کارخانه تولید لوله کاروگیت در اصفهان

لیست محصولات قابل تولید توسط کارخانه تولید لوله کاروگیت اصفهان بشرح زیر است: لوله ی کاروگیت , لوله های کاروگیت فاضلابی , لوله کاروگیت پلی اتیلن , لوله کاروگیت دوجداره , لوله فاضلاب , لوله دوجداره , لوله کاروگیت اسپیرال ، لوله زهکش، آبیاری، انتقال آب،لوله کاروگیت فلزی, انتقال فاضلاب و آبگیر دریا تا 3300 میلی متر لوله تک جداره , لوله پلی اتیلن تحت فشار , لوله آبیاری تحت فشار , لوله آبرسانی , لوله گازرسانی از قطر25 تا 450 میلی متر لوله فایبرگلاس , لوله FRP لوله GRP لوله انتقال آب , لوله آب مخزن نگهداری اسید , مخزن ذخیره اسید , مخزن ذخیره آب , مخزن دوجداره پلی اتیلن , مخزن نگهداری مایعات , مخزن ذخیره مایعات انواع منهول های تکجداره و دوجداره پلی اتیلن, هندهول پلی اتیلن سپتیک تانک فاضلاب , سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک پلی اتیلن , سپتیک فاضلاب , مخزن سپتیک فاضلاب , تانک سپتیک پلی اتیلن اتصالات پلی اتیلن , اتصالات لوله کاروگیت , کوپلر و واشر , سه راهی پلی اتیلن , زانویی پلی اتیلن , انشعابات پلی اتیلن دارای گواهینامه استاندارد ملی برای لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت و لوله پلی اتیلن تکجداره تحت فشار

کارخانه تولید لوله کاروگیت در اصفهان

عوامل موثر بر کیفیت ساخت لوله کاروگیت

عوامل موثر بر کیفیت ساخت لوله کاروگیت

عوامل موثر در افزایش طول عمر مفید لوله‌ های کاروگیت کدم‌ اند؟

لوله کاروگیت طول عمر زیادی دارد و حتی تا یک قرن هم می‌تواند بدون نیاز به تعویض، برای انتقال سیالات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اما عدم نگهداری درست از این لوله می‌تواند عمر آن را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد.

مهم‌ترین عوامل بر طول عمر لوله کاروگیت از قرار زیر هستند:

شرایط دمایی

لوله کاروگیت در دمای پایین دوام بیشتری دارد؛ به همین دلیل از این نوع لوله بیشتر برای لوله‌کشی‌های زیرزمینی استفاده می‌شود. بهترین دما برای این نوع لوله برابر ۷ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. مواد اولیه تولید لوله کاروگیت لوله کاروگیت هم نوعی از لوله پلی اتیلن است. اما برای اینکه بتوان از آن برای انتقال سیالات مختلف مانند گاز، آب و نفت استفاده کرد؛ برخی از مواد شیمیایی خاص در ترکیبات این لوله به کار می‌روند. ترکیبات اولیه این لوله تعیین‌ کننده مقاومت آن در برابر شکست، خوردگی و فرسودگی است. نوع سیال جریان یافته در لوله سیالاتی که با استفاده از لوله‌های کاروگیت منتقل می‌شوند؛ دارای مواد شیمیایی و ترکیبات خاصی هستند که می‌تواند به طور مستقیم به طول عمر این لوله تاثیرگذار باشد.

برای مثال فاضلاب‌های صنعتی یا نفت و گاز می‌توانند به طور موثری طول عمر این لوله را کاهش دهند.

محل نصب

همان‌طور که ترکیبات موجود در سیال منتقل شده با لوله کاروگیت می‌تواند بر روی کیفیت آن تاثیر بگذارد؛ عوامل شیمیایی موجود در محل نصب هم بر طول عمر لوله کاروگیت تاثیرگذار هستند. به همین دلیل است که توصیه می‌شود این لوله‌های در مکان‌هایی نصب شوند که در فاصله مناسبی از پمپ‌بنزین‌ها یا سایر منابع آلوده‌کننده خاک نصب شوند. روش نصب لوله کاروگیت

در زمان نصب لوله کاروگیت باید استانداردهایی را رعایت کنید که به طور مستقیم بر روی طول عمر لوله تاثیرگذار هستند. برای مثال نحوه اتصال لوله‌ها به هم، بسترسازی، فشرده‌سازی خاک و ایجاد فشار ثابت در اطراف لوله، می‌تواند طول عمر آن را تحت تاثیر قرار دهد.

راهنمای خرید مناسب ترین لوله فاضلابی

انواع فاضلاب ها فاضلاب ها را به طور کلی میتوان به سه دسته خانگی (مسکونی)، صنعتی و سطحی تقسیم بندی کرد. در هر کدام از این بخش‌ها نوع فاضلاب تولیدی متفاوت است و اگر بخواهیم به طور تخصصی تر به آن ها نگاه کنیم در موارد زیر با یکدیگر تفاوت دارند: رنگ فاضلاب بوی فاضلاب درجه اسیدی دمای فاضلاب مواد خارجی در فاضلاب وزن مخصوص فاضلاب موجودات زنده در فاضلاب متخصصان برای تفکیک فاضلاب‌ها از این فاکتور‌ها استفاده میکنند. همچنین لوله‌های فاضلابی بر اساس نوع مواد تولیدی در فاضلاب تعیین میشوند و با یکدیگر متفاوت هستند. اگر بخواهیم فاضلاب‌ها را بر اساس آنچه که تولید میکنند تقسیم بندی کنیم به پنج دسته میرسیم که به صورت فهرست وار در زیر مشاهده میکنید. فاضلاب تولید شده توسط مراکز تجاری فاضلاب‌های به وجود آمده بر اثر سیلاب‌ها و آب‌های سطحی فاضلاب‌های خانگی مانند شستشو و سرویس بهداشتی فاضلاب صنعتی مانند تمام کارخانجات فاضلاب مراکز عمومی و اداری در نهایت تمامی این مواد به سمتی هدایت میشوند و باید به شبکه جمع آوری فاضلاب بریزند. همچنین بسیاری از فاضلاب‌های صنعتی به دلیل اینکه حاوی مواد سمی هستند، باید پیش از ریختن به محل جمع آوری فاضلاب‌ها تصفیه شوند. در ادامه با انواع مختلف لوله‌های فاضلابی و کاربرد هر کدام از آنها آشنا خواهید شد.

انواع لوله‌های فاضلابی زمانی که قصد دارید اقدام به خرید لوله‌های فاضلابی کنید، فاکتور‌های متعددی هستند که باید برای خرید بهترین لوله‌ها در نظر گرفته شوند. در ابتدا تحقیق در مورد بهترین جنس لوله مناسب با کاربرد شماست بسیار مهم میباشد. اگر هم شرکت خاصی را استخدام کرده‌اید تا عملیات لوله کشی مکان مورد نظر شما را انجام دهند، باید جنس لوله‌ای که به کار میبرند را متوجه شوید و اطمینان حاصل کنید که بهترین گزینه باشد.

انتخاب لوله مناسب بدون شک مهمترین بخش خرید لوله‌های فاضلابی است. اطمینان حاصل کنید که سرمایه ی خود را به درستی خرج میکنید. بهترین و پر‌کاربرد‌ترین لوله‌هایی که برای تخلیه فاضلاب‌ها از آنها استفاده میشود شامل موارد زیر میباشند. لوله‌های آزبست لوله‌های چدنی لوله‌های پی وی سی لوله‌های UPVC لوله‌های CPVC لوله‌ و اتصالات گالوانیزه لوله‌های بتنی لوله‌ و اتصالات پلی اتیلن سنگین یا HDPE لوله‌های پوشفیت.

تشریح کاربردهای انواع اتصالات

تشریح کاربردهای انواع اتصالات

اتصال آرنجی این نوع اتصال که به نام آرنج و یا ELL نیز شناخته می‌شود، برای تغییر جهت یک سیستم لوله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول اتصال آرنج دارای خم ۴۵ الی ۹۰ درجه‌ای است و ممکن است که در زوایای دیگری نیز وجود داشته باشد.

آرنج‌ها بسته به نوع سفارش مشتری در قطرهای متفاوتی تولید می‌شوند و و به طور کلی برای اتصال لوله‌های مختلف کاربرد دارند. به عنوان نمونه‌ در خانه شما می‌توان به اتصالی که شیر دوش را به سردوش وصل می‌کند اشاره کرد.

اتصالات سه راهی

این اتصالات برای ترکیب و یا تقسیم لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. نام آن‌ها مدل اصلی هر یک را توصیف می‌کند به صورتی که اتصالات Tees ، Wyes هر یک دارای یک ورودی و دو خروجی هستند (و یا بالعکس) که به ترتیب با زاویه ۹۰ و ۴۵ درجه با یکدیگر در تقاطع هستند و کنار هم قرار گرفته‌اند.

اتصالات متقاطع

دارای یک ورودی و سه خروجی (و یا بالعکس) هستند که در زاویه ۹۰ درجه از یکدیگر قرار گرفته‌اند. این نوع طرح‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون تولید شده و ارائه می‌شوند و می‌توانند قطرهای مختلفی نیز داشته باشند.

کوپلینگ‌ها

کاربرد اصلی اتصالات صنعتی کوپلینگ‌ها که با نام اتصال‌دهنده نیز شناخته می‌شوند، اتصال دو قطعه لوله به یکدیگر است و به طور کلی به صورت کوتاه ساخته می‌شوند و در موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تفاوت اصلی Couplings وUnions است که کوپلینگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دائمی هستند و اغلب در محل مورد استفاده جوش داده می‌شوند و یا توسط یک سری پیچ و مهره در جای خود محکم می‌شوند در حالی که Unions ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را در صورت نیاز به راحتی برداشت و مجددا در جای مورد نظر قرار داد.

اتصالات فشرده کننده

اتصالات صنعتی فشرده‌کننده گونه‌ای دیگر از اتصالات صنعتی هستند که به طور کلی از سه قطعه تشکیل شده‌اند: یک بدنه، مهره و واشر. در واقع کاربرد این نوع اتصالات صنعتی در محکم کردن اتصالات دیگر از طریق وارد کردن فشار به آن‌ها است. این امر سبب می‌شود تا اتصالات در جای خود سفت و محکم شوند و در نهایت نشتی از اتصالات صورت نگیرد. این نوع اتصالات در صنایع مختلف و همچنین در خانه‌ها کاربرد دارند که به طور مثال می‌توان به شیرهای آب در سرویس‌های بهداشتی و حمام و آشپزخانه اشاره کرد. اتصالات سد کننده نوع دیگری از اتصالات صنعتی هستند که همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست به عنوان یک سد و مانع عمل می‌کنند.

این نوع اتصالات صنعتی در انتهای لوله‌ها نصب شده و به نوعی یک بن‌بست ایجاد می‌کند و مانع از جریان یافتن سیال درون لوله‌ها می‌شود. دریچه ها و شیرآلات دریچه‌ها و شیرآلات صنعتی در حالی که به عنوان اتصالات صنعتی در نظر گرفته می‌شوند، به دلیل پیچیدگی و تنوعی که دارند دسته مختص به خود را نیز دارا هستند. انواع مختلفی از شیرآلات و دریچه‌ها وجود دارند که هر یک کارکرد مخصوص به خود را دارند و کار ویژه‌ای انجام می‌دهند. همچنین باید بدانید که شیرآلات و دریچه‌ها در جنس‌های گوناگونی تولید می‌شوند و هر یک مزایا و معایب خود را دارند.

به طور کلی می‌توان بیان کرد که شیرآلات و دریچه ها از فلزات مختلف و یا پلاستیک‌های مقاوم تولید می‌شوند و در خانه‌ها و صنایعی مانند آبگرم‌ کن و استخر و موارد دیگر کاربرد دارند. از ویژگی دریچه‌ها این است که جریان مایعات و گازها را کنترل می‌کنند و برای کنترل دما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از انواع متداول دریچه‌ها، دریچه‌های پروانه‌ای، دروازه‌ای و توپی هستند. در ضمن شیرآلات سینک، دوش و وان از رایج‌ترین انواع شیرآلات صنعتی هستند.

بررسی طول عمر لوله های کاروگیت

طول عمر و ماندگاری این لوله‌ها به چه عواملی بستگی دارد؟

لوله کاروگیت گرمسار طبیعتا وقتی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ساخته شده‌ باشند دوام و ماندگاری بالایی خواهند داشت اما موردی که بعد از شرکت تولیدکننده کاروگیت در طول عمر و ماندگاری آنها نقش دارد شرایط و نحوه نصب و جایگذاری است. با توجه به اینکه لوله‌های کاروگیت را داخل زمین دفن می کنند و فشارهای زیادی از جهات مختلف و بالاسری وارد می گردد، حالت شیاردار خارجی آنها سبب پخش شدن این فشار و افزایش بسیار زیاد تحمل فشار آنان می گردد اما این حالت در شرایطی رخ خواهد داد که خاک اطراف لوله کاروگیت هیچ سنگ و ریگ یا شئ نوک تیزی نداشته باشد و به همین دلیل کاملا بررسی می شوند در غیر این صورت سریعا آسیب خواهند داد. مورد بعدی بررسی میزان عمق خاک گود برداری شده، لوله گذاری صحیح و استفاده از اتصالات مقاوم می باشد که دوام و ماندگاری لوله کاروگیت را پس از نصب تعیین می کنند چرا که انجام تعمیرات در درون زمین، بسیار زمان بر و با هزینه‌های زیاد هستند به همین دلیل باید کاملا حرفه ای جایگذاری گردند و در این شرایط می توان انتظار داشت که بین 50 تا 100 سال بدون مشکل کار کنند.

پخش کننده لوله کاروگیت در اصفهان

پخش کننده لوله کاروگیت در اصفهان در مراکز خرید و فروش، فروشندگانی وجود دارند که این محصول را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. این فروشندگان اصولاً شعبه های کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت اصفهان می باشند.

از این شعب می توان لیست قیمت لوله پلی اتیلن کاروگیت را به دست آورد و سپس به مقایسه آن با لوله کاروگیت یزد پرداخت. این گونه می شود ارزان ترین نوع لوله را تهیه کرد. نمایندگی ها همچنین اتصالات لوله کاروگیت را هم با قیمت مناسب عرضه می دارند. تعیین نرخ بر اساس جدول وزن لوله کاروگیت هم انجام می شود.

لوله های کاروگیت اصفهان هر کدام دارای کیفیت های مختلفی هستند. خریدار باید در نظر داشته باشد که لوله کاروگیت ارزان، نشانه بی کیفیت بودن محصول نمی باشد. اما برای این که بتواند مرغوب ترین نوع لوله را تهیه کند، نیاز است که به برندهای مطرح مراجعه نماید و نوع پلی اتیلنی آن را بخرد. لوله های با کیفیت این کالا، عمر طولانی این دارند و همچنین طول لوله کاروگیت مثال زدنی می باشند. برای خرید لوله کاروگیت اصفهان بهتر است که به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

اگر قصد خرید انواع مختلف لوله های کاروگیت اصفهان را دارید، توصیه می کنیم تا به وبسایت های گوناگون اینترنتی مراجعه کنید. در فروشگاه های آنلاین محصول را می شود در ابعاد، رنگ ها و متراژ متفاوتی تهیه کرد. لوله های کاروگیت اصفهان بر همین اساس طبقه بندی می شوند. ولی پیش از خرید نیاز به لیست قیمت لوله کاروگیت هم دارید. این گونه می توانید از نرخ روز انواع لوله ها با خبر شوید و نوع خوب و مرغوب آن را خریداری نمایید.

سریع ترین راه خرید لوله کاروگیت اصفهان، ارتباط تلفنی برقرار کردن با فروشندگان آن می باشد. از این طریق می توانید این محصول را به زودترین فرصت ممکن تهیه کنید. شما قادر خواهید بود که به وبسایت اینترنتی شرکت تولید کننده هم مراجعه نمایید. در این وبسایت فهرست فروشندگان و نمایندگی ها درج شده است و در هر شهری که سکونت دارید، به آسانی خواهید توانست در کمترین زمان ممکن، لوله کاروگیت اصفهان را خریداری کنید و از آن در کارتان استفاده نمایید. اغلب شعبه های فروش برندهای معتبر، کانال هایی در فضای مجازی نیز دارند.

گه گاهی در بازار شاهد اعلام حراج و فروش ویژه از سوی کارخانه های تولید کننده کالاهای متفاوت می باشیم. در بخش لوله کاروگیت هم این اتفاق می افتد. خریداران و کسانی که از این لوله استفاده می کنند، می توانند از اعلام فروش ویژه لوله کاروگیت اصفهان نهابت بهره را ببرند و با قیمت های کم، بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول را تهیه کنند. در این خصوص می شود به بازارهای فروش و فروشگاه های آنلاین گوناگون، مدام سر زد و منتظر اعلام فروش ویژه ماند. به این صورت قادر خواهید بود تا بهترین لوله کاروگیت اصفهان را با نازل ترین نرخ بخرید.

تامین کنندگان انواع لوله کاروگیت

با پیشرفت دانش ،روز به روز دنیا در حال پیشرفت است و همه چیز در حال تغییر و دگرگونی است یکی از مواردی که دست خوش تغییر شده است استفاده لوله های پلی اتیلن کاروگیت به جای روش های سنتی برای آبیاری می باشد . امروزه کارخانه های زیادی مشغول تولید لوله پلی اتیلن هستند .بسیاری از کارخانه ها تولید کننده لوله پلی اتیلن می باشند .به دلیل ارزش و مزایا و کیفیت بالایی که این لوله پلی اتیلن دارد مصرف آن نیز به مراتب از دیگر لوله ها بیشتر است و طرفداران خاص خود را دارد . کارخانه هایی که در کشور ما تولید کننده ی لوله های پلی اتیلن هستند عبارت اند از : کارخانه باران پل اراک ، کارخانه تهران پلاستیک ، کارخانه حافظ پلاستیک ، کارخانه ارس آبشار و … این کارخانه ها جز بهترین کارخانه های تولید کننده ی لوله پلی اتیلن هستند .کارخانه لوله زمزم پایپ بزرگترین تولید کننده و صادر کننده لوله کاروگیت اسپیرال مسلح در ایران

گروه تولیدی زمزم پایپ با هدف ایجاد بازاری امن و با کیفیت و با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و با انگیزه در صنعت پلاستیک و پلیمر ایران، فعالیت خویش را آغاز نمود. این مجموعه در آغاز کار ، به عنوان تامین کننده انواع لوله های پلی اتیلن و نوارهای آبیاری با لوله های کاروگیت زهکشی در زمینه تامین پروژه های آبرسانی و سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی پا به عرصه گذاشت.

ما با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا شامل جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات خطوط تولید لوله پلی اتیلن و تامین مواد اولیه از معتبرترین تولید کنندگان و نیز آزمایشگاه مدرن و مجهز، سعی بر تامین محصولات بر پایه اصول علمی و با بهترین کیفیت نموده ایم تا ضمن رقابت با تولیدات روز دنیا و رعایت استاندارد های کیفی، نیاز اکثر پروژ های داخلی و خارجی را تامین نماییم.

صادرات بی واسطه لوله کاروگیت

صادرات بی واسطه لوله کاروگیت لوله کاروگیت یکی از لوله های بسیار‌پر کاربرد بوده که‌امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول موجب محبوبیت آن در بین عموم مردم شده است. این محصول یکی از انواع لوله های دو جداره می باشد که برای عبور فاضلاب های اسیدی و پساب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.لوله کاروگیت 700 یکی از مدل های پر فروش این محصول بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما