قیمت ویژه لوله پلی اتیلن 8 اینچ

لوله پلی اتیلن 8 اینچ با قطر 200 میلیمتر یا 20 سانتیمتر از مهمترین لوله های انتقال آب بوده و به اسم 8 اینچ شناخته می شود. اتصالات و شیر فلکه آن بسیار پر مصرف و مهم است. اتصالات چدنی برای این لوله و لوله سایزهای 6 اینچ و10 اینچ استفاده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ هر روز در حال افزایش است زیرا مواد تشکیل دهنده اش از نفت بوده و رابطه مستقیم با قیمت جهانی نفت دارد.

قیمت ویژه لوله پلی اتیلن 8 اینچ

اشکال مختلف لوله های پلی اتیلن

اشکال مختلف لوله های پلی اتیلن

برای تمامی پروژه‌های کوچک و بزرگ انواع لوله های پلی اتیلن تولید می‌شود. علاوه بر سیستم آبرسانی و آبیاری کشاورزی، برای انتقال فاضلاب، لوله های پلی اتیلن گاز و سیستم‌های اطفاء حریق در کنار لوله‌های سیستم‌های گرمایش و سرمایش خانگی، کاربرد گسترده دارد.

لوله و اتصالات پلی اتیلن انواع گوناگونی داشته که با توجه به کاربردشان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های پلی اتیلن آبرسانی، جزء پر مصرف ترین و پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن می باشد و به رنگ سیاه بوده که با یک خط آبی از لوله های دیگر متمایز می شود. این نوع لوله ها بیشتر در آبرسانی و انتقال آب کاربرد دارند. مقاومت، سبکی، عدم خوردگی و عدم رسوب از ویژگیهای مهمشان محسوب شده و همچنین از طول عمر بالایی برخوردار هستند. از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در واقع می توان میگفت که میکرو ارگانیک به لوله پلی اتیلن آبرسانی هیچگونه آسیبی نمی رساند، از این رو این لوله ها برای لوله کشی آب شرب نیز مناسب هستند. در بازار این محصول در فشارهای مختلفی عرضه می شود، که خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. مزیت های لوله پلی اتیلن آبرسانی باعث شده تا این لوله جای لوله هایی از جنس بتنی و فلزی را بگیرند. کاربرد اصلی این نوع از لوله پلی اتیلن، انتقال آب خارج از شهرها یا داخل شهر ها برای انشعابات اصلی می باشد.

لوله پولی اتیلن و جلوگیری از هدر رفت آب

بحران آب چیزی نیست که تنها منحصر به کشور ایران باشد بلکه بک دغدغه جهانی است. بر اساس آمار بانک جهانی اگر هر کشور و منطقه ای کمتر از 1000 متر مکعب به ازای هر فرد داشته باشد، آن منطقه با بحران آب رو به رو است. بنابراین بر اساس آن معیار کشورهای اروپایی و آسیا با مسئله بحران آب رو به هستند. همچنین بر اساس گزارش هایی که ناسا منتشر می کند آب های سطح کره زمین دریاچه های بزرگ در حال خشک شدن است.

برای کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفتن آب در کشاورزی، لوله‌های پلی اتیلن کاربرد موثری دارند. استحکام و دوام بالای این لوله‌ها، نصب آسان، هزینه کم، کارکرد طولانی مدت، وزن سبک، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر نور و خوردگی و آسیب، بهداشتی و غیر سمی بودن، همچنین تنوعی بالایی که در سایز و اندازه این لوله‌های پلی اتیلنی وجود دارد، بخشی از مزایای آن است که باعث استقبال کشاورزان از این لوله‌ها شده است. به وسیله اتصالات محکمی که برای آبیاری باغ و مزارع از آن استفاده می‌کنند، می‌توان میزان آب خروجی را کنترل کرده و در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی و نقش مهمی در جمع آوری آب و هدایت آب های کشاورزی دارد و در مقابل مواد شیمیایی و زلزله و خوردگی توسط خاک مقاوم است.

کاربردهای لوله‌ پلی اتیلن دریچه‌دار

کاربردهای لوله‌ پلی اتیلن دریچه‌دار

لوله های دریچه دار عبارت است از لوله های پلی اتیلن نرم مجهز به دریچه های قابل تنظیم، که بعنوان مجاری درجه ۴ می توانند جایگزین مناسبی برای کانالهای خاکی گردند. در این سیستم آب به جای نهر خاکی در لوله جریان دارد. و تلفات ناشی از نشت آب در کانالهای خاکی به حداقل خواهد رسید. لوله ها در کلاف های ۱۰۰ و ۲۰۰ متری ساخته می شود. و به وسیله گیره مخصوص به دهانه خروجی آبگیر و یا به یکدیگر متصل شده و در امتداد طول قطعه آبیاری به طول مناسب مستقر می گردد.

در ایران با توجه به خشکسالی در سال های اخیر ضرورت تبدیل آبیاری سنتی به مدرن کاملا محسوس است. با توجه به اهمیت آب برای کشاورزی بایستی با دقت از بهترین روش ها استفاده کرد. برای مثال با آب کمتر مساحت بیشتری از زمین های کشاورزی را آبرسانی کرد و بیشترین محصول را برداشت کرد. راندمان آب آبياری در بخش کشاورزی ايران در حال حاضر بين 33 تا 35 درصد گزارش شده است. و ما بايد به روش های گوناگون از جمله استفاده از روش های مختلف آبياری تحت فشار راندمان آبیاری را افزايش دهيم.

در مقابل روش های آبیاری سطحی سنتی ، سیستم لوله های دریچه دار دارای مزایای همچون یکنواختی بیشتر در توزیع آب ، کاهش مقدار آب آبیاری و همچنین حفظ انرژی بدون تاثیر در بازدهی محصول را می باشد . همچنین این سیستم دارای قابلیت فراوانی از جمله انعطاف پذیری ، بهره برداری آسان ، نیاز کم نیروی کارگری و جابجایی آسان می باشد.

صفر تا صد صادرات لوله پلی اتیلن

خصوصیات موجود در اتصالات پلی اتیلن توسط ماده تولیدی از پیش تعیین شده است. پلی اتیلن به عنوان یک پلیمر اتیلن ، دارای یک شبکه مستحکم و پایدار است که تحت شرایط عادی تحت تأثیر دما و تابش اشعه ماورا بنفش قرار نمی گیرد. درجه حرارت بالا منجر به تغییر شکل دیواره نمی شود ، و باعث انبساط و انقباض آن نمی شود. در هنگام قرار دادن خط لوله بدون کانال ، به ویژه در مورد سیستم های با قطر زیاد ، می تواند منجر به خم شدن و مسدود شدن لوله شود.

لوله و اتصالات پلی اتیلن کرج با بهترین کیفیت و برترین مواد ها در انواع مختلفی مانند: تغییر زاویه مسیر خط لوله، تغییر قطر، اتصال قطعات لوله کاربرد دارد. در کاربری های مختلف، لوله های پلی اتیلنی شامل اتصالات پیچی، کمربندها، اتصالات دنده ای، اتصالات لوله پلی اتیلن فشار قوی به صورت جوش لب به لب، اتصالات جوشی پلی اتیلن فاضلابی، اتصالات الکتروفیوژن و دستساز می باشد.

تعیین قیمت لوله فاضلاب پلی اتیلن و قیمت لوله پلی اتیلن برقی با توجه به اندازه ابعاد آن صورت می گیرد البته عواملی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت لوله و همچنین شرکت تولید کننده نیز بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. مواد اولیه ای که در ساخت لوله اتیلن فاضلابی به کار می رود دارای گرید 40، 63، 80 و 100 است که با توجه به نوع گرید، قیمت آن نیز تغییر می کند.

لوله پلی اتیلن برقی یکی از بهترین و مدرن ترین وسیله هایی است که دارای کارایی های گوناگون است. این امر باعث شده است تا اکثر افراد از این اجناس به وفور استفاده کنند. در بازار داخلی ایران خرید این وسیله ها به روش های مختلفی انجام می گیرد. برخی از خریدار ها ترجیح می دهند تا این کالا ها را در ابعاد و اندازه های متفاوت به قیمت نمایندگی و تضمین شده تامین نمایند. مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت لوله دوجداره پلی اتیلن و انواع اتصالات لوله را می توان در موارد زیر خلاصه کرد: برند سازنده محصول سایز و ضخامت لوله کیفیت متریال مورد استفاده در تولید آن کاربرد و کارایی محصول میزان عرضه و تقاضای بازارهای مصرفی نوسانات بازار داخلی و نرخ ارز برای دریافت لیست قیمت به روز انواع مختلف این تولیدات می توان از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های حضوری اقدام کرد و به روزترین لیست نرخ انواع محصول را به صورت حضوری دریافت نمود. اگر دسترسی به مراجع حضوری وجود ندارد، می توان طی تماس تلفنی و یا ارتباط آنلاین با مراکز فروشگاهی معتبر، از به روزترین جدول قیمت این محصولات کسب آگاهی نمود.

مراکز تولید لوله پلی اتیلن 8 اینچ

مراکز تولید لوله پلی اتیلن 8 اینچ یکی از انواع لوله های پلیمری می باشد که به دلیل داشتن دو جداره مجزا، به لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است. سطح بیرونی لوله اسپیرال (مارپیچی یا موج دار) و سطح داخلی آن صاف و صیقلی می باشد. مهم ترین وظیفه این نوع از لوله ها انتقال سیالات می باشد. درون لوله های کاروگیت فشار بار مطرح نیست زیرا سیالات در حال عبور از داخل لوله ها دارای فشار بار داخلی نیستند ولی سطح بیرونی همه فشار های وارده را تحمل می کند. به همین دلیل سطح بیرون را به صورت مارپیچی می سازند زیرا استحکام لوله را در مقابل این فشار ها افزایش می دهد. این لوله را با نام های دیگری مانند لوله پلی اتیلن فاضلابی شیار دار، لوله آکاردئونی و لوله خرطومی فاضلاب نیز می شناسند.

لوله های پلی اتیلن در اینچ ها یا همان سایزهای مختلفی یافت می شود که در این میان لوله پلی اتیلن 8 اینچ فشار قوی یکی از مقاوم ترین لوله های PE است که بر اثر پیشرفت تکنولوژی با حفظ مقاومت بالای لوله سعی شده است تا از ضخامت لوله کاسته شود و با قیمت های مناسب تری عرضه شوند، به همین دلیل استفاده از آن می تواند در مسیرهای شیب دار و زمین هایی که پستی و بلندی زیادی دارند گزینه بسیار مناسب و مقاومی جهت انتقال آب باشد. لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن در رشت که از شهرهای بسیار پرآب شمال کشور است و نسبتا بیشتر مناطق آن شیب دار است، لوله های کاروگیت از سفارش های همیشگی شرکت های عمرانی، اصناف و حتی عموم مردم است که در شرایط بارندگی، بتوانند روان آب ها را در مسیرهای غیرآسیب زننده هدایت کنند.

فروش کلی لوله پلی اتیلن 8 اینچ

این لوله ها از چنان مقاومت بالایی برخوردار هستند که به صورت تک جداره حداقل ۱۰۰ سال در محیط های مختلف دمایی کاربرد دارند. البته مهمترین ویژگی های آن عبارتند از: مقاومت بالا در اثر خوردگی مقاومت بالا در اثر فرسودگی اتصالات بدون نشت نصب بدون زهکشی سازگاری با هر نوع شرایط جوی انعطاف پذیری بالا مناسب بودن قیمت این لوله ها نسبت به لوله های فلزی و صرفه جویی در هزینه ها پایین بودن اصطکاک آنها به دلیل ثابت بودنشان در مکان عدم نیاز به حفاظت کننده های کاتدی و رنگ کاری مقاوم در برابر اشعه UV مقاوم در برابر هر نوع تغییرات دمایی و فرسایش خاک استفاده به صورت روکار و تو کار در خاک.

چون لوله های پلی اتیلن در ضخامت های مختلف از نفت تولید می شوند بنابراین قیمت شان روزانه به دلیل بالا رفتن قیمت نفت جهانی در حال افزایش می باشد. بنابراین قیمت عرضه لوله پلی اتیلن در نوسان بوده و ممکن است در بازار قیمت مشخص شده ای نداشته باشد. پس برای دستیابی به قیمت درستی از نرخ لوله های پلی اتیلن باید به صورت روزانه از مراکز فروش معتبر مطلع شوید. البته در این میان کارشناسان فروش ضمن فروش لوله های پلی اتیلن ۲۰۰ میلیمتر به صورت فشار قوی، فشار کم و فشار متوسط در فروشگاه آنلاین سعی می کنند تا با پایین آوردن درصدی از سهم سود خود بدون واسطه، محصول درخواستی را از کارخانه های تولید کننده مستقیم به دست مشتری برسانند. واحد های مجاز پخش لوله پلی اتیلن در راستای بی نیاز کردن اقشار خریدار در هر منطقه ای توجه به توزیع نمونه هایی تنها با اندازه 8 اینچ دارند و از این رو است که حمایت کاملی را در پخش به موقع و نیز، با تناژ هایی بسیار سنگین می کنند.

بازار پخش لوله پلی اتیلن 8 اینچ

بازار پخش لوله پلی اتیلن 8 اینچ کارخانه تولید لوله کاروگیت و فروش لوله پلی اتیلن رشت و گروه تولیدی بزرگ روتنگران در تمامی استان ها انبار های فعال دارد و آماده ارسال سریع و کم هزینه ی سفارشات به تمام نقاط ایران می باشد. کارشناسان متخصص همیشه آماده مشاوره رایگان و دلسوزانه به خریداران می باشند تا مصرف کننده خریدی مطمئن و با مناسب ترین قیمت را تجربه نماید. نمایندگی فروش انواع لوله پلی اتیلن در سراسر کشور، از جمله مهم ترین و برترین توزیع کنندگان و فروشندگان انواع مختلف لوله های پلی اتیلنی در سایزها و ضخامت های مختلف هستند. این نمایندگی ها به صورت مستقیم با برندهای تولید کننده انواع مختلف لوله و اتصالات در ارتباط می باشند و به روزترین محصولات برندهای تولیدی مطرح را در اختیار خریداران عمده و جرئی در سراسر کشور قرار می دهند و شرایط خریدی آسان را برای تمامی صنعتگران فراهم آورده اند.

برای خرید لوله کاروگیت و فاضلابی ارزان قیمت می توان به مراکزی مانند عمده فروشی ها و مرکز فروش انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن، نمایندگی های مجاز و معتبر شرکت ها و کارخانجات مطرح تولید لوله های پلی اتیلنی، مراکز بازرگانی واردات و صادرات لوله پلی اتیلن آبرسانی و سامانه های فروش آنلاین مراجعه کرد. اگر خریدار لوله پلی اتیلن و انواع گوناگون این محصولات هستید برای خرید تولیداتی مرغوب می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین خرید خود را نهایی کنید. این مراکز فروشگاهی تنوع بالایی از تولیدات را در دسته بندی های تجاری و حرفه ای عرضه می کنند و علاوه بر فروش حرفه ای، ضمن درج تصاویر و جزئیات کامل محصولات، قیمت به روز و آپدیت این محصولات را برای خریداران ارائه می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما