توزیع لوله پلی اتیلن نوار تیپ به سایر کشورها

توزیع لوله پلی اتیلن نوار تیپ به سایر کشورها موجب رونق اقتصادی کشور می شود. به همین دلیل نیز صادرکنندگان این محصول به دنبال کسب جایگاه نخست در بین عرضه کنندگان آن در بازارهای جهانی هستند. ناگفته پیداست که انواع و اقسام مختلفی از لوله های پلی اتیلن تولید شده و به فروش می رسند. یکی از رایج ترین انواع آن، لوله پلی اتیلن گازی می باشد که اغلب در استان اصفهان تولید شده و از سایز 16 تا سایز 63 در بازار قابل مشاهده است. برای اطلاعات بیشتر درباره مشخصات نوع درجه یک این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

توزیع لوله پلی اتیلن نوار تیپ به سایر کشورها

مشخصات لوله پلی اتیلن گازی درجه یک

مشخصات لوله پلی اتیلن گازی درجه یک

می دانیم که هر کدام از مدل های لوله های پلی اتیلن به منظور خاصی طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال یکی از پرفروش ترین انواع این محصولات، لوله های پلی اتیلن کابلی هستند که برای کابل های برق، مخابراتی و … به عنوان پوشش عمل می کنند.

اما در این بخش به صورت اختصاصی به لوله های پلی اتیلن گازی خواهیم پرداخت. برای انتخاب آسان و خرید موفق لوله پلی اتیلن گازی باید با مشخصات بهترین نوع آن آشنا شوید. به همین منظور قصد داریم که این ویژگی ها را در ادامه مطلب ذکر نماییم. امیدواریم که برای همه خریداران این محصول مفید واقع شود.

از این لوله ها اغلب برای انتقال گاز استفاده می کنند و برای این که عمل انتقال حجم گسترده ای از گاز با موفقیت صورت گیرد، نیاز به لوله هایی با مقاومت بالا نسبت به دما داریم. به همین دلیل مهمترین مشخصه یک لوله پلی اتیلن گازی درجه یک، مقاومت زیاد آن نسبت به درجه حرارت های بالا می باشد.

از طرفی به علت ماهیت گاز، این لوله ها باید نسبت به فرسودگی و خوردگی نیز مقاومت مناسبی داشته باشند. همه لوله های پلی اتیلن درجه یک می توانند تا سال ها بدون تغییر در کیفیت، برای انتقال گاز از شهری به شهر دیگر به کار روند.

استاندارد بودن قطر و ضخامت لوله می تواند مشخصه دیگر این محصولات پلی اتیلن درجه یک باشد. تمامی شرکت های تولید کننده معتبر با استفاده از استانداردهای بین المللی به طراحی و تولید این لوله ها می پردازند و پس از کنترل کیفیت، محصولات خود را به بازار عرضه می نمایند.

نکاتی برای انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن ضد حریق

نکاتی برای انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن ضد حریق

با گذشت زمان تمامی تجهیزات آتش نشانی با پیشرفت های زیادی همراه بوده اند. لوله های آب را می توان از جمله مهمترین تجهیزات آتش نشانی دانست. در گذشته به دلیل استفاده از لوله های چدنی و فولادی، این تجهیزات به سرعت فرسوده می شدند.

جایگزینی این لوله ها، نیاز به هزینه های هنگفتی داشت و گاهی اوقات کار آتش نشانان را با مشکلات متعددی روبرو می کرد. به همین دلیل نیز لوله های پلی اتیلن ضد حریق خیلی زود توانست جای لوله های قدیمی را بگیرد. در حال حاضر این لوله ها از سایز 16 تا 2500 در بازار خرید و فروش می شوند.

به علت حساسیتی زیادی که برای ایمنی لوله های ضد حریق در نظر گرفته می شود، انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن ضد حریق مستلزم رعایت نکات مهمی است که در ادامه بیان می نماییم. میزان تحمل فشار در لوله های پلی اتیلن ضد حریق نکته قابل توجهی است که خریدار باید به آن توجه ویژه ای نشان دهد. از این نظر لوله هایی با فشار 16 تا 25 می توانند بهترین گزینه باشند.

یکپارچگی لوله و نبود هیچگونه زدگی و ناهمواری در سطح آن، نکته دیگری است که می تواند سلامت و ایمنی محصول را تضمین نماید. بنابراین به همه خریداران توصیه می کنیم که از نزدیک این ویژگی را بررسی کرده و پس از حصول اطمینان، نسبت به سفارش محصول اقدام نمایند.

مشخصاتی همچون سبکی و انعطاف پذیری نیز می توانند مشتری را در انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن ضد حریق یاری نمایند. بهترین محصولات در این حوزه، بسیار محکم و در عین حال انعطاف پذیر می باشند و به همین دلیل هزینه نگهداری و تعمیر آنها نیز بسیار کمتر از لوله هایی با جنس های مختلف دیگر است.

خریدار می تواند ویژگی های ذکر شده را بررسی نموده و پی به میزان کیفیت محصول ببرد، اما پیشنهاد ما به همه مشتریان گرامی، خرید لوله ای است که نه تنها تمامی مشخصات یک محصول درجه یک را دارد، بلکه کیفیت آن توسط فروشنده تضمین می شود. بدین ترتیب در آینده با مشکلات کمتری سر و کار خواهید داشت.

سرمایه لازم برای صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن

سرمایه لازم برای صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن کاملا واضح است که برای شروع هر تجارتی نیاز به سرمایه اولیه می باشد. صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز از همین قاعده پیروی می کند و هر صادر کننده ای در ابتدا باید نسبت به جمع آوری سرمایه لازم اقدام نماید.

در حالت کلی می توان گفت راه هایی نیز وجود دارند که می توانند سرمایه لازم برای صادرات را به حداقل ممکن برساند. به عنوان مثال همه تاجران موفق در زمینه صادرات، تلاش می کنند که محصولات فراوری شده را برای ارسال به کشورهای دیگر انتخاب کنند. زیرا صادرات مواد خام، نیاز به سرمایه زیادی داشته و با سود کمتری همراه است.

در کشور ما بسیاری از صادر کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برای دستیابی به سرمایه لازم، اقدام به جلب نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی می نمایند. بدین ترتیب می توانند با حمایت این افراد یا سازمان ها تجارت خود را راه اندازی نموده و پس از کسب سود، درآمد حاصل را بین خود و سرمایه گذار اصلی تقسیم نمایند.

هر صادر کننده ای برای ادامه فعالیت خود نیاز به پرداخت هزینه هایی از قبیل هزینه های نیروی انسانی، گمرک، حمل و نقل، بیمه و … دارد که برآورد میزان سرمایه لازم برای این امر، با توجه به کشور مقصد تعیین می شود. به همین دلیل است که اغلب صادرکنندگان، کشورهای همسایه را مقصد مناسبی برای ارسال محصولات خود می دانند.

عرضه لوله پلی اتیلن نوار تیپ بصورت عمده ای

عرضه لوله پلی اتیلن نوار تیپ بصورت عمده ای عرضه لوله پلی اتیلن نوار تیپ بصورت عمده ای، سبب کاهش چشمگیر قیمت محصول می شود. به همین دلیل سفارش عمده این کالا برای مشتریان، با صرفه اقتصادی قابل توجهی همراه است. این مرکز به عنوان پخش کننده مرکزی انواع لوله های پلی اتیلن، آمادگی تامین نیاز متقاضیان را در حجم انبوه دارد.

تحویل به موقع و در اسرع وقت، در نظر گرفتن شرایط ویژه برای خریداران عمده، تضمین کیفیت و قیمت محصول، ارسال آن در حجم دلخواه مشتری به سراسر ایران و حتی خارج از کشور، تنها بخشی از خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما