قیمت نوار آبیاری پلاکدار با تخفیف ویژه

 نوار آبیاری پلاکدار از جمله ابزار کشاورزی است که در میان این قشر طرفداران بسیار زیادی دارد، چرا که قیمت آن بسیار مناسب و استفاده از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. برای استعلام قیمت نوار آبیاری پلاکدار با تخفیف ویژه بهتر است به نمایندگی های معتبر عرضه و پخش این نمونه در سطح شهر مراجعه کنید.

قیمت نوار آبیاری پلاکدار با تخفیف ویژه

قیمت نوار آبیاری پلاکدار در بازار بین المللی

قیمت نوار آبیاری پلاکدار در بازار بین المللی

نوار های آبیاری پلاکدار معمولا برای گیاهانی که به صورت ردیفی و فصلی کشت می شوند مثل کلم، کاهو، فلفل، گوجه فرنگی، سیب زمینی، ذرت، گندم و گیاهانی از این قبیل استفاده می شود که در طول مدت سه الی شش ماه به حداکثر میزان رشد خود می رسند و زمان برداشت آن ها فرا می رسد و برای برخی دیگر از محصولات که دوره رشدشان بیش از یکسال است، نمی توان از آن ها استفاده کرد، چون دوام آنها از طرف شرکت سازنده برای بیش از یک فصل زراعی تضمین نمی شود و ممکن است پاره شوند. این نوار ها مجهز به قطره چکان هایی هستند که به صورت پلاک هایی تخت داخل لوله ها قرار دارند و از این رو به نوار پلاکدار معروفند.

چون این نوار ها یکبار مصرف هستند، کارخانه ها ضایعات آنها را از کشاورزان به صورت کیلویی خریداری می کنند و دوباره در چرخه تولید از آنها استفاده می کنند. قیمت و تعرفه نوار آبیاری پلاکدار در بازار بین المللی هم بسیار مناسب تر سایر ابزار آلات کشاورزی است.

کارخانه تولیدی نوار آبیاری پلاکدار

کارخانه تولیدی نوار آبیاری پلاکدار

جالب است بدانید، نوار آبیاری با کاهش انواع تنش های آبیاری یا کم آبی برای گیاهان، همچنین با کاهش زمان رویش گیاهان باعث افزایش بازدهی زراعی می شود و خصوصا در کشت هایی که به صورت متراکم انجام می شود، مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. کارخانه تولیدی نوار آبیاری پلاکدار اورجینال این کالا را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و مطابق با استاندارد های موجود تولید کرده و روانه بازار فروش می کند. قیمت جهانی نوار آبیاری با توجه به کیفیت مواد اولیه، برند شرکت سازنده، استفاده از فناوری های نو در فرایند ساخت و تولید و همچنین قیمت دلار تعیین می شود. نوسانات قیمت دلار همواره بر قیمت جهانی تمام کالاها تأثیر گذار بوده است. به نحوی که با افزایش قیمت دلار قیمت مواد اولیه هم افزایش پیدا کرده و در نتیجه قیمت تمام شده برای تولید کننده بالاتر رفته و در نهایت با محاسبه سود، تعرفه نهایی برای اجناس بیشتر می رود و این موضوع همواره از نگرانی های خریداران و مشتریان است.

عرضه نوار آبیاری پلاکدار در بازار

عرضه نوار آبیاری پلاکدار در بازار

نوار های آبیاری برای زمین هایی که تسطیح نامطلوبی دارند، قابل استفاده است، حمل و نقل آسان و نصب راحتی دارد، اتصالات آن ساده و ارزان قیمت است، در مقابل سموم کشاورزی و پوسیدگی در برابر نور خورشید مقاوم است، موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود، در فشار های پایین آب هم کار می کند، به صورت مکانیزه با تراکتور هم قابل پهن کردن است و در عین حال مانع رشد علف های هرز می شود و جنس پلیمری آن مانع از چسبیدن جبلک ها و رسوبات به آن می شود. عرضه نوار آبیاری ارزان در بازار توسط نمایندگی انحصاری نوار آبیاری انجام می شود.

بازار فروش انواع نوار آبیاری در کشور

بازار فروش انواع نوار آبیاری در کشور

اگر می خواهید بهترین شرایط رشد را برای گیاهان در مزارع بوجود آورید پیشنهاد می کنیم از نوار های آبیاری استفاده کنید انواع پلاکدار این نوار ها در مقایسه با مدل های بغل دوخت، در آبیاری مزارع یکنواختی بیشتری دارد و رطویت خاک را در سطح مورد نیاز نگه می دارد و از خفگی گیاهان جلوگیری می کند.  با توجه به تأثیر نوار آبیاری پلاکدار در کاهش مصرف آب و راندمان بالا این نمونه در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد. بازار فروش انواع نوار آبیاری قطره ای در کشور روز به روز بهتر و پر رونق تر می شود و بر طرفداران این ابزار در بین مصرف کنندگان افزوده می شود.

بسیاری از کشاورزان که بیشترین خریداران این محصول هستند ترجیح می دهند این نمونه را به صورت عمده خریداری کنند. خرید عمده یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها بوده و از خرید های مقرون به صرفه است و  شما می توانید در خرید به مقدار انبوه از تخفیفات ویژه فروشندگان بهره مند شوید. علاوه بر این با این شیوه خرید دیگر نگران نوسانات قیمت در بازار نبوده و برای مدتی با خیال راحت می توانید به کار و تولید بپردازید.

صادرات نوار آبیاری پلاکدار به صورت عمده

صادرات نوار آبیاری پلاکدار به صورت عمده

صادرات نوار آبیاری پلاکدار به صورت عمده در حال حاضر به چندین کشور از جمله عراق، کویت، عربستان، ترکیه و عمان صورت می گیرد. صادرات این محصول علاوه بر سودی که نصیب تولید کننده و بازرگانان می کند برای اقتصاد کشور هم مفید است و ارز آوری خوبی برای کشور داشته و به رشد اقتصاد داخلی کمک می کند و باعث رونق تولیدات داخلی شده و برند های ایرانی را در سطح جهان معرفی می کند. شرط موفقیت در بازار های جهانی داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب و جلب رضایت مصرف کننده است تا برندی بتواند در رقابت با سایر محصولات موفق شده و جایگاه مناسبی را در بازارهای تجاری بین المللی به دست آورد.

تحویل فوری نوار آبیاری پلاکدار

تحویل فوری نوار آبیاری پلاکدار

شرکت هایی که عرضه مستقیم نوار آبیاری را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می دهند سفارشات خریداران را از طریق فضای مجازی ثبت کرده و نمونه های سفارشی را درب منزل به خریداران تحویل می دهند. تحویل فوری نوار آبیاری پلاکدار در خرید اینترنتی سبب رضایت بیشتر مشتریان از این شیوه خرید شده است. علاوه بر این از دیگر مزیت های خرید اینترنتی می توان به این نکته اشاره کرد که در سایت ها و برنامه های فروشگاهی معمولا بخشی با عنوان نظرات کاربران موجود است که خریداران نظرات خود را در مورد محصولات ارائه می دهند و شما می توانید با استفاده از آن ها تصمیم درستی در مورد انتخاب نمونه مورد نظر بگیرید و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

امروزه شاهد افزایش روز افزون تجارت و خرید های آنلاین هستیم به طوریکه بیشتر شرکت ها در این راستا اقدام به ایجاد سایت های فروش تخصصی کرده اند یا کانال ها و پیج هایی را راه اندازی کرده اند که لیست محصولات خود را در این پایگاه ها به مشتریان ارائه می دهند و شما می توانید با تماس با کارشناس یا مشاور فروش سایت راهنمایی های لازم را جهات خرید محصولات دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما