مراکز فروش لوله جهاد زمزم مشهد

کارخانه ی تولید لوله جهاد زمزم مشهد و لوله پلیکا شماره 8 از تولید کنندگان به نام لوله های پلی اتیلن در ایران است که انواع لوله های مورد نیاز برای کارهای آب رسانی گازرسانی و لوله های فاضلابی را تولید می کند.اگر شما قصد خرید لوله جهاد زمزم را با قیمت مناسب دارید به مراکز فروش لوله ی جهاد زمزم مشهد مراجعه کنید. زیرا این مراکز فروش لوله های تولیدی این شرکت را با حذف واسطه ها به قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسانند.

مراکز فروش لوله جهاد زمزم مشهد

شناخت انواع لوله پلی اتیلن

شناخت انواع لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن و لوله و اتصالات پلی ران انواع مختلفی دارند و به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شوند.

۱: لوله های پلی اتیلن تک جداره

۲: لوله های پلی اتیلن دو جداره

۳: لوله های اسپیرال

لازم به ذکر است هر کدام از این لوله ها کاربرد مخصوص به خود را دارند و در مکان های مخصوصی استفاده می شوند که اشاره مختصری به آنها خواهیم داشت.

لوله های پلی اتیلن تک جداره: لوله های تک جداره از حدود ۷۰ سال پیش تا کنون همیشه مورد استفاده قرار گرفته اند. از مهم ترین کاربرد لوله های پلی اتیلن تک جداره می توان به این موارد اشاره کرد. ۱: انتقال آب در سیستم‌های آب رسانی زمین های کشاورزی ۲: آبیاری تحت فشار در مزرعه و باغ ۳: جابجایی و انتقال مواد سیال گرم یا خنک کننده ۴: پوشش کابل های برق

البته بیش ترین کاربرد آنها در سیستم های آب رسانی است. از مزایای این لوله ها می توان به مقاومتشان در برابر شکستگی، سایش و خوردگی اشاره کرد. همچنین این لوله ها در برابر تغییرات محیطی و سرما و گرما مقاوم هستند. عمر بسیار زیاد و دوام و ماندگاری طولانی دارند. آنها همچنین در مقابل زلزله، ضربه و فشارهای محیطی عملکردی عالی از خود نشان می دهند .

لوله های پلی اتیلن دو جداره: این لوله های پلی اتیلن دوجداره بیشتر در حوزه ی مدیریت شهری استفاده می شود. از جمله در لوله کشی فاضلاب‌های صنعتی و خانگی. این نوع لوله‌ ی دوجداره بیشتر در ساخت پروژه های بزرگ فاضلاب استفاده شده و با توجه مزایایی که استفاده از این لوله های پلی اتیلنی دارند، استفاده از انها در پروژه ها ی فاضلاب صنعتی و شهری موجب کاهش هزینه ها شده و به صرفه می باشد.

لوله های اسپیرال: این نوع لوله در سايزهاي بزرگ تولید می شود، ديواره های این محصول از پلي اتيلن دانسيته بالا تولید می شود که ماده ی بسیار مستحکمی است. از این لوله بیشتر در مواقعی استفاده می شود كه وزن خاك بالا باشد و یک لوله کاروگیت دو جداره نتواند وزن ان را تحمل کند. این نوع لوله هم بیشتر در انتقال سيالات کاربرد دارد.

قیمت کلی لوله جهاد زمزم مشهد

قیمت کلی لوله جهاد زمزم مشهد

اگر شما قصد خرید یک لوله با کیفیت را دارید پیشنهاد ما به شما خرید لوله جهاد زمزم مشهد است. شرکت لوله جهاد زمزم انواع لوله ها را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کند که هر کدام از این نوع لوله ها قیمت های مختلفی دارند. لازم به ذکر است مواردی چون ابعاد و اندازه لوله، مواد استفاده شده برای تولید این لوله ها، مرغوبیت و کیفیت، وزن لوله و… قیمت کلی لوله جهاد درجه یک زمزم را تعیین می کند.

5

  1. سلام در مشهدشهرچناران لوله پلی اتیلن ۱۰بار و۷ بار گریدA1مقذار۱۵۰۰مترقیمت میخاستم

  2. سلام در مشهدشهرچناران لوله پلی اتیلن ۱۰بار و۷ بار گریدA1مقذار۱۵۰۰مترقیمت میخاستم سایز۱۱۰

  3. سلام ۱۱۰ متر لوله ۶ اینج و ۱۰۰ متر لوله ۶۳ فنری میخام تربت جام روستایی خرم‌آباد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما