قیمت نوار تیپ کشاورزی درجه یک

یکی از بهترین و اقتصادی ترین ابزار و لوازمی که می توان برای آبیاری انواع زمین های کشاورزی و باغ ها از آن استفاده کرد نوار تیپ آبیاری است. توزیع کننده، این کالای با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در بازار توزیع نموده و شما با حذف واسطه و خرید به صورت مستقیم می توانید این محصول را بسیار ارزان‌تر تهیه نمایید. جهت استعلام دقیق قیمت نوار تیپ کشاورزی، همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت نوار تیپ کشاورزی درجه یک

مصارف گوناگون نوار تیپ کشاورزی

مصارف گوناگون نوار تیپ کشاورزی

در کشاورزی های قدیم از روش های مختلف برای آبیاری زمین های خود استفاده می کردند اما روش های سنتی به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز کشاورزان نیست و از طرفی به دلیل کمبود آب دیگر آن روش ها را نمی توان به کار بست؛ به همین جهت بیشتر کشاورزان از آبیاری قطره ای استفاده می کنند که هم کم هزینه تر است و هم راحت تر و بی دردسر تر می توان از آن استفاده نمود.

یکی از بهترین محصولاتی که می‌توان با آنها آبیاری قطره ای انجام داد، انواع نوارتیپ کشاورزی است. در واقع این محصول نوعی لوله پلی اتیلن نرم است که مصارف گوناگونی داشته و بیشتر جهت آبیاری باغات، مزارع و زمین‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اصلی‌ترین وظیفه این محصول آبرسانی به گیاه و خاک است که معمولاً قطره چکان های روی آن تعبیه شده، با پایان کار بهره‌وری گیاه را بالا برده و در مصرف آب هم صرفه جویی می کند. مصارف این محصول و کاربرد آن همانطور که از نامش مشخص است، برای آبیاری است و باعث می‌شود که در شرایط کم آبی گیاهان تشنه نمانده و آب هم در این اوضاع هدر نرود.

مدل های مختلف نوار تیپ کشاورزی

مدل های مختلف نوار تیپ کشاورزی

نوار تیپ کشاورزی انواع مختلفی دارد و بسته به جنس آن و نوعی که دارد، تقسیم‌بندی می‌شود. به طور کلی این نوار دارای دو مدل بوده که این مدل بر اساس نصب محصول نامگذاری می شود. نوار تیپ سطح زمین و نوار تیپ زیرزمینی.

نوار تیپ سطح زمین همانطور که از نامش مشخص است، روی سطح زمین استفاده می‌شود و جنس آن ها به گونه ای است که در برابر نور خورشید و عوامل جوی مقاوم است، در فصول آبیاری مورد استفاده شده و پس از آن جمع‌آوری می‌شود.

نوار تیپ زیرزمینی هم همانطور که از نامش مشخص است، زیر زمین دفن می شود، مقاومت آن بسیار بالا است و این امکان را می‌دهد که سالیان سال زیر خاک بر بماند، بدون اینکه ضربه به آن آسیب برساند. استفاده از این نوار تیپ ها از تبخیر شدن آب جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شود.

معمولاً روی نوار تیپ ها قطره چکان تعبیه می‌شود که بر اساس این قطره چکان هم بر دو نوع درزدار و پلاک دار تقسیم‌بندی می‌شود. حال هر کدام از این محصولات کاربردها و ویژگی های گوناگونی دارد اما به طور کلی اگر بخواهیم به ویژگی و مزایای استفاده آن بپردازیم، باید گفت که این محصولات مقاوم در برابر فشار و ضربه، نورخورشید، کودهای شیمیایی، سموم و آفت‌کش‌ها بوده، نصب آنها بسیار راحت است و از رشد علف هرز هم جلوگیری می‌کند، از طرفی هزینه سمپاشی را هم کاهش می دهد.

سفارش عمده نوار تیپ کشاورزی

سفارش عمده نوار تیپ کشاورزی طبق ویژگی ها و کاربرد هایی که ذکر شد، می توان به این موضوع پی برد که نوار تیپ چقدر در صنعت کشاورزی پر اهمیت شناخته شده است بنابراین توصیه ما به همه کشاورزان و باغداران که می‌خواهند آبیاری بهینه و بهره وری خوبی از گیاهان خود داشته باشند، خرید نوارتیپ کشاورزی است.

این محصولات مزایای فوق العاده زیادی دارد که قیمت آنها بر اساس نوع محصول متغیر است. شما عزیزان اگر قصد سفارش عمده دارید براحتی می توانید همین حالا تماس بگیرید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند، تمام اطلاعات لازم اعم از قیمت را به شما اعلام کرده تا بتوانید محصولی با کیفیت طبق نیاز خود را خریداری کنید و این گونه خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما