توزیع لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه به قیمت پایین

لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه مناسب برای مصرف آبرسانی هستند که در این نوع برای اتصالات سریع آب استفاده میشود.همچنین این لوله ها بخاطر وزن کمی ک دارند در کار خیلی مناسب تر از لوله های دیگر هستند.همچنین دارای فشار بالا و لوله های پلی اتلین از نوع پلاستیکی دارای عمر بسیار بالایی می باشد.واقع نسل جدیدی از لوله ها هستند که از فلز و پلیمر ترکیب شده اند و کاربرد خاص خود را در صنعت دارند. به طور کلی لوله پنج لایه از یک لایه آلومینیومی ساخته شده است که بین دو لایه قرار می گیرد.

توزیع لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه به قیمت پایین

چند ویژگی بهترین لوله پلی اتیلن مشبک

چند ویژگی بهترین لوله پلی اتیلن مشبک

لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی از جمله کابلی،دوجداره،و…غیره دارد.که لوله پلی اتیلن مشبک یکی از آنها است که ارزان و به صورت زانو، سه راهی می باشند و تشکیل شده در سایز های 20 تا 125 میلیمتر می باشند،که برای این کار محدودیت کاری 125 میلیمتر در نظر گرفته شده است.این نوع لوله ها بسته به نر و ماده بودن هر کدام دارای سایز های مختلف هستند.لوله پلی اتیلن از دو نوع: یک جداره و دو جداره که باز هم هر کدام از این لوله ها در دست های مختلف تشکیل شده اند.این دو لایه چسبنده در واقع به قسمت فلزی لوله پلاستیکی داخلی و خارجی متصل می شوند. لایه فلزی در امتداد طول لوله به عنوان یک مانع عمل می کند و سبب کاهش نیروی ضربه های محکم و ناگهانی می شود.

از ویژگی های این لوله مانند:این لوله ها به سادگی قابل نصب هستند و اتصال آنها نیز راحت می باشد. لوله‌های پنج لایه به شکل مناسبی عایق بندی شده اند. در برابر خوردگی دارای مقاومت بالایی هستند. لوله های پنج لایه دارای وزنی سبک بوده و از نهایت انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. تحمل دمایی و تحمل فشار مناسبی برای لوله‌های پنج لایه وجود دارد. عدم نفوذ اکسیژن به داخل لوله و افت فشار کم به دلیل سطح نرم داخل لوله به عنوان یک ویژگی مطلوب در این لوله ها محسوب می شود. در لوله های پنج لایه به شکل مناسبی نقص های موجود در هر یک از لوله‌های فلزی و پلیمری حذف شده است. حمل و نقل لوله‌های پنج لایه بسیار راحت است. لوله های پنج لایه دارای طول عمر مناسب هستند و دوام زیادی هم دارند. لایه های تشکیل دهنده لوله پنج لایه شامل دو قسمت خارجی و داخلی است. این لایه ها به وسیله آلمینیوم به کار گرفته شده در آن دارای قدرت مقاومتی بالا در برابر حرارت و فشار زیاد می باشند و…غیره دارد.

عواملی که بر کیفیت لوله پلی اتیلن ضد حریق تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت لوله پلی اتیلن ضد حریق تاثیر دارد

ایران یکی از تولید کنندگان بهترین لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد؛ که علاوه بر استفاده در داخل کشور، صادرات آن نیز به کشور های مختلف در حال انجام است. شرکت های تولیدی بسیاری در زمینه لوله های پلی اتیلنی در کشور فعالیت دارند؛ که هر کدام در صدد تولید بهترین نوع لوله های پلی اتیلنی هستند.یکی از وسایلی که می توان به این منظور مورد استفاده قرار داد، انواع لوله پلی اتیلن ضد حریق است. این وسایل طوری ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر گرما داشته و قدرت انتقال دادن حجم زیادی از آب را نیز دارند. چرا که در مقابله با حوادث آتش سوزی، به انتقال آب با فشار و حجم بالا نیاز است. پس این لوله ها بهترین گزینه ممکن هستند.

لوله پلی اتیلن ضد حریق آتش نشانی تولید شده با استاندارد های خاص، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را در برابر حریق محافظت می کند. البته لوله های پلی اتیلن علاوه بر اینکه محافظ حریق هستند؛ دارای ویژگی هایی همچون تحمل فشار بالای کاری، ضد خوردگی، عدم رسوب گذاری و… می باشند. در ایران و حتی کشور های مختلف نیز سال هاست از لوله های پلی اتیلن در پروژه های بزرگ اطفا حریق استفاده می گردد.

در این کار لوله های آب رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. زیرا باید ضد حریق بوده و فشار بالای کار را به راحتی تحمل کنند. از سال های گذشته لوله های پلی اتیلن به خوبی توانسته اند این انتظارات را برآورده کنند.لوله پلی اتیلن آتش نشانی یکی از مهمترین تولیدات کشور بوده است؛ که روز به روز به کیفیت این محصول ایرانی افزوده می شود.

کسب درآمد از صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن

کسب درآمد از صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن تولید لوله های پلی اتیلن در جهان قدمتی ۷۰ ساله دارد و اولین بار این محصول در کشور آلمان در دهه ۵۰ میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. در انتهای دهه ۴۰ شمسی واردات لوله های پلی اتیلن به ایران موجب استفاده از آن در سیستم انتقال آب شهری شد و رفته رفته کاربرد آن گسترش یافت به طوری که در سال ۱۳۵۴ اولین کارخانه تولید پلی اتیلن در کشور ساخته شد.

امروزه در کشور عزیزمان ایران تولید و ساخت لوله های پلی اتیلن به واسطه استفاده از تکنولوژی روز دنیا و منطبق بر معیار ها و استاندارد های جهانی محبوبیت ویژه ای در بازار های بین المللی دارد و صادرات لوله به خارج از ایران و به کشورهای منطقه نظیر؛ ترکمنستان، عمان، اردن، عراق، سوریه و ترکیه صورت می گیرد. این امر به واسطه وجود دریای خزر و رقابت بر سر استخراج نفت و گاز میان کشور های مجاور آن موفقیتی بسیار بزرگ به حساب می آید و قیمت ترخیص کاری لوله و اتصالات از گمرک با توجه به نوسانات ارز بستگی دارد.

این محصول امروزه یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازارهای ارزی ایران را در میان بازار های خارجی و رقابت جهانی بر سر صادرات را تشکیل می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب لوله های پلی اتیلن ایرانی و مواد تشکیل دهنده آن که از بهترین کارخانجات تولید کننده داخلی و خارجی گرفته شده است این موفقیت را برای ایران میسر نموده است و کسب درآمد صادرات این اتصالات بسیار پررنگ هستند و سود بیشتری دارد.

پخش لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه با کمترین قیمت

پخش لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه با کمترین قیمت انواع لوله های پلی اتیلن تولید شده در استان سمنان، از مواد اولیه با کیفیت، مطابق با استانداردهای بین المللی و بر اساس الگوهای جهانی صنعت پتروشیمی فرموله و تهیه شده اسن.مراکز های پخش لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه در نظر دارد این محصولات را به صورت عمده و کلی در بهترین و مرغوب ترین کیفیت به همراه نام برند سازنده به بازار عرضه کند و در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهد تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم بتوانند با این اقدام باعث رونق فروش این محصولات نیز بشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما