مراکز خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلیکا برق نسوز پلی اتیلن آبرسانی به رنگ سیاه است که با یک خط آبی از دیگر لوله ها متمایز می‌شود. عمده کاربرد آنها در آبرسانی و انتقال آب می‌باشد. از ویژگی‌های مهم می توان به مقاومت و سبکی آن عدم خوردگی و عدم رسوب‌گذاری اشاره کرد. همچنین طول عمر بالایی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

از آنجایی که میکرو ارگانیک ها هیچ آسیبی به لوله ها نمی‌رساند این لوله ها برای آب لوله کشی آب شرب نیز مناسب می باشد.

مراکز خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی

آشنایی با ویژگی های لوله پلی اتیلن

آشنایی با ویژگی های لوله پلی اتیلن

انواع لوله پلیکا برق پلی اتیلن امروز در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که با رشد آنها حوزه‌های کاربرد آنها افزایش نیز می‌یابد .

امروزه این لوله های جدید جایگزین لوله های قدیمی بتنی و فلزی میشوند .لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارد. که می‌تواند در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد.

از ویژگی‌های لوله های پلی اتیلن می توان گفت: مقاومت بالا، مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر کاهش و افزایش دما ،داشتن زاویه خمش، کیفیت ساخت بالا، اتصالات مناسب پلی اتیلن، سهولت در حمل و نقل و جابجایی، امکان نصب آسان و با سرعت بالا وزن پایین و مناسب، مقاومت در محیط های مختلف اسیدی و بازی ،شعاع خمش بالا ،پلی اتیلن ها چگالی بالا و تراکم زیادی دارند .که باعث ایجاد ساختار پلاستیکی نسبتاً سفت و ساختار بلوری نی می شود.

این لوله‌های به علت ساختار زنجیره‌ای پلیمری که خطی تر و و به هم نزدیک تر هستند نیروهای مولکولی و به هم نزدیک تر هستند. نیروهای مولکولی بیشتری داشته و در نتیجه استحکام کششی بیشتری دارند و همه این موارد سبب می‌شود تا انتخاب مناسبی برای به کارگیری در پروژه‌های مختلف باشد.

لوله های پلی اتیلن زنجان از جنس پلیمر مصنوعی است که با توجه به ساختار متفاوتی که دارد ویژگی ها و مزایای مجزایی نسبت به دیگر لوله ها دارد .

این لوله ها از ماده به همین نام ساخته می‌شوند این ماده را از واکنش پلیمر به وجود می‌آورند.

بررسی جنس بهترین لوله پلی اتیلن آبرسانی

بهترین مارک لوله پلی اتیلن در بازار توسط کارخانه های بسیار زیادی تولید و روانه بازارها می شود .امروزه شرکت های زیادی وجود دارد ،که انواع این کالاها را در اندازه ها و طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازارها عرضه می‌کنند.

کشور ایران یکی از پرمصرف ترین کشورها در زمینه محصولات مصرف این محصولات می باشد. کارخانه‌های تولیدکننده تمام سعی و تلاش خود را بر مبنای رضایت و جذب نظر هر چه بیشتر مشتری ها قرار داده و به همین منظور سعی می‌کنند. با کیفیت ترین کالاها را تولید و به بازار ها از نمایند.

عمره ۵۰ ساله: از آنجایی که در برابر حرکت خاک و فشار مقاوم هستند و اصلاً دچار نشتی و استهلاک نمی‌شوند .عمری در حدود نیم در دارند.

فاکتور ایمنی: پلی اتیلن ماده ای ویسکوالاستیک است. و تمامی ویسکوالاستیک ها در اثر گذشت زمان در دمای معمولی و فشار کم نیز تغییر شکل می‌دهند. خواص مکانیکی پلی اتیلن به سه عامل زمان ،دما و فشار وابسته است و با تغییر هر یک تغییر شکل می دهد. با این حساب در هنگام تولید باید این نکته را در آزمایشگاهها در نظر گرفت و این خاصیت ویسکوالاستیک را کنترل کرده که به فاکتور ایمنی معروف است.

مقاومت این لوله ها در برابر اسید و باز و مواد شیمیایی و محلول ها مقاوم است .پس می توان را در مصارف دیگری علاوه بر انتقال آب شرب نیز استفاده کرد .همچنین این لوله ها اگر در مسیر لوله کشی در محیطی اسیدی یا بازی قرار بگیرند دچار مشکلی نخواهند شد.

وزن کم: به نسبت دیگر انواع لوله های فولادی شدنی وزن بسیار کمی دارند که موجب راحتی در حمل و نقل و نصب می‌شود. انعطاف‌پذیر این لوله ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و در شرایط دما و فشار های مختلف منعطف می‌شوند آب و بند بودن لوله های پلی اتیلن کاملا آب بندی شده‌اند و اصلاً نشتی ندارند و نسبت به لوله های چدنی و پی وی سی بهتر هستند. این وضعیت موجب استفاده بهینه از آب شده است.

مقرون به صرفه: با توجه به عمر طولانی عدم نشتی و خرابی و عدم نیاز به تعمیرات دوره ای از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه می باشد لوله های پلی اتیلن آبرسانی بدون نیاز به وسیله دیگری به یکدیگر متصل می‌شوند و نیازی به خرید متصل کننده نیز ندارند علاوه بر کاهش قیمت از نفوذ مواد خارجی به درون لوله جلوگیری می‌کند و برای لوله کشی آب آشامیدنی مناسب می باشد.

دانستنی هایی درباره لوله پلی اتیلن

دانستنی هایی درباره لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن نوعی لوله انعطاف پذیر از جنس مواد پلی اتیلنی است. که از آن برای انتقال مایعات و گاز استفاده می‌شود و کاربردهای زیادی در همه کشورها دارد اتصالات پلی اتیلنی با خاصیت های بی نظیرش بهترین انتخاب برای استفاده در اموری مانند ،استفاده در آبرسانی، شبکه های گاز، شبکه فاضلاب، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، خطوط تامین سیستم آتش نشانی، مجرای برق، ارتباطات و لوله های فاضلاب و زهکشی می باشد.

لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود. که از مواد اولیه پلی اتیلن و بدون افزودنی های ‌(گرانول) دیگر تولید شده باشد .همین مواد است که به لوله ها شکل و ظاهر می دهد و باعث مزایای زیاد و محبوبیت این لوله ها برای آبرسانی شده است.

لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد. بدون هیچ گونه مشکل و شکسته شدن لوله ها می توان از آن ها برای سال‌های طولانی استفاده کرد.

معمولاً از این نوع لوله ها برای آبرسانی و آبیاری می توان استفاده کرد. همان طور که میدانید جزء اصلی این لوله ها یک زنجیره پلیمری ساخته شده از مولکول های اتیلن است. که از کربن و هیدروژن ساخته شده اند.

لوله های تحت فشار یا تک جداره در رده‌های فشارهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود و خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می‌کنند.

کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن تکاب اتصال جهت آبرسانی برای انتقال آب در خارج از شهرها و یا داخل شهرها برای انشعابات اصلی می باشد مواد پلی اتیلنی که در تولید مورد استفاده قرار می گیرد، و بر اساس نوع کاربردی که دارند متفاوت می باشد.

پلی اتیلن در گرید های مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام از این نوع مواد پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد لوله پلی اتیلن آبرسانی در صنعت کشاورزی

لوله پلی اتیلن زنجان در کشاورزی و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر به فرد لوله پلی اتیلن خوزستان باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها شده است. دوام و استحکام بالا، نصب آسان، کم هزینه بودن، عمر طولانی، سبک بودن، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر اشعه نور خورشید مقاومت در برابر خوردگی بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه تنها برخی از مزایای لوله های پلی اتیلن می باشد .که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله های پلی اتیلن ترغیب می کند.

تقریباً در تمامی مزارع و گلخانه‌های جهان لوله های پلی اتیلن به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است .از سایزهای بزرگ این لوله ها می تواند در انتقال آب پرفشار و در شبکه تقسیم آب بهره گرفت و در نهایت برای آبیاری گیاهان و زمین‌های کشاورزی از سایزهای کوچک و ریز استفاده نمود اتصالات متنوعی جهت آبیاری باغات و مزارع تولید و به بازار عرضه شده است. که به وسیله آن ها می توان میزان آب خروجی را کنترل نمود و در میزان آب مصرفی صرفه‌جویی فراوانی انجام داد و از تبخیر و هدر رفت آب جلوگیری نمود لوله پلی اتیلن کشاورزی برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب در کشاورزی با روش های مدرن آبیاری فراوانی که وجود آمده است، و هر روز در حال توسعه می باشد عنصر اصلی است انتقال و کنترل آب به وسیله گلوله های پلی اتیلن و انجام برخی از سیستم‌های مدرن آبیاری شامل موارد زیر میباشد: آبیاری تحت فشار، آبیاری قطرهای آبیاری به وسیله نوار آبیاری آبیاری بارانی و آبیاری موضعی همچنین در روش‌های سنتی آبیاری و آبیاری سطحی جهت انتقال آب از لوله های پلی اتیلن بهره می برند .تا از تبخیر آب و فرو رفتن آب در خاک جلوگیری نمایند و لوله پلی اتیلن دریچه دار از با ریزترین انواع لوله های پلی اتیلن در این امر می باشد.

برخی از مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن در کشاورزی:

کاهش هزینه های مرتبط به سیستم های نصب و راه اندازی و مدیریت آبیاری

افزایش سرعت حجم و فشار انتقال آب پاک به محصولات کشاورزی به صورت کاملا کنترل شده

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب در مقایسه با سیستم های لوله کشی سنتی

افزایش بهره‌وری از تجهیزات و کارکنان با توجه به نصب و راه اندازی آسان لوله های پلی اتیلن

کاهش خطر از کار افتادگی سیستم آبرسانی

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم آبیاری و آبرسانی.

عرضه کننده لوله پلی اتیلن آبرسانی

عرضه کننده لوله پلی اتیلن آبرسانی امروزه شرکت های تولید کننده لوله و اتصالات لوله پلی اتیلن قطران در کشور ایران توانسته‌اند با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دانش بروز کارشناسان خود با کیفیت ترین محصولات را تولید نمایند.

تولیدات این شرکت ها به گونه‌ای است .که امروز توانسته اند علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی محصولات خود را در بازارهای بین‌المللی نیز برای فروش عرضه نمایند از جمله مشخصات لوله پلی اتیلن 160 تولید شده در توسط شرکت‌های داخلی می توان به داشتن نشان استاندارد، داشتن تاریخ تولید ،استفاده از مواد با کیفیت و غیره اشاره نمود.

لوله پلی اتیلن از جمله تجهیزات مدرن امروزی میباشد که در سایزها و ضخامت های مختلفی و از جنس پلی اتیلن ساخته می شود و با توجه به شرایط خشکسالی کنونی استفاده از این لوله ها در صنایع مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در سیستم گاز رسانی از لوله پلی اتیلن گازی استفاده می شود چرا که قابلیت تحمل دماهای مختلف را دارد و در اثر گذشت زمان به هیچ وجه خراب نمی شود بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن آبرسانی

معمولا عمده فروشی لوله پلی اتیلن 80 از قیمت نوع جزئی بسیار منصفانه تر است .چرا که این مراکز تحت نظارت تولیدکنندگان اداره می‌شوند و در صورت خرید عمده سایر هزینه‌های جانبی کاهش می یابد. از این رو بیشتر افراد ترجیح می‌دهند. به جای خرید این لوله ها به طور کم خرید عمده آن را انتخاب کنند بهتر است .بدانید عوامل مختلفی روی قیمت لوله پلی اتیلن ۸۰ دخالت دارد. که مهمترین عامل نوسانات بازار میباشد متوسط متأسفانه اخیراً تورم شدید بازار سبب شده است.

قیمت تمامی مواد اولیه دچار تغییر و تحول شود و در نتیجه قیمت نهایی آن نیز افزایش می‌یابد کیفیت ضخامت، قطر ،سایز، نحوه خرید، و فروش میزان عرضه و تقاضا همگی در قیمت عمده محصول موثر هستند .

فروش عمده لوله پلی اتیلن سایز ۱۶، یک لایه آبرسانی توسط مراکز فروش و کارخانه‌های تولیدی انجام می شود. این محصولات توسط کارخانه های تولید و به صورت عمده در بسته‌بندی‌های کلاغی و رولی تهیه و به مشتریان تحویل می‌دهند. لوله پلی اتیلن تک لایه و مصارف زیادی دارد که خریداران بر حسب نیاز خود محصول را تامین می کنند.

از جمله کارخانه‌هایی که لوله های آبرسانی شهری را تولید می‌کنند بیشتر در ایران حضور دارند برندهای معروف لوله های پلی اتیلن عموماً در این کشور فعالیت می نمایند برای خرید لوله های پلی اتیلن که از جانب کارخانه های ایران تولید شده اند می توان به مراجع مختلفی مراجعه نمود.

از جمله دفاتر فروش لوله های پلی اتیلن و همچنین نمایندگی های گوناگون این شرکت ها عمده فروشی لوله های پلی اتیلن را انجام می‌دهند در هر حال فروش لوله های پلی اتیلن ارزان و با کیفیت تولید شده در این کشور از جانب شرکت های متعدد لوله های پلی اتیلن صورت می گیرد.

خریداران لوله های پلی اتیلن باید در نظر داشته باشند که این نوع از لوله های پلی اتیلن به صورت های مختلفی عرضه می شوند. آنها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در عین حال کاربردهای گوناگونی نیز دارند.

سفارش عمده لوله پلی اتیلن آبرسانی

سفارش عمده لوله پلی اتیلن آبرسانی برای سفارش اینترنتی انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن باید به سایت های فروش این محصولات یا بازارهای بزرگ اینترنتی این محصولات مراجعه کرد. صادرات لوله پلی اتیلن توسط تاجران به کشورهای درخواست دهنده انجام می‌شود.

بعضی از کارخانه ها برای فروش بهتر و راحت تر خود سایت هایی را طراحی می‌کنند. تا مشتریان و مصرف کنندگان بتوانند از طریق این سایت ها محصولات را دیده و از طریق قیمت های جدید و به روز اطلاع پیدا کنند و به صورت غیرحضوری جنس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما