مرکز فروش انواع نوار تیپ آبیاری به صورت عمده

فروش نوار تیپ آبیاری به صورت عمده در این سایت انجام می شود، کشاورزان و باغدارانی که با کمبود منابع آبی مواجه اند می توانند با بهره گیری از نوار تیپ آبیاری قطره ای نیاز خود را برآورده کنند. آیا می خواهید بدانید نوار آبیاری چیست؟ و یا در چه زمین های باید از آن استفاده کرد؟ لوله پلی اتیلن 3 اینچ اصفهان و این نوارها از چه جنس های تولید شده اند و نحوه سازماندهی آنها در زمین کشاورزی چگونه است؟ معایب و مزایای این روش چیست؟ پس برای کسب اطلاعات لازم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

مرکز فروش انواع نوار تیپ آبیاری به صورت عمده

گروه تامین کننده انواع نوار تیپ نوار تیپ آبیاری قطره ای در ایران

گروه تامین کننده انواع نوار تیپ نوار تیپ آبیاری قطره ای در ایران

کشور ما ایران در دسته مناطق خشک و کم بارش کره زمین است که میزان بارندگی سالانه در آن بسیار کمتر از مناطق دیگر جهان است. از همین رو صرفه جویی در مصرف آب امری مهم و ضروری محسوب می شود. بارش نامتوازن زمانی و مکانی در بیست سال اخیر خشکسالی ها و پیامدهای ناگواری برای کشاورزان و سایر شغل هایی که با آب فعالیت می کنند داشته است. کشاورزان و باغداران عزیز مجبور هستند از همین منابع محدود بیشترین استفاده را ببرند.

مصرف درست و توزیع همگون آب سفره های زیر زمینی، یکی از بهترین روش های نجات زمین و محصول از خشکسالی است. آبیاری سطحی و قدیمی که در گذشته رواج بسیار زیادی داشت باعث هدر رفت آب و توزیع نامناسب آن در زمین می شد.

اما روش های جدید این مشکل را به طور جد رفع کرده اند، نصب نوار تیپ آبیاری که به آبیاری قطره ای معروف است توانست کمک شایان و قابل ملاحظه ای به کشاورزان کند. شرکت های زیادی در کشور نسل جدید نوار تیپ آبیاری را با کیفیت بالا و سایز های متنوع تولید می کنند.

پخش نوار تیپ آبیاری به صورت جزئی و عمده

پخش نوار تیپ آبیاری به صورت جزئی و عمده

همانطور که گفته شد آبیاری جدید جای روش های سنتی و قدیمی را گرفته است. آبیاری قطره ای که از مدل تحت فشار بهتر است برای منابع آبی شور مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش نوین آب به صورت شبکه ای به سراسر زمین تزریق شده که به آن آبیاری نوار تیپ یا آبیاری موضعی نیز می گوید.

لوله پلی اتیلن اصلی دارای شاخه های آبی متعدد است، در این روش یکی از شاخه ها را نزدیک به ریشه درخت یا گیاه کرده تا بصورت تنظیم شده آب را با فشار کم و توسط یک قطره چکان کوچک به ریشه برساند و از هدر رفت آن جلوگیری نماید. عرضه مستقیم نوار تیپ آبیاری باعث شده که خریداران علاوه بر دستیابی به کالای با کیفیت با قیمت های واقعی اجناس نیز آشنا شوند. پخش و توزیع عمده این محصولات بیشتر توسط نمایندگی هایی که زیر نظر شرکت های تولید است انجام خواهد گرفت.

بازار نوار تیپ آبیاری قیمت مناسب

بازار نوار تیپ آبیاری قیمت مناسباستفاده از آبیاری موضعی در ایران از دهه پنجاه آغاز شده اما به مرور زمان و معایب و مزایای آن برای کشاورزان و کارشناسان آشکار شد. از جمله مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر درست نظارت شود بازدهی بسیار مطلوبی دارد
  • کاهنده علف های هرز زمین
  • جلوگیری از هدر رفت آب، کود و مواد مغذی خاک
  • در این روش نیازی به تراز بودن زمین نیست
  • می توان از آبهای غیر آشامیدنی استفاده کرد
  • مدیریت آب بسیار ساده و آسان است

روش های بالا از جمله فواید آبیاری قطره ای بود و اما بد نیست با معایب این روش نیز آشنا شویم:

  • احتمال گرفتگی لوله ها و قطره چکان وجود دارد که در این حالت باید به طور مرتب نظارت شود
  • هزینه های این روش بالاتر از سایر روش هاست
  • در برخی مواقع نور خورشید هم می تواند باعث خرابی در لوله ها شود

تهیه فوری نوار تیپ آبیاری و ارسال رایگان نوار تیپ از طریق سایت به راحتی امکان پذیر است.

با کیفیت ترین برند نوار تیپ آبیاری در ایران

با کیفیت ترین برند نوار تیپ آبیاری در ایرانآبیاری قطره ای نیز نیاز به تجهیزاتی دارد که باید تهیه شده و در نصب و راه اندازی این سیستم مورد استفاده قرار بگیرد که عبارتند از:

  • منابع آبی که می تواند سفره زیر زمینی و یا تانک های بزرگ آبی باشد
  • یک پمپ برای پمپاژ کردن آب به سمت لوله اصلی و شاخه ها
  • لوله اصلی پلی اتیلی که سایز بزرگتری نسبت به بقیه دارد
  • شاخه های آبرسانی
  • قطره چکان ها که در روی شاخه های فرعی نصب می شوند
  • فیلتر توری که نزدیک منبع آب است و برای گرفتن آشغال ها و ضایعاتی که راه آب را مسدود می کنند مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی این لوازم در داخل کشور تولید می شود و جالب است بدانید که 270 واحد تولیدی داخلی لوله های پلی اتیلن را با کیفیت بالا به بازار مصرف عرضه می کنند. نوار تیپ آبیاری شیراز و سایر کلان شهرها با قیمت فوق العاده عرضه خواهد شد.

صادرات نوار تیپ آبیاری به قیمت تولید

صادرات نوار تیپ آبیاری به قیمت تولید بازار کشور امروز ملو از اجناس داخلی و خارجی است که باید گفت متاسفانه جنس های چینی و بی کیفیت فقط به دلیل قیمت خوبی که دارند خرید و فروش می شوند. این در صورتی است که ایران خود بالای 200 تولید کننده لوله های پلی اتیلن دارد. بهتر از قبل از خرید محصولات چینی در مورد کالای داخلی اطلاعات بیشتری کسب کنیم. صادرات لوله پلیکا صبا زنجان این محصول به از ایران کشورهای مانند قطر، عراق، افغانستان، ترکمنستان، عمان و سایر کشورهای آسیای میانه به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفرد آن انجام می گیرد. قیمت جهانی نوار تیپ نیز براساس کشور سازنده، مواد کاربردی، درجه کیفی و سایر مشخصه ها تعیین می گردد.

فروشنده نوار تیپ باکیفیت صادراتی در تبریز

فروشنده نوار تیپ باکیفیت صادراتی در تبریزاصفهان، شیراز، تبریز، تهران و سایر کلان شهرها در کشور نوار تیپ آبیاری مخصوص را با مواد اولیه درجه یک و کیفیت مطلوب تولید می کنند. این نوع لوله ها که از جنس پلی اتیلن هستند بصورت عمده با قیمت های فوق العاده عرضه می شوند. سایز این طرح ها با توجه به کاربرد آن تعیین شده و در دسترس کشاورزان و باغذاران عزیز قرار خواهد گرفت. این نوع لوله ها به دلیل کیفیت فوق العاده بالا در دسته محصولات صادراتی می باشند.

بزرگترین شرکت تجاری نوار تیپ آبیاری

بزرگترین شرکت تجاری نوار تیپ آبیاریشرکت های زیادی در زمینه ساخت و تولید انواع متفاوت لوله پلی اتیلن در دنیا فعالیت می کند. ایران از اواخر دهه 40 به این صنعت مشغول شده است و اولین حوزه کاریش ساخت لوله های آبیاری بوده است. قبل از انقلاب فقط تعداد انگشت شماری از کارخانه ها و شرکت ها به فعالیت در این زمینه مشغول بوده اند اما امروزه و با توسعه صنایع متفاوت در کشور حجم تولید انواع لوله های پلی اتیلن بسیار بالا رفته است و اکثر شهرهای صنعتی به تولید این محصول مشغول می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما