کارخانه تولید لوله کاروگیت در استان خوزستان

لوله کاروگیت چیست و عمده کاربرد آن در چه صنایعی می باشد؟ آیا با توجه به جنس بدنه و ترکیبات اولیه تولیدی این محصولات را می توان در گروه لوله های مدرن قرار داد؟ شرکت های تولیدی و کارخانه لوله کاروگیت اغلب چه نوع از این لوله ها را تولید می کنند؟ کسب اطلاعات کامل در مورد لوله های کاروگیت در نهایت منجر به انتخاب مدل مناسب با نیاز شما به عنوان خریدار خواهد شد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت در استان خوزستان

مرکز خرید جدید ترین لوله کاروگیت در تبریز

مرکز خرید جدید ترین لوله کاروگیت در تبریز

کاروگیت نام لوله ای دوجداره است که از پلی اتیلن ساخته می شود. پلی اتیلن و پی وی سی به کار رفته در فرآیند تولید این لوله ها دارای دانسیته بالا هستند. انواع لوله کاروگیت اورجینال به صورت دو لایه تولید می شود که لایه درونی آن سطح صاف و سیقلی دارد. این در حالی است که لایه بیرونی یا خارجی از نظر شکل ظاهری شیاردار یا حلقه ای شکل هستند.
رنگ لایه داخلی لوله های کاروگیت آبی و زرد و لایه بیرونی مشکی است. در فرآیند تولید علاوه بر مواد پلی اتیلن به عنوان پایه از برخی مواد شیمیایی دیگر مانند دوده و مستربچ نیز استفاده می شود.
جدید ترین مدل های تولیدی این لوله ها در کارخانجات تبریز با درجه کیفی بالا عرضه می شوند. استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن درجه یک و بهره گیری از دستگاه های مدرن از جمله دلایل کیفیت لوله های کاروگیت به شمار می روند.

معتبر ترین سایت خرید لوله کاروگیت

معتبر ترین سایت خرید لوله کاروگیت

با توجه به شیوه و روند تولید، لوله های کاروگیت را می توان در دو گروه طبقه بندی نمود. لوله کاروگیت اسپیرال که تولید آن با دستگاه هایی به نام اکسترود صورت گرفته و بعد از مرحله خنک سازی، لوله ها به اشکال مارپیچی تغییر شکل می یابد و در نهایت بخش زرد رنگ داخلی به لوله اضافه می شود.
نوع دوم لوله های کاروگیت معمولی هستند که در فرآیند تولید آنها مواد پلی اتیلن اولیه به صورت یک تکه و در یک بخش قالب گیری و در نهایت پرس می شوند.
در مراکز فروش و بورس لوله کاروگیت انواع مختلف تولیدی عرضه می شوند که خریدار باید متناسب با نیاز خود و ویژگی های فنی و کاربردی لوله، نوع مناسب را انتخاب و خریداری نماید.

بهترین مارک لوله کاروگیت در بازار بین المللی

بهترین مارک لوله کاروگیت در بازار بین المللیآشنایی با خصوصیات و ویژگی های کاربردی لوله های کاروگیت می توان کمک شایانی در انتخاب و خرید این محصولات نماید. بنابراین می توان مزایای زیر را به عنوان برتری این محصولات نسبت به لوله های قدیمی تر فلزی و … عنوان کرد:

  • سطح صاف و صیقلی که آن را برای استفاده به عنوان لوله فاضلاب مناسب کرده است.
  • مقاومت بالا در برابر فشارهای سطحی و بار زنده و مرده
  • عمر مفید بالا نسبت به لوله های پلاستیکی و فلزی با بیش از 50 سال
  • توانایی مناسب در تحمل PH انواع خاک نسبت به لوله های دیگر تولیدی
  • وزن پایین و مقاومت مناسب در برابر مواد خورنده مانند اسیدها و نمک ها و دیگر مواد شیمیایی

با توجه به این مزایا می توان گفت که لوله کاروگیت انتخاب مناسبی برای انتقال فاضلاب شهری و روستایی است. همچنین می توان برای زهکشی پروژهای ساختمانی یا کشاورزی این نوع لوله ها را به کار گرفت.

عرضه لوله کاروگیت به صورت عمده

عرضه لوله کاروگیت به صورت عمدهتوجه به سایز و قطر دهانه لوله یکی دیگر از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه شود. لوله های کاروگیت در سایزهای مختلف 110 تا 3200 میلیمتری تولید می شوند.
لوله هایی با قطر 110، 160 و 125 میلی متری مناسب برای پل ها و انواع جوی شهری هستند. برای فاضلاب های شهری می توان لوله های 315، 400 و 500 میلی متری را به کار برد. انواع لوله کاروگیت 900 میلی متری نیز بهترین انتخاب برای فاضلاب های صنعتی هستند. توجه کنید که عرضه آنلاین لوله 800 میلی متری به عنوان یکی دیگر از نمونه های پرکاربرد در انتقال فاضلاب های مسکونی و صنعتی، موجب کاهش قیمت های فروش و دسترسی آسان به این محصولات در نقاط مختلف کشور شده است.
نام گذاری لوله های کاروگیت بر حسب قطر داخلی آنها است که با واحد میلی متر اندازه گیری می شوند. قابل ذکر است که عمده کاربرد جهت مدیریت پساب و فاضلاب ها می باشد. به عنوان مثال زهکشی آب باران، انتقال فاضلاب بهداشتی و زیر سطحی توسط این لوله ها صورت می گیرد.

فروشنده مدل های مختلف لوله کاروگیت

فروشنده مدل های مختلف لوله کاروگیتانواع لوله کاروگیت پلی اتیلن پرکاربردترین مدل های لوله جهت جمع آوری و انتقال فاضلاب ها هستند. دلیل این امر سطح صاف و صیقلی جداره داخلی آنها و عدم رسوب مواد جامد در آنها است.
طبق استاندارد جهانی این لوله ها باید با مقاومت مکانیکی 16 تا 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع تولید شوند. لایه داخلی و صاف لوله نیز باید ضخامت لازم را با هدف تحمل فشار وارده بر آن را داشته باشد.
وجود شیار، سوراخ، شکاف یا تاول بر روی سطح داخلی یا خارجی لوله های تولیدی نشان از بی کیفیت بودن یا معیوب بودن آنها دارد که در مرحله بررسی توسط کارشناسان مربوطه تایید نخواهند شد.
در کارخانجات داخلی اغلب لوله کاروگیت صادراتی و مصرفی با مقاومت مکانیکی 31.5 تولید شده و تمام استاندارهای جهانی برای مقاومت های لایه داخلی و خارجی اعمال و رعایت می شود.
نکته مهم دیگر خرید این محصولات از فروشنده‌های معتبر است. گرفتن گارانتی فروش لوله کاروگیت یکی از مهمترین عوامل در روند خرید به شمار می رود که خریدار بتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات پس از فروش شرکت تولیدی بهره مند شود.

اولین تولید کننده لوله کاروگیت در ایران

اولین تولید کننده لوله کاروگیت در ایرانکارخانه لوله کاروگیت باید استاندارهای لازم را در روند تولید مبذول نماید تا بتواند محصولی درخور در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. به عنوان نمونه فضا و محیط کارخانه باید مرتب بوده و استاندارهای بهداشتی در آن رعایت شود.
وجود واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه در تمامی کارخانجات از الزامات است. توجه کنید که مواد اولیه تولیدی باید در محیط های مناسب و به دور از رطوبت نگهداری شوند. این مواد باید از طریق سیلوهای مخصوص به درون اکسترودها تزریق گردند. تولید لوله کاروگیت عمده و درجه یک باید تحت شرایط استاندارد انجام پذیرد.
خطوط تولید در کارخانه ها باید مجهز به سیستم های مدرن و کنترل خودکار باشند تا در نهایت ایجاد خطا در فرآیند تولید به صفر برسد.
در ایران حراجی لوله کاروگیت با قیمت تولیدی تنها از طریق کارخانجات صورت می گیرد. بنابراین خریداران می توانند با بهره گیری از شیوه های نوین اقدام به سفارش و خرید عمده این محصولات نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما