مرجع فروش لوله گاز پلی اتیلن

لوله گاز پلی اتیلن از انواع لوله های پلی اتیلن است که با شکل گرفتن انواع مختلف گریدها در سایر موارد پلی اتیلن قابلیت استفاده شدن در صنعت گاز را دارد. لوله های پلی اتیلن با توجه به موادی که در آن قابل گردش است که معمولا گاز است دارای استاندارد ها و کیفیت های متفاوتی هستند که اطمینان خاطر رابا استاندارد خود بالا میبرند.

مرجع فروش لوله گاز پلی اتیلن

لوله گاز پلی اتیلن چه ویژگی های دارد

لوله گاز پلی اتیلن چه ویژگی های دارد

انواع مختلف لوله های پلی اتیلن گازی به صورت جوش الکتروفیوژن به یکدیگر وصل میشوند و دارای استحکام بالایی هستند به طوری که وقتی به یکدیگر متصل میشوند به هیچ عنوان نمیشود آنها را از یکدیگر جدا ساخت.

لوله های پلی اتیلن گازی رنگ مشکی دارند و با نوار زرد رنگ از سایر لوله های پلی اتیلن جدا هستند، لوله پلی اتیلن که در آنها از بهترین مواد اولیه مقاوم به کار رفته است و در قطر های متفاوت هستند تولید شده و در مراکز فروش در اختیار سایر افراد و مصرف کنندگان این کالا قرار داده شده است این محصول بسیار نرم است و دارای مقاومت بالا و بسیار عالی است و چون انعطاف پذیری خوبی دارد میشود آن رابه راحتی نصب کرد.

لوله پلی اتیلن گازی با قیمت منصفانه و مناسب در مرکز خرید لوله پلی اتیلن گازی تهران در اختیار سایر افراد و متقاضیان این کالا قرار گرفته است.لوله های پلی اتیلن گازی تنها یک بار مرد استفاده قرار میگیرند و در سایزها و اندازه های مختلف تولید میشوند.از آنجایی که لوله های گازی پلی اتیلن داری تنوع زیادی مانندلوله پلی اتیلن برق،لوله پلی اتیلن رنگی، لوله پلی اتیلن صنعتی و …غیره هستند گزینه عالی و مناسبی برای کاربرد های مختلف صنعتی اند.برای گاز کشی از لوله پلی اتیلن در انواع مختلف و عالی و باکیفیت بالا استفاده میشود این محصول با اینکه یک لایه است اما کیفیت بسیار بالایی دارد و نصب آن نیز آسان است و در بازار یافت میشود.

از آنجایی که لوله پلی اتیلن دارای وزن بسیار اندک و سبک است میشود تعداد زیادی از این لوله ها را به راحتی جابه جا و حمل و نقل کرد لوله های پلی اتیلن استحکام بالایی دارند و بهترین ماد اولیه با کیفیت در آنها به کار رفته است، با اینکه دارای استقامت بالایی است اما در عین حال انعطاف پذیری بالایی هم دارد، به همین علت در هنگام حمل و نقل یا جابجایی و فشار هیچ گونه آسیبی به این لوله ها وارد نمیشودو به راحتی میتوان از آنها استفاده نمود.

همانطور که گفتیم لوله های پلی اتیلن از مواد با کیفیت ساخته شده و دارای استقامت بالایی است بنابراین این لوله ها در هوای بسیار گرم یا برعکس بسیار سرد به کار میکنند و تغییر دما نمیتواند به این نوع لوله ها آسیبی وارد کند همچنین وقتی لوله های پلی اتیلن با انواع مواد شیمیایی مواجه میشوند این مواد روی آنها تاثیری نداردو هیچگونه اتفاقی برای لوله ها در مکان های اسیدی نمی افتد.

لوله پلی اتیلن دارای مشخصاتی هستند که در اینجا به انواع مشخصات آن میپردازیم: برنامه های فیبر نوری، خطوط برق زیرزمینی مرجع انرژی، لوله زیرزمینی برای روشنایی آزاد راه، برنامه های برق مسکونی، مجاری الکتریکی بالای زمین و زیر زمین، کاربردهای کابل کشی تجاری و صنعتی.

برای اینکه صنعتگران بتوانند به راحتی لوله های پلی اتیلن گازی با کیفیت عالی و درجه را تهیه و مصرف کنند، تولید کنندگان این لوله ها انواع باکیفیت و انعطاف پذیر آن را با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید میکنند و با کمک مرکز توزیع این کالا را در مراکز فروش سرارسر کشور قرار میدهند.

در ایران لوله های گازی پلی اتیلن توسط مرکز پخش صورت میگیرد و متقاضیان این محصول را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه در این مراکز تهیه میکنند.برای اینکه بتوانیم لوله های گازی پلی اتیلن را به صورت عمده ای و انبوه خریداری کنیم بید از طریق مرکز پخش و فروش مستقیم اقدام کنیم. کسانی که میخواهند این محصول را به صورت عمده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند همواره میتوانند با مرکزپخش این محصول در ارتباط باشند و بعد از دریافت اطلاعات درباره قیمت ها و شرایط پرداخت، بای خرید محصول اقدام کنند.

این محصول در بازارایران به صورت عمده یا جزئی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش میرسد.همین کار سبب شده است که بسیاری از فروشندگان برای تهیه مایحتاج خود به این بازار مراجعه کنند. در چندین سال گذشته به دلیل اینکه لوله های پلی اتیلن به صورت ارزان قیمت در تعدادی از مرکز خریدها و فروشگاه ها عرضه شده است، متقضیان این محصول آنرا به طور عمده خریداری نموده اند. خریداران این محصولات را به صورت مستقیم از شعبه های مختلف فروش تهیه میکنند.

لوله های گاز پلی اتیلن مطابق استاندار تولید میشوند و از مواد پلی اتیلن با کیفیت بالا در آنها استفاده میشود.لوله های گاز پلی اتیلن در برابر سایر عوامل خطر آفرین همچون مواد شیمیایی، نشست محل جوش و ترک، خوردگی دارای مقاومت بالایی هستند. لولهوهای پلی اتیلن ازدوام، مقاومت، انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند.برای اینکه در مناطق گاز رسانی هزینه ها و زمان پروژه کوتاه شود از لوله های پلی اتیلن استفاده میکنند.

لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند و تولید کنندگان زیادی در کشور انها را با کیفیت وقیمت های گوناگون به بازار عرضه میدارند.برخی از برند های مختلف کشورمان این کالا را در طرح های مختلف و با کیفیت بالایی تولید میکنند و آنرا به سایر کشور های دنیا صادرمیکنند.

اتصالات بدست آمده لوله های پلی اتیلن بسیار محکم هستند زیرا با جوشکاری به هم وصل میشوند بنابراین اتصالات هم لوله هارا به یکیدگیر متصل میکند و هم از خود لوله پلی اتیلن محکم تر هستند.اصلی ترین عیب لوله های تحت فشار، واشر میباشد. بنابراین با توجه به گفته ها واشر پلی اتیلن از سایر موارد دارای مقاومت بیشتری است.

در زمان اتصال لوله های پلی اتیلن نیازی نیست که زایه لوله را تغییر دهند زیرا لوله پلی اتیلن تقریبا ۲۵برابر قطر لوله میتواند خم شود و چون لوله پلی اتیلن انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر سایر آسیب ها مقاوم میباشد در مناطق زلزله خیر و لرزه ای از این لوله ها میتوان استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن گرمسار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و به همین دلیل به سایر کشور ها صادر نیز میشوند.

مشکلات صادرکنندگان لوله های پلی اتیلن

از جمله مشکلات صادرکنندگان لوله های پلی اتیلن، تحریم ها و خودتحریمی است. امروزه تولید لوله های پلی اتیلن و اتصالات آن در سایر بخش های صنعتی دارای رونق فراوان است و کیفیت بالایی نیز دارند.

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن کشور فرمودندکه مقدار مورد نیاز لوله پلی اتیلن کشور در بخش های مختلف صنعت آبیاری تحت فشار و نوین کشاورزی، آب و فاضلاب و گاز کشو 400 هزار تن میباشد.همچنین مجموع نیازهای سیستم نوین آبیاری بخش کشاورزی به لوله پلی اتیلن 120هزار تن در سال است و امروزه100 هزارتن لوله و اتصالات آن توسط بخش داخلی تامین میشود. همچنین فرمودند در طی چند سال گذشته دغدغه هایی که حدود10سال پیش برخی از مصرف کنندگان ما از نظر کیفیت محصولات در بخش کشاورزی داشته اند بر اساس آماری که جهاد کشاورزی ارائه داده است رفع شده زیرا با همکاری که با معاونت آب و خاک کشاورزی و دفتر رسانه های آبیاری داشتیم، تولید کنندگان داخلی از سطح کیفی،تجهیزات آزمایشگاهی،بکارگیری نیروهای دارای تخصص و کارآمد سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند.

کاربرد های لوله گاز پلی اتیلن در صنعت

کاربرد های لوله گاز پلی اتیلن در صنعت

لوله پلی اتیلن 225 که به آن لوله19 اینچی هم میگویند، در متراژ مختلف۶و۱۲متر با فشار کاری مختلف بنا به درخواست و نیاز مشتری تولید میگردد همچنین با توجه به ویژگی هایی که این لوله دارد قسمت آبیاری و آبرسانی در زمین های کشاورزی و سایر سیستم های آبیاری استفاده میشود.

امروزه برای کاهش مصرف و هزینه های لوله کشی و جایگزین با لوله های دیگر از لوله پلی اتیلن225 میلیمتر که لوله های تک جدار یا REهستندو با قطر 225میلیمتر ساخته شده اند استفاده میشود.لوله های پلی اتیلن 225برای مصرف در آبرسانی استفاده میشوند و برای فشار کاریه5تا25 تولید و به بازار مصرف عرضه میشوند.لوله پلی اتیلن 225 در دو نوع 6و 12متری تولید میشود و برای مصرف به مشتریان عرضه میگردد.

مشخصات و ویژگی های فنی لوله پلی اتیلن به این شرح است: جنس لوله از پلی اتیلناین نوع آن از لوله های پلی اتیلن در قطر 225میلی متر است و قابلیت این را دارد که با تمامی اتصالات استاندارد سازگار باشد. این لوله در کلاف های 100،200،400 متری طبق استاندرد Inso 1427 تولید میشود. لوله پلی اتیلن 225 میلی متر انواع مختلفی دارد که در فشاروهای کاری 5,10,12,16 به صورت کلاف طراحی و تولید میگردد و با توجه به نیاز متقضیات و شرکت سازنده آن میشود طول و ابعاد آن متفاوت باشد آن چیزی که کاربری این لوله ها را افزایش میدهد حجم پایین آن است همچنین این کالا مقرون بصرفه میباشد و نصب آن در تمامی سطح ها و عمق ها آسان است. این لوله ها برای کشت های فصلی بسیار مناسب هستند زیرا فضای بسیار کمی را برای نگهداری در انبار نیاز دارند و سریع و آسان نصب میشوند و در برابر سایر آسیب ها مقاوم اند بخاطر جنس و میفیت لوله ها طول عمر و کارایی این محصول بالا و مورد قبول است.

لوله پلی اتیلن 160میلیمتر که دارای تحمل فشار کاری20 اتمسفر است با گرید مواد اولیه PE100 و با بهترین قیمت و کیفیت بالا توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود.این لوله ها با دو گرید PE 80 وPE 100 به در خواست مشتری به صورت شاخه های 12یا 6متری برش داده میشود و از طریق ماشین های سنگین به مکان مورد نظر ارسال میشوند. لوله های 160 میلی متری با فشار کاری 20 اتمسفر برای پروژه های آبیاری در مناطق سخت و کوهستانی بسسار مناسب است زیرا توان تحمل فشارکاری در آن بالا است. از آنجایی که این لوله ها مقاومت بالایی در برابر سختی دارند در محل های عبور ماشین سنگین در زیر آسفالت ها و جاده استفاده میشوند. لوله های 160میلی متر میتوانند در حالت تنش تا 25 اتمسفر را درون خود جریان دهند زیرا این لوله با فشار 2اتمسفر با جدید ترین ترکیبات شیمیایی PE 100 تولید میشود.

قیمت لوله پلی اتیلن 5 ثابت نیست و هر روز دستخوش تغییرات میشود همچنین قیمت این محصول بستگی به مارک و شرکت سازنده آن دارد. لوله پلی اتیلن در قسمت آبرسانی و انتقال آب در سیستم های آبرسانی کاربرد بالایی دارد. لوله هایی که آب آشمایدنی را انتقال میدهند در اکثر مواقع از جنس پلی اتیلن هستند همچنین این لوله از نظر ساختار شیمیایی بهترین نوع لوله برای انتقال آب در هر نوع هستند. زمانی که فشار آب بیشتر از یک اتمسفر باشد به آن آبیاری تحت فشار میگویند.بهترین نوع لوله برای آبیاری تحت فشار لوله پلی اتیلن است زیرا میتواند آب فشار بالا را انتقال دهد.یک نمونه از آبیاری تحت فشار بارانی است.

مشخصات کامل لوله گاز پلی اتیلن فشارقوی

جدید ترین نوع لوله های پلی اتیلن که امروزه یافت میشوند جنسشان پلاستیک است و انعطاف پذیری بالایی نیز دارند جنس آنها ترموپلاستیک یا پلاستیک گرمانرم است. از آنجایی که لوله های پلی اتیلن بسیار نفوذ ناپذیر اند و پیوند مولکولی قوی دارند از نوع پرکاربرد ترین نوع لوله ها در سطح جهان اند.

لوله های پلی اتیلن به دو نوع تک جدار و دوجدار تقسیم میشوند، لوله های پلی اتیلن تک جدار یا تحت فشار در انتقال آب و فاضلاب، محافظت از کابل های برق و مخابرات، گاز و زهکشی در کشاورزی و …غیره استفاده میشوند.لوله های پلی اتیلن دوجداره یا ثقلی در شبکه های بزرگ و کوچک انتقال آب به طور ثقلی و بدون فشاردرونی استفاده میشوند.

حال سوال این است که لوله پلی اتیلن فشار قوی چیست و چه کاربردی دارد؛ این لوله از نوع لوله های پلی اتیلن میباشد ودر فشر های کاری6تا32 اتمسفر از آن استفاده میشود .پلی اتیلن فشار قوی به لوله هایپلی اتیلن گفته میشود ک داری گریدPE80وPE100 هستند و فشار بالا را تحمل میکنند.از نظر ضخامت و اقتصادی لوله هایPE100 بهتر و مناسب ار هستند.

صادر کنندگان لوله گاز پلی اتیلن

صادر کنندگان لوله گاز پلی اتیلن از سال 1354در کشور کارخانه هایی شروع به تولید لوله پلی اتیلن کرده اند که امروزه تعداد آنان به 270 عدد رسیده است و از آنجایی که لوله های پلی اتیلن داخلی دارای کیفیت بلا و قیمت مناسبی هستند گزینه خوبی برای بازار داخلی و خارجی هستند. لوله های پلی اتیلن هم به کشور های همسایه و هم کشورها ی دور صادر میشوند. در صنایعی همچون فضلاب شهری،آب،گاز،نفت، کاورینگ کابل، اطفاء حریق، آتش نشانی، دوغاب های صنعتی و …غیره کاربرد شایانی داند.لوله های پلی اتیلن برای اولین بار در کشور آلمان در دهه 50 میلادی تولید شد و قدمتی 70 ساله دارد و چون در دهه 40 شمسی این لوله عا وارد ایران شدند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفتن نیاز کشور به آن زیاد شد و سرانجام در سال1354 اولین کارخانه تولید این محصول در ایران ساخته شد.

توزیع بی واسطه لوله گاز پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند و دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور اند که به راحتی در صورت نیاز میتوان آنرا سفارش داد و تهیه کرد.

خرید مستقیم لوله گاز پلی اتیلن

خرید مستقیم لوله گاز پلی اتیلن برای خرید مستقیم لوله گاز آنرا میتوان از مراکز فروش و دفاتر مکز پخش سفارش داد. این نمایندگی ها با فروش بالا و متنوع خود توانسته اند سود بالایی بدست آوردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما