ماده یکی از محصولاتی است که کمترین واکنش پذیری شیمیایی را در پتروشیمی های ایران دارد و در برابر گازهای خورنده و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است . این ماده زنگ نمی زند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید لوله کاروگیت دوجداره به سایت ما مراجعه کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما