لیست قیمت روز انواع اتصالات پلی اتیلن

آشنایی با لیست اتصالات پلی اتیلن و لوله پلیکا شماره 10 در به دست آوردن لیست قیمت اتصالات لوله، موثر و مفید می باشد. انواع اتصالات این محصول نسبت به انواع دیگر لوله پلی اتیلن دارای تنوع بیشتری می باشد. یکی از مهم ترین مزایای این لوله، در مقایسه با سایر لوله ها، قابلیت اتصال آن است. این اتصالات در مواردی مانند تغییر قطر لوله، اتصال قطعات لوله و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. خطوط لوله پلی اتیلن، با توجه به نیاز در کاربردهای گوناگون، به وسیله انواع اتصالات پلی اتیلن متصل می شود.

لیست قیمت روز انواع اتصالات پلی اتیلن

معتبر ترین بازار خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن در تهران

معتبر ترین بازار خرید و فروش اتصالات پلی اتیلن در تهران

پلی اتیلن و لوله و اتصالات گیتی پسند از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن به دست می آید. این محصول نسبت به تمام پلیمرهای دیگر ساختار ساده تری دارد. پلی اتیلن بر اساس چگالی دسته بندی شده است که به اندازه نوع و تعداد شاخه های زنجیر بستگی دارد که دارای انواع مختلفی می باشد.

لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های موجود در بازار ایران دارای ویژگی های بسیار زیادی است که به معرفی چند مورد از آن می پردازیم:

  • ارزان بودن این لوله ها نسبت به لوله های دیگر
  • صاف و صیقلی بودن سطوح داخلی این نوع لوله
  • عمر طولانی
  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر ضربه و ترک خوردگی

این لوله ها معمولا در مناطقی که زمین در حال نشست می شود و ثابت نمی باشد بسیار موثر است. این لوله را می توان با با انواع اتصالات مختلف به هم وصل نمود، همچنین این لوله ها دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از این ناحیه هیچگاه دچار مشکل نخواهد شد.

به خاطر اینکه از این نوع لوله ها برای آبرسانی در شهرها استفاده می شود و کاربرد زیادی دارند، بازار تولید و فروش این محصول مخصوصا در شهر تهران بسیار بالا است و شرکت هایی که مواد اولیه درجه یک به کار می برند و تولید لوله اتیلن با کیفیت بالایی دارند، در بازار تهران خریدار اتصالات پلی اتیلن زیادی دارند.

انواع این اتصالات در تهران، در سایزهای مختلفی موجود می باشند که نیاز خریدار را برای انتخاب بهتر انواع لوله ها برطرف کرده است. کشورمان یکی از تولید کنندگان انواع این لوله در خاورمیانه می باشد که تولید این محصولات به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد.

کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از مهمترین خریداران این نوع لوله از ایران هستند.

آیا اتصالات پلی اتیلنی دوام بالایی دارند؟

اتصالات پلی اتیلن در مسیرهای مختلف لوله کشی برای انتقال میعانات باعث وصل شدن لوله ها به یکدیگر و شکل دهی به لوله پلی اتیلن می شود که این یکی از مزایای این نوع لوله می باشد.

این لوله ها در آب و هوای معتدل بسیار عمل کرد مناسبی دارد و از آنها می توان برای مدت بسیار طولانی استفاده کرد. معمولا از این لوله ها برای آبیاری و آب رسانی استفاده می شود، همچنین این لوله در در رده بندی های فشارهای مختلفی به بازار وارد می شود تا خریداران با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید این لوله کنند.

تولید کننده این نوع لوله موظف است جهت تولید لوله پلی اتیلن از مواد بسیار با کیفیت پتروشیمی استفاده نماید تا این لوله ها در برابر فشار مقاومت بالایی داشته باشد تا باعث ترک خوردگی و شکستگی آن نشود.

این لوله ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که از جمله این مشخصات و ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر فرسودگی
  • طول عمر بالا
  • سبک بودن وزن آن

انصالات پلی اتیلن بسیار با دوام و مقاوم می باشند که بر خلاف لوله های فلزی زنگ نمی زنند، در مقابل آب خوردگی پیدا نمی کنند و دوام می آورند، همچنین مواد شیمیایی بر این لوله ها بی تاثیر است و این لوله ها در صنعت کساورزی بسیار پر مصرف هستند.

مرکز نمایندگی اتصالات پلی اتیلن در سراسر کشور

مرکز نمایندگی اتصالات پلی اتیلن در سراسر کشور

نمایندگی ها مانند پلی بین تولید کننده و خریدار عمل می کند که تولیدات شرکت را با بهترین امکانات و نازلترین قیمت، در اسرع وقت به دست خریدار می رساند. نمایندگی فروش انواع لوله های پلی اتیلنی از مهمترین فروشندگان انواع گوناگون این لوله ها در سایزهای مختلف هستند.

این نمایندگی ها با شرکت های مختلف تولید کننده این لوله ها در ارتباط هستند و این محصولات را در اختیار خریداران عمده و جزیی در کل کشور قرار می دهند.

انواع این لوله ها بر اساس کاربرد آن ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و دارای ویژگی های خاصی نیز هستند. لوله های پلی اتیلن پر کاربرد در شبکه های آب رسانی به صورت تک جداره و دو جداره موجود می باشند و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت انواع اتصالات لوله شامل موارد زیر می باشد:

  • برند سازنده
  • ضخامت و ابعاد لوله
  • کاربرد محصول
  • نوسانات بازار داخلی و قیمت به روز ارز

انواع مختلف این لوله ها در ابعاد گوناگون و با استفاده از مواد مختلف تولید می شوند و هرکدام کارایی خاصی می باشد و همچنین موارد مهمی در انتخاب جنس لوله نیز بسیار تاثیر گذار است که مهمترین عامل در انتخاب جنس این لوله ها، توجه به کاربرد آن هاست.

امروزه از انواع مختلف این لوله ها در پروژه های گاز رسانی، عملیات آبیاری، صنعت کشاورزی و صنایع دیگر استفاده می گردد.

قیمت جهانی اتصالات پلی اتیلن در بازار

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن در کشور، به نوسانات بازار ارز بستگی دارد. قیمت این محصول بسته به عوامل مختلفی چون کیفیت، نوع کارایی، برند و ابعاد آن تغییر می کند. کارخانه های تولید و فروش این لوله ها، این محصولات را با کیفیت های گوناگونی به بازار عرضه می کنند.

این کارخانه ها قیمت تولیدات خود را کاهش می دهند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کنند. این لوله ها در حالت استاندارد در سه درجه AوBوC تولید می شود که تمام این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

کیفیت مواد اولیه این لوله ها به میزان مواد ضایعاتی که به آن اضافه می گردد بستگی دارد. لیست قیمت این لوله ها ثابت نمی ماند و قیمت های مختلفی دارند. به دلیل نوسانات شدید بازار، قیمت مواد اولیه نیز بسیار تغییر پذیرند که با توجه به این نوسانات، قیمت هر متر لوله پلی اتیلن می تواند افزایش و یا کاهش داشته باشد.

باید توجه داشت تا در هنگام خرید این نوع لوله با استعلام و گرفتن قیمت از چندین کارخانه مختلف و مقایسه آنها و کیفیت هایشان بهترین انتخاب را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما