لوله کاروگیت را زیر قیمت بازار خریداری نمایید

قیمت لوله کاروگیت و لوله پلیکا شماره 10 با توجه به قیمت ارز  تغییر می کند ولی در اصل به دو عامل بستگی دارد: اول وزن هر لوله دوم درصد خلوص مواد پلی اتیلن  استفاده شده در لوله است درصد مواد پلی اتیلن با مهر استاندارد روی لوله قابل  پیگیری است در غیر این صورت خریدار که معمولا تجربه ای هم ندارد نمی تواند تشخیص دهد که لوله از مواد پلی اتیلن خالص تولید شده است یا مواد ناخالص دارد اداره استاندارد کنترل این موضوع را با لوله استاندارد کاروگیت فاضلابی ۹۱۱۶ برای مصرف‌کننده انجام می دهد.

لوله کاروگیت و لوله و اتصالات گیتی پسند بر اساس میزان خاک که قرار است تحمل کنند (میزان فشاری که می بایست توسط لوله کاروگیت به صورت ثقلی تحمل شود)

سایز لوله کاروگیت و متراژی که توسط خریدار لوله کاروگیت سفارش گذاشته میشود دارای قیمت های متفاوتی است هزینه هم در قیمت لوله کاروگیت  بسیار موثر است و با در نظر گرفتن مطالبی که گفته شد می توان لوله کاروگیت ارزان تهیه کرد.

لوله کاروگیت را زیر قیمت بازار خریداری نمایید

راهنمای خرید لوله کاروگیت با کیفیت

راهنمای خرید لوله کاروگیت با کیفیت

از جمله مشخصات لوله کاروگیت میتوان به استحکام و دوام بالا،وزن سبک،نصب آسان،عمر طولانی، مقاوم در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی،قابلیت انعطاف پذیری بالا و هزینه پایین تعمیر و نگهداری اشاره نمود.

نحوه اتصال لوله های کاروگیت از اهمیت بالایی برخوردار است , با در نظر گرفتن عالی بودن کیفیت لوله‌های کاروگیت اگر نصب لوله‌ها به درستی و طبق استاندارد انجام نپذیرد خط لوله به درستی کار نکرده و به مرور زمان دچار مشکل خواهد بنابراین باید اتصالات لوله کاروگیت با دقت انجام شود.

موارد استفاده لوله کاروگیت

موارد استفاده لوله کاروگیت

• انتقال فاضلاب های شهری و روستائی

• غلاف رایزر

• غلاف کابل‌های برقی و کابلهای فیبرنوری

• جایگزین نهرهای آب در روستاها و باغات

• جدار چاه

• جدارسپتیک تانک

• بصورت نیم لوله جهت استفاده در نهرهای آب کشاورزی

• زهکش در پروژه های مختلف اعم از کشاورزی و ساختمانی

از جمله سیستم هایی که می توان از لوله های کاروگیت در آنها استفاده کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱-سیستم های فاضلاب و زهکشی زیر زمینی

۲-سیستم های لوله کشی جمع آوری آب باران

۳- سیستم های جمع آوری فاضلاب صنعتی

۴- سیستم های زهکشی جاده ای

۵- سیستم های لوله کشی جمع آوری آب طوفان

تولید کنندگان برتر لوله کاروگیت

تولید کنندگان برتر لوله کاروگیت

در حال حاضر در سراسر جهان بدلیل کاربرد فراوان لوله کاروگیت ، سبکی لوله کاروگیت ، مقاومت بالای لوله کاروگیت در برابر نور خورشید و خاک و … و غیرقابل تجزیه بودن لوله کاروگیت همچنین سرعت بالا در اجرای لوله گذاری لوله کاروگیت ، لوله کاروگیت بعنوان یکی از پرکاربردترین انواع لوله پلی اتیلن معرفی می گردد.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله کاروگیت کارخانه لوله کاروگیت پارس اتیلن کیش است که هم اکنون بعنوان همکار در زمینه تولید لوله کاروگیت با شرکت ناب زیست معرفی می گردد. یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده لوله کاروگیت شرکت سعادت توان است که بعنوان همکار تولیدکننده لوله کاروگیت در حال تولید لوله کاروگیت می باشد. لوله کاروگیت قدر اتصال در شهر ساوه نیز دارای اهمیت بالایی در زمینه تولید کننده لوله کاروگیت می باشد. لوله کاروگیت ساوه ، لوله کاروگیت قم ، لوله کاروگیت گرمسار ، لوله کاروگیت قدیرلوله و کارخانه لوله کاروگیت قزوین و کارخانه لوله کاروگیت مشهد از دسته تولید کنندگان برتر کشور هستند.

کشورهای وارد کننده لوله کاروگیت

کشورهای وارد کننده لوله کاروگیت

بر اساس آمارهای رسمی، صادرات لوله به شش کشور ارمنستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق و گرجستان صورت گرفته است.

بیشترین میزان صادارت به کشور عراق با 87/9 و پنج کشور دیگر در مجموع 1/12 درصد از میزان صادارت این محصول را به خود اختصاص داده اند.

لوله کاروگیت چیست؟

لوله کاروگیت چیست؟لوله کاروگیت چیست؟

لوله های دوجداره پلی اتیلن یا همان لوله های کاروگیت به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره ، یکی بیرونی با شکل ظاهری موجدار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف میباشد که جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند لوله های کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند .لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از  بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما