معرفی و فروش لوله پلی اتیلن

عنوان : معرفی و فروش لوله پلی اتیلن 

 

مقدمه :

لوله پلی اتیلن بر اساس استحکام طبقه بندی می شود و با توجه به شدت پیشرفت های تکنولوژیکی قبلی طبقه بندی می شوند. کلاس های فشار لوله HDPE که می توانند بین Pn4-Pn32 و تولید قطر و اندازه مورد نظر سیستم لوله های فشار HDPE ساخته شوند، در سال 1950 آزمایش های زیادی را انجام داده اند، به ویژه در حمل آب آشامیدنی. پس از نتیجه این آزمایشات لوله HDPE، اگر همه گزارشات مثبت باشد، هیچ اثر مضری بر زندگی انسان ندارد.

یکی از پرکاربردترین لوله های امروزی، سیستم های لوله کشی HDPE است که مقرون به صرفه، حمل و نقل آسان، عملکرد کارآمد، روش اتصال آسان است.

مقدمه :

 

فروش لوله پلی اتیلن به عنوان یک ساختار مهم حاوی فشار در مهندسی خط حیات، از زمان کاربرد تدریجی آن در دهه‌های 1930 و 1940، بازار گسترده‌ای را اشغال کرد.

لوله پلی‌اتیلن به‌عنوان یکی از مهمترین اعضای لوله‌های پلاستیکی، به دلیل ویژگی‌های خاص شناخته‌شده‌اش مانند مقاومت در برابر خوردگی عالی، انعطاف‌پذیری بالا، نگهداری آسان و غیره برای جایگزینی لوله‌های فلزی در مهندسی خطوط حیاتی مورد استفاده قرار گرفته است. انتظار می رود بازار لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) با نرخ 5 درصد در سال رشد کند و تا سال 2025 به 26518 میلیون دلار برسد .

در عین حال، لوله های گاز شهری در تمام طول از مناطق پرجمعیت عبور می کنند. هنگامی که خرابی لوله های پلی اتیلن منجر به نشتی یا انفجار شود، عواقب جدی در پی خواهد داشت. بنابراین، مطالعات مربوط به خرابی و طول عمر لوله های پلی اتیلن باید یک نگرانی کلیدی برای تولید کنندگان مواد و اپراتورهای لوله باشد.

مقدمه :

 

آرامش استرس و رفتار خزش پلی اتیلن مرتبط با زمان و دما به دلیل اهمیت آنها مورد توجه محققان است. منحنی گسیختگی خزش طولانی مدت لوله های پلی اتیلن را می توان به سه مرحله تقسیم کرد:

 

 مرحله اول : شکست شکل پذیر

 مرحله دوم :  شبه شکننده

مرحله سوم :  شکننده

طول عمر لوله های پلی اتیلن با مکانیزم خرابی مرتبط است. به طور کلی، وقوع شکست شکل پذیر لوله های پلی اتیلن نشان دهنده طول عمر کوتاه است، اما شکست شکننده نشان دهنده طول عمر نسبتا طولانی است.

آستانه حداقل طول عمر لوله های پلی اتیلن 50 سال است. انتقال از شکست شکل پذیر به شکست شکننده همیشه زمان زیادی می برد و تعریف “زانو مکانیکی” دشوار است. در مرحله شبه شکننده، شکست لوله‌های پلی‌اتیلن عمدتاً توسط رشد آهسته ترک (SCG) تعیین می‌شود، در حالی که مرحله شکست شکننده با پیری مواد مستقل از تنش غالب است.

مقدمه :

علاوه بر این، SCG علت اصلی شکست نهایی کاربرد پلیمری و شکست ناگهانی پلیمرها است – حدود 15٪ از خرابی های تمام مواد پلیمری در واقع، SCG مواد پلی اتیلن کم و بیش معرف خاصیت ذاتی لوله است. این ویژگی توسط نسبت مخلوط مواد خام و فرآیند قالب گیری تزریقی تعیین می شود، در حالی که تحت تأثیر متغیرهای خارجی (تنش، دما و سورفکتانت ها) و یکپارچگی ساختاری مواد قرار می گیرد. هنگامی که مواد پلی اتیلن به طور همزمان تحت فشار مکانیکی قرار می گیرند و در معرض محیط های فعال قرار می گیرند، روند شتاب پدیده هایی که در طول SCG رخ می دهند به طور قابل توجهی قابل مشاهده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما