مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای

نوار تیپ آبیاری همانطور که از نام آن نیز مشخص است برای آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز خرید خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای اقدام به فروش مدل های مختلفی از انواع این نوارها کرده که هر کدام درجه کیفی خاص خود را دارد. نوارهای آبیاری قطره ای اغلب انعطاف پذیر بوده و از مواد پلی اتیلنی باکیفیت ساخته شده اند که در شرایط مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. نوار تیپ به صورت متری در بازار به فروش می رود.

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای

نکات مهم در تولید نوار تیپ

نکات مهم در تولید نوار تیپ

تولید انواع نوار تیپ در ایران توسط برخی از کارخانه ها انجام می شود، نوارهای ساخته شده در ایران از درجه کیفی مطلوبی برخوردارند و قیمت پایینی نیز دارند بخاطر همین موضوع گزینه مناسبی برای خرید هستند و شما می توانید آنها را در تعداد بالا نیز تهیه کنید. علاوه بر تولید نوارهای آبیاری در ایران، برخی از این سازه ها در خارج از ایران تولید و به صورت وارداتی به ایران راه پیدا کرده اند.

برای ساخت نوار تیپ باید از مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد به نحوی که ما بتوانیم از آنها در شرایط مختلف استفاده کنیم. از درجه یک ترین نوار آبیاری موجود در بازار می توان به مدل هایی اشاره کرد که در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم بوده و در مناطق گرمسیری نیز می توان از آن استفاده کرد، علاوه بر این سرما و یخبندان نیز نمی تواند به ساختار کلی نوار تیپ باکیفیت آسیبی برساند. این نوع سازه ها هم در بیرون و هم در داخل خاک استفاده می شوند.

تولید نوار تیپ از طریق مجهزترین دستگاه ها انجام می شود. برای ساخت این نوع تجهیزات کشاورزی باید از ترکیبات پلیمری خاصی استفاده کرد که درجه کیفی بالایی دارند. هنگام خرید این نوع لوله های آبیاری به درجه ساخت، کشور تولیدی و استاندارد بودن نوار و لوله توجه نمایید.

قیمت مناسب نوار تیپ آبیاری قطره ای

قیمت مناسب نوار تیپ آبیاری قطره ای

بخاطر بالا بودن درجه کیفی لوله و نوار تیپ ایرانی، تعداد زیادی از آنها به سایر مناطق جهان ارسال می شود. صادرات نوار تیپ با سایزهای مختلف انجام شده و شما بر حسب نیاز و نوع کاربری خود قادر به خرید هر یک از آنها هستید. برخی از این سازه ها در بخش های گلخانه های و مکان های سربسته استفاده شده و برخی نیز جزو نوارهایی هستند که در بخش کشاورزی و باغ ها استفاده می شود. برای بهره مندی از قیمت مناسب نوار تیپ آبیاری قطره ای می توانید آنها را از طریق مجموعه ما تهیه کنید. برای خرید نوار تیپ درجه یک و استاندارد با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما