قیمت پخش نوار تیپ 1000 متری

موارد استفاده از نوار تیپ فضای سبز مزارع، گلخانه ها مناسب برای کشت های نخود، عدس، لوبیا، ماش، نخود فرنگی برای کشت غلاتی همچون گندم، جو و برنج عالی می باشد. مناسب برای محصولات صیفی و سبزی مانند سیب زمینی، هندوانه، پیاز، کدو، بادمجان، گل کلم و کاهو فلفل هویج خیار بادمجان یا گیاهان دیگری مانند چغندر قند، پنبه، نیشکر، سویا، آفتابگردان، ذرت، کل قیمت نوار تیپ 1000 متری برای افرادی به شدت با این نوع محصول سر کار دارند مهم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید . لوله های قطره چکان دار از دسته تجهیزاتی است که به دلیل صرفه جویی و بهینه سازی آب و آبیاری بسیار متداول و رایج است . این تیپ ها علاوه بر مقاومت ضخامت مناسب عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود دارد.

آشنایی بیشتر

یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای نوار تیپ می باشد که بیشتر برای کشت‌ های ردیفی مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌ گیرد.

آبیاری نواری یا تیپ یکی از روش های آبیاری تحت فشار، و نوعی از آبیاری قطره ای است که آب را بوسیله لوله های پلاستیکی با فشار کم در نزدیکی منطقه ریشه گیاهان، به خاک و گیاهان می رساند.

نوار آبیاری قطره‌ای را می ‌توان در اکثر زمین ‌ها و جالیزها به کار برد. نوار آبیاری قطره‌ای در گلخانه‌ ها نیز قابل استفاده می‌ باشد.

نوار تیپ به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

قیمت پخش نوار تیپ 1000 متری

راهنمای خرید بهترین نوع نوار تیپ

راهنمای خرید بهترین نوع نوار تیپ

نوار تیپ درزدار

نوار تیپ درزدار یا بغل دوخت مسیر زیگزاگ شکل در بغل آن وجود دارد

نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان تخت می باشد و بسیار مناسب آبیاری چراکه طرفداران زیادی دارد .

نوار تیپ پی وی سی

شرکت پی وی سی تولید کنند در صنعت پلیکا و نوار آبیاری است .نوار آبیاری در سایز های 10-15-20-30 سانت.

نوار تیپ سمنان

به منظور افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی، مصرف بهینه آب از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشترین مصرف آب در سطح مزارع با کشت‌های ردیفی می‌باشد که معمولاً با استفاده از جوی و پشته آبیاری می‌شوند. نفوذ عمقی زیاد و تبخیر، از مهم‌ترین عوامل پایین آمدن بازدهی در روش آبیاری سنتی می‌ باشد.

فروش نوار تیپ یزد

عمدتا نوار تبپ یزد ازدسته نوار های 175 متری تا 200میکرون آبیاری قطره ای با دبی 1.5تا 3لیتر است .

3 مشخصه مهم نوار تیپ 1000 متری

بسته به نوع و نحوه کشت خود و محصول خود باید در نظر بگیرید و انتخاب کنید .توجه به نوع و جنس خاک نیز بسار مهم است در انتخاب این سه شاخصه خرید ( اگر جنس خاک سبک است از نوار های تیپ با روزنه کم و دبی بالا استفاده کنید و اگر خاک سنگین است از نوار تیپ های با فواصل روزنه های بیشتر و دبی کمتر استفاده کنید )و نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید کیفیت این نوار ها است که ضخامت تاثیر گذار ترین عامل در کیفیت این محصول است که میزان استاندارد آن در قسمت پایین بیان شده است.

از طرفی وزن بین ده تا 11 کیلو گرم نشان دهنده کیفیت مطلوب این محصول است .قطر دایم محصولات نیز مهم است تا خوب بسته شود که نوع استاندارد آن نیز بیان شده .

1. طول این رول نوار تیپ ۱۰۰۰ متری و عمدتا در ضخامت های ۱۷۵ تا ۲۵۰ میکرون است ( در حالت استاندارد )

2. با فاصله روزنه های ۱۰، ۲۰، ۳۰ سانتیمتری تولید و عرضه می شود.( در حالت استاندارد )

3.قطر خارجی نوار آبیاری ۱۶٫۵ و فشار کاری آن ۰٫۶- ۱ می باشد.( در حالت استاندارد )

تمام این شاخصه ها و ویژگی های بیان شده با توجه داشتن به وجود برچسب اطلاعات فنی این نوار ها خیال خریدار را راحت تر میکند .این برچسب ها دارای مشخصات فنی این نوع محصول هست که میزبان دبی ،قطر ،اندازه روزنه و… روی آن درج شده . محصولاتی که دارای برچسب مشخصات فنی هستند می‌تواند شمارا از خرید درست خود و… مطمعن کند.

هر آنچه که باید درباره نوار تیپ بدانیم

هر آنچه که باید درباره نوار تیپ بدانیم

چند نکته درباره نوار های تیپ کشاورزی

1. نوار تیپ را در پایان فصل کشت جمع آوری کنید پس از پایان دوره بهره برداری بایستی نوارهای تیپ را از سطح مزرعه جمع‌ آوری کرده تا باعث آلودگی مزرعه نگردد، از این نوارها می توان برای کشت مجدد استفاده کرد.

2. نوار آبیاری تیپی را که در زیر خاک هستند خشک جمع کنید اگر نوار تیپ را در زیر خاک استفاده کرده اید بهتر است برای راحتی کار و خراب نشدن نوارهای تیپ آبیاری کشاورزی یک نوبت آبیاری کرده تا خاک روی نوار مرطوب و نرم شود.


چند نکته برای کشاورزان برای انتخاب درست نوار تیپ کشاورزی

1. کشاورزانی که زمین هایشان آب شور دارند به این نکته باید توجه کنند که آب شور منجر به گرفتگی روزنه های نوار تیپ می شود

2. نیاز آبی گیاه را صحیح برآوردن کنید

3. نوار تیپ پلاک دار را بر روی شیب بالای 2 درصد اجرا نکنید، زیرا بازدهی و یکنواختیآن کاهش می یابد.

4. نوار آبیاری قطره پلاکدار را می توان در عمق 5 تا 1۵ سانتی متر اجرا کرد.

5. از سیستم فیلتراسیون 120 استفاده گردد.

مزایایی که درباره محصول باید بدانید

1.نصب آسان و سریع

2.حمل راحت نوار به دلیل سبکی وزن

3.قابلیت نصب بر روی خاک و زیر خاک

4.صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب و افزایش سطح زیر کشت

5.افزایش بهره برداری از محصول و جلوگیری از گسترش و رشد علف های هرز در زمین

6.عدم چسبیدگی جلبک و رسوبات معدنی به خاطر جنس پلیمتری مخصوص

7. داشتن دبی یکسان و اختلاف میزان آبدهی بسیار ناچیز در طول لترانها

8. یکنواختی کیفیت محصولات

9. بالا بردن عملکرد محصول

3 ویژگی مهم نوار تیپ آبیاری

1. تیپ قطره ای با تنظیم زمان، آبیاری را در هر زمان از روز امکان پذیر می کند. در نتیجه راحتی بالایی را برای کشاورزان ارائه می دهد‌.منجر به افزایش محصولات در سال می شود. در این نوارها به دلیل استفاده از فشار کم آب، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. فروش نوار تیپ آبیاری علاوه بر صرفه جویی در آب در مجموعه ما از قیمت مناسب نیز برخوردار است.

2. آبیاری قطره ای باعث کاهش نیروی کار می شود. با کاهش شدید نیاز کار، هزینه کشاورز در حال کاهش است. از آنجایی که اتلاف آب به حداقل می رسد، تا ۵۰٪ کاهش مصرف آب ثبت می شود. هنگام کوددهی و سمپاشی همراه با آبیاری، بازده بیشتری از مواد فعال حاصل می شود. ههمچنین حدود ۶۰٪ در استفاده از کودها و سموم دفع آفات صرفه جویی می شود. از آنجا که کل منطقه آبیاری نمی شود، احتمال رشد علفهای هرز در محیط کاهش می یابد. این نوار تیپ های آبیاری قطره ای که از فرسایش و از بین رفتن خاک جلوگیری می کند، مزایایی را برای اکوسیستم فراهم می کند.

3.با این نوارها مناطق وسیع را می توان با آب کم جریان آبیاری کرد. رشد محصول به طور منظم به لطف آبیاری کوتاه مدت انجام می شود. توزیع آب و کود با استفاده از این نوار تیپ آبیاری می تواند به طور مساوی انجام شود. در رروش آبیاری قطره ای گیاهان به طور قابل توجهی از رشد علف های هرز جلوگیری می کند زیرا تمام رطوبت مفید به رشد گیاهان می انجامد.

تمام ویژگی های بیان شده می‌تواند شما را با نحوه کار این نوار ها آشنا کند تا در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید بهترین کشت محصول با بهترین و بصرفه ترین راه را دارا باشید.

کارخانه تولید نوار تیپ 1000 متری

کارخانه تولید نوار تیپ 1000 متری برای این که بتوانید محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید باید آن را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید تا از کیفیت و قیمت مناسب محصول مطمئن شوید و همچنین بدانید که محصول شما دارای چه ویژگی ها چه مزایا و چه معایبی است شما باید به عنوان خریدار از نوع محصول مرغوب و محصول غیر واقعی شناخت پیدا کرده و برای خرید خود انتخاب درستی را انجام دهید من جامعه ما این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید محصول خود را باعث میدان خاطر خریداری کنید و بسته به نیاز خود از کیفیت محصول و قیمت مناسب آن نیز مطلع شوید.

کارخانه تولید کننده نوار تیپ ۱۰۰۰ متری دارای محصولات باکیفیت از جهان را با قیمت مناسب پخش خواهد کرد و در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

این کار خانه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب توانسته نظر خریداران خود را جلب کند و ما در پخش آن به ویژیگی های خاص این مجموعه قوت بخشیدیم .

مجموعه از هر نظر دارای تایید کیفیت محصول را دارا می باشد

بهتر است ویژگی های زیر را با دقت بیشتر مطالعه کنید تا متوجه شوید تولید محصولات کارخانه دارای چه ویژگی هایست

قیمت مناسب محصول

کاهش میزان مصرف آب و کاهش هزینه

تزریق کود‌های شیمیایی محلول در آب در زمان آبدهی

رشد یکنواخت گیاهان و جلوگیری از خیس شدن ساقه و برگ گیاه

نصب آسان و سریع و حمل و نقل راحت نوار تیپ (سبکی وزن)

خود تمیز شوندگی کانال های زیگزاگ با طرح جدید ذوزنقه

درصد کمتر گرفتگی مجراها به دلیل طرح ذوزنقه ای نسبت به مربعی

اتصالات نوار آبیاری به صورت قطعات ساده و استاندارد موجود است و روش کار گذاری آن به صورت دستی و ماشینی بسیار ساده است

جنس پلیمری مخصوص نوار تیپ از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به آن جلوگیری می کند

مقاوم در برابر کشش، فشار، نور آفتاب، مواد شیمیایی، جوندگان و پرندگان

قابلیت نصب نوار تیپ بر روی خاک ، زیر خاک و یا حتی معلق

یکنواختی در آب دهی و صرفه جویی در مصرف آب و افزایش سطح زیر کشت

افزایش بازدهی محصول و جلوگیری از گسترش و رشد علفهای هرز در سطح زمین کشاورزی

استفاده از مواد نو در تولید

استفاده از مواد افزودنی و ترکیبات تخصصی جهت کارکرد بهتر نوار تیپ

در تولید و توزیع نوارهای تیپ ۱۰۰۰ متری باید کیفیت لازم هزینه مناسب را در نظر گرفت که وظیفه هر تولیدکننده‌ای نیز می باشد که در مجموعه ما نظارت بر تمام ویژگی های بیان شده بسیار مهم و ضروری می باشد و محصول از ساده ترین راه ممکن به دست خریدار برسد. زیرا علاوه بر تولید توزیع سریع آسان و درست آن نیز برای ما مهم است و امید است شما با خرید این محصول با ویژگی های خاص و کیفیت مطلوب رضایت را از سمت ما حاصل کنید و مطمئن باشید با خرید این نوار می توانید بهترین محصول را در بهترین زمان ممکن به عمل بیاورید.

صادرات بی واسطه نوار تیپ 1000 متری

صادرات بی واسطه نوار تیپ ۱۰۰۰ متری از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد ماست که شما را در انتخاب خود مطمئن تر می کند محصولات دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است و چون دارای واسطه نیستیم می توانید محصول را با قیمت مناسب تر و کیفیت هر چه بهتر تهیه فرمایید. نبود واسطه در صادرات باعث می شود هزینه حداقلی را پرداخت کرده و از کیفیت مطلوب محصول دارا بودن ویژگی های اصلی نوار تیپ هزار متری آگاه و مطمئن شوید فرصتی استثنایی و خاص که هر ارگان و مجموعه آن را دارا نمی باشد.

اما در این مجموعه این فرصت برای شما فراهم شده تا بتوانید محصول خود را بدون واسطه با شرایط آسان‌تر خریداری کرده و از صحت محصول اطمینان لازم را حاصل کرد. لازم به ذکر است که بیشتر محصولات صادراتی دارای واسطه های فراوانی هستند باعث میشود شما نتوانید به خاطر تبلیغات فراوان محصول مورد نظر را به درستی و خریداری کنید و از طرفی به دلیل وجود واسطه های زیاد قیمت محصول بسیار افزایش پیدا خواهد کرد که میتواند شما را از یک خرید خوب و با قیمت مناسب محروم کند اما در اینجا این شرایط به خوبی فراهم شده که شما بتوانید محصول خوبی را خریداری کنید . محصولی که با کمترین قیمت و بالا ترین قیمت در موقعیت مناسب و راحت ترین راه به شما عرضه گردد .

مراکز خرید نوار تیپ 1000 متری

مراکز خرید نوار تیپ 1000 متری برای خرید این محصول مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد که می‌توان به آنها مراجعه کرده و محصول خود را با ویژگی هایی که در نظر دارید خریداری کنید اما ما این محصول را با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می توانیم خیلی راحت تر سریع در و مطمئن تر به دست شما برسانیم و شما را از خرید یک محصول با کیفیت با مناسب ترین قیمت مطمئن سازیم و این را در نظر داشته باشید که شما یک محصول بدون واسطه صادراتی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن نوار های تیپ ۱۰۰۰ متری را خریداری کرده اید.

خریدی که می‌تواند آسانتر باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پخش کننده مجموعه ما به دست شما برسد هرکدام از محصولات مجموع دارایی ویژگی های مختص به خود و با مناسب ترین قیمت توسط خود ما پخش می گردد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب درست در به مطالب سایت و… مراجعه کرده و اطلاعات کافی را کسب نمایید تا بتوانید انتخاب و خرید خوبی را برای خود رقم بزنید.انتخابی که از هر طریقی شما را راضی نگه خواهد داشت .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما