کارخانه تولید لوله کاروگیت اصفهان

لوله کاروگیت از انواع لوله های پلیمری است که به دلیل داشتن دو جداره مجزا به لوله پلی اتیلن دو طرفه یا لوله پلی اتیلن فاضلاب نیز معروف است. سطح بیرونی لوله مارپیچی (مارپیچ یا مواج) و سطح داخلی صاف و صیقلی است. مهمترین وظیفه این نوع لوله ها انتقال مایعات است. فشار بار در داخل لوله های موج دار وجود ندارد زیرا مایعات عبوری از لوله ها فشار بار داخلی ندارند اما سطح بیرونی می تواند تمام فشارها را تحمل کند. به همین دلیل سطح بیرونی به صورت مارپیچی ساخته می شود زیرا استحکام لوله را در برابر این فشارها افزایش می دهد. این لوله به نام های لوله فاضلاب پلی اتیلن شیاردار، لوله آکاردئونی و لوله فاضلاب نیز شناخته می شود. شرکت زمزم پایپ به عنوان کارخانه لوله کاروگیت اصفهان است که فعالیتی قدرتمند در زمینه تولید لوله پلی اتیلن دارد. در ادامه با زمزم پایپ همراه باشید تا به بررسی کامل لوله پلی اتیلن بپردازیم.

کارخانه تولید لوله کاروگیت اصفهان

نحوه تولید لوله پلی اتیلن بندر عباس

نحوه تولید لوله پلی اتیلن بندر عباس

یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در بین لوله های ساختمانی، لوله پلی اتیلن بندرعباس نام دارد. امروزه این محصول توانسته طرفداران زیادی را از شهرهای مختلف کشور به خود جلب کند تا بتواند محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه از بازار ارائه دهد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن بندرعباس

لوله پلی اتیلن بندرعباس یکی از سبک ترین و مطمئن ترین لوله ها در بازار خرید و فروش رنگ و ابزار در کشور می باشد. مشتریان گرامی با توجه به مزایا و ویژگی های خاص این محصول می توانید همیشه در انتخاب خود برای خرید لوله پلی اتیلن بندرعباس اطمینان داشته باشید: محافظت در برابر ترک – مقاومت بالا در برابر تغییر شرایط و اشعه ماوراء بنفش – مناسب ترین قیمت در بین محصولات مشابه در بازارها – دارای سطح صاف بدون پرداخت و بدون هیچ گونه خوردگی – دارای گواهی استاندارد و درج برچسب شناسایی تولید بر روی محصول – اتصال راحت و بدون دردسر لوله ها در حین جوشکاری – نرم و بسیار انعطاف پذیر – دارای رنگ ها، اندازه ها و اندازه های مختلف مدل اجناس تک جداره و دوجداره برای مصارف مختلف در زمینه های مختلف – مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی و ضربه – سهولت جابجایی لوله به دلیل وزن کم عمر طولانی محصول

کاربرد لوله های پلی اتیلن

کاربرد اصلی لوله های پلی اتیلن بندرعباس را می توان در مواردی مانند آبیاری قطره ای و آبیاری تحت فشار مشاهده کرد که به دلیل داشتن مواد بسیار نرم و انعطاف پذیر همواره به عنوان یکی از محصولات و کالاهای عالی در این زمینه شناخته می شود. همچنین بد نیست بدانید که این محصول با توجه به نیاز شما در رنگ ها، اندازه ها، اندازه ها و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود تا پاسخگوی هر نیازی در سطح شهر باشد. به عنوان مثال، این لوله‌ها علاوه بر موردی که در حوزه کشاورزی ذکر شد، می‌توانند در صنعت ساختمان و گازرسانی نیز برای صرفه‌جویی در هزینه‌های فردی به دلیل استحکام بالا و قیمت مناسب و در نتیجه اعتماد و رضایت مورد استفاده قرار گیرند.

نحوه ساخت لوله پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن مراحل مختلفی را شامل می شود و در فرآیند خط تولید از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که در زیر به اختصار به آنها اشاره می شود. جاروبرقی برای وارد کردن مواد اولیه به پرس استفاده می شود. عصاره ها در تولید لوله های پلی اتیلن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای طراحی مواد اولیه و آماده سازی آنها برای مراحل بعدی و همچنین طراحی محصولات نهایی مورد استفاده قرار می گیرند. از قالب برای فشرده سازی و پراکندگی مواد به طور یکنواخت و یکنواخت استفاده می شود. شارژر برای تولید و طراحی لایه بیرونی طراحی شده است. از اره برای برش لوله در اندازه های مختلف استفاده می شود. خنک سازی در پایان فرآیند تولید لوله پلی اتیلن، استفاده از جریان آب باعث خنک شدن محصول نهایی می شود.

مراحل تولید لوله پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن شامل مشاوره مرحله اصلی است که به شرح زیر است: برای گرم کردن دستگاه چاپ به هم زدن تبدیل مواد اولیه به شکل خاص حفظ شکل مواد اولیه در فرآیند خنک سازی گذر از مراحل فوق نه تنها در تولید لوله پلی اتیلن بلکه در تولید لوله هایی که باید دیواره یا دیوار پروفیل سخت داشته باشند و حتی برای تولید اتصالات تزریقی و همچنین اتصالات قالبی ضروری و الزامی است.

روش تولید لوله پلی اتیلن بندرعباس

فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن به روش اکستروژن می باشد که در آن مواد اولیه به صورت گرانول وارد پرس شده و در حرارت محلول از اکسترودر وارد قالب می شوند. پس از خارج شدن از قالب، مواد پخته شده از کالیبراتور عبور کرده و با اعمال فشار مناسب در مخزن خلاء شکل می گیرند. سطح لوله به محض خروج از کالیبراتور توسط لایه هایی از جریان آب سرد خنک می شود. دمای بالای ذوب پلی اتیلن به تدریج در مخزن خلاء و سپس در مخازن خنک کننده با استفاده از آب سرد پس از خروج از قالب کاهش می یابد.

لوله پلی اتیلن تولید شده توسط دستگاه کشش به تدریج از مخازن وکیوم و خنک کننده خارج شده و توسط دستگاه مارکینگ مشخصات فنی، تاریخ ساخت، علامت استاندارد و علامت اختصاری نام شرکت بر روی آن و سپس توسط دستگاه برش ثبت می شود. در قطعات مختلف و خاص برش داده می شود. تمامی مراحل تولید توسط دستگاه های تمام اتوماتیک که کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد نام شرکت و دستگاه ها باشد کنترل و نظارت می شود.

روش تولید لوله پلی اتیلن فوق بسیار کوتاه و مختصر است. لوله پلی اتیلن و در مدل دستگاه ها و در هر لوله پلی اتیلن به صورت اکستروژن تولید می شود.لوله های پلی اتیلن تا سایز 110 میلی متر را می توان به صورت کلاف تولید کرد و این تغییری در کل روش تولید ایجاد نمی کند و فقط در انتها خط تولید دستگاه ویدر که وظیفه سنگفرش لوله های پلی اتیلن را بر عهده دارد.

تولید لوله های پلی اتیلن ریز مانند لوله های پلی اتیلن بسیار بزرگ و ضخیم است و تفاوت آن در شرایط خنک کاری لوله بعد از مخزن خلاء است. لوله های پلی اتیلن کوچک در مخزن خنک کننده (مخزن خنک کننده) غوطه ور می شوند و لوله های خنک کننده و پلی اتیلن بعد از سایز 90 میلی متر داخل مخزن خنک کننده قرار می گیرند که با اسپری های زیادی آب سرد را به بدنه بیرونی لوله پلی اتیلن می پاشند که این روند در داخل 4 یا 5 ادامه می یابد. مخازن خنک کننده تا لوله پلی اتیلن در حین تولید به نشانگرها برسد.

دانستنی هایی درباره لوله پلی اتیلن آبیاری

دانستنی هایی درباره لوله پلی اتیلن آبیاری

لوله های پلی اتیلن آبیاری برای استفاده بهینه از آب ایجاد شده است که در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این نوع لوله، خواص و عملکرد آن ارائه خواهیم کرد. لوله های پلی اتیلن آبیاری که به لوله های تک جداره معروف هستند در اندازه های مختلف و فشار کاری متفاوت در بازار موجود می باشد. این لوله ها بسته به نوع ماده اولیه و ضخامت لوله فشارهای بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر را تحمل می کنند. لوله های آبیاری پلی اتیلن برای لوله های اصلی، نیمه اصلی و فرعی در بخش کشاورزی استفاده می شود. لوله پلی اتیلن فشار قوی (HDPE) برای آبیاری تحت فشار و لوله پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) برای آبیاری قطره ای استفاده می شود.

انواع لوله های پلی اتیلن آبیاری

لوله های پلی اتیلن آبیاری کاربرد بسیار زیادی دارند و در انواع محتلفی ساخته می شوند. لوله های پلی اتیلن از نوع آبیاری به دسته بندی های زیر تقسیم می شوند:

لوله پلی اتیلن 10 میلی متر

لوله پلی اتیلن برای کشاورزی و آبیاری لوله های پلی اتیلن با قطر 10 میلی متر در کلاف های 100، 200 و 400 متری عرضه می شود که لوله های پلی اتیلن 10 میلی متری عمدتاً به عنوان لوله فرعی در آبیاری و انتقال آب در مناطق کشاورزی و آبیاری باغ ها و گلخانه ها استفاده می شود و این لوله ها این قابلیت را دارند که نصب انواع شیرآلات و چکه های موجود در بازار و مطابقت 100% با تمامی اتصالات استاندارد موجود. از کاربردهای لوله پلی اتیلن 10 میلی متری می توان به آبیاری معمولی، آبیاری و انتقال آب، سیستم های آبیاری قطره ای، سیستم های آبیاری تحت فشار، سیستم آبیاری بارانی و سیستم های آبیاری مرکزی، مخازن و خط سیلندر اشاره کرد که روش اتصال این لوله های پلی اتیلن معمولاً با اتصالات رزوه ای است اما می تواند البته از روش جوش لب به لب نیز استفاده کنید.

لوله پلی اتیلن 16 میلی متری

لوله پلی اتیلن 16 میلی متری تا سایز 125 میلی متر به طول 16 متر ارائه می شود که نشان دهنده انعطاف پذیری بالای این لوله و مناسب برای حمل و نصب و مقاوم در برابر آسیب می باشد. همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و قابلیت اتصالات فلنجی و نصب و کارکرد سریعتر را دارد. این لوله ها را می توان در خارج از کانال متصل کرد و سپس در داخل کانال قرار داد. از مزایای شلنگ آبیاری پلی اتیلن 16 میلی متری برای آبیاری قطره ای استفاده می شود.از شلنگ آبیاری پلی اتیلن 16 میلی متری می توان به موارد زیر اشاره کرد: مصرف آب را کاهش دهید جلوگیری از رشد علف های هرز انتقال سموم کشاورزی و سموم کور به موازات آبیاری

لوله پلی اتیلن آبیاری 32 میلی متر

لوله پلی اتیلن آبیاری 32 میلی متر معمولا برای لوله های فرعی لوله پلی اتیلن آبیاری 32 میلی متر برای آبیاری و انتقال آب از لوله اصلی. نیمه اصلی آن برای زمین های کشاورزی و برای آبیاری باغ ها و گلخانه ها استفاده می شود. این نوع لوله های آبیاری پلی اتیلن 32 میلی متری Canella مطابق با استانداردها و سازگار با کلیه تجهیزات می باشد و همچنین قابلیت اتصال به انواع شیرآلات و پرده ها را دارد. لوله های پلی اتیلن با قطر 32 میلی متر در آبیاری و انتقال آب معمولی، سیستم های آبیاری قطره ای، سیستم های آبیاری تحت فشار، سیستم های آبیاری بارانی و سیستم های آبیاری مرکزی، کشتی ها و قرقره ها استفاده می شود.معمولا از آبیاری برای اتصال لوله های پلی اتیلن با قطر 32 میلی متر استفاده می شود. روش اتصال لوله های پلی اتیلن 32 میلی متری برای آبیاری و تامین آب کشاورزی اغلب از اتصالات پیچی یا اتصالات لب به لب استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن 50 میلی متر

لوله های پلی اتیلن 50 میلی متری با استاندارد 14427 و عمدتا در نقش لوله های ثانویه در آبیاری و انتقال آب در مزارع و مناطق کشاورزی استفاده می شود.این لوله ها به راحتی با استفاده از اتصالات پیچی به هم متصل می شوند.لوله های پلی اتیلن معمولاً به صورت کلاف 100-200-200 ساخته می شوند.

طول عمر لوله پلی اتیلن چقدر است

طول عمر لوله های پلی اتیلن توسط عوامل مختلفی تعیین می شود. همچنین طول عمر هر لوله با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی محل لوله تعیین می شود که می تواند آب، خاک، فاضلاب و گاز باشد و می تواند بسیار متفاوت باشد. لوله های قدیمی عمر کمتری دارند که مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و شیمی، لوله های پلی اتیلن هر روز دیواره نازک تر اما بادوام تری دارند و این باعث افزایش طول عمر این نوع لوله ها می شود. لوله های این نوع بسته به کاربردشان بین 50 تا 100 سال عمر می کنند که از ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد لوله می باشد.

عوامل موثر بر عمر لوله پلی اتیلن

عوامل بسیار مهمی که بر عمر لوله های پلی اتیلن تاثیر می گذارند عبارتند از: اولین و مهمترین عاملی که به طور مستقیم بر عمر این نوع لوله ها تأثیر می گذارد، نوع مواد اولیه پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله است. اگر سازنده برای تولید لوله ها از مواد مرغوب استفاده نکند، مطمئناً لوله کیفیت لازم را نخواهد داشت و به طور طبیعی طول عمر آن کاهش می یابد. ماشین آلات مورد استفاده برای تولید این لوله ها و همچنین افرادی که آنها را تولید می کنند، اگر تجربه کافی نداشته باشند، طول عمر آنها را کاهش می دهند.

چرایی استفاده از لوله پلی اتیلن مانند گاز، آب و فاضلاب نیز باعث کاهش یا افزایش عمر لوله می شود. دمای محیط نیز یکی از عواملی است که می تواند عمر لوله را کاهش دهد. به طور پیش فرض لوله های با دمای 20 درجه عمری حدود 50 سال دارند. فشارهای وارد شده بر روی لوله نیز می تواند بر عمر لوله تاثیر بگذارد. اگر لوله از مسیری که ماشین از آن در حرکت است عبور کند، این فشار می تواند عمر لوله را تحت تاثیر قرار دهد. هر گونه ترک یا خراش می تواند عمر لوله را تحت تاثیر قرار دهد.

مراکز عرضه لوله کاروگیت اصفهان

مراکز عرضه لوله کاروگیت اصفهان سریع ترین راه برای خرید لوله کروگیت اصفهان تماس تلفنی با فروشندگان آن می باشد. به این ترتیب در اسرع وقت این محصول را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید به وب سایت سازنده مراجعه کنید. در این سایت فروشندگان و نمایندگی ها لیست شده است و در هر شهری که زندگی می کنید می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن لوله کروگ اصفهان را خریداری کرده و در کار خود از آن استفاده کنید. اکثر فروشگاه های برند معتبر در فضای مجازی نیز کانال دارند.

مجموعه زمزم پایپ به عنوان یکی از مراکز مهم در زمینه تولید و عرضه لوله گاز کاروگیت شناخته می شود و بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لوله پلی اتیلن و همچنین اطلاع درباره قیمت لوله پلی اتیلن مشبک، قیمت اتصالات پلی اتیلن جوشی، قیمت لوله پلی اتیلن کابلی و ارتباط با کارشناسان می تاونید با ما تماس حاصل فرمایید.

توزيع بی واسطه لوله کاروگیت اصفهان

شرکت های بسیار زیادی مشغول به فعالیت در زمینه تولید، توزیع و عرضه لوله کاروگیت اصفهان هستند. شرکت زمزم پایپ به عنوان یکی از مهم ترین تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن، بهترین و مناسب ترین محصولات را به شما ارائه خواهد کرد. مجموعه ما بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم لوله های کاروگیت و پلی اتیلن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر قصد خرید لوله کاروگیت فاضلابی یا خرید لوله پلی اتیلن جوشی را دارید با تیم پشتیبانی زمزم پایپ تماس بگیرید.

صادر کنندگان لوله کاروگیت اصفهان

صادر کنندگان لوله کاروگیت اصفهان لوله کاروگیت اصفهان جزو محصولات کاربردی و شناخته شده ای است که نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت زمزم پایپ به طور جدی در این زمینه فعالیت می کند و آماده همکاری با شرکت های خارجی می باشد. زمزم پایپ لوله های کاروگیت اصفهان را به کشورهای همسایه و سایر کشورهای اروپای صادر می کند. اگر قصد همکاری با ما را دارید می توانید با کارشناسان زمزم پایپ تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما