مرجع فروش لوله آب پلی اتیلن

لوله آب پلی اتیلن یکی از پر کاربرد ترین لوله های مورد استفاده در صنعت است.این لوله ها استوانه های تو خالی هستند. با توجه به شرایط پروژه طبق فشار و استاندارد مورد نیاز تولید می شوند.لوله آب پلی اتیلن جزو پر مصرف ترین لوله ها در چند سال اخیر میباشد. با توجه به ویژگی هایی دارد مانند انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها در بازار بسیار پرکاربرد میباشد و در اکثر پروژه ها کاربرد دارد. کارخانه های تولید کننده تمام سعی و تلاش خود را بر مبنای رضایت و جذب نظر هر چه بیشتر مشتری ها قرار داده به همین منظور سعی می کنند با کیفیت ترین کالا ها را تولید و به بازار ها عرضه نمایند.

مرجع فروش لوله آب پلی اتیلن

مشخصات بهترین نوع لوله پلی اتیلن

مشخصات بهترین نوع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن اصفهان بسته به مواد اولیه ساخت به دو نوع HDPE و LDPE تقسیم بندی می شوند که هر کدام به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردند. لوله پلی اتیلن اصفهان در بازار توسط کارخانه های بسیار زیادی تولید و روانه بازارمیشود. در واقع انواع گفته شده گریدهای مختلف لوله پلی اتیلن اصفهان هستند که گرید PE100 به مراتب بهتر از نوع PE80 است. با افزایش چگالی، ضخامت و وزن کمتری از لوله ها را ساخت که مقاومت بسیار بیشتری نیز دارند و در عین حال هزینه تمام شده نیز کمترمیباشد. شرکت های زیادی وجود دارد که انواع این کالا ها را در اندازه ها و طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار ها عرضه می کنند. کشور ایران یکی از پر مصرف ترین کشور ها در زمینه مصرف این محصولات می باشد.

موارد تاثیر گذار بر کیفیت لوله آب پلی اتیلن

یکی از لوله هایی که دارای کاربرد زیادی می باشد که طرفداران زیادی دارد لوله پلی اتیلن خرطومی است. لوله های پلی اتیلن خرطومی دارای انواع مختلفی می باشد و بسیار مورداستفاده قرار می گیرد یک نوع از لوله های پلی اتیلن که کاربرد بسیاری دارد، لوله پلی اتیلن خرطومی می باشد. لوله پلی اتیلن خرطومی دارای مزایا و ویژگی های زیادی است و کاربرد زیادی دارد.

لوله خرطومی در شبکه های جمع آوری فاضلاب، انتقال فاضلاب، آبرسانی مزارع، پس آب های صنعتی، انتقال سیالات اسیدی و قلیایی،و پل سازی از کاربرد های دیگر مورد استفاده لوله خرطومی میباشد. لوله های پلی اتیلن خرطومی به عنوان پر کاربردترین و با کیفیت ترین لوله برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرارگرفته است. کاربرد لوله های پلی اتیلن در انتقال آب شرب ، مصارف کشاورزی ، فاضلاب شهری و خانگی ، انتقال گاز ، غلاف کابل برق و مخابرات، انتقال مواد نفتی مورداستفاده میباشد. از ویژگی های لوله پلی اتیلن خرطومی عمر طولانی، عدم زنگ زدگی، مقاوم در برابر جانوران جونده، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اتصال پذیری راحت، تحمل فشار، قابل انعطاف پذیری و … دارا است.

لوله پلی اتیلن سایزبزرگ 1800 میلیمتراست که یکی از لوله های پلی اتیلن در سایز بزرگ است که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. در سال های اخیر بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. لوله پلی اتیلن سایز بزرگ از مواد اولیه PE 100 و PE 80 ساخته شده است. منظور از 1800 میلیمتر، قطر لوله می باشد. لوله پلی اتیلن سایزبزرگ در فشار کاری مختلفی تولید می شوند. معمولا فشار کاری این لوله ها بین 4 تا 12 بار به صورت شاخه ای می باشد.

طول هر لوله و هر شاخه متنوع است و بسته به نوع مصرف و کاربرد می تواند متفاوت باشد. لوله های پلی اتیلن کاربردهای متعددی در صنعت و انتقال مواد مختلف دارند. لوله پلی اتیلن ۱۸۰۰ میلیمتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است. برای انتقال آب در مناطق خشک و کم آب معمولا از این نوع لوله های پلی اتیلن استفاده می گردد.

معرفی طرح های متنوع لوله پلی اتیلن قم

معرفی طرح های متنوع  لوله پلی اتیلن قم

لوله پلی اتیلن قم جز بهترین و بروزترین تجهیزات صنعتی است که به دلیل وزن سبک، حمل و نقل و نصب آسانی دارد. لوله پلی اتیلن قم دارای چند لایه بوده و پلی اتیلن اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده آن است. به این دلیل مقاومت بالایی در مقابل فشار و ضربه و حرارت و نوسانات جوی از خود نشان می‌دهد.

صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، کشاورزی و شیمیایی استقبال زیادی از این نمونه لوله کرده‌اند. از این رو بدون هیچ گونه رسوب گذاری و افت فشار عملیات انتقال را با سرعت بالا انجام می‌دهدوانعطاف پذیری بالا باعث شده تا به راحتی جابجا شود و در سطح های ناهموار هم اجرا گردد. لوله پلی اتیلن درجه یک دارای مشخصات منحصر به فردی است که باعث برتری آن نسبت به نمونه های مشابه قدیمی شده‌است.

به دلیل منعطف بودن، دچار ترک و شکستگی نمی‌شود. همچنین قابلیت اجرا زیر خاک را دارد. این مدل های درجه یک از بهترین مواد اولیه و با دقت و ظرافت بالا مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

به این دلیل بالاترین سطح کیفی و بیشترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. موارد کاربرد این لوله ها عبارتند از: انتقال آب انتقال برق انتقال فاضلاب انتقال گازاست. در کرمان کارخانه هایی وجود داردکه انواع لوله پلی اتیلن کرمان جهت استفاده با کیفیت بالا را برخوردارهستند. درکارخانه پلی اتیلن کرمان مواد مرغوب توسط دستگاه ها وتجهیزات تولید میشود.

بررسی کاربرد های لوله پلی اتیلن 63

لوله های پلی اتیلن دارای انواع گوناگونی میباشدکه در بین آنها می توان لوله های پلی اتیلن ۶۳ میلی متر رانام برد. این لوله ها دارای کاربردهای مختلفی هستند و فشار کارکرد آنها از ۴ تا ۲۵ اتمسفر می باشد.

این لوله ها به دو شکل کلافی و شاخه ای در بازار وجود دارند که مطابق با درخواست و نیاز مشتری خریداری می‌شوند. این لوله ها در کلاف های ۱۰۰متری و شاخه های ۶ متری و ۱۲ متری ارائه شده است.

البته برای کمتر کردن تعداد جوش ها و پیوستگی بیشتر لوله بهتر است از کلاف هایی که صد متری هستند استفاده شود. در دورنگ در بازار وجود دارد که نوع داخلی آنها دارای رنگ سفید و نوع خارجی آنها به شکل خود رنگ و سیاه می باشد.

از ویژگی های لوله ۶۳ میتوان به این ویژگی‌ها اشاره نمودکه عبارتداز:در مقابل مواد شیمیایی مقاوم هستند و دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. این لوله ها دارای انعطاف پذیری مناسبی است. در برابر امواج ماورابنفش مقاوم میباشد. ترمیم و نگهداری از این لوله ها بسیار کم هزینه تر انواع دیگر لوله هامیباشد. وزن سبک آنها باعث حمل و نقل آسان این لوله ها می شود. لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر یکی از انواع لوله های از جنس پلی اتیلن است که قطر خارجی آن 16میلیمتراست. لوله پلی اتین 16در فشارهای کاری مختلفی تولید می شود که می توان نمونه های کاربرد آنها را در زمین های کشاورزی و باغ ها برای آبیاری قطره ای مشاهده کرد. با توجه به ویژگی های منحصر بفرد ماده ی پلی اتیلن، کاربرد این نوع از لوله ها رو به گسترش است.

از ویژگی های لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر می توان گفت: داشتن قطر کوچک که برای کاربرد ها در فضاهای محدود می تواند مناسب باشد. حجم و فضای کم مقرون به صرفه بودن استفاده از این نوع لوله ها مقاومت در برابر پرتو های ماورا بنفش و دیگر مواد خطرناک مانند مواد شیمیایی و اسیدی که می تواند در کشاورزی مهم باشداستفاده می‌شود. به دلیل وزن سبک امکان نصب این لوله در خاک ها و زمین هایی با عمق مختلف و نیز برروی سطح خاک مورد استفاده قرارگرفته است.

استفاده از این لوله ها و کاربرد مناسب آنها برای کشاورزی و کشت های فصلی امکان نصب انواع دریچه و دریپرها تولید در فشار های کاری متنوع از ۲.۵ تا ۲۰ اتمسفررا دارد. لوله پلی اتیلن از لوله هایی با جنس پلی اتیلن است که با نام Polyethylyne یا به طور مختصر PE شناخته می شوند. این لوله ها توسط گاز اتیلن تحت فرآیند پلیمریزاسیون سنتز می شوندو با تولید این لوله ها تحولی جدید در صنایع به وجود آمد ه است. استفاده ازاین لوله های پلی اتیلن بجای لوله های بتنی، فلزی و چدنی و حتی فلزی جایگزین گشته و در سطح وسیعی مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید مستقیم لوله آب پلی اتیلن

خرید مستقیم لوله آب پلی اتیلن لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر برای انتقال سیالات با ماهیت آب و گاز مورد استفاده قرار میگیرند. لوله پلی اتیلن 90در فشار های کاری ۵ بار الی ۲۵ بار تولید شده است ونوع ومیزان فشار نیز بستگی به نوع مصرف در پروژه ها دارد . لوله پلی اتیلن ۳/۴ نوعی از انواع لوله های پلی اتیلن می باشد که قطر آن ۳/۴ اینچ می باشد. تولید این نوع از لوله پلی اتیلن در بهترین درجه کیفیت و مرغوبیت بالا در کشور ما به صورت انبوه صورت می گیرد. با توجه به نیازی که به این نوع لوله در صنعت های مختلف وجود دارد به روش‌های مختلف مستقیم و غیر مستقیم آن را به بازارهای داخلی کشور عرضه و پخش می شود. خرید مستقیم لوله پلی اتیلن ۳/۴ درجه یک با قیمت ارزان به صورت حضوری و غیر حضوری به طور عمده از مراکز اصلی تولید این نوع از لوله امکان‌پذیر است. خرید به این روش به قیمت خیلی مناسب تری نسبت به روش های دیگر صورت گرفته است. به همین دلیل لوله پلی اتیلن به قیمت واقعی تر و به قیمت تولیدی آن در اختیار خریدار قرار می گیرد تا آن را برای نوع نیاز خود به کار بگیرد.

توزیع بی واسطه لوله آب پلی اتیلن

این نوع لوله از مواد پلی اتیلن و لاستیک تولید می‌شوند و به خاطر کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه خوب در تولید آنها باز شده است از طول عمر و استحکام خیلی بالایی برخوردار میباشد. و به همین دلیل است که امروزه به طور چشمگیری این نوع از لوله مورد استفاده قرارگرفته است . از دیگر ویژگی‌های خوب این نوع از لوله پلی اتیلن می توان به قابلیت انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که این ویژگی آنها باعث شده است که در بسیاری از صنعت و بخصوص درساختمان سازی از آن استفاده کند.

از مشخصات ظاهری لوله‌های پلی اتیلن استاندارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سطح داخلی صاف، صیقلی و براق همچنین سطح بیرونی صاف و مات و لوله‌های استاندارد دارای شناسنامه تولید ميباشد. لوله پلی اتیلن باید در زمان جوش به راحتی به هم متصل شوند و جوشی یک دست و با کیفیت بین آنها انجام شود در صورتی که در لوله‌ها از مواد ضایعاتی استفاده شود در زمان جوش به مشکل بر می‌خوریم و در نهایت باعث افت کیفیت سیستم لوله کشی و نشتی می‌شود. لوله پلی اتیلن کابلی به جز در مصارف پوشش برای انواع کابل‌ها نباید برای انتقال سیالات استفاده شود زیرا به شدت عمر مفید آن کاهش می‌یابد.

سفارش عمده لوله آب پلی اتیلن

سفارش عمده لوله آب پلی اتیلن قبل از صحبت در مورد لوله پلي اتيلن برق که یکی از رایج ترین لوله برق ها در برق کشی ساختمان است. در مورد فرآیند لوله کشی برق ساختمان صحبت می کنیم. می توان گفت که لوله کشی پلي اتيلن برق ساختمان ، یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین مراحل در ساخت ساختمان است.به‌دلیل وجود طیف گسترده‌ای از انواع برندهای لوله‌ پلی اتیلن برق درایران، چه از نظر سایز، فشار کاری، کیفیت و نوع مواد، هر کدام در مصارف مختلفی استفاده می گردد.

انواع لوله برق درساختمان عبارتنداز:لوله پلی اتیلن برق -لوله برق پلی آمید- لوله برق خرطومی پلاستیکی- لوله برق خرطومی فلزی- لوله برق فولادی ميباشد. یکی از رایج ترین و پرکاربردترین لوله برق ، در برق کشی ساختمان لوله برق پلی اتیلن است كه لوله برق پلی اتیلن متشکل از یک نوع پلاستیک نرم ميباشد. لوله برق پلی اتیلن در اندازه های گوناگون و همچنین در ظرفیت های متفاوت در بازار موجودميباشد.

از این نوع لوله به عنوان محافظ کابل برق استفاده می شود. این لوله پلي اتيلن برق با گرید تجاری PE100 و PE80 از مواد اولیه پلیمری ساخته شده است و یعنی اگر لوله‌های خریداری شده 10 بار هستند، حتماً از اتصالات با فشار کاری 10 بار استفاده شود. دومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشيد این است که بر روی لوله‌های استاندارد باید اطلاعاتی مانند نام کارخانه، تاریخ تولید، نوع مواد، فشار کاری و مهمتر از همه مهر استاندارد حک شده باشد.

علت های متفاوتی وجود دارد که از لوله های پلی اتیلن انتخاب مناسبی برای محافظت از کابل ها ميباشد.این علت ها عبارت اند از : این لوله ها کوچکترین عامل زیان آور یا مخربی برای کابل های برق ندارند. لوله پلی اتیلن ضد زنگ ميباشد. لوله به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود. مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل شیمیایی دارند. لوله برق پلي اتيلن در برابر شکست و خستگی پایداری و مقاومت بالایی داردو این لوله ها عملکرد منحصر به فرد در شرایط سخت محیطی ازخود نشان ميدهند و البته مهر استاندارد در موارد خاص مانند استفاده از لوله برای کاورینگ کابل برق و مخابرات به اصطلاح به آنها لوله پلی اتیلن کابلی نيز می‌گویند .لوله برق پلی اتیلن در دو نوع ( تک جداره و دو جداره ) ساخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما