مرکز عرضه لوله کاروگیت UPVC

لوله کاروگیت UPVC را می توان یکی از مهمترین انواع لوله معرفی کرد که دارای بازدهی و کارکرد بسیار خوبی بوده و از مقاومت عالی برخوردار می باشد. این محصول که به عنوان لوله دوجداره کاروگیت شناخته شده، به منظور جمع آوری انواع آب فاضلاب و سطحی مورد توجه قرار گرفته و دارای جنس و ساختار کم وزن و کاربری راحت می باشد. اکنون تقاضای بالا برای این محصول منجر به افزایش ارائه لوله کاروگیت UPVC درجه یک و اصل از سوی برترین مرکز عرضه این محصول شده است.

مرکز عرضه لوله کاروگیت UPVC

مشخصات بارز انواع لوله کاروگیت UPVC

مشخصات بارز انواع لوله کاروگیت UPVC

یکی از ملزومات پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله است که به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردد، مانند لوله کاروگیت UPVC که می توان آن را یکی از بهترین انواع لوله مورد خطاب قرار داد، این محصول که به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد، منجر به دفع هر نوع آب اضافه و مانده شده و از انباشت آنها در یک محل جلوگیری می نماید.
آنچه که در ادامه راجع به این محصول خواهیم گفت، انواع لوله کاروگیت و مشخصات بارز هر یک از آنها می باشد که عبارتند از:

  1. لوله کاروگیت در سایزهای 110 و 125 میلیمتر که از آنها به عنوان غلاف، کاربرد به عمل آورده و یا در سیستم های فاضلاب خانگی نیز رواج یافته اند.
  2. لوله کاروگیت با سایز 160 میلیمتر که برای فاضلاب های ساختمانی و شهری مورد توجه قرار گرفته و به طور عملیات لوله کشی را توسط این لوله فنری به ثمر می رسانند.
  3. لوله های 200 و 250 میلیمتر که به ترتیب در سیستم های آبیاری قطره ای و شبکه های فاضلابی کاربرد یافته اند.
  4. لوله های 315، 350 و 400 میلیمتر که در بیمارستان ها و سیستم های فاضلاب شهری، بیش از همه رواج پیدا کرده اند.
  5. لوله کاروگیت 500 و 600 میلیمتر برای فاضلاب شهری و جمع آوری آب سطحی، مورد اهمیت قرار گرفته اند.

قیمت روز لوله کاروگیت UPVC

قیمت روز لوله کاروگیت UPVC

همانطور که مستحضر شدید، لوله کاروگیت UPVC از لحاظ سایز و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی گشته و از این رو قیمت لوله فوق در بازار، متفاوت خواهد بود.
هرچند عواملی دیگری هم وجود داشته که روی قیمت روز لوله کاروگیت تاثیر گذاشته اند که آنها در قسمت زیر مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • یکی از عوامل موثر بر قیمت لوله مذکور، برند تولیدکننده می باشد که هر چقدر معتبرتر باشد، طبعاً محصولات با قیمت بیشتر را عرضه خواهد کرد، چرا که اینگونه برندها همواره محصولات باکیفیت در چنته دارند.
  • همه لوله های کاروگیت از یک سطح کیفی مشخص برخوردار نبوده و این پارامتر در محصول مورد نظر با شدت و ضعف همراه می باشد، لوله های کاروگیت مستحکم و مرغوب که همه تست های لازم روی آنها انجام شده، قیمت بالاتری دارند.
  • همچنین میزان ضخامت لوله نیز تعیین کننده قیمت آن خواهد بود، مثلاً لوله کاروگیت 4 اینچ از لوله های 6 اینچ ارزان تر است.
  • حتی شهرهایی که اقدام به تولید این محصول کرده اند هم قیمت آن را هدایت خواهند کرد، برای مثال می توان لوله کاروگیت مشهد، لوله کاروگیت ساوه، لوله اصفهان، اهواز، سنندج، تبریز و غیره را نام برد که هر یک محصولاتی متمایز به همراه قیمت های متفاوت را ارائه نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما