توزیع نوار تیپ آبیاری با بالاترین کیفیت

برای آبیاری با سیستم آبیاری قطره‌ای، روش‌های متفاوتی وجود دارد. لوله‌های قطره‌چکان‌دار، نوارهای تیپ آبیاری، قطره‌چکان‌های آنلاین و لوله‌های تراوا از جمله تجهیزاتی هستند که آبیاری قطره‌ای توسط آنها انجام می‌گیرد.نوارهای آبیاری قطره‌ای یا نوار تیپ آبیاری ، یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای بوده که دارای دیواره نازک‌تری به نسبت لوله‌های قطره‌چکان‌دار می‌باشند. این محصولات در دو مدل نوار تیپ پلاکدار و نوار تیپ بغل‌ دوخت تولید و عرضه می‌شوند. استفاده از نوار تیپ بغل دوخت در بین کشاورزان بسیار محبوب و رایج است. از این نوارها به عنوان گزینه‌ای کم ‌هزینه برای آبیاری فصول زراعی استفاده می‌شود. این نوارها نیز مشابه با لوله‌های قطره‌چکان‌دار با دبی متفاوت و همچنین فاصله قطره‌چکان‌های بین 15 تا 100 سانتی‌متر در بازار موجود می‌باشند. قیمت نوار آبیاری تیپ بر اساس ضخامت قطر، جنس، میزان تحمل فشار و… متفاوت است. این محصولات عموما با قطرهای 16 و 20 میلیمتر تولید می‌شوند.

توزیع نوار تیپ آبیاری با بالاترین کیفیت

خصوصیات انواع نوار تیپ آبیاری

خصوصیات انواع نوار تیپ آبیاری

این نوارها نیز دارای مدل‌ دبی ثابت می‌باشند. اصلی‌ترین تفاوت آنها در مقایسه با لوله‌های قطره‌چکان‌دار، هزینه اولیه است که قیمت نوارهای آبیاری نسبتا کمتر بوده و تنها برای آبیاری یک فصل کارآیی دارند. این در حالی ‌است که لوله‌های قطره‌چکان‌دار هزینه اولیه بیشتری داشته و برای چندین سال قابلیت استفاده دارند.

تیپ از جنس پلی اتیلن می باشد و به صورت تقریبا مسطح و بسیار نرم انعطاف پذیرند که هنگام ورود آب به آن پر می شود و قطره های آب از طریق درپیرهای تعبیه شده بر روی تیپ خارج می شود و پس از پایان آبیاری، تیپ دوباره به صورت مسطح در می آید.

استفاده از نوار تیپ امروزه در صنعت کشاورزی محبوبیت زیادی دارد،مهم ترین دلیل این مسئله آن است که آبیاری قطره ای مصرف آب را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. بنابراین تولید کنندگان می توانند با همان مصرف آب قبلی،تولید خود را افزایش دهند.یکی از مزایای مهم این محصول نصب آسان و سریع آن است و همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد.

تفاوت نوار تیپ ایرانی با خارجی

تفاوت نوار تیپ ایرانی با خارجی

هر یک از مدل‌ها باتوجه به خروجی آب و کاربردها قیمت‌های متفاوتی دارند. نوار تیپ ایرانی و خارجی هر دو از بهترین مواد اولیه و با جدیدترین تکنولوژی‌ها ساخته می‌شوند. به دلیل تقاضای بالا، این سیستم آبیاری از سایر کشورها از جمله ایتالیا نیز به کشور وارد می‌شود. نوع پلاک دار که بیشتر برای کنترل میزان خروج آب از قطره‌چکان استفاده می‌شود، وارداتی و ساخت کشورهای دیگر است. نوار تیپ پلاک دار خارجی معمولاً برای زمین‌های شیب‌دار بسیار مناسب هستند. نوار تیپ پلاک دار خارجی در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. قیمت نوار تیپ خارجی به ضخامت، فاصله بین قطره‌چکان‌ها، فاصله زمانی آبیاری و نوع سطحی یا زیرسطحی بستگی دارد.

بسیاری از شرکت‌های صنعتی در ایران انواع نوار تیپ آبیاری را با کیفیت‌ترین مواد، تولید و به سایر نقاط دنیا و بازارهای جهانی ارائه می‌کنند. نوار درزدار بیشتر در ایران، با مواد اولیه باکیفیت و مرغوب و براساس استانداردهای لازم ساخته می‌شود. عموما نوار تیپ ایرانی نسبت به نوار تیپ خارجی دوام کمتری و البته قیمت پایین تری نیز دارد.

در آبیاری سطحی و بارانی تقریباً تمام سطح خاک مرطوب می‌شود، اما با این روش فقط بخشی از خاک که ریشه در آنجا رشد می‌کند، مرطوب می‌شود. این میزان از سطح رطوبت بالا در خاک باعث می‌شود که گیاهان بهتر رشد کنند. اگر نوار تیپ آبیاری را به‌صورت عمده خریداری کنید، از قیمت پایین‌تری برخوردار خواهد بود. قیمت نوار تیپ خارجی، به دلیل نوسانات ارز قیمت ثابتی ندارد. برای خرید این محصول همراه با ضمانت و قیمت مناسب، به مراکز معتبر فروش لوازم کشاورزی مراجعه کنید.

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به خارج کشور

نحوه ی صادرات لوله نوار تیپ به خارج کشور نوار تیپ آبیاری در کشور ایران فروشندگان زیادی را داراست که توجه به کیفیت و مرغوب بودن محصولی که به دست مشتری می رسد برای آن ها مهمترین دغدغه می باشد با افزایش تولیدکنندگان و فروشندگان در ایران صادرات این محصول به کشور های دیگر آغاز شده است نمایندگی های پخش و فروشنده نوار تیپ آبیاری درشهرهایی مانند همدان تهران اصفهان وجود دارد که می توان برای خریدی مطمئن به آن مراجعه کرد.

یکی از مرغوب ترین ابزارهای کشاورزی که کاربرد فراوان دارد نوار تیپ آبیاری است که نسبت به محصولات مشابه برتری دارد امروزه به دلیل راحتی کار کشاورزان این محصول تولید و به فروش می رسد که با توجه به رونق تولید و تقاضای کشور های دیگر این محصول به کشور عراق نیز صادر می شود وصادرات آن رشد قابل توجهی در چندین سال اخیر داشته است. با توجه به تنوع نوار تیپ از پرفروش ترین آن می توان نوار تیپ ابیاری قطره ای را نام برد که با بهترین مواد اولیه تولید می شود به صورت کلی صادرات نوار تیپ آبیاری رشد قابل توجهی دارد که در رونق درآمد تولیدکنندگان بسیار اهمیت داشته است.

افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و شروع به صادر کردن تولیدات خود به کشورهای همسایه و آسیایی کرده‌ اند معتقدند که درآمد شان بیشتر از قبل شده و علاوه بر آنکه سبب اشتغال زایی شده‌ اند افراد بیشتری را برای فعالیت و صادر کردن این محصول به کشورهای دیگر تشویق می کنند. نیاز روز افزون صنعت به این محصول سبب شده که مشتریان زیادی متقاضیان آن باشند و همچنین رقابت شدیدی که در میان تولید کنندگان به وجود آمده است و تمامی آنها سعی در تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را به بازار داخلی و بین المللی دارند تا بتوانند برند شان را معروف و محبوب سازند و از این طریق به کسب و کارشان رونق ببخشد.

توزیع نوار تیپ آبیاری در اصفهان با پایین ترین قیمت

توزیع نوار تیپ آبیاری در اصفهان با پایین ترین قیمت خرید نوار تیپ ارزان قیمت یک اقدام پر ریسک است که می تواند همه ی سرمایه ی یک کشاورز را به باد دهد. قیمت ارزان فقط در همان لحظه ی خرید لذتبخش است. نکته مهم در خرید نوار تیپ: شرکت تولید کننده از خوش نامی برخوردار باشد و ترجیحا جز لیست تولیدکنندگان سامانه های نوین آبیاری باشد.

نوار تیپ رول های 1000 متری و 1500 متری هستند نوارتیپ در دو مدل 10 سانتیمتری و 20 سانتی متری پر فروش ترین هستند

نوار توری کناف مخصوص مکان هایی است که مستعد ترک خوردن هستند و یا مکان هایی که دارای ترک‌هایی هستند.

همچنین توزیع نوار تیپ آبیاری به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و خریدار می تواند با مقایسه قیمت و کیفیت آن در سایت های مختلف بهترین مدل و با سود بالا آن را انتخاب و خریداری کند .

فروش نوار تیپ در انواع مختلف توسط نمایندگی ها و مراکز پخش معتبر انجام می شود. اگر شما قصد خرید محصول به صورت عمده دارید که به صورت حضوری و مستقیم به نمایندگی‌ها مراجعه کنید تا باحذف دلال‌ ها و واسطه‌ های کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند محصولی با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین خرید حضوری و مستقیم از تولید کننده از پرداخت برخی هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف خواهید شد که در نهایت به نفع شما خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما