توزیع لوله دوجداره کاروگیت به صورت اینترنتی

لوله دوجداره کاروگیت یکی از انواع لوله های پلیمری می باشد که به دلیل داشتن دو جداره مجزا، به لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است. سطح بیرونی لوله اسپیرال (مارپیچی یا موج دار) و سطح داخلی آن صاف و صیقلی می باشد. مهم ترین وظیفه این نوع از لوله ها انتقال سیالات می باشد. درون لوله های کاروگیت فشار بار مطرح نیست زیرا سیالات در حال عبور از داخل لوله ها دارای فشار بار داخلی نیستند ولی سطح بیرونی همه فشار های وارده را تحمل می کند. به همین دلیل سطح بیرون را به صورت مارپیچی می سازند زیرا استحکام لوله را در مقابل این فشار ها افزایش می دهد. این لوله را با نام های دیگری مانند لوله پلی اتیلن فاضلابی شیار دار، لوله آکاردئونی و لوله خرطومی فاضلاب نیز می شناسند.

توزیع لوله دوجداره کاروگیت به صورت اینترنتی

شناخت مشخصات انواع لوله کاروگیت

شناخت مشخصات انواع لوله کاروگیت

لوله کاروگیت که نوعی لوله پلیمری به شمار می رود به دو دسته لوله کاروگیت معمولی و لوله کاروگیت اسپیرال تقسیم می شوند. در تولید لوله های کاروگیت معمولی مواد پلیمری قالب گیری و پرس می شوند ولی تولید لوله های کاروگیت اسپیرال با استفاده از دستگاه اکسترود انجام می شود و پس از کوئنچ کردن و خنک سازی به شکل حلقه ای یا مارپیچی در می آیند. سپس این حلقه ها به هم چسبیده و قسمت زرد رنگ یا آبی رنگ به آن ها اضافه می شود. جدار داخلی این لوله می تواند از جنس فولاد یا پلی اتیلن سنگی باشد.

مشخصات فنی و کیفیت لوله کاروگیت مطابق با استاندار می باشد که براساس آن کاروگیت نباید با مواد دیگری به جزء گرانول، پودر و عناصر نام برده در استاندارد ترکیب شود. همچنین سایر آزمون‌های مربوط به مشخصات کیفیت محصول باید طبق استاندارد باشد. لوله های کاروگیت بر اساس استاندارد آزمون های لوله های پلی اتیلن دوجداره تولید می شوند.

مزایای لوله کاروگیت مقاومت بالا در برابر خوردگی طول عمر حداقل 50 سال ضریب اصطکاک پایین و عدم تشکیل رسوب در لوله انعطاف پذیری و چکش ‌خواری بالا وزن سبک و حمل آسان نصب و اتصال آسان تولید در قطرهای بسیار بالامی باشد .

عوامل موثر بر قیمت لوله کاروگیت

عوامل موثر بر قیمت لوله کاروگیت

سایزهای مختلف لوله کاروگیت کاربردها و استفاده های گوناگونی دارند که در زیر به برخی از آنها پرداخته شده است. لوله کاروگیت 110 و 125 میلی متر , لوله کاروگیت 160 میلی متر, لوله کاروگیت 200 میلی متر, لوله کاروگیت 250 میلی متر, لوله کاروگیت 315 و 400 میلی متر, لوله کاروگیت 500 میلی متر, لوله کاروگیت 600 میلی متر.

قیمت لوله کاروگیت با توجه به نوع کاربرد در پروژه و مشخصات محصول، تعیین می شود و متفاوت است. این لوله ها بسیار سبک هستند و بهمین دلیل هزینه ی کمتری برای انتقال فاضلاب و آب کم فشار دارند.با توجه به اینکه سبک هستند مواد پلی اتیلن کمتری در تولید این لوله ها بکار رفته است بهمین دلیل قیمت مناسبی دارد مثلا لوله کاروگیت تولید شده از پلی اتیلن با سایز 400 میلیمتر وزنی معادل 9 کیلو دارد که نسبت به سایر لوله ها بسیار سبک است .

هر چه لوله کاروگیت از مواد مرغوب تر و تحت شرایط استاندارد تولید شده باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین برای مشخص شدن قیمت لوله کاروگیت باید نوع کاربری و محل نصب کاملا مشخص شود. نقشه کامل از طرح اجرایی برای این لوله ها میتواند در این زمینه بسیار مفید باشد.

هزینه های حمل لوله کاروگیت از تهران به کشورهای همسایه

هزینه های حمل لوله کاروگیت از تهران به کشورهای همسایه

خواص گوناگونی چون انعطاف پذیری بالا، حمل و نصب راحت. قیمت مناسب، صادرات لوله پلی اتیلن را بسیار رونق بخشیده است.هزینه حمل در لوله های پلی اتیلن کاملا متفاوت می باشد.هزینه حمل و نقل لوله های پلی اتیلنی اعم از لوله کاروگیت به عهده خریدار است. هزینه ارسال برای هر شهر متفاوت می باشد. شما می توانید تماس بگیرید و قیمت حمل لوله های پلی اتیلن به شهر خودتان را استعلام بگیرید. در حال حاضر پرفروش ترین شهر ها اهواز، کرمانشاه و خرم آباد لرستان می باشد.

قیمت مواد پلی اتیلن نیز بعلاوه ی ارزش افزوده یا مالیات آن جنس بعلاوه هزینه های تولید و ضایعات و حمل کالا تا کارخانه عددی را حاصل میشود که قیمت نهایی لوله در هر متر میگویند. لوله ها در سایزهای 110 میلیمتر الی 2400 میلیمتر در گروه تولیدی روتنگران پارسه تولید و عرضه میگردد که زیر به وزن لوله های تولیدی اشاره میگردد. توجه داشته باشید که حمل لوله تولیدی روتنگران پارسه بصورت رایگان در ایران است.

برای اتصال لوله کاروگیت از روش های زیر استفاده می شود: اتصال با واشر و کوپلر ساده: ساده ترین نوع اتصال این لوله ها اتصال کوپلر موفه دار: نسبت به روش قبل ارزان تر است اما باعث افت فشار در لوله می شود. اتصال با کمربند و واشر: برای اتصال لوله ها در سایزهای بالا اتصال با استفاده از جوش الکتروفیوژن

عرضه لوله دوجداره کاروگیت ارزان قیمت

عرضه لوله دوجداره کاروگیت ارزان قیمت این لوله دوجداره کاروگیت که به لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است لوله های کاروگیت دارای دو جداره بیرونی با شکل ظاهری شیار شیار یا کنگره دار جهت استحکام لوله در برابر خاک های بالاسری و تحمل بارهای مرده و زنده وارد شده از روی سطح زمین است. جداره داخلی با رنگی در اغلب موارد زرد که دارای سطحی کاملا صاف و صیقلی میباشد. از آن برای انتقال سیالات فاضلابی، اسیدی، بازی و پسابهای صنعتی و حتی انتقال آب دریا و رودخانه ها بصورت ثقلی استفاده میشود. لوله پلی اتیلن کاروگیت بسیار مستحکم هستند که به صورت عمده به کشور های همسایه با قیمت بسیار پایین صادر می شود.

لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن اصفهان که از شهرهای دارای بافت قدیمی است که واحدهای صنعتی زیادی هم دارد،همچنین مراتع زیادی در اختیار کشاورزان است که از سیستم های آبیاری روی سطحی برای انتقال آب استفاده می کنند. واحدهای صنعتی می توانند با خرید لوله کاروگیت مشکلات زیادی که از انتقال رو باز فاضلاب پیش می آید را برطرف کنند.

با وجود اینکه لوله کاروگیت به عنوان یک محصول پرفروش بسیار شناخته شده است به طور حتم برای قیمت فروش آن نیز هزینه در نظر گرفته شده که می‌ توان گفت این هزینه با توجه به نوسانات بازار بالا و پایین می‌ شود. حال لازم است بدانید با وجود اینکه این لوله ها بر اساس میزان خاکی که قرار است تحمل کنند تولید می شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند. هزینه حمل نیز همچنین در قیمت آنها بسیار موثر است. حال اگر بخواهید به طور دقیق از قیمت روز این لوله ها اطلاع پیدا کنید بهتر است به مشاوران فروش آن در فروشگاه های سراسر کشور مراجعه نمایید. لوله های دوجداره کاروگیت این شرکت در دو نوع بوشن دار و ساده در کارخانه شیراز این گروه صنعتی تولید و عرضه می گردند . این لوله های برای سیستم فاضلاب شهری و جمع آوری آبهای سطحی استفاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما