مراکز فروش لوله کاروگیت استاندارد

لوله کاروگیت استاندارد و لوله پلیکا شماره 8 دارای کیفیت بالایی است، این لوله های یکی از انواع لوله های فاضلابی هستند و از پلی اتیلن ساخته می شوند، استفاده از این لوله ها به دلیل دارا بودن مزایا متنوعی که دارد بسیار رایج شده است به همین دلیل مراکز فروش متعددی در کشور فروش این محصول را به عهده دارند یکی از این مراکز همین مجموعه است که شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مراکز فروش لوله کاروگیت استاندارد

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت

در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی درباره انواع لوله کاروگیت و لوله و اتصالات پلی ران ارائه دهیم، لوله کاروگیت عموما از دو لایه بیرونی و درونی ساخته شده اند، این محصولات دارای انواع مختلفی است که از چندین نظر دسته بندی می شوند، از نظر نوع این لوله به دو دسته تیپ سی و تیپ اس طبقه بندی می شود.

تیپ سی (C) لایه های بیرونی و درونی این لوله مشابه و به صورت مارپیچی می باشند، کاربرد اصلی این لوله برای انتقال مایعات مختلف است و تیپ اس (S) این لوله بر خلاف لوله تیپ سی سطح بیرونی مارپیچ و سطح درونی آن صاف و صیقلی است.

این لوله ها از نظر اندازه دارای تنوع بالایی است به طوری که از حدود 4 اینچ تا 28 اینچ تولید می گردند، هر کدام از این لوله ها با ابعاد مشخص در جای مخصوص استفاده می شوند معمولا برای فاضلاب از لوله هایی با قطر بیشتر استفاده می کنند.

در صورتی که از قطر کم برای فاضلاب استفاده شود امکان دارد لوله دچار گرفتگی شود، نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برای انتخاب قطر لوله مورد استفاده باید میزان فاضلابی که وارد آن می شود را در نظر گرفت.

صادرات لوله کاروگیت استاندارد عمده

صادرات لوله کاروگیت استاندارد عمده

صادرات لوله کاروگیت در کنار فروش این محصول در کشور نیز انجام می شود، از جمله کشور های که این متقاضی این لوله ها هستند می توان به کشور های موجود در خاورمیانه، برخی کشور های آفریقایی و آسیایی اشاره کرد.

لوله های که برای صادرات تولید می شوند قطعا باید استاندارد های بین المللی را داشته باشند، برخی از تولید کنندگان موجود در کشور این کیفیت و استاندارد را در تولیدات خود پیاده کرده اند و توانسته اند محصولات صادراتی را تولید نمایند،

اگر به دنبال خرید لوله استاندارد در انواع مختلف و به صورت عمده هستید می توانید خرید خود را از طریق این مجموعه انجام دهید، همچنین در صورتی که از نوع لوله مناسب برای کار خود اطلاع ندارید می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید و پس از خرید خود را انجام دهید. به این منظور در این سایت راه های ارتباطی وجود دارد که می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما