مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن صنعتی در شیراز

لوله پلی اتیلن صنعتی یک ترموپلاستیک ساخته شده از اتیلن (ساخته شده از اتان) است. تزریق، دمیدن، اکستروژن یا روتومولدینگ بسیار متنوع است و می تواند به روش های مختلف تغییر شکل دهد. برای پردازش آن، لازم است ترکیباتی با افزودنی های ویژه تولید شوند، که به دست آوردن محصولات با خواص مختلف برای تعداد زیادی از برنامه ها امکان پذیر است. مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن شیراز ما این مواد را عرضه می کند.

مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن صنعتی در شیراز

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن از نظر کاربرد

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن از نظر کاربرد

امروزه از لوله های PE در اکثر موارد برای حمل و نقل آب در زمینه کارهای عمرانی استفاده می شود. به طور خاص، آنها یک سری برنامه دارند که اکنون آنها را نام خواهیم برد:

  • برای سرویس بهداشتی (توسط جاذبه زمین ، تحت فشار هیدرولیک داخلی یا خلا by)
  • برای آبیاری
  • برای تأمین آب آشامیدنی
  • برای استفاده مجدد از فاضلاب
  • برای فرستادگان زیر آب
  • برای آبیاری میکرو
  • برای کاربردهای صنعتی
  • برای اتصالات خانگی
  • برای تخلیه عمیق جاده ها یا سایر زیرساخت ها
  • برای بازسازی لوله های موجود
  • برای نصب لوله ها بدون باز شدن ترانشه

بنابراین، یک آیین نامه کاربرد اساسی وجود دارد که باید در همه مواردی که در بالا توضیح داده شد اعمال شود و ما در زیر نشان می دهیم:

تأمین آب آشامیدنی (از جمله اتصالات خانگی): لوله های PE برای این کاربرد باید مطابق با آنچه در استاندارد UNE EN 12.201 “سیستم های خط لوله در مواد پلاستیکی برای هدایت آب” مشخص شده است، مطابقت داشته باشند. 

آن لوله های PE که به منظور بازسازی لوله های موجود و آنهایی که در نصب لوله ها بدون باز شدن ترانشه استفاده می شوند (با توجه به اینکه لوله هایی که با استفاده از این فن آوری ها کار می کنند برای تأمین آب برای جمعیت است) معمولاً مطابق با آیین نامه هایی که قبلاً ذکر کردیم.

کاربردها، مقررات و طبقه بندی لوله های پلی اتیلن

سرویس بهداشتی تحت فشار هیدرولیکی داخلی، استفاده مجدد از فاضلاب، کاربردهای صنعتی، طغیان زیر آب یا آبیاری: ما به طور کلی از هر کاربرد تحت فشار هیدرولیک داخلی غیر از تأمین آب آشامیدنی صحبت می کنیم. در این حالت، لوله های P باید مطابق با آنچه در استاندارد UNE EN13.244: 2004 مشخص شده است “سیستم های کانال سازی در مواد پلاستیکی، مدفون یا هوایی، برای تأمین آب به طور کلی و بهداشت تحت فشار.

آبیاری میکرو: لوله های PE باید مطابق با استاندارد پلاستیک UNE 53.367: 2005 باشد. لوله های پلی اتیلن PE 32 و PE 40 برای آبیاری میکرو ”.

زهکشی عمیق سکوهای جاده ، بزرگراه ها، خطوط راه آهن، محل های دفن زباله یا سایر کاربردهای مشابه: لوله های PE برای این کاربرد باید تعداد زیادی سوراخ در دیواره های لوله ایجاد کنند

بهترین قیمت لوله پلی اتیلن صنعتی شیراز

بهترین قیمت لوله پلی اتیلن صنعتی شیراز

مجموعه ما بهترین قیمت لوله پلی اتیلن صنعتی شیراز را تضمین می کند. این لوله  یک پلاستیک سخت با تبلور بالا و نقطه ذوب زیاد ، مقاومت شیمیایی عالی و چگالی کم است. با افزودن مواد مختلف به آن، خصوصیات آن افزایش می یابد تا جایی که به یک پلیمر مهندسی تبدیل شود. پارامترهای طبقه بندی برای لوله های پلی اتیلن (PE) برای انتقال آب به این بستگی دارد که آیا خط لوله تحت فشار هیدرولیکی است یا داخل آن نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما