مرجع خرید لوله پلی اتیلن ۶۳ در کرج

خرید لوله پلی اتیلن ۶۳

خانواده آهنات بر پایه خلاقیت و مسئولیت پذیری بنیان نهاده شده است. آهنات با بهره گیری از متخصصین این حوزه و ارائه مشاوره رایگان اقدام به فروش تنوع بالایی از محصولات فولادی در طی فرایند خریدی آسان، همراه با امکان پیگیری سفارش و ارائه گواهینامه کیفیت کالا می‌کند. تاکید و توجه بر صداقت و اصالت کالا با توجه به متصل بودن به کارخانه ها، منابع معتبر و درجه یک از مهمترین مسئولیت های خانواده آهنات می‌باشد.
قیمت‌ انواع آهن آلات از قبیل تیرآهن، انواع ورق سیاه، آلیاژی، روغنی، رنگی و گالوانیزه و انواع میلگرد، لوله و پروفیل ازکارخانه‌های مختلف به‌ صورت روزانه در این سایت به‌روز رسانی می‌شود. اگر قصد خرید هر گونه آهن آلات را دارید، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۴۷۲۳۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا با مشورت با کارشناسان «خانواده آهنات» بتوانید مناسب ترین خرید را برای پروژه تان داشته باشید.


فروش لوله پلی اتیلن – فروش اتصالات پلی اتیلن فروش انواع لوله های پلی اتیلنی فشار قوی فروش انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن (فشار قوی) با نازل ترین قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن در انواع سایزها و مقاومت های فشاری با بهترین کیفیت


فروش لوله پلی اتیلن 16 با مهر استاندارد و تولید شده از مواد اولیه د رجه یک با قیمت مناسب و کیفیت عالی… لوله پلی اتیلن 16 درجه یک و خوب در لوله انلاین مهر استاندارد بر روی آن میباشد . فروش لوله پلی اتیلن در انواع برند ها و با ضمانت نامه معتبر . لوله انلاین دارای مقرون به صرفه ترین

مرجع خرید لوله پلی اتیلن ۶۳ در کرج

موارد استفاده از انواع لوله های پلی اتیلن

موارد استفاده  از انواع لوله های پلی اتیلن

کاربرد لوله پلی اتیلن فلنج دار

موارد استفاده لوله‌های پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد فزاینده به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت مواد اولیه پلی اتیلن با کیفیت بهتر، باعث شده است تا نسل جدیدی از لوله‌های پلی اتیلن های گرید (high grade) به وجود بیاید.

لوله پلی اتیلن از حدود ۷۰ سال پیش در صنایع مختلف اروپا و سپس ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله کاربری‌های حال حاضر لوله پلی اتیلن می‌توان انتقال آب (سیستم‌های آبرسانی، آبیاری تحت فشار و …)، انتقال و جابجایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌کننده و گرم کننده، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق کابل‌های برق و فیبر نوری و مصارف گوناگون و مختلف دیگر را نام برد.

لوله پلی اتیلن تک جداره، از جمله این لوله‌ها است که می‌توان از آن در فشارهای بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر (بسته به مواد اولیه و قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف استفاده نمود. ویژگی‌های منحصر بفرد لوله پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر لوله‌ها (فولادی، آزبست، و …) باعث گردیده است که سرعت رشد استفاده از این لوله‌ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب و سیستم‌های آبیاری تحت فشار نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد.

کاربرد و موارد استفاده لوله های پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن که با نام اختصاری (HDPE) یا پلی اتیلن سخت شناخته می‌شوند، دارای کاربرد بسیار زیادی در کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، کاورینگ و پوشش دهی و انتقال گاز می‌باشند. از جمله می‌توان به کاربردهای زیر اشاره نمود:

استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی

استفاده در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی

استفاده در شبکه های گازرسانی

استفاده در شبکه ها و سیستم های زهکشی

سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی

سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)

به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری

و استفاده های دیگر

آبیاری بارانی با استفاده از لوله های پلی اتیلن

این روز ها مسئله آب و مصرف بهینه آن یکی از دغدغه های جهانی است که در کشور ما نیز برای بسیاری از مناطق و افرادی که در آن زندگی می کنند مشکل ساز شده است. علاوه بر این که باید در مصرف روزانه و خانگی آب به میزان زیادی صرفه جویی کرد، کشاورزان عزیز نیز باید برای آبیاری محصولات خود از روش های بهینه و مطابق با الگوی مصرف آب استفاده کنند. یکی از روش هایی که برای آبیاری محصولات کشاورزی بسیار مناسب است آبیاری قطره ای و یا آبیاری بارانی است. برای استفاده از این روش می توان از تجهیزاتی مانند لوله پلی اتیلن در سیستم آبیاری بارانی استفاده کرد.

آبیاری بارانی چیست؟

همان طور که از اسم این روش معلوم است، آبیاری مشابه با بارش قطرات باران انجام می شود. برای انجام این کار از لوله هایی مانند لوله پلی اتیلن استفاده می شود. روی این لوله سوراخ هایی با فواصل معین و قطر مشخص ایجاد می شود. سپس آب با یک فشار تقریبا زیاد از طریق پمپ به داخل لوله راه پیدا می کند و سپس از طریق این سوراخ ها خارج شده و زمین کشاورزی را آبیاری می کنند. این که فاصله سوراخ های ایجاد شده و قطر آنها چه میزان باشد به میزان نیاز شما بستگی دارد. جالب است بدانید که در ابتدا برای استفاده از این روش، از لوله های فولادی که متصل به یکدیگر بودند استفاده می شود و همان طور که می دانید فولاد هم گران قیمت است و هم این که بسیار سنگین است و در نتیجه قابلیت حمل آسانی برای شما فراهم نمی کند. برای حل این مسئله از لوله هایی با جنس آلومینیوم استفاده شد که هم سبک تر بوده و هم ارزان قیمت تر هستند.

تفاوت آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی :

برخی از افراد این دو روش آبیاری را مشابه با یکدیگر می دانند. این دو روش مشابه با هم هستند ولی تفاوت هایی نیز دارند. در هر دوی این روش ها برای آبیاری از لوله هایی استفاده می شود که روی آن ها سوراخ تعبیه شده است آب از طریق این سوراخ ها به گیاهان می رسد. ولی فرقی که با هم دارند در روش آبیاری است. در آبیاری بارانی آب با فشار پخش می شود ولی در آبیاری قطره های آب با فشار کم تنها در کنار گیاه ریخته می شود.

مزایای استفاده از سیستم آبیاری بارانی :

یکی از روش های سنتی که برای آبیاری زمین های کشاورزی استفاده می شده است آبیاری سطحی است. این روش هر چه که با دقت زیاد انجام شود باز هم میزان هدردهی آب زیاد است و همچنین آب به طور یکنواخت به تمام گیاهان نمی رسد. به عنوان مثال آب در ابتدای مسیر خود بیشتر است تا اینکه به انتهای مسیر خود برسد. همچنین کشاورز برای استفاده از روش آبیاری سطحی باید جوی های مخصوص را ایجاد کند که این کار هم هزینه بر است و هم اینکه نیاز به نگهداری طولانی مدت دارد. چرا که به مرور زمان ممکن است مسیر این جوب ها بسته شده و نیاز به پاک سازی باشد. اگر بخواهیم به مزایای این روش به صورت خلاصه اشاره کنیم، خواهیم داشت :

  • به دلیل این که آبیاری مشابه با بارش باران انجام می شود، هوای کناری گیاه مرطوب شده و به رشد بهتر آن کمک می کند.
  • در این روش علاوه بر این که گیاه آب مورد نیاز خود را بدست می آورد بلکه باعث می شود تا برگ هایش نیز شسته شود. این عامل نیز باعث می شود گیاه از مواد مضر و حشرات پاک شده و همچنین منافذ گیاه بار شود.
  • برای تولید برخی از محصولات ممکن است از مواد شیمیایی خاصی استفاده شود. می توان این مواد را با آب مخلوط کرد و از طریق لوله های آبیاری به گیاه رساند. به عنوان مثال در مصرف کود به میزان زیادی صرفه جویی می شود چرا که بسیاری از کودها محلول در آب هستند.
  • زمانی که آبیاری به صورت سطحی انجام می شود موجب فرسایش خاک به مرور زمان شده و در نتیجه خاک از بین می رود. این چیزی است که در آبیاری بارانی ایجاد نخواهد شد.
  • در صورتی که تقسیم بندی های ر روش آبیاری بارانی به درستی انجام شود به میزان 50 درصد می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد.
  • در روش آبیاری بارانی، آب به صورت یکنواخت به تمام زمین شما خواهد رسید.

چه زمانی می توان از آبیاری بارانی استفاده کرد؟

در زمین هایی که شیب و همچنین پستی و بلندی زیاد است. خاک قابلیت فرسایش زیادی دارد و نیاز است که رشد گیاه به سرعت انجام شود. همچنین اگر فشار آب کم است و نمی توان از روش آبیاری سطحی استفاده کرد.

کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آبیاری بارانی :

  • همان طور که در ابتدای مقاله نیز بیان شد در ابتدا برای استفاده از روش آبیاری بارانی از لوله هایی با جنس فولاد و بعدا نیز از جنس آلومینیوم استفاده می شده است. این لوله ها هر دو به هر حال سنگین بوده و قابلیت حمل آسنی ندارند. برای همین استفاده از لوله های پلی اتلین مرسوم شد. این لوله ها علاوه بر این سبک وزن هستند، برای انجام کارهایی که در آن ها بالا بودن فشار از اهمیت زیادی برخوردار است، مناسب هستند.
  • از طرف دیگر بیان کردیم در روش آبیاری بارانی می توان از مواد شیمایی محلول مانند کودهای خاص استفاده کرد. این مواد شیمیایی در صورتی که با لوله پلی اتیلن استفاده شوند مشکلی برای سیستم آبیاری شما به وجود نخواهند آورد.
  • چون این لوله ها روی خاک قرار داده می شوند این احتمال وجود دارد که با مرور زمان فرسایش ایجاد شده و عملکرد سیستم آبیاری بارانی شما دچار مشکل شود. خبر خوب این است که لوله پلی اتیلن این مشکل را نخواهد داشت.
  • برای استفاده از این سیستم آبیاری بارانی شما باید تعداد زیادی از لوله ها را به یکدیگر متصل کنید. لوله پلی اتیلن خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد بنابراین در انواع حالت ها می توانید از آن استفاده کنید.

با توجه به موارد مطرح شده و همچنین کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آبیاری بارانی ، انتخاب آبیاری بارانی با استفاده از لوله پلی اتلین می تواند کارگشای شما باشد. همراهان عزیز اگر به دنبال شرکتی هستید که بهترین سیستم آبیاری را برای زمین شما فراهم کند همین الان می توانید با مشاوران با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری و نوار آبیاری تماس بگیرید. با استفاده ار محصولات توسن می توانید از خدمات پس از فروش نیز به بهترین نحوه استفاده نمایید.

راهنمایی خرید مناسب ترین لوله پلی اتیلن

راهنمایی خرید مناسب ترین لوله پلی اتیلن

راهنمای خرید و قیمت لوله فاضلاب پلی اتیلن؛

بخاطر اینکه لوله های پلی اتیلن طیف عظیمی از مصارف صنعتی و ساختمانی را در سایزهای مختلف و فشارهای کاری متفاوت به خود اختصاص داده اند، نوشته ی راهنمای خرید لوله پلی اتیلن را برای شما آماده کرده ایم. از زمان کشف پلی اتیلن در سال 1933، پلی اتیلن (PE) برای تبدیل شدن به یکی از پر استفاده ترین و شناخته شده مواد گرمانرم در جهان رشد کرده است.

رزین های PE مدرن امروز بسیار سخت برای برنامه های کاربردی مانند گاز امتیاز فشار، آب بازیافتی، سیستم آب بهداشتی و آشامیدنی، سیستم های انرژی پایدار، غشاء محل های دفن زباله، مخازن سوخت خودرو و دیگر برنامه های کاربردی در نظر گرفته می شوند .

لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی، دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارد.

استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع نفت و گاز سابقه ای طولانی دارد و در مقایسه با سایر لوله ها کمترین میزان تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری دارد.

امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به رشد بوده و مديران پروژه های اجرائي در اکثر مواقع لوله‌های پلی اتیلن را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند .

استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلي اتيلن و قیمت لوله پلی اتیلن در اين تصميم گيري مدیران اجرایی بسيار موثر بوده است.

از این رو به دلیل ویژگی های لوله پلی اتیلن در اکثر پروژه های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود.

خرید لوله پلی اتیلن به دلیل استفاده و کاربردهای قابل توجه آن در بخش صنعت راهکارها و نکانی دارد که اگر به آنها توجه نمائید می‌توانید خریدی عالی داشته باشد و لوله پلی اتیلن شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را خواهد داشت و شما در انجام پروژه صرفه جویی قابل توجهی خواهید نمود.

خرید لوله پلی اتیلن می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد و شما هنگام خرید با اطلاعاتی نامفهوم مواجه شوید که به کار شما نمی‌آید. از همین رو ما چند نکته اساسی در هنگام خرید لوله پلی اتیلن را که باید به آنها دقت نمائید را ذکر می‌کنیم

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

پلی اتیلن ها خانواده ای از ترموپلاستیک ها هستند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن بدست می آیند. از پلیمرهای با وزن مولکولی کم به عنوان روان کننده استفاده می شود. پلیمرهای با وزن مولکولی متوسط، موم های قابل اختلافی با پارافین هستند و در نهایت پلیمرهایی با وزن مولکولی بیشتر هستند، بیشترین مصرف را در صنعت پلاستیک دارند. پلی اتیلن ساختار بسیار ساده ای دارد ، بنابراین از همه پلیمرهای تجاری ساده تر است. مولکول پلی اتیلن یک زنجیره طولانی از اتم های کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن متصل است. و همچنین لوله های پلی اتیلن مشبک.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن ۶۳ درجه یک

مرکز تولید لوله پلی اتیلن ۶۳ درجه یک

بهترین گونه های لوله پلی اتیلن در تنوع بالا که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد در بازار این محصول به صورت کلی و جزئی خرید و فروش می شود که بازار این لوله ها رونق بالایی نیز داشته است. قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ در بازار امروز را می توان از مراکز فروش این کالا که در سطح شهر های مختلف فعالیت دارند، جویا شده و هر چند به روش های اینترنتی نیز می توان اقدام نمود.

تولید کننده لوله های پلی اتیلن تاشو در سایزهای مختلف

شرکت های مختلفی در شهر های مختلف از تولید کننده های این محصول هستند که برای تولید آن از بهترین امکانات موجود استفاده می کنند.

تولید کننده ها توجه زیادی به افزایش کیفیت نهایی محصول ساخته شده در عین داشتن حداقل قیمت ها دارند که این موضوع در هنگام خرید و فروش لوله پلی اتیلن تاثیر مستقیمی به همراه دارد.

تنوع بالا و سایز های مختلف انواع لوله نیز در دستور کار تولید کننده ها در مراکز مختلف قرار گرفته تا از این طریق بتوانند نیاز ها و تقاضا بازار را در شرایط مختلف پاسخگو باشند.

قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ در بازار امروز

لوله های پلی اتیلن سایز ۶۳ از جمله وسایل ضروری در صنایع کشاورزی و گلخانه ای می باشد که در بازار با قیمت های مختلفی توزیع می شود.

نرخ قیمت این محصول در انواع مختلف به صورت روز به روز تغییراتی دارد که برای بدست آوردن قیمت روز آن می توان از نمایندگی های اینترنتی نیز اقدام نمود.

برخی از بهترین نمونه های لوله پلی اتیلن عبارتند از:

  • لوله پلی اتیلن فشار قوی
  • لوله پلی اتیلن رولی
  • لوله پلی اتیلن نرم

هر یک از این نمونه ها دارای قیمت های مخصوص به خود می باشد که بستگی به طرز تهیه آن و مواد تشکیل دهنده آن دارد.

روش های خرید لوله پلی اتیلن سایز ۶۳

در بازار فروش انواع لوله پلی اتیلن روش های مختلفی برای خرید کلی و جزئی این محصول در سایز ۶۳ وجود دارد که خرید اینترنتی آن سریع تر می باشد.

قیمت ثابت و دسته اول در این مراکز باعث می شود تا خریداران بتوانند خریدی با حداقل قیمت های را داشته باشند و علت ارزان بودن به همکاری این مراکز بصورت مستقیم با کارخانجات می باشد.

خرید لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ از تمام نقاط کشور با دسترسی بالا و سرعت مطلوب در ثبت سفارش و تحویل کالا در پیش گرفته شده است که این موضوع از جمله مزیت های خرید اینترنتی می باشد.

گفتنی است که این روش خرید، برای خریداران عمده و همچنین افرادی که در شهرستان ها هستند بسیار مناسب می باشد تا علاوه بر تهیه محصول مد نظر از مشاوره های لازمه نیز در خصوص مشخصات استفاده کنند.

پخش بی واسطه لوله پلی اتیلن ۶۳ صادراتی

برای داشتن یک خرید خوب باید با انواع روش های خرید آگاه باشیم. خرید بدون واسطه از شرکت های تولیدی به کمک سایت های اینترنتی اصلی ترین و مهم ترین روش برای خرید لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر می باشند. خرید از سایت باعث می شود که واسطه های که نقش بسیار مهمی که در افزایش قیمت این محصول دارند از میان برداشته شده و ما در هنگام خرید قیمت کمتری را پرداخت کنیم.

مواد اولیه تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

لوله های پلی اتیلن نوعی لوله مرغوب و پرکاربرد هستند که اندازه های مختلفی را در بر دارند و هر کدام از آنها با توجه به سایزی که دارند از یک کارایی ویژه بهره می‌برند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که سایز این لوله‌ها بر اساس استاندارد بین‌المللی و استاندارد INSO 14427 بر حسب میلی متر تعیین می‌شود و اندازه این لوله‌ها معمولا کمتر از 24 اینچ می‌باشد. از سایز های مختلف لوله پلی اتیلن و کاربرد هایشان خوب است که به ذکر چند سایز پرفروش بسنده کنیم: لوله پلی اتیلن 1/2اینچی: این لوله که همان لوله 20 میلی متری پلی اتیلن است در کشاورزی و سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله های پلی اتیلن 1/2 اینچی در برابر شرایط محیطی گوناگون ماندگاری خوبی را دارند. لوله پلی اتیلن 3/4 اینچی: لوله 3/4 اینچ یا 25 میلی متری مقاومت زیادی را دارند و قدرت آب بندی این لوله بسیار عالی است.

از این لوله‌ها عمدتا برای آب بندی در باغ‌ها و سیالات کم حجم استفاده می‌شوند. لوله های پلی اتیلن 3/8 اینچی: این لوله جزو کوچکترین سایز های لوله های پلی اتیلن محسوب می‌شود و با داشتن اندازه 16 میلی متری کارایی گسترده ای را قطره ای، اتصالت قطره چکان و محصولات گلخانه با خود به همراه دارد. لوله های پلی اتیلن 11/4 اینچی: این سایز از لوله پلی اتیلن بیشتر برای کشاورزی و آبرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت عالی را در برابر فشار آب زیاد دارند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن همواره این محصول را با مواد اولیه باکیفیت تولید می‌کند. همچنین این تولید کننده در تلاش است تا با استفاده از کادری مجرب و متخصص در این زمینه بهترین آن را به دست مشتری برساند، همین امر موجب شده تا این تولید کننده به یکی از بهترین تولید کننده لوله پلی اتیلن ایرانی تبدیل شود. حمایت تولید کنندگان ایرانی لوله پلی اتیلن سبب افزایش تولید روز افزون شده و همین امر موجب می‌شود تا واردات کاهش یافته و در نهایت به اقتصاد کشور کمک کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه تولید لوله های پلی اتیلن آبرسانی شیراز و فروش لوله پلی اتیلن کرمان با رونق عظیمی همراه است؛ همچنین مشتریان زیادی کیفیت لوله شیراز و کرمان را به خوبی تایید می‌کنند. خوشبختانه در چند سال اخیر با توجه به بالا رفتن کیفیت مواد اولیه و همچنین استفاده از تجربه افراد در این زمینه تولید کننده توانسته است مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب کرده و همچنین بهترین لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر ایرانی را در بازار عرضه کند.

توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن ۶۳ باکیفیت

توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن ۶۳ باکیفیت

صادرات لوله پلی اتیلن 63 به عراق به صورت عمده و خرده در کمترین قیمت های ممکن از طریق فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا انجام می گردد.
این لوله ها از مواد اولیه درجه یک و درعین حال مستحکم ساخته شده است و طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند.

معرفی لوله پلی اتیلن 63 میلی متری

خطوط انتقال آب آشامیدنی همیشه باید توسط لوله های باکیفیت انجام شود تا از آلودگی شبکه آب آشامیدنی جلوگیری شود. ازهمین رو این لوله پلی اتیلن 63 میلی متری در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و می توان آن را به صورت دائمی روی سطح و زیر زمین قرار داد.
این لوله ها به صورت رول 100 متر، 200 متر و غیره در وزن های متفاوت در دسترس است و از کابردهای مختلف حمل آب، خطوط انتقال گاز و مواد شیمیایی و غیره بهره می برد.

خواص و قیمت لوله پلی اتیلن برقی 63 میلی متری

  • مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدهای غیرآلی، محلول های نمک و مواد قلیایی.
  • هدایت حرارتی مختلف.
  • دارای خواص ضد ترک خوردگی و ضد نشت.
  • این لوله ها به راحتی می توانند با اتصالات متعدد بسیار خوب جوش داده شوند.
  • به لطف کربن سیاه اضافه شده در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند.
  • قیمت های لوله پلی اتیلن برقی
    سایز لوله ها ۴ بار ۶ بار ۱۰ بار ۱۶ بار کابلی
    ۲۰ **** **** ۴۱,۰۰۰ ریال ۵۶,۰۰۰ ریال ۲۸,۰۰۰ ریال
    ۲۵ **** **** ۵۷,۰۰۰ ریال ۶۵,۰۰۰ ریال ۳۵,۰۰۰ ریال
    ۳۲ **** **** ۶۹,۰۰۰ ریال ۹۹,۰۰۰ ریال ۴۹,۰۰۰ ریال
    ۴۰ **** ۸۳,۰۰۰ ریال ۱۱۰,۰۰۰ ریال ۱۵۵,۰۰۰ ریال ۶۹,۰۰۰ ریال
    ۵۰ ۱۱۰,۰۰۰ ریال ۱۳۰,۰۰۰ ریال ۱۵۸,۰۰۰ ریال ۲۳۵,۰۰۰ ریال ۸۷,۰۰۰ ریال
    ۶۳ ۱۷۰,۰۰۰ ریال ۲۱۰,۰۰۰ ریال ۲۴۹,۰۰۰ ریال ۳۷۰,۰۰۰ ریال ۱۳۳,۰۰۰ ریال
    ۷۵ ۲۳۵,۰۰۰ ریال ۲۹۰,۰۰۰ ریال ۳۵۳,۰۰۰ ریال ۵۱۵,۰۰۰ ریال ۱۸۹,۰۰۰ ریال
    ۹۰ ۳۳۹,۰۰۰ ریال ۴۱۰,۰۰۰ ریال ۵۱۰,۰۰۰ ریال ۷۴۵,۰۰۰ ریال ۲۶۰,۰۰۰ ریال
    ۱۱۰ ۴۹۴,۰۰۰ ریال ۶۱۰,۰۰۰ ریال ۷۴۹,۰۰۰ ریال ۱,۱۱۰,۰۰۰ ریال ۳۸۹,۰۰۰ ریال
    ۱۲۵ ۶۴۸,۰۰۰ ریال ۷۸۶,۰۰۰ ریال ۹۵۳,۰۰۰ ریال ۱,۴۳۵,۰۰۰ ریال ۵۲۸,۰۰۰ ریال
    ۱۶۰ ۷۵۰,۰۰۰ ریال ۱,۰۵۰,۰۰۰ ریال ۱,۵۵۹,۰۰۰ ریال ۲,۳۳۰,۰۰۰ ریال ****
    ۲۰۰ ۱,۱۰۰,۰۰۰ ریال ۱,۶۱۸,۰۰۰ ریال ۲,۴۳۳,۰۰۰ ریال ۳,۶۴۰,۰۰۰ ریال ****
    ۲۵۰ ۱,۶۹۰,۰۰۰ ریال ۲,۵۱۸,۰۰۰ ریال ۳,۷۹۵,۰۰۰ ریال ۵,۷۴۰,۰۰۰ ریال ****
    ۳۱۵ ۲,۸۵۷,۰۰۰ ریال ۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال ۶,۶۱۰,۰۰۰ ریال ۹,۹۸۰,۰۰۰ ریال ****

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما