پخش مستقیم لوله کاروگیت 800

پخش مستقیم لوله کاروگیت 800 به صورت عمده و با کیفیتی استثنایی و قیمت ارزان درب کارخانه توسط مجموعه ما انجام می پذیرد. لوله های کاروگیت، صرف نظر از مواد ساخت، دارای مزایای مهمی هستند که انتخاب آنها را برای ساخت تاسیسات زیربنایی حائز اهمیت می کند. شما می توانید برای آشنایی با شرایط فروش لوله کاروگیت، از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

پخش مستقیم لوله کاروگیت 800

مختصری در مورد لوله کاروگیت

مختصری در مورد لوله کاروگیت

لوله کاروگین سازه ای با مقطع متغیر است. در این محصول، بخش های مساوی با قطر کوچکتر با دیواره های نازک و یک بزرگتر با دیواره های ضخیم متناوب هستند. مزیت اصلی چنین محصولاتی و دلیل تطبیق پذیری استفاده از آنها ساختار برجسته است که استحکام لوله کاروگیت را تضمین می کند.

ویژگی اصلی که استفاده گسترده از لوله های کاروگیت را تعیین می کند ساختار آنها است. لوله های با سیستم تاشو دارای ساختار یک یا دو لایه هستند. سطح داخلی آنها کاملاً صاف است، سطح بیرونی آجدار است. مقاطع متناوب یکنواخت با قطرهای کوچک و بزرگ عملکردهای خاصی را انجام می دهند.

قسمت های نازک یک محیط کوچکتر به لوله اجازه می دهد تا در هر جهت خم شود و در نتیجه نصب وسایل ارتباطاتی را تسهیل می کند. مقاطع با قطر زیاد سفتی دایره ای مورد نیاز را در مقطع عرضی به لوله راه راه می دهد و سازه را در برابر ضربه مقاوم و قابل اعتماد می کند.

هنگام مونتاژ، بخش‌های باریک در زیر بخش‌های وسیع پنهان می‌شوند.این امر حمل و نقل محصولات را آسان می‌کند. مشخصات فنی لوله های کاروگیت و هنجارهای حاکم بر استانداردها به مواد ساخت، طراحی و هدف محصولات بستگی دارد. متداول ترین مواد برای ساخت لوله های کاروگیت ، فلز، پلی وینیل کلراید و پلی اتیلن هستند.

بهترین روش نگهداری از لوله کاروگیت

بهترین روش نگهداری از لوله کاروگیت

لوله های دولایه کاروگیت “FD-plast” با هر نوع حمل و نقل مطابق با قوانین حمل و نقل کالا حمل می شوند. لوله ها با حداکثر استفاده از ظرفیت خودرو حمل می شوند. برای اطمینان از حداکثر بار وسیله نقلیه، امکان حمل و نقل با قرار دادن لوله هایی با قطر کمتر در لوله های با قطر بیشتر وجود دارد.

به منظور جلوگیری از احتمال آسیب مکانیکی، لوله های دو لایه کاروگیت “FD-plast” باید از ضربه و بارهای مکانیکی محافظت شوند. استفاده از واشر پروفیل مخصوص و محکم کردن لوله ها در حین حمل و نقل الزامی است. لوله ها باید روی یک سطح صاف گذاشته شوند و از تماس با گوشه های فلزی تیز و دنده های پلت فرم محافظت شوند.

عملیات بارگیری و تخلیه و حمل و نقل در دمای کمتر از – 50 درجه سانتیگراد انجام می شود. کار بر روی نصب خطوط لوله در زمستان باید مطابق با “دستورالعمل های کار در شرایط زمستانی انجام شود. لوله‌ها را می‌توان در خارج از منزل نگهداری کرد، مشروط بر اینکه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند، و در داخل خانه در فاصله حداقل 1 متری از وسایل گرمایشی باشند.

لوله های کاروگیت دو لایه روی یک سطح صاف چیده می شوند. ارتفاع پشته در ذخیره سازی طولانی مدت نباید از 2 متر تجاوز کند که این امر برای ذخیره سازی کوتاه مدت 3 متر است. در این مورد، باید از پایداری پشته اطمینان حاصل شود (اجازه ندهید لوله ها بیرون بیایند).

ردیف لوله ها باید به طور متناوب با انتهای زنگوله و صاف گذاشته شوند تا از حمایت لوله ها روی زنگ ها جلوگیری شود. هنگام عملیات بارگیری و تخلیه، لازم است که از بلند کردن لوله تنها توسط یک سر و همچنین انداختن آنها از وسایل نقلیه جلوگیری شود. لوله های با قطر کم را می توان به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات جانبی حمل کرد.

مرجع خرید لوله کاروگیت 800

مرجع خرید لوله کاروگیت 800 مجموعه ما مرجع خرید لوله کاروگیت صادراتی ۸۰۰ می‌باشد که به واسطه پربازدید بودن سایت پیش رو، توانسته محل استعلام قیمت لوله کاروگیت در ایران باشد. با توجه به مزیت های عمده ساخت لوله کاروگیت در داخل کشور که شامل برخورداری تولیدکنندگان این محصول از انرژی و مواد اولیه ارزان مانند پلی اتیلن است میتوان در صورت ایجاد ارتباط با تجار کشورهای همسایه کشورهای اروپایی و امریکایی، بر روی صادرات لوله به این نواحی حساب ویژه ای باز نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما