نمایندگی فروش نوار تیپ در اهواز

نوار تیپ آبیاری در دو نوع درز دار و پلاک دار در کشور عرضه می شود. این نوار قابلیت آبیاری مزارع در متراژ بالا را در حالی که آب کمی مصرف می کند دارد. شما می توانید با نصب نوار آبیاری در مزرعه خود، گیاهان خود را حتی در فصول کم آبی، آبیاری کنید. اگر می خواهید درباره فروش نوار تیپ بیشتر بدانید مطالب زیر را بخوانید.
نمایندگی فروش نوار تیپ در اهواز

قیمت نوار تیپ آبیاری با ارسال رایگان

قیمت نوار تیپ آبیاری  با ارسال رایگان

نوار آبیاری تیپ نوعی از لوله  های آبیاری قطره ای است که اولین بار حدود 50 سال پیش در ایالات متحده ساخته شده است. نوار تیپ از پلی اتیلن ساخته شده است و معمولاً چند صد متر (2 تا 3 متر) طول دارد. این مدل برخلاف لوله پلی اتیلن که سفت و سخت، بسیار نرم است. در واقع نوار تیپ نرم و انعطاف پذیر است، که با ورود آب پر می شود و پس از پایان آبیاری، نوار تیپ دوباره صاف می شود.

ضخامت دیوار نوار تیپ بسیار نازک است و معمولاً بین 0.9 تا 2.5 میلی متر (هر 0.5 میلی متر به 2 میکرون گفته می شود). انواع ضخیم معمولاً برای آبیاری زیرسطحی گیاهان مختلف استفاده می شود. قیمت نوار تیپ با توجه به کیفیت آن متغیر است و قیمت ثابتی نمی توان برای آن در نظر گرفت.

عرضه نوار تیپ در تهران

عرضه نوار تیپ در تهران

 قطرات آب از طریق منافذ و درز های تعبیه شده در نوار آبیاری قطره ای بیرون می آید. فاصله بین خروجی ها در نوار آبیاری متفاوت است و معمولاً بین 1 تا 2 سانتی متر است. متداول ترین نوع نوار های آبیاری نوار های 1 و 2 سانتی متر از نظر فاصله بین ساطع کننده  ها است.

نوار های نواری می توانند از هدر رفتن آب تا حد زیادی جلوگیری کنند و در نهایت با کمترین میزان آب مصرفی بهترین کارایی را داشته باشند. این محصول دارای دهانه  هایی برای چکه آب است که 2 سانتی متر 2 سانتی متر و عرض 2 سانتی متر دارند. تجارت نوار تیپ یکی از راه هایی است که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

بهترین برند نوار تیپ ایرانی و وارداتی

بهترین برند نوار تیپ ایرانی و وارداتیاز نوار های تیپ برای آبیاری قطره ای محصولات زراعی ردیف دار و فصلی مانند گوجه فرنگی، فلفل، سیب زمینی، توت فرنگی، پیاز، آفتابگردان، خربزه، هندوانه، چغندرقند، ذرت و سایر محصولات زراعی استفاده می شود. نوار های آبیاری قطره ای نیز در گلخانه  ها قابل استفاده هستند.

مزایای نوار آبیاری قطره ای را قصد داریم برای شما شرح بدهیم. نوار های آبیاری قطره ای در بیشتر اراضی و مزارع قابل استفاده هستند. نوار های نوع نیازی به فشار آب زیادی ندارند و همچنین در مزارع دشت و زمین ها بدون نیاز به تراز کردن قابل استفاده هستند.

نوار های تیپ نیز هنگام کاشت می توانند به صورت مکانیکی با استفاده از تراکتور نصب شوند. قیمت نوار تیپ وارداتی با توجه به کیفیت و کارایی آن کاملا  مقرون به صرفه است. کشور ما صادرات نوار تیپ را به طور گسترده انجام می دهد. در صورت تمایل به نوار تیپ با کیفیت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

سایت خرید نوار تیپ ارزان قیمت

سایت خرید نوار تیپ ارزان قیمتنوار آبیاری تیپ از پلی اتیلن ساخته شده است و برخلاف لوله پلی اتیلن سخت تقریباً صاف و بسیار نرم است. در حقیقت نوار های نوع نرم و انعطاف پذیر هستند که با ورود آب پر می شوند و آب از طریق نوار های تعبیه شده روی نوار آبیاری نوع ریخته می شود و پس از اتمام آبیاری نوار دوباره نوار آب را بیرون می کشد.

یکی از انواع روش  های آبیاری استفاده از نوار های پلیمری به نام نوار های تیپ کشاورزی است که برای کشت ردیفی مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع آبیاری می توان برای کشت انواع گیا هان زراعی مانند کاهو، گوجه فرنگی، خیار، حبوبات، فلفل، پنبه، سیب زمینی و اندازه  های محصول استفاده کرد.

مواد معدنی و کود به راحتی با ریختن آب روی سطح کوچکی از خاک که اندازه ریشه و خود گیاه است، می توانند به ریشه گیاه برسند.نرخ نوار تیپ این روز ها با توجه به بازار نوار تیپ در کشور و استفاده آن در آبیاری مزارع، بالا رفته است. 

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در استان اصفهان

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در استان اصفهاننوار های آبیاری پلاک دار با ضخامت دیواره  های مختلف، انواع مختلفی از آن ها از نظر میزان دبی و مسافت دبی طراحی و ساخته شده است. یکی از مزایای این نوع نوار های آبیاری در مقایسه با سایر نوار های آبیاری، ضریب کم تغییرات است، امکان افزایش طول نوار های آبیاری در ردیف  های زراعی و یکنواختی تخلیه در طول مسیر.

در نوار از نوع پلاك، آب به طور يكنواخت به شكل قطرات يا جريان  هاي بسيار باريك در سطح خاك پخش مي شود. فشار آب توسط مسیر های مارپیچ موجود در نوار آبیاری پاک دار تنظیم می شود، که آب را به طور یکنواخت در سطح خاک هدایت و توزیع می کند.

فروش نوار تیپ در سطح کشور کار بسیاری از کشاورزان در جنوب کشور را در جهت آبیاری راحت تر کرده است. پخش نوار تیپ در کشور به طور عمده انجام می شود. برای خرید نوار تیپ و تهیه نوار تیپ برای مزرعه خود بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید.

نماینده فروش نوار تیپ در تبریز

نماینده فروش نوار تیپ در تبریز اگرچه ممکن است با توجه به قیمت نوار پلاک دار، هزینه سیستم  های آبیاری افزایش یابد، از طرفی با کاهش مصرف آب در این نوع نوار آبیاری، هزینه  ها جبران می شود و کشاورزان از مزایای آن استفاده می کنند.

استفاده از نوار های آبیاری پلاک دار برای محصولاتی مانند ذرت، گندم، چغندر و غیره توصیه می شود در حال حاضر نوار های تیپ پلاک دار با فواصل 10، 15، 20 و 30 سانتی متر تولید و روانه بازار شوند. در نوار آبیاری قطره ای، جریان آب در طول مسیر یکسان است و میزان تخلیه از صفحه اول تا انت ها یکسان است و در صورت عدم اختلاف، نرخ بسیار اندک است.

همانطور که گفته شد استفاده از صفحه نوع باعث بهبود عملکرد محصول و عملکرد محصول می شود. توزیع یکنواخت رطوبت و رطوبت ثابت سطح خاک یکی دیگر از مزایای این نوع نوار ها است. نوار نوع پلاک در سطوح صاف و غیر مسطح موجود است.

خریدار انواع نوار تیپ ارزان قیمت

خریدار انواع نوار تیپ ارزان قیمت در مقایسه با انواع دیگر نوع نوار، صفحه نوع نوار عملیات آبیاری یکنواخت تر و یکنواخت تری را انجام می دهد. گیاه مانع از خفگی آن می شود. ضریب یکنواختی توزیع آب در سطح خاک در انواع پلاک بیش از 95٪ است.

در حقیقت، سیستم آبیاری مجهز به نوار نوع راه راه باعث افزایش باروری و افزایش کارآیی کشاورزی با تسریع در رشد گیاه و کاهش تنش  های خاک می شود. اگرچه ممکن است با توجه به قیمت نوار پلاک، هزینه سیستم  های آبیاری افزایش یابد، از طرفی با کاهش مصرف آب در این نوع نوار آبیاری، هزینه  ها جبران می شود و کشاورزان از مزایای آن استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما