مرکز فروش انواع نوار تیپ آبیاری در استان تهران

نوار تیپ از ملزومات آبیاری قطره ای در کشاورزی مدرن است که به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین هزینه های کشاورزان کمک زیادی می کند؛ این شرکت دارای تعداد زیادی مرکز فروش انواع نوار تیپ آبیاری در تهران و سایر استان ها، به صورت حضوری و غیرحضوری می باشد بنابراین از اقصی نقاط کشور می توانید نمونه هایی با سایزهای مختلف را انتخاب و سفارش دهید.

مرکز فروش انواع نوار تیپ آبیاری در استان تهران

بازار خرید و فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک

بازار خرید و فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک

اولویت کاری این شرکت بر رضایت مشتریان و تأمین تقاضای آن ها در کوتاهترین زمان ممکن بوده است و در این راستا اقدام به راه اندازی تعداد زیادی مرکز فروش نوار تیپ آبیاری درجه یک در شهرهای مختلف نموده که از راه های مختلف اینترنتی و حضوری به ارائه خدمات در بازار می پردازند.

کارشناسان واحد فروش نوار تیپ مراکز مختلف، در ساعات تعیین شده پاسخگوی سوالات مشتریان در زمینه نحوه خرید، ارسال سفارش، خدمات پس از فروش و مشاوره های تجاری هستند. 

جالب است بدانید که نوار تیپ آبیاری سابقه خیلی زیادی ندارد و از حدود پنجاه سال پیش در آمریکا سپس در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. 

این نوع نوارها از جنس پلیمر هستند و برای زمین های کشاورزی با کاربری های مختلف از قبیل گلخانه ها، غلات، حبوبات، صیفی و سبزیجات و موارد متعدد دیگر کاربرد دارند. 

بهترین برند نوار تیپ آبیاری در بازار

بهترین برند نوار تیپ آبیاری در بازار

قیمت لحظه ای نوار تیپ با بهترین برندها، از اطلاعات مهم و ضروری برای مشتریان در بازار می باشد؛ لیست مشخصات کامل هر محصول در این مرکز از قبیل کیفیت، سایز و همچنین قیمت، به راحتی و از طریق شبکه های اجتماعی، تماس تلفنی و یا حضوری در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

شفاف سازی قیمت و مشخصات جای هیچ گونه شبهه ای را برای مشتری باقی نمی گذارد، با این وجود، ارائه ضمانت و گارانتی های معتبر، امکان مرجوع ساختن کالا در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی را به خریدار داده است و این امر نشانه تضمین کیفیت و اعتماد کامل فروشنده به محصول ارائه شده می باشد.

با توجه به آمارهای ارائه شده در برخی شهرها، کاهش میزان هدررفت آب با استفاده از نوار تیپ تا 85 درصد هم رسیده است و علت محبوبیت آن ها بین کشاورزان را می توان در موارد زیر دانست:

  • کاهش شدید انواع آفات گیاهی
  • مرطوب نشدن تمام سطح خاک بخصوص در کشت های ردیفی
  • مرطوب نگه داشتن یکنواخت ریشه گیاه در حد مطلوب در طول فرآیند رشد
  • کاهش رشد علف های هرز

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در اصفهان

تولیدکننده نوار تیپ آبیاری در اصفهانامروزه نوار تیپ ها نقش مؤثری در کشاورزی و باغبانی پیدا کرده اند و مورد توجه اغلب فعالین در این زمینه قرار گرفته اند.

در سال های اخیر بسیاری از مناطق کشور با مشکل کمبود بارش روبرو بوده اند و از طرفی شمار علاقمندان به تأسیس گلخانه و کشت گلخانه ای نیز رشد چشمگیری داشته اند.

این عوامل باعث شده اند نوار تیپ آبیاری از میزان فروش و سود بالاتری نسبت به قبل برخوردار شود و جذب سرمایه گذاری در زمینه تولید آن در اصفهان و شهرهای صنعتی دیگر بالا رود. 

بهترین نوع نوار تیپ آبیاری مربوط به شرکت های تولیدکننده در اصفهان و سایر شهرها را می توانید از طریق این مرکز سفارش دهید.

شاید این سوال مطرح شود که مزایای نوار تیپ آبیاری چیست و چرا استفاده از آن ها در کشور ما و سایر کشورهای دنیا به سرعت در حال افزایش است؟

برای پاسخ به این سوالات، به چند مورد از مهم ترین ویژگی های این محصولات اشاره می کنیم:

  • ارزان قیمت بودن و قابلیت دسترسی در سراسر کشور 
  • نصب سریع، آسان برای انواع زمین های کشاورزی و باغی
  • وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان 
  • عدم امکان رشد جلبک در آن ها
  • مصرف کمترین میزان آب و کسب بهترین نتیجه از محصول
  • مقاومت بالا در مقابل اشعه های خورشید، مواد شیمیایی، کود، سموم و تغییرات آب و هوایی
  • طول عمر بالا و قابلیت استفاده در چندین دوره کشت 

تخفیف 20 درصدی نوار تیپ آبیاری

تخفیف 20 درصدی نوار تیپ آبیاریتخفیف 20 درصدی که این شرکت و فروشگاه های وابسته به آن برای نوار تیپ آبیاری در نظر گرفته اند موجب شده شده قیمت ها پایین تر از سایر مراکز در بازار باشد.

مسلما مشتریان ثابت و کسانی که خرید با مقادیر بالا دارند از تخفیف های بالاتری نیز برخوردار خواهند شد.

رعایت برخی از نکات باعث می شود نوار تیپ ها، ماکزیمم کارایی و عملکرد خود را داشته باشند؛ به عنوان مثال از آن ها برای عبور آب های شور یا سخت استفاده نکنید زیرا این نوع آب ها موجب بسته شدن روزنه ها و عدم انتقال آب به گیاه و زمین کشاورزی می شوند.

همچنین آب هایی که دارای ذرات معلق مانند شن و ماسه، به میزان بیشتر از حد معمول هستند عامل بسته شدن روزنه نوار تیپ می باشند؛ بیشترین میزان شن و ماسه با توجه به سایز نوار تیپ مشخص می شود اما معمولا نباید بیشتر از 100 میکرون باشد.

فروشنده بهترین نوار تیپ آبیاری به صورت عمده

فروشنده بهترین نوار تیپ آبیاری به صورت عمدهخرید نوار تیپ نصف قیمت ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی در برخی موارد، با توجه به تخفیف های ویژه ای که برای مشتریان عمده مانند شرکت های فعال در زمینه صادرات لحاظ می شود، قیمت ها تا این حد نیز کاهش یافته است.

خریداران و فروشندگان نوار تیپ آبیاری، معیارهای متفاوتی را برای مقایسه این محصولات در نظر می گیرند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ضخامت نوار تیپ
  2. طول هر رول
  3. فشار کاری قابل تحمل
  4. ضریب یکنواخت بودن پخش آب
  5. مقدار آبدهی 
  6. قطر داخلی
  7. میزان انعطاف پذیری

سفارش حضوری نوار تیپ آبیاری کشاورزی

سفارش حضوری نوار تیپ آبیاری کشاورزیدر صورتی که تمایل دارید خرید نوار تیپ را به صورت حضوری انجام دهید می توانید از طریق مراکز تعیین شده در همین مرکز نمونه های مد نظر خود را خریداری کنید.

محصولات ارائه شده از بهترین مارک نوار تیپ و در سایزهای مختلف می باشد پس هر نوع نیاز مشتریان به شکل فوق العاده پوشش داده شده است.  

اگر برای اولین بار است که برای زمین یا گلخانه نوار تیپ خریداری می کنید بهتر است از نظر مشاورین متخصص کمک بگیرید تا هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم بیشترین تأثیر را در آبیاری زمین و محصولات خود مشاهده کنید.

نوارهای تیپ آبیاری که به بازار عرضه می شوند را می توان در دو دسته کلی تقسیم بندی کرد: نوار تیپ درزدار و نوار تیپ پلاک دار.

نمونه های پلاک دار، دارای قطره چکان هستند و در مدل های درزدار، یک مسیر شبیه زیپ یا زیگزاگ وجود دارد که عملیات آبرسانی به زمین کشاورزی و گیاه را به خوبی انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما