قیمت نوار تیپ آبیاری کشاورزی درب کارخانه چه میزان است؟

اگر می خواهید بدانید که نوار تیپ چیست؟ باید خدمتتان عرض کنیم که نوار تیپ آبیاری یکی از پر کاربرد ترین ابزار های استفاده در کشاورزی و باغداری می باشد، از این دستگاه جهت آبیاری قطره ای درختان و گیاهان مزارع و زمین های کشاورزی استفاده می شود که به صورت متری از فروشگاه های ابزار کشاورزی و باغداری قابل خریداری است. اما قیمت نوار تیپ آبیاری از این فروشگاه ها و قیمت نوار تیپ آبیاری کشاورزی درب کارخانه چه میزان است؟ مسلما نوار تیپی که قرار است از درب کارخانه خریداری شود ارزان تر از قیمت آن ها در فروشگاه ها می باشد که آن نیز دلایل خاص خود را دارد.

قیمت نوار تیپ آبیاری کشاورزی درب کارخانه چه میزان است؟

فروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی به قیمت درب کارخانه

فروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی به قیمت درب کارخانه

نمایندگی های شرکت های تولید کننده انواع نوار تیپ در ایران، به این دلیل ایجاد شده اند تا هم دسترسی عموم مردم به محصولات کشاورزی تولید شده شرکت خود را آسان تر کنند و هم اینکه اقدام به فروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی به قیمت درب کارخانه بکنند، چرا که قیمت انوار نوار تیپ، مخصوصا  قیمت نوار تیپ پلاک دار که از پر استفاده ترین نوع نوار تیپ است و خریداران زیادی نیز دارد در نمایندگی ها،  مناسب تر  می باشد.

راهنمای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی با کیفیت بالا

راهنمای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی با کیفیت بالا

به عنوان راهنمای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی با کیفیت بالا چند مورد را بیان می کنیم:

اولین چیزی که، در هنگام خرید نوار تیپ باید به آن توجه کرد این است که برای آبیاری چه محصولی می خواهیم نوار تیپ خریداری کنیم؟ اگر برای آبیاری صیفی جات و سبزیجات است که باید از نوار تیپ های با ضخامت و قطر کم استفاده کرد و اگر برای آبیاری درختان می باشد بهتر است از نوار تیپ های ضخیم تر و با قطر بیشتر، استفاده شود.

مورد بعد متراژ نوار تیپ می باشد که باید قبل از خریداری، از اندازه زمین کشاورزی خود و متراژی که به نوار تیپ نیاز داریم آگاهی داشته باشیم.

باید توجه کنید که از آن جایی که انواع نوار تیپ به فشار آب زیاد نیازی ندارند، می توان از هر یک از انواع آن ها برای زمین هایی که پستی و بلندی زادی دارند نیز استفاده کرد، پس نگران این قضیه نباشید.

یک مورد دیگر که باید به آن توجه کرد این است که نحوه نصب نوار تیپ را هم به طور کامل بلد باشم، چرا که هرچند انواع نوار تیپ نصب آسانی دارند اما کوچک ترین اشتباه ممکن است کار را خراب کند پس بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک گرفت.

خرید عمده نوار تیپ آبیاری کشاورزی

خرید عمده نوار تیپ آبیاری کشاورزی خرید عمده نوار تیپ آبیاری کشاوری از مراکز پخش انواع محصولات کشاورز و باغداری برای کشاورزان می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

قیمت عمده انواع نوار به نسبت ارزان تر از قیمت آن ها در سایر فروشگاه های فروش محصولات کشاورزی می باشد.

فروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی در متراژ مختلف

فروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی در متراژ مختلففروش نوار تیپ آبیاری کشاورزی در متراژ مختلف، امکان پذیر است و کشاورزان و باغداران می توانند هر چند متر از این نوار ها را که میخواهند از فروشندگان محصولات کشاورزی خرداری کنند. از آن جایی که این نوار ها هم سبک هستند و هم قابلیت جمع شدن گوله ای را دارا می باشند، از نظر کمبود جا و یا جاگیری زیاد، نگرانی خاصی برای خریداران ایجاد نمی کند.

توزیع کنندگان نوار تیپ آبیاری با کیفیت در کشور

توزیع کنندگان نوار تیپ آبیاری با کیفیت در کشورشرکت های مختلفی به تولید انواع نوار تیپ در داخل کشور می پردازند، یکی از این شرکت ها، شرکت نوار تیپ کشاورز است که محصول خود را با عنوان نوار تیپ طارم پلاست عرضه می کنند.

شرکت دیگری نیز وجود دارد که یک شرکت تولید کننده نوار تیپ در اصفهان می باشد.

این شرکت ها هر کدام در شهر های مختلفی نمایندگی ها و شعبی ایجاد کرده اند که این نمایندگی ها توزیع کنندگان انواع نوار تیپ آبیاری با کیفت در کشور می باشند و کشاورزان و باغداران می توانند جهت خرید دستگاه نوار تیپ،  و انواع نوار تیپ پی وی سی اصفهان و طارم پلاست به این نمایندگی ها در شهر خود مراجعه کنند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کشاورزی

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کشاورزیقیمت روز نوار تیپ آبیاری کشاورزی به عوامل زیادی بستگی دارد.

اگر نوار تیپ ها از تولیدات کارخانجات داخل کشور باشد، ممکن است ارزان تر از نوار تیپ هایی باشد که تولید کشور های خارجی ست و به بازار ایران وارد شده اند.

با توجه به اینکه انواع نوار تیپ های های مختلف نیز در در ضخامت دیواره، قطر و متراژ با یکدیگر متفاوت هستند، قیمت روز آن ها نیز متغیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما