توزیع نوار تیپ ارزان با بهترین کیفیت

نوار تیپ یکی از تجهیزات مورد استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای است که با استقبال خوبی در بازار روبروست، به همین علت مراکز زیادی در زمینه توزیع نوار تیپ ارزان با بهترین کیفیت مشغول فعالیت هستند.

این مراکز نوار تیپ با کیفیت و تهیه شده از مواد پلی اتیلن درجه یک را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می دهند، انواع تیپ درز دار و پلاک دار در متراژ های مختلف تولیدی بهترین برند ها مانند تی اف پی اصفهان در این مراکز موجود است.

توزیع نوار تیپ ارزان با بهترین کیفیت

خصوصیات بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی

خصوصیات بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی

نوار تیپ بیشتر برای آبیاری گیاهان و صیفی جات که به صورت ردیفی و متراکم کاشته می شوند به کار گرفته می شود، استفاده از نوار تیپ در آبیاری باعث افزایش بازدهی، صرفه جویی در میزان آب مصرفی و جلوگیری از رشد علف های هرز می شود.

نوار های تیپ به طور کلی در دو دسته بغل دوخت و پلاک دار جای می گیرند و از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند، این نوارها بصورت مسطح تولید شده و با پرشدن آب در نوار تیپ به حالت لوله در می آیند.

این نوارها دارای سوراخ هایی در فواصل منظم هستند که آب را از طریق آن به ریشه گیاه می رسانند، ما در این مطلب به بررسی خصوصیات بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی می پردازیم.

نوار های تیپ پلاک دار ایرانی معمولا در ضخامت های 150 الی 200 میکرون و با قطر 16 یا 22 میلی متر تولید می شوند و نسبت به نوارهای تیپ بغل دوخت یکنواختی بیشتری در آبیاری گیاهان دارند.

پلاک های موجود در نوار تیپ پلاک دار در فواصل 10 سانتی متری الی یک متری تعبیه می شوند، این پلاک ها به صورت جداگانه تولید شده و هنگام تولید نوار تیپ روی آن قرار داده می شوند.

بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی در مجموعه ما عرضه می شوند که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و انعطاف پذیری بالایی دارند، به طوری که موقع خم کردن ترک خورده یا شکسته نمی شوند.

این تیپ ها دارای دوام و عمر بالا هستند و به دلیل اینکه پلاک هایشان مجزا تولید می گردد، شما می توانید بسته به نوع کشت و گیاهان خود آنها را در فواصل دلخواه به کار بگیرید.

مقایسه نوار تیپ ایرانی با خارجی

مقایسه نوار تیپ ایرانی با خارجی

نوارهای تیپ آبیاری قطره ای در ایران ابتدا به صورت نوارهای درز دار تولید می شدند و نمونه های خارجی نوار تیپ از پلاک به جای درز استفاده می کردند.

کم کم کارخانه های ایرانی نیز با توجه به مزایای زیاد نوار تیپ پلاک دار، شروع به تولید این نوار تیپ در داخل کشور کردند تا کشورمان را در زمینه آبیاری گیاهان به خود کفایی برسانند.

با استفاده از نوارهای تیپ برای آبیاری می توان سطح زیر کشت محصول را با مصرف میزان آب کمتر افزایش داد، مقایسه نوار تیپ ایرانی با خارجی نشان می دهد که هر کدام از این نوارها ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند.

نوار تیپ های خارجی دارای طول عمر بالا و در حدود یک الی سه فصل زراعی می باشد ولی نوار تیپ های ایرانی دارای طول عمر کمتر و در حدود یک فصل زراعی است.

قطره چکان ها یا همان پلاک ها در نوارهای تیپ ایرانی به فواصل ده سانتی قرار داده می شوند اما در تیپ های خارجی فواصل پلاک ها 5 سانت می باشد.

تفاوت دیگر تیپ های ایرانی و خارجی در ضخامت آنهاست، تیپ های ایرانی ضخامت کمتری نسبت به نمونه خارجی دارند و در ضخامت های 150 الی 200 میکرون تولید می شوند، اما نوار تیپ های خارجی دارای ضخامت 180 الی 600 میکرون می باشند.

قابل ذکر است میزان آب دهی در ساعت توسط تیپ های خارجی دارای حجم بیشتری بوده و 1.4 الی 4 لیتر در ساعت می باشد، این در حالی است که تیپ های ایرانی 2.5 الی 3 لیتر را در یک ساعت در فشار یک بار آب دهی می کنند.

نوارهای تیپ خارجی با توجه به ویژگی هایی که دارند گران قیمت تر از تیپ های ایرانی دارند و بادوام ترند.

با توجه به نکات فوق شما می توانید بسته به میزان بودجه خود و میزان سطح زیر کشت و عوامل دیگر نسبت به انتخاب نوار تیپ ایرانی یا خارجی تصمیم بگیرید.

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به عراق

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به عراق لوله نوار تیپ در کشور ما با کیفیت مطلوب تولید و روانه بازار می گردد، به همین خاطر کشورهای همسایه نظیر عراق نیز خواستار خرید لوله نوار تیپ از ایران می باشند.

صادرات لوله نوار تیپ به عراق از مدتها پیش آغاز گردیده و باعث رشد اقتصادی و ارز آوری بالایی برای کشور شده است.

استفاده از بهترین مواد پلی اتیلن در ساخت نوار تیپ ایرانی و به کارگیری دانش روز و ماشین آلات پیشرفته سبب تثبیت جایگاه ایران در بازارهای خارجی از جمله عراق گردیده است.

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به عراق به این صورت است که پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیربط، مدارک گمرکی مورد نیاز به گمرک ارائه می شود.

در مرحله بعدی پس از طی مراحل قانونی، بهترین تولیدات نوار تیپ ایرانی در بسته بندی های مناسب قرار داده شده و از طریق زمینی به کشور عراق صادر می گردند.

به دلیل مسافت بسیار کم بین دو کشور ایران و عراق صادرات و حمل و نقل لوله نوار تیپ به عراق آسان و کم هزینه بوده و با موانع کمتری روبروست، از این رو با استقبال صادر کنندگان روبرو شده است و شرکت های زیادی از این طریق به کسب درآمد می پردازند.

از آن جایی که کشور عراق نیز با بحران کم آبی روبروست و صرفه جویی در میزان آب مصرفی در آن اهمیت ویژه ای دارد، بازار خرید تجهیزات آبیاری قطره ای از جمله لوله نوار تیپ بسیار پر رونق می باشد.

برای پیش بردن سریع تر مراحل صادرات نوار تیپ به عراق و صرف زمان و هزینه کمتر، استفاده از خدمات شرکت های ترخیص کار گمرک که در زمینه صادرات به عراق فعالیت می کنند بسیار کمک کننده می باشد.

پخش نوار تیپ آبیاری به قیمت ارزان

پخش نوار تیپ آبیاری به قیمت ارزان پخش نوار تیپ آبیاری به قیمت ارزان و با کیفیت بالا در سراسر شهرهای کشور مانند تهران، تبریز و … سبب شده است کشاورزان و مصرف کنندگان در جای جای ایران به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند.

مراکز عرضه نوار تیپ آبیاری امکان خرید غیر حضوری و آنلاین را نیز از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی برای مشتریان خود فراهم ساخته اند.

با مراجعه به این سایت ها می توانید مشخصات کامل محصولات ارائه شده و لیست قیمت روز آنها را مشاهده نموده و خرید خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما