مرکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

لوله پلی ایتلن فاضلابی کاروگیت

لوله پلی ایتلن فاضلابی کاروگیت در برابر بارهای سنگین و هر فشاری تحمل بسیاری داشتن و به راحتی فشار را به زمین انتقال می دهد، از این لوله می توان به راحتی در انتقال فاضلاب استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژی های لوله پلی ایتلن فاضلابی کاروگیت استفاده از کوپلر جهت اتصال می باشد، بنابراین سرعت کار افزایش یافته و در نهایت باعث کم شدن زمان و هزینه می شود. انتعطاف پذیری لوله کاروگیت باعث آسیب پذیری کمتر و تداوم بیشتر این محصول می باشد.این محصولات را می توان با هزینه کم و طیف وسیعی از قطرها را خریداری کرد. یکی از عواملی که در انتخاب قطر لوله کاروگیت دخیل است، میزان جریان سیال در هر مقطع یا در ثانیه است.

لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت می شود ترکیبی از فولاد یا پلاستیک مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا PVC تولید کرد که می تواند لایه بیرونی لوله را بپوشاند یا همچنان آکاردئون باقی بماند. بطور معمول پوشش لوله ها از قیر، پلمیر،آلومینیوم و گالوانیزه می باشد.تولید لوله های موجدار و پلاستیکی و لوله کاروگیت مارپیچ که تولید می شود یکی هستند فقط در روش تولید متفاوت هستند.

لوله کاروگیت برای تولید تکه تکه قالب گیری می شوند، اما روش تولید کاروگیت مارپیچی ، برآمدگی های روی لوله توسط اکسترودر تولید کننده پروفیل لوله خنک می شود، برای خنک شده آن را از داخل وان آب عبور داده و بصورت مارپیچ نورد داد می شود و پروفیل، توسط اکسترودر به هم جوش داده می شود.و لایه داخلی متستریچ به لوله ها تزریق می شود.سپس لایه داخلی لوله کاروگیت که زرد رنگ است توسط غلطکهای با فشار زیاد به سطح داخلی لوله چسبانده می شود.

لوله های پلی اتیلن در سایزهای 1000 تا 3200 تولید می شود. و اتصالات لوله کاروگیت معمولا به دو صورت به هم متصل می شود. بین سایز 110 تا سایز 1200 با کوپلر و واشر کوپلر، و زمان تولید لوله به کل جوش داده می شود و به صورت نر و مادگی لوله ها به هم متصل می شود. جهت آب بندی از واشر EPDM یا PVC استفاده می شود. روش دیگر باندهای کوپلینک با واشر یا بدون واشر که لوله ها را محکم می کند. و در سایز های یزرگ سایز 800 تا سایز 3500 میلی متر با جوش اکسیژن استفاده می کنند.

برای اینکه اتصال زیاد نشود می توان لوله های کاروگیت را بصورت انشعابات بلند تولید کرد. برا مثال تریلر تا لوله 12 متری را می تواند حمل کند و تعداد اتصلات کاهش یابد.زیرا تولید و سایزهای بلند مانند 6 متر و 12 متری هزینه حمل و نقل و نصب را بسیار کاهش می دهد.لوله های پلی اتیلن در اکثر شهرهای ایران تولید می شود همچنین لوله پلی اتیلن اهواز و لوله پلی اتیلن کرمانشاه هم تولید می شود یک نکته بسیار مهم در هزینه فاصله پرژوه با محل حمل لوله های پلی اتیلن می باشد.

بنابراین در ایران تولید این محصول به دلیل مواد اولیه پتروشیمی و هزینه حمل ارزانتر از وارد کردن این محصول است پس به بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی پیشنهاد می شود خط تولید این محصول را وارد کنند بسیار سود آور خواهد بود. همچین تولید لوله های pvc بدلیل بوجود مواد اولیه پتروشمی برای تولید کنند بسیار ارزانتر است .

مرکز خرید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

لوله پلی اتیلن فاضلابی چه خصوصیاتی دارد

لوله پلی اتیلن فاضلابی چه خصوصیاتی دارد

لوله های پلی اتیلن نوع جدید از لوله پلاستیکی است که بصورت مارپیچ و موجدار و دوجدار و لوله پلی اتیلن چند لایه و لوله پلی اتیلن برقی تولید می شود. این لوله ها دیواره داخلی صاف و دیواره بیرونی موجداری دارد که این از خصوصیات عبارتند از : استحکام بالا،عمر طولانی، بسیار مقاوم در برابر خوردگی، وزن کم،این اشکال و روش تولیدباعث نصب آسان و اتصال آسان .

لوله های پل اتیلن فاضلابی

وسیله مناسب برای انتقال فاضلاب می باشند

حمل و نقل آسان و بصرفه دارند

عمر طولانی بیش از نیم قرن دارند

نصب آسان یکی ویژگی مورد توجه می باشد

چگونگی تولید لوله پلی اتیلن کاروگیت

فرآیند تولید لوله پلی اتیلن کاروگیت به 5 مرحل تقسیم می شود.

1_ آماده سازی مواد اولیه (این مرحله بسیار مهم می باشد یک هماهنکی و مشارکت بین کارکنان در سطوح مختلف انجام بپذیرد، آماده سازی با سفارش خرید شروع شده، دریافت،دریافت،انبار کردن و تهیه آمیزه.پس خرید مواد اولیه توسط یک تیم فنی از نظر کیفیت نمونه برداری و مورد بررسی قرار می گیرد. آزمون های استاندار بر روی نمونه اولیه انجام شده در غیر اینصورت مسئول کنترل کیفیت آن را عودت می دهد.آزمون های انجام شده کیفی عبارتند از:

(1. آزمون شاخص جریان مذاب (MFI) 2. آزمون چگالی (دانسیته) 3. آزمون پایداری حرارتی (OIT) 4. آزمون تست رطوبت 5. آزمون تراکنش دوده)

2_ مرحله دوم اکستروژن است که ذوب پلیمر توسط گرمای بوجود آمده داخل اکسترودر صورت می گیرد. ذوب پلی اتیلن بوسیله تنطیم دقیق دمایی در نواحی مختلف بر اساس نوع پلیمر کنترل می شود این کار در بخش تولید طبق دستورالعمل مدون انجا می شود.

3_ کاروگیت نمودن در ادامه اکستروژن، پلی اتیلن از دای ( قالب ) عبور کرده و در خروجی دای (DIE) به شکل لوله در می‌آید. سپس فرآیند کاروگیت نمودن سطوح خارجی لوله دوجداره به وسیله قالب و اعمال خلاء صورت می‌گیرد در حالیکه سطح داخلی لوله صاف می‌باشد. این فرایند قالب گیری به وسیله قالب‌های کاروگیت کننده‌ی دوار به صورت پیوسته انجام می‌گیرد. بر اساس نوع لوله مورد نظر قطعات و قالب‌های لازم بر روی خط تولید نصب می‌شود و در طی فرایند تولید تثبیت ضخامت لایه‌های لوله پلی اتیلن، سرعت تولید و دماها در مقدار بهینه تنظیم می‌شود. مسئول کنترل کیفیت کنترلهای لازم را بر روی محصول نهایی به منظور حصول اطمینان از دارا بودن کیفیت لازم انجام می‌دهد

4-کالیبراسیون در تولید لوله پلاستیکی مرحله ی خنک نمودن برای ایجاد پایداری ابعاد ضروری می‌باشد. این مرحله کالیبراسیون نام دارد و بر اساس ضخامت لوله و سرعت تولید متغیر است. جهت خنک کردن لوله‌ها از نازل‌های آب تعبیه شده دور تا دور لوله که در طول کالیبراتور وجود دارد استفاده می‌شود دمای آب سیستم خنک‌کننده نیز تحت کنترل می‌باشد

5-تائید و آزمونهای محصول نهایی در مرحله نهایی از فرآیند تولید، از لوله کاروگیت نمونه برداری شده و واحد کنترل کیفیت آزمون‌های مربوطه را برای تعیین تطابق محصول در طول فرایند تولید با مشخصات لازم و بهینه سازی تنظیمات انجام می‌دهد. در طی کل چرخه‌ی تولید از مرحله‌ی دو تا پنج محصول توسط پرسنل تولید و مسئول کنترل کیفیت، کنترل می‌شود. در نهایت واحد کنترل کیفیت از سری‌های تولید‌ شده مختلف نمونه برداری نموده و بر اساس آزمون‌های استاندارد محصول، تایید نهایی را انجام می‌دهد

نقش لوله پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی

نقش لوله پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی

لوله پلی اتیلن انواع گوناگونی دارد که نسبت به کاربرد شان تولید و استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن آبرسانی می توان گفت یکی از پرکاربرترین و پر مصرف ترین لوله ها می باشد. ظاهر لوله های پلی اتیلن آبرسانی به رنگ مشکی با یک خط آبی از دیگر لوله ها متفاوت و مشخص می شود. از ویژکی های این لوله ها عدم خورگی و عدم رسوب گیری، سبکی،مقاومت و طول عمر زیاد آن ها نام برد.همچنان از نظر اقتصاری مقرون به صرفه می باشند. بخاطر اینکه مکیروارگانیک به پلی اتیلن آسیبی نمی رساند جهت آبرسانی شرب هم مناسب می باشد.

مزایا ذکر شده باعث شده که این لوله های جای لوله های بتنی و فلزی را بگیرد، و وجود تنوع فشار این محصول خریداران می توانندبا باتوجه نیاز خود اقدام کنند.نقش اصلی لوله های آبرسانی انتقال آب از خارج شهرها به داخل شهرها برای اشعابات اصلی می باشد.این لوله های با قطر 16 الی 315 میلی متر و ره فشاری 4 الی 25 اتمسفر تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن آبرسانی نسبت به مواد اولیه به سه نوع تقسیم می شود:

نوع pe63: لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ این مدل می توان گفت که منسوخ شده زیرا ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد

نوع pe80: این مدل فشار بیشتر و ضخامت کمتری نسبت به مد pe63 دارد

نوعpe100: مدر گرید 100 می تواند فشار بیشتری را تحمل کند و ضخامت کمتری دارد در مقابل نور خورشید مقاومت بیشتری دارد و قیمت که ارتباط مستقیم با وزن دارد قیمت این نوع کمتر میشود.

طول عمر لوله های پلی اتیکن بیش از نیم قرن یا (50 سال) می باشد. سه عامل دما، فشار و زمان خواص میکانیکی پلی اتیلن است.که با تغییر هر کدام تغییر شکل می دهد.مقاوت بالای لوله پلی اتیلن باعث از لوله در محیط های اسیدی و بازی می توان بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کرد.

خاصیت وزن کم نسبت به لوله های چدنی و فولای باعث شده که حمل ونقل و نصب آن بسیار راحتر باشدو انعطاف پذیری بالا آن می توان در هر شرایط دما و فشارهای مختلف منعطف باشد. خاصیت آبندی این لوله بصورتی می باشد که باعث شده این لوله به هیچ عنوان نشتی نداشته باشد. لوله های پلی اتیلن بسیار مقرون به صرفه بود و به راحتی به هم متصل می شود و نیاز به خرید اتصالات اضافی ندارد که امر باعث کاهش هزینه ها می شود.

از نظر اندازه و متراژ:

این لوله شاخه های به طول 12 متر و برای لوله پلی اتیلن 125 میلی متر

کلاف های 100 متری برای لوله های 125 میلمتر با فشار کاری 10 م کمتر از 125 میلی متر

برای آبرسانی کشاورزی حتما به کیفیت مواد کاربرد شده توجه کنید حتما به فشار آب توجه کنید نسبت آن توجه کنید.

در زمان برش لوله های خیلی دقت کنید که آسیبی به آنها وارد نشود و سر لوله ها سالم بماند.

اهمیت استفاده از لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

لوله های کاروگیت پلی اتیلن و لوله زهکش از لوله های بسیار پر کاربرد در انواع پروژه های کشاورزی، راهسازی و صنعتی می باشند. لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت به خاطر خواص تحمل فشار بالا، نصب سریع، خاصیت هیدرولیکی، عدم ترک برداری،ضد ضربگی ،انعطاف و لحاض سبکی بسیار اهمیت بالا در استفاده از این محصول را دارد.

هر کدام از لوله های پلی اتیلن و لوله کاروکیت و مدلهای زهکش از نظر نوع شکل ظاهری و سایز و نوع فرآوری متفاوت هستند، اما هر کدام مزایای منحصر بفردی دارند.

لوله پلی اتیلن فضلای کاروگیت پرمصرف ترین و مجبوبترین گرید تجاری پلیمری بحساب می آید و بخاطر مزایای گسترده آن (( لقب پادشاه لوله ها)) برازنده انواع لوله پلی اتیلن می باشد. پلی اتیلن به دودسته یک جداره و دو جداره تقسیم می شود. قیمت یک جدار اندکی از دوجدار کمتر می باشد.

استفاده لوله پلی اتیلن در انواع پرژه های:

پوشش لوله ای مخاراتی و برق

جمع آوری آب های سطحی

انتقال آب و فاضلاب

سیستم های آبیاری تحت فشار

کشاورزی… و کاربردای فراوان دیگر

سفارش لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

سفارش لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت جهت سفارش و خرید لوله پلی اتیلن خرید

سه گام تا سفارش و خرید به صرفه و مطمئن:

گام اول: گام اول: انتخاب محصول از قسمت محصولات ما می توانید تمام محصولات را مشاهده کنید و محصولی که مدنظرتون هست را انتخاب نمایید

گام دوم: ارتباط با ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول انتخاب شده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

گام سوم: پرداخت هزینه و ارسال محصول بعد از قطعی شدن خرید و صدور پیش فاکتور و پرداخت پیش فاکتور، محصولات برای شما ارسال می شود

در هر مرحله ای اگر با مشکل برخورد کردید و یا سوال و ابهامی براتون پیش آمد، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در ارتباط باشید و جواب سوالات خود را دریافت نمایید. برای داشتن خریدی مطمئن و آسوده قبل مراحل گفته شده و نکاتی که کارشناسان فروش ما به شما می گویند می توانید انجام دهید تا خرید راحت، مطمئن و آسوده داشته باشید. تنوع محصولات مجموعه ما بسیار بالا می باشد برای دریافت جدیدترین محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا در کانال تلگرامی و اینستاگرام مجموعه ما عضو شوید و آخرین محصولات را دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت با توجه به نوع استفاده، و ویژگی انداز و فشاری که می توانند تحمل کنند متفاوت می باشد.قیمت این لوله بطور متوسط از متری 12 هزار تومان شروع شده و تا متری 2 میلیون 400 هزار تومان متغیر می باشد.

عرضه لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

عرضه لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت عرضه لوله های نپلی ایتلن فاضلابی کاروگیت در زمزم پایپ به این صورت انجام می پذیرد که شما در سایت زمزم پایپ پخش محصولات رفته و از بین تولیدات ما لوله و یا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و اگر سوال یا مشکلی داشتید با کارشناسان ما تماس گرفته تا مشکل شما را برطرف نمایند.سپس در قسمت پرداخت هزینه فاکتور و یا پیش فاکتور را ملاحضه کرده و بعد پرداخت محصولات ثبت شده در فاکتور برای شما ارسال می گردد.در هر محله از مراحل فوق در صورت هر گونه ابهام یا سوال خاصی به راحتی می توانید با راه های ارتباطی که در سایت ذکر شده با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بلافاصله مسئله شما پاسخ داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما